Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Znowu mam pytanie.Jestem w Górniczej Dolinie.Jest ciemno, a ja nigdy nie byłem w takich warunkach.Czy jako strażnik poradze sobie i czy tam nie ma niebezpiecznych zwierząt?Do tej pory najsilniejszy z nich to był ork.No i jak jest ciemno, i nie mam mapy, to jak ja znajdę ten zamek?Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 19:08, plada napisał:

Znowu mam pytanie.Jestem w Górniczej Dolinie.Jest ciemno, a ja nigdy nie byłem w takich warunkach.Czy
jako strażnik poradze sobie i czy tam nie ma niebezpiecznych zwierząt?Do tej pory najsilniejszy
z nich to był ork.No i jak jest ciemno, i nie mam mapy, to jak ja znajdę ten zamek?Z góry dziękuje
za odpowiedzi.

A co, nie masz łuku? wtedy pierwszych orków zobaczysz z daleka i, jak dobrze pójdzie, pojedynczo ich ustrzelisz. A potem zrobi się widno, orków dużo, zwierzęta są i to paskudne smocze zębacze, wargi, wilki ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 19:08, plada napisał:

Znowu mam pytanie.Jestem w Górniczej Dolinie.Jest ciemno, a ja nigdy nie byłem w takich warunkach.Czy
jako strażnik poradze sobie i czy tam nie ma niebezpiecznych zwierząt?Do tej pory najsilniejszy
z nich to był ork.No i jak jest ciemno, i nie mam mapy, to jak ja znajdę ten zamek?Z góry dziękuje
za odpowiedzi.

rozjaśnij sobie obraz w ustawieniach obrazu.Zamek na pewno zobaczysz.A zwierzęta? Sczerze? Dobra:masz przerąbane.Gornicz dolina to najniebezpieczniejsze miejsce w grze.Zreszta w 2 akcie ty nie masz tutaj walczyć.Ty masz sie prześlizgnąć wśrod wrogow,unikać ich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 19:08, plada napisał:

Znowu mam pytanie.Jestem w Górniczej Dolinie.Jest ciemno, a ja nigdy nie byłem w takich warunkach.Czy
jako strażnik poradze sobie i czy tam nie ma niebezpiecznych zwierząt?Do tej pory najsilniejszy
z nich to był ork.No i jak jest ciemno, i nie mam mapy, to jak ja znajdę ten zamek?Z góry dziękuje
za odpowiedzi.


Odrazu widać, że nie grałeś w jedynkę ;) O zamek nie musisz się martwić - znajdziesz go napewno idąc główną drogą, ale wejście (po taranie) masz z drugiej strony - najłatwiej będzie jeśli wskoczysz do wody i popłyniesz w lewo, po jakimś czasie miniesz zamek i wtedy wyjdź na ląd. Do taranu dojdziesz uciekając między orkami albo łatwiej z miksturą szybkości, a najłatwiej jeśli będziesz zmieniony w zwierzę. Jeśli chodzi o walkę to szczerze mówiąc na tym etapie nie radzę, właściwie to jesteś na razie w stanie pokonać tylko jednego orka w walce jeden-na-jeden, ale możesz wykorzystać okolice taranu do walki z nimi (tam cię nie atakują).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 17:55, Darkstar181 napisał:

> Mam kłopot z zadaniem w którym musze załatwić zmiennika dla Vathrasa .Gdy rozmawiam z
Saturasem
> nie mam żadnych opcji związanywi z nowym światem.Co mam robić ???
Musisz znaleźć wszystkie częsci ornamentu,klucza do portalu,ale najpierw radziłbym ci poszukać
dextera i zabrać mu list ktory trzeba koniecznie przeczytać.


Dzienki za pomoc. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Cały czas przechodziłem gre z Jorgenem jako kapitan i wkońcu chciałem spróbować przekonać jakoś Torlofa żeby został moim kapitanem. Jestem magiem ognia i to chyba dla tego ,bo karze mi zdobyć klucz od bramy zamkowej w przełęczy i ją otworzyć ,więc jak mam go przekonać żeby został moim kapitanem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 19:37, Mr.Djuk napisał:

Mam jeszcze jedno pytanie. Cały czas przechodziłem gre z Jorgenem jako kapitan i wkońcu chciałem
spróbować przekonać jakoś Torlofa żeby został moim kapitanem. Jestem magiem ognia i to chyba
dla tego ,bo karze mi zdobyć klucz od bramy zamkowej w przełęczy i ją otworzyć ,więc jak mam
go przekonać żeby został moim kapitanem ??


Musisz wykonac to zadanie, wtedy Torlof zostanie twoim kapitanem. Niezależnie od od tego kim jestes (mag, paladyn, najemnik) Torlof daje to samo zadanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 19:44, hunter22 napisał:

> Mam jeszcze jedno pytanie. Cały czas przechodziłem gre z Jorgenem jako kapitan i wkońcu
chciałem
> spróbować przekonać jakoś Torlofa żeby został moim kapitanem. Jestem magiem ognia i to
chyba
> dla tego ,bo karze mi zdobyć klucz od bramy zamkowej w przełęczy i ją otworzyć ,więc jak
mam
> go przekonać żeby został moim kapitanem ??

Musisz wykonac to zadanie, wtedy Torlof zostanie twoim kapitanem. Niezależnie od od tego kim
jestes (mag, paladyn, najemnik) Torlof daje to samo zadanie.


A od kogo mam wziąść ten klucz i jam i gdzie mam otworzyć tom brame ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 20:07, Mr.Djuk napisał:

A od kogo mam wziąść ten klucz i jam i gdzie mam otworzyć tom brame ??


To brama zamku w Górniczej Dolinie, rozejrzyj sie po zamku, popytaj ludzi i znajdziesz klucz (nie pamiętam kto go ma). Bodajże trzeba było ukraść ten klucz, ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 20:11, hunter22 napisał:

> A od kogo mam wziąść ten klucz i jam i gdzie mam otworzyć tom brame ??

To brama zamku w Górniczej Dolinie, rozejrzyj sie po zamku, popytaj ludzi i znajdziesz klucz
(nie pamiętam kto go ma). Bodajże trzeba było ukraść ten klucz, ale nie jestem pewien.

Ale jak otworzyć tą brame, Normalnie na nią klikając ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.02.2006 o 20:16, Mr.Djuk napisał:

Ale jak otworzyć tą brame, Normalnie na nią klikając ??


Klucz, który musisz zdobyć otwiera jedną z wież przy bramie. W tej wieży na ścianie będzie dźwignia, którą otworzysz bramę.

P.S.

Trzeba było w jednym pytaniu napisać wszystkie informacje, które potrzebujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 20:21, hunter22 napisał:


> Ale jak otworzyć tą brame, Normalnie na nią klikając ??
>

Klucz, który musisz zdobyć otwiera jedną z wież przy bramie. W tej wieży na ścianie będzie
dźwignia, którą otworzysz bramę.

P.S.

Trzeba było w jednym pytaniu napisać wszystkie informacje, które potrzebujesz.


THX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co musze zrobic na samym początku gry gothic II Noc Kruka bo z tego co zobaczyłem to chyba musze przechodzic gre jeszcze raz. Chodzi mi tylko co trzeba zrobic na początku. Czy trzeba może dołączyc do magów wody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 21:47, Risse napisał:

Co musze zrobic na samym początku gry gothic II Noc Kruka bo z tego co zobaczyłem to chyba
musze przechodzic gre jeszcze raz. Chodzi mi tylko co trzeba zrobic na początku. Czy trzeba
może dołączyc do magów wody?

Tak trzeba-by móc robić misje z dodatku. Dodatek polega na tym, że gra jest niemal taka sama (pare nowych postaci, mocniejsi przeciwnicy) a jest dodatkowy świat za portalem(którego pilnują magowie wody)-głównym wątkiem dodatku jest zabicie Kruka. Po zakończeniu dodatku dalej robisz te same misje co w Gothic 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 21:47, Risse napisał:

Co musze zrobic na samym początku gry gothic II Noc Kruka bo z tego co zobaczyłem to chyba
musze przechodzic gre jeszcze raz. Chodzi mi tylko co trzeba zrobic na początku. Czy trzeba
może dołączyc do magów wody?


Paweusz ma rację, jednak proponuję na początku wykonać kilka łatwiejszych zadań z "podstawki" bo poziom trudności jest dużo większy i później możesz mieć problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2006 o 21:56, paweusz napisał:

Szczególnie odczuwa się wzrost poziomu trudności w walce z orkami - przy pierwszej wyprawie
do Górniczej doliny nie powalczy się z nimi za specjalnie...

Ja już przy pierwszym wejściu do Górniczej Doliny załatwiłem tych w kanionie.Jest na to prosty sposób:trzeba mieć przynajmniej dwa zwoje z czarem ognisty deszcz.Wpadamy pomiędzy orków po łyknięciu miksturki szybkości i biegamy aż wszyscy lecą za nami.Gdy mamy ich w gromadzie rzucamy czar dwa razy i parę tys. punktów mamy zaliczone.W GII bez dodatku można było ich załatwić z kuszy pojedyńczo , ale w NK byłoby to bardziej kłopotliwe bezpośrednio po 1 rozdziale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować