Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Epic Games o Unreal Engine 4

25 postów w tym temacie

a id Tech 5 a chrome engine 4 i wiele innych też są dobre choć id tech 5 jeszcze nie pokazała się jeszcze żadnemu graczowi to na filmikach pokazuje niezłe możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mojej perspektywy UE 4 nie będzie miał aż tak lekko w następnej generacji- na rynek ostro wszedł Cry Engine 3, który może okazać się mekką dla 3-rd party developerów na dłuugie lata (elastyczność); Szkoda, że MT Framework nie jest "ogólnodostępny"- wiążę z nim większe nadzieje niż z UE, ale czas pokaże;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2010 o 10:34, niechtodiabli napisał:

czy prace nad Larrabee nie zostały czasem wstrzymane?


Owszem. Wbrew temu jaką moc zapowiadał Intel okazało się, że Larrabee raczej nie może konkurować z karami NV i ATI.
Więc też zastanawiam się o co chodzi z tą wzmianką. Może pan Mike Capps wie coś o czym my nie wiemy? :)
Może Intel po cichu, potajemnie dalej pracuje nad jakimś graficznym potworem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak prawdę powiedziawszy, UE3 był tym silnikiem, który wprowadził jakby nową generację grafiki w current genach. Coś czuję, że wraz z premierą UE4 trzeba będzie wymienić sprzęt na gdzieś tak 2x lepszy. Myślę, że UE4 zmiecie wszystkie te CryEngine i inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2010 o 10:34, niechtodiabli napisał:

czy prace nad Larrabee nie zostały czasem wstrzymane?

Dokładnie. Premiera Larrabe na rynku konsumenckim została anulowana gdy okazało się, że jego potworna moc obliczeniowa pozwala na konkurowanie z modelami low end od AMD i NVIDII. Coś na poziome GT220 i RV770. :-D

Jedno mnie ciekawi, 2 lata temu Epic Games obwieszczali koniec z grami na PC i skoncentrowaniu się na konsolach. To co ich rynek PC nagle zaczął obchodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

michal_w moze dlatego ,ze to ryne PC technologicznie caly czas sie rozwija i on jest baza ,przepowiednikiem tego co PC ma dzis ,a moze siedziec w przyszlych konsolach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2010 o 10:49, michal_w napisał:

Jedno mnie ciekawi, 2 lata temu Epic Games obwieszczali koniec z grami na PC i skoncentrowaniu
się na konsolach. To co ich rynek PC nagle zaczął obchodzić?

W sumie nie kłamią. Obecnie nie robia zbyt wiele by zadowolić PCtowców, jednak PC nadal jest dla nich ważny, bo wielu devów kupuje UE jako podstawę ich produktów. Przecież ilość gier znanych i nieznanych świetnych i kiepskich, które oparte są o UE3 jest prawie niepoliczalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko żeby ten silnik wyglądał bardziej normalnie niż poprzednia wersja, o ile można to tak określić ;) Chodzi mi głównie o te świecące, woskowane postacie w grach ;) UT3 to bardzo specyficzny i łatwo rozpoznawalny silnik, ciekawe jaki będzie UT4. Zgaduję że będzie kosmos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to jaki będzie, będzie mniej plastikowy a to za sprawą ray tracing, który na bank będzie zaimplementowany w UE4. Pytanie tylko jest takie, czy kolejna generacja konsol będzie miała na tyle mocy żeby pozwalała generować obraz w rozdziałce 1080p w 60fps z pełnym ray tracing''iem, bo na PC problemu nie będzie wyjdzie koleina generacja graf i będzie cacy:]
A tego 3d to ja nie chce widzieć bo to tylko będzie hamowało dobrodziejstwa RT i przez co gry dalej będą plastikowe:/ Chyba że kolejna generacja będzie miął taką kosmiczną moc że to wszystko ogarnie bez najmniejszego problemu.Ciekaw tylko jestem ile te nowe konsole będą paliły na setkę:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak zobaczyłem pierwszą grę na UE3, czyli UT3 - szczęka opadała;)
Mniemam iż tak samo będzie przy nowym UT4:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowe nie pojawią się wcześniej niż za parę lat, więc o moc bym się nie martwił (pewnie będą to kombajny wielokrotnie mocniejsze od teraźniejszych pc, które już mają ogromną moc)- oby tylko telewizory/projektory 3D spopularyzowały się na tyle, by ich zakup był w miarę realny dla szerszej klienteli; I oby nie były to jedyne zalety przyszłej generacji;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Calibur2 o raytracingu w UE4 raczej zapomnij . Pewnie w UE5 bedzie to tylko zalazek i nic wiecej . Mocy obliczeniowej w domowym zaciszu na to jeszcze dlugo bedzie brakowac :] .
obstawiam max obsluge dx11/dx12 (moze do tego czasu wyjdzie) i tyle :] . Do 2012/13 imo sony i ms zapowiedza juz nowe zabawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O moc konsol następnej generacji bym się nie martwił.
Jak zwykle w momencie premiery będą wyprzedzały pc o jakieś 2 lata - tak było z x360 i rok później z ps3, gdzie na pc cały czas jeszcze były jednordzeniowe procesory.
Potem moce się zrównają, a nastepnie moc pc bedzie większa (jak jest obecnie). Normalka.
Ciekawy tylko jestem, czy nowy silnik to będzie rewolucja, czy tylko powolna ewolucja.
Pożyjemy, pogramy, zobaczymy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej mam cichą nadzieje na to że RT się pojawi w przyszłej generacji. Wiem że to potrzebuje naprawdę wielkiej mocy obliczeniowej, ale jednak jest światełko w tunelu. Na YT- tak wiem że to najgorsze źródło informacji, są filmiki gdzie połączone ze sobą 3 PS3 radzą są z RT. Poza tym jak nie będzie RT w UE4 to nie będzie rewolucji a jedynie krokiem naprzód. Teslacja to za mało jak na rewolucje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować