Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Przepis na grę doskonałą niedługo w rękach każdego developera?

30 postów w tym temacie

Taa, ale program, rewelacja :))
Twórca gry wpada na pomysł:
"Coś fajnego, coś o wampirach, kobiety, demon, zły czarownik, magiczny kot"
Wpisuje.
Bip... bip... bip!
"Murowany hit!"
A nas potem bedą karmić tymi murowanymi h(k)itami. Aż się boje, bo pomysł, a wykonanie to dwie rożne rzeczy a jesli się nie myle, to ten program raczej pomysły bada :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś skończą się pomysły. Wtedy być może będziemy się opierać na losowych kombinacjach sporządonych przez program (co wylosowało? wampiry w kosmosie walczą ze Smerfami? Jeszcze nie było, no to piszemy). Aktualnie chyba jeszcze jest z czego wybierać. Miejmy nadzieje ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O tego dziwnego analityka, który zapewne chodził nie będzie... Jakoś wątpie, żeby maszyna na podstawie statystyki mogła zrozumieć ludzkie gusta... Po prostu niemożliwe. Narzędzie może się wydawać przełomowe i fantastyczne etc... Ale to sie po prostu nie sprawdzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli zauwazyliscie, to program ten ma tylko ulatwiac robienie gier, a nie robic je zamiast programistow. Moze bedzie sie w nim dalo latwo przy pomocy diagramow zapisac jakies wazne informacje na temat gry i potem z nich korzystac. Wcale to nie znaczy, ze gry beda gorsze. Wprowadzenie np jezykow obiektowych dalo wieksze mozliwosci programistyczne pomimo, ze ulatwia wiele aspektow programowania.

Moze dzieki takiemu programowi beda powstawaly lepsze gry, poniewaz latwiej bedzie rozwiazac pewne problemy i zaoszczedzi sie dzieki temu cenny czas oraz uprosci prace, w wyniku czego bedzie sie dalo realizowac bardziej zlozone projekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh... ciekawe jak to będzie z tym programem... chcemy mieć kosmos.. robimy pstryk (wpisujemy słowo kluczowe "kosmos"), pyk (naciskamy enter) pajacyk... (i mamy ładny gotowy kosmos... ) teraz trzeba samemu tylko zaprogramować reszte hicior gwarantowany:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki program Lucasartsowi by się przydał, bo od KOTOR''a (jedynki) chyba nic genialnego (w sensie - bez niedoróbek, za krótkich, ze skopanym zakończeniem) nie stworzyli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dyc ten program tylko bedzie analizowal czy dany pomysl na gre da sie sprzedac tzn. wpisujemy symulacja zycia program sprawdza w bazie patrzy co do tego by pasowalo widzi simsy no to jeb: "genialny pomysl, gwarantowany zysk" i tyle, a nie tak jak to ktos napisal ze wpisujemy kosmos i pstryk mamy kosmos ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:> uśmiechnąłem się jak przeczytałem tego newsa ... całe szczęście z opisu wnioskuję, że jest to raczej oprogramowanie do wspomagania projektowania coś jak narzędzia CASE. Myślę, że nie ma co spodziewać się gier typu "zupka instant" ;) ... może tańsze, ale wcale nie lepsze ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy potencłał? Grywalności nie można zmierzyć, jest bardzo specyficzną cechą. Dla mnie np. ważnym elementem Twierdzy byli łucznicy, a konkretnie te ich "tory lotu" i zabójczość - mógłbym na to patrzeć godzinami :D. Zaś jak porównywałem demko (bezkrwawe) do pełnej wersji SOF2 to znacznie bardziej wolałem, by było widać "efekty" postrzału - to niby są takie małe drobiazgi ale to one właśnie składają się na grywalność.
To samo z fabułą - jednych pociąga fantasy (nie ważne jak bardzo by było oklepane) i np. odrzuca ich od SF (tzn. takie "warunki" gry im nie odpowiadają). To kwestia subiektywna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Taki program Lucasartsowi by się przydał, bo od KOTOR''a (jedynki) chyba nic genialnego (w sensie - bez niedoróbek, za krótkich, ze skopanym zakończeniem) nie stworzyli"... KOTOR''a robiło chyba Bioware...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować