Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GTA: Episodes from Liberty City - porównanie jakości grafiki

37 postów w tym temacie

Adam Berlik

Na łamach serwisu VideoGamesZone pojawiło się porównanie jakości oprawy wizualnej w dodatkach do Grand Theft Auto IV, czyli The Lost and Damned oraz The Ballad of Gay Tony, które zostały wydane w pakiecie Episodes from Liberty City.

Przeczytaj cały tekst "GTA: Episodes from Liberty City - porównanie jakości grafiki" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprawa zdecydowanie się różni, ale nie w sposób pozwalający jednoznacznie wskazać zwycięzcę.

Zerkam zatem w kryształową kulę i przewiduję, że za chwilę posypią się posty zwolenników PS3 przekonanych, że gra lepiej wygląda na ich platformie oraz fanów Xa, twierdzących, że właśnie ta skrzynka daje lepsze rezultaty. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie tych screenow mogę stwierdzić ze grafika na klocka jest bardziej wyrazista mimo ze jestem posiadaczem ps3 :) ale fakt tak jak przedmówca powiedział grafika niczym się prawie nie rożni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Zerkam zatem w kryształową kulę i przewiduję, że za chwilę posypią się posty zwolenników

Dnia 15.04.2010 o 11:05, Mimizu napisał:

PS3 przekonanych, że gra lepiej wygląda na ich platformie oraz fanów Xa, twierdzących,
że właśnie ta skrzynka daje lepsze rezultaty. :)


Amen :) Mój wypalony przez TV/monitor wzrok nie dostrzega kolosalnych różnic, ale niewątpliwie miłośnicy "lupy i skanowania piksela po pikselu" zaraz mnie przekonają, że się myle i że gra wyglada milion razy lepiej na PS3/X360 niż na X360/PS3 ;-)

Swoją drogą - na tych screenach GTA IV ogólnie wygląda mocno średnio. Wprawdzie już podczas premiery nie grzeszyła urodą, ale zdecydowanie ładniej wygląda "w ruchu". Średnia grafika jest wtedy nadrabiana kapitalną, bardzo naturalną animacją i świetną fizyką. I przede wszystkim - bardzo dobrą fabułą i rewelacyjnym klimatem (gameplay i ścieżkę dźwiękową najwyższych lotów też musze tu dodać). No, ale tego wszystkiego screeny już nie oddadzą ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2010 o 11:12, rolex76 napisał:

2 pierwsze screeny-x360
3 screen-ps3


Takie samo odniosłem wrażenie :) Choć na tym drugi screenie napisy na markizie wyglądają ładniej na ps3.
Jednak na wszystkich screenach ps3 ta grafa jest jakaś taka zamglona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tych porownan... w 99% wypadkow nie ma widocznej roznicy (a juz na pewno nie w ruchomym obrazie... chyba ze gra tnie na jednej z konsol, a bodaj z bayonetta tak bylo). jedyne porownanie, ktore pokazalo prawdziwa przepasc miedzy 2 platformami, to RISEN na PC i X360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie prównują z PC i słusznie, bo na PC z przed 5-6 lat by GTA IV nie poszło, a porównywanie z bierzącymi konfigrami mija się lekko z celem :)
To tak jakby porównać jakość obrazu telewizorów zaprojektowanych 6 lat temu z tymi które są aktualnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem się też zastanawiać, z czego wynikają różnice. W obu przypadkach screen ma rozdzielczość pionową ~720. Mówi się jednak, że PS3 renderuje GTA4 w nieco niższej rozdzielczości, a potem skaluje - pewnie stąd widoczne rozmycie. Wygląda jednak na to, że nadrabia rozdzielczością tekstur (szyld po prawej na drugim screenie) i/lub odległością, w której detale nie są ograniczane (budynek na trzecim). Nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, że na Xie też doszło do jakiegoś trickowego skalowania - tak jakby obraz przepuszczono przez jakiś cwany algorytm wyostrzający. To wszystko to jednak moje luźne przypuszczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z opinią rolex76 co do samych zdjęć. W ogólnym odbiorze wydaje mi się że wszystko co jest w pierwszym planie jest bardziej ostre na x360. Tak samo wydaje mi się że ps3 ma niższą rozdzielczość. Różnice są widoczne co nie zmienia faktu że zdjęcia mało mówą bo ogólnie sceneria jest ciemna, noc itp. Jak dla mnie na obu konsolach wygląda dobrze i co najważniejsze, na pc będzie chrupać a na konsolach nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HEhehehe ;P Naprawde dziwna grafika na obu platformach. Na PS3 bardziej rozmyta grafika jest koło postaci, na 1 planie. A na XBOX jest bardziej rozmyta dalej ^^ Wg mnie grafika jest porównywalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chociaż z drugiej strony dzięki temu rozmyciu ps3 ma nieco bardziej gładkie krawędzie. 3 screen popatrzcie dalej na krawężnik xbox ma nieźle postrzępiony, ps3 nie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2010 o 11:24, RaukoMP_MODED napisał:

Nie prównują z PC i słusznie, bo na PC z przed 5-6 lat by GTA IV nie poszło, a porównywanie
z bierzącymi konfigrami mija się lekko z celem :)
To tak jakby porównać jakość obrazu telewizorów zaprojektowanych 6 lat temu z tymi które
są aktualnie :)


Po pierwsze to wtedy GTA 4 jeszcze nie było na świecie, a jeśli nawet to nie poszło by na 95% kompów graczy a nie na wszystkich.
Po drugie od kiedy to grafika w grze zależy tylko od wydajności kompa? Bo jakimś dziwnym trafem GTA 3 wygląda u mnie na nowym kompie tak samo jak kilka lat temu na starym.... Jeśli programistom się chce (i mają dosyć kasy i czasu) to zrobią lepszą grafę. Jeśli nie to też będzie porównywalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego do cholery zawsze wersja na PS3 rozjaśnione kolory (kontrast). Wystarczy to zmienić w opcjach i będzie tak samo wyglądało... Ale no tak, jakby były takie same to sensacji by nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować