Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars 2 to MMORPG. Tym razem wątpliwości schowajcie do kieszeni

62 postów w tym temacie

Gdyby Guild Wars 2 było by chodź troche podobne do L2 albo wow''a tzn denerwuje mnie ten system instancji gdzie wychodząc poza miasto widze tylko siebie i npc''e ... w GW grałem i to sporo czasu ale brakuje mi tego PK i PVP jak w L2 jak i Sporów oraz spontanicznych walk...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 17:25, L33T napisał:

GW 1 end game:
Lochy
FoW
UW
Deep
Urgoz
DoA


Świetnie to napisałeś. Ci, co wiedzieli o co chodzi, dalej wiedzą o co chodzi. Ci, co nie wiedzieli - wciąż nie wiedzą.
Wyjaśnienie: pyta się o coś osoba która w Guild Wars nie grała, a Ty rzucasz akronimami zrozumiałymi tylko dla kogoś, kto w Guild Wars grał. Dla mnie to, co napisałeś, może równie dobrze znaczyć "end game praktycznie nie istnieje". Skąd mam niby wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

W skrócie- chodzi mu o elitarne lokacje zakończone bossami (DoA, UW, Deep, Urgoz np) oraz lochy, czyli 18 instancji o różnym poziomie trudności, gdzie również lejemy na końcu jakiegoś bossa. Do tego jest jeszcze zbieranie tytułów, gra na hard mode (wszędzie ciężej), pvp, questy i inne elitarne lokacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 17:20, Ray napisał:

Pożyjemy zobaczymy ... wg mnie dobre MMO powinno mieć abonament. Czemu? Za dużo dzieci
w to gra. Czy mam coś przeciwko młodszym graczom? Przeciwko większości - tak. Albo niech
nie polonizują gry. Błagam. Kto nie wie dlaczego niech zobaczy co się dzieje w GW w stolicy
Kamadan. Toż to obłędu sięga. Jeśli kiedyś znów zobaczę na chacie "włuczniom" to zabije
... Przepraszam jeśli ktoś mógł się poczuć urażony.


Myslisz ze na zachodzie nie ma "dzieci neo" ? Ze kazdy pisze kwiecista angielszczyzna ? Tamtejsza dzieciarnia bez problemu oplaca abonamenty (lepsze zarobki w stosunku do ceny prepaidow). Idzmy dalej - czy nasze rodzime Polskie trolle nie maja kasy ? Odpowiedz przeczaca. Gralem w platne mmo - dzieciarni od cholery (nie tylko polskiej), w darmowych w ktore gralem to samo. Abonament niczego nie zmieni. W sumie co za problem znalezc gildie na poziomie w obojetnie jakiej grze ? Minimalny wysilek ze strony gracza. Abonament nie gwarantuje graczy na poziomie, oj nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 17:20, Ray napisał:

Pożyjemy zobaczymy ... wg mnie dobre MMO powinno mieć abonament. Czemu? Za dużo dzieci
w to gra.


Graj na angielskich dystryktach, pełna kultura z nielicznymi wyjątkami, które będą się zdarzały i tak i tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

..grałeś chociaż trochę? Niewidzialne ściany nie istnieją, po prostu lokacja ma wejście i wyjście i jest zbudowana na zasadzie mapki. Nawet lepiej niż otwarty świat, można dopracować do perfekcji, zamiast "tu kamyczek tu drzewko tu stado mobów" i tak przez kilometr kwadratowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 16:51, Budo napisał:


Hehe, że guild wars 2 będzie pełnoprawnym mmorpg było wiadomo już od jakichś dwóch lat,
śpicie redakcjo ;]
Ale dobrze, że trafiają tu newsy z życia tej gry, bo produkcja zapowiada się mega ciekawie
i wreszcie coś się zaczyna dziać.

Oj, póki ja piszę dla gramu, to o wspieranie GW nie masz się co martwić :) Wiem, że GW2 ma mieć otwarty świat itd. News był raczej pretekstem, aby ludzie a) zaciekawili się GW2 b) przeczytali tekst O''Briena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 17:53, Zaitsev napisał:

Oj, póki ja piszę dla gramu, to o wspieranie GW nie masz się co martwić :)


Spoko, spoko, dobrze to słyszeć ;]
Wiadomo jak to u nas w kraju jest z kasą, dlatego gw2 ma szansę przyciągnąć sporo Polaków. Zapowiada się naprawdę wyjątkowa gra, pierwsze chyba pełnoprawne, prawdziwe i należycie wspierane mmorpg bez abonamentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 17:53, Zaitsev napisał:

Oj, póki ja piszę dla gramu, to o wspieranie GW nie masz się co martwić :) Wiem, że GW2
ma mieć otwarty świat itd. News był raczej pretekstem, aby ludzie a) zaciekawili się
GW2 b) przeczytali tekst O''Briena.


A ja jestem ciekaw, czemu nie dałeś bezpośredniego linka do tego blogu: http://www.arena.net/blog/guild-wars-2-design-manifesto

A tak ogólnie to nawet gdyby był abonament, to z wielką przyjemnością bym płacił za grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 17:47, Ostrowiak napisał:

..grałeś chociaż trochę? Niewidzialne ściany nie istnieją, po prostu lokacja ma wejście
i wyjście i jest zbudowana na zasadzie mapki. Nawet lepiej niż otwarty świat, można dopracować
do perfekcji, zamiast "tu kamyczek tu drzewko tu stado mobów" i tak przez kilometr kwadratowy.


no grałem i pamiętam gdy chciałem skrócić trasę to mnie coś zatrzymywało...


skrócić czyli :jak szedłem sobie krętą trasą to nie mogłem zbiec po górce tylko musiałem iśc wyznaczoną trasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mocno powątpiewam w te zapewnienia. Najłatwiej jednak wyobrazić sobie przyszłość GW jako zbliżenie do WoW''a, który wyznacza obecnie standard mainstreamowego MMO. To zas oznacza niemal pewien grind dla samego grind''u i PvP ograniczone do biegania po okolicy i właściwie bezcelowego (z punktu widzenia świata gry) wyżynania się pikseli. Czyli klon numer nie-wiadomo-ile. Jedyna znaczna różnica to brak abonamentu i w pierwszym momencie może to spowodować rzeczywiste zamieszanie na rynku - do czasu aż Blizzard nie zdecyduje się wreszcie dodać czegoś nowego do swojego produktu. Korzystna informacja dla rynku - może wreszcie by odróżnić się od darmowego GW, producenci płatnych MMO zostaną zmuszeni do pracy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Podobnie jak Guild Wars, GW2 również nie wpada w tradycyjne sidła MMORPG-ów."
To zagram. Jedynka jest najlepszym MMO(RPG), w jakiego grałem. Mało grindu, dużo strategii i myślenia. Czzekam na betę GW2.
Mam tylko nadzieję, że pozostaną przy 20lvl jako maxie. Nie chcę wbijać levela jak Koreańczyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 18:17, Kretoszczur napisał:

Mam tylko nadzieję, że pozostaną przy 20lvl jako maxie. Nie chcę wbijać levela jak Koreańczyk.


Przesadzasz. W GW 1 ja w ogóle nie zważałem na to jaki mam level, ani razu nie gridnowałem ani nic. Po prostu grałem, a poziom sam się nabijał. Ja mam olbrzymia nadzieję, że tak samo będzie w GW 2 niezależnie od maksymalnego poziomu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 18:41, Ichibanboshi-kun napisał:

Mam nadzieję tylko, że klasy nie będą jakoś uzależnione od rasy, mażę o moim planowanym
Asurze wojowniku <3 xD


Się zobaczy, a jeśli będą uzależnione to mi się widzi Asura w Golemie. To może być niezłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2010 o 18:26, Piotrbov napisał:

> Mam tylko nadzieję, że pozostaną przy 20lvl jako maxie. Nie chcę wbijać levela jak
Koreańczyk.

Przesadzasz. W GW 1 ja w ogóle nie zważałem na to jaki mam level, ani razu nie gridnowałem
ani nic. Po prostu grałem, a poziom sam się nabijał. Ja mam olbrzymia nadzieję, że tak
samo będzie w GW 2 niezależnie od maksymalnego poziomu.


Chodzi mi o to, że brama do prawdziwej gry otwierała się wraz z 20 lvl, który dostawałeś już jako całkiem doświadczony gracz. A tutaj, z otwratym światem, boję się, że będę ciągle spotykał grinderów, którzy wbijają level tysiąc pięćset sto dziewięćset

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować