Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Dnia 07.10.2005 o 12:23, Priam napisał:

> Co wam w Gothicu II: NK sprawiło największą trudność. Wypowiadajcie się.

Ja zato najdłużej tropiłem się ze smokiem ożywieńcem. W końcu zabiłem go ciężką kuszą łowcy
smoków używając dużo bełtów. Za to później już tylko ogłądałem filmiki końcowe.



Ja zabiłem go na dwa razy.Przyzwałem demona i zaatakowałem z nim na smoka (mając w ręku el Bastardo,sądze,że jest lepsze od Gniewu Inosa)I tak 2 razy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2006 o 15:06, zax92 napisał:

Mósiałeś na kodach grać,ja miałem zaledwie 130 siły.

Żadnych kodów , a tylko odpowiednie rozdysponowanie punktów.Do 90 siłę ponosiłem tylko punktami z awansów , dopiero potem doszło chyba 10 lub 11 mikstur siły , a po 120 siły przeczytałem wszystkie jakie miałem tablice.Przy tej samej ilości punktów , tablic i mikstur , ale przy innej kolejności ich zużycia różnica na koniec może wynosić ładne kilkadziesiąt punktów.Mój sposób pozwolił osiągnąć wysoki wynik , ale kosztem trudniejszego grania na początku.Aha i jeszcze zapomniałem o 2 miksturach siły w Dworze Irdorath , które dały 30 pkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2005 o 16:22, trollf napisał:

> > (...) Więc pytam co z tym można zrobić?
> > > Jeśli grasz paladynem, to ja bym oddał. Wiem na 100%, że podwójny miecz paladyna
> ten po święceniu jest znacznie lepszy od Szpona Beliara.
chyba zartujesz... :o przeciez wlasnie szpon jest najbardziej ''uber'' mieczem w calej grze,
tak wypasionym, ze go praktycznie wcale nie uzywalem, bo za latwo bylo... jesli poswiecisz
troszke punktow zycia to szpona mozna ulepszyc, a na najwyzszym poziomie posiada on az 50%
szansy na rzucenie blyskawic bez bloku,co powoduje, ze co drugi cios zadaje kilkaset dodatkowych
obrazen od elektrycznosci - efekt jest taki, ze jak nawet ork zablokuje cios to otrzyma obrazenia...
wlasciwe jak raz gralem to dzieki walce szponem w II-gim rozdziale cala gornicza doline z wszystkiego
oczyscilem wlasnie z powodu zadawania przez szpon tych dodatkowych obrazen... :o



A ja zabiłem ich bez szponu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2006 o 18:29, neo999999 napisał:

Są jakieś kody do gothic II noc kruka?

Sa takie same jak w Gothic 2 a po co ci kody tylko psója przyjemnosc z gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

<Mam problem z pytaniami od tego Qehadrona ( nie pamiętam jak się pisze) (tzn od tego ducha którego przyzywasz).
<NIe moge trafić w odpowiedzi
<Z biblioteki i innych żródeł wychodzi na to że kolejno odpowiedzi bedą takie:
.1.Do jakiej kasty należysz (pyta)?
Strażnicy umarłych (to jest na pewno dobrze)
2.(pytanie)Kasta wojowników
3.Kapłani
4.kasta wojowników
5.Uczeni
6.Uzdrowiciele
7.Uzdrowiciele

<Odpowiada że to jest złe !!!!
<POMOCY!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2006 o 18:51, Michael1v5 napisał:

.1.Do jakiej kasty należysz (pyta)?
Strażnicy umarłych (to jest na pewno dobrze)
2.(pytanie)Kasta wojowników
3.Kapłani
4.kasta wojowników
5.Uczeni
6.Uzdrowiciele
7.Uzdrowiciele


1. Do której kasty należysz?
odp: Strażnicy Umarłych

2. Kto niegdyś bronił mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami?
odp: Kasta Wojowników

3. Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz?
odp: Kapłani

4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło?
odp: Kasta Wojowników

5. Kto ma decydujący głos w radzie pięciu?
odp: Uczeni

6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi?
odp: Uzdrowiciele

7. Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem?
odp: Skąd mam to wiedzieć ? (na ostatnie pytanie nie powinniśmy znać odpowiedzi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.02.2006 o 11:22, Darkstar181 napisał:

Ej spokojnie czlowieku na to jest sposob.Musisz iść do gorniczej doliny na zwiady,po powrocie(kiedy
dostaniesz list od Garonda dla Lorda Hagena) bedzie można spokojnie pojść z Laresem do Magow
a wtedy da ci ten Ornament.

Albo uzyj kodow aby przejać kontrolę na laresem i wyrzuć wtedy ornament.


Wyprobowalem ten trik z marvin-mode. Niby wszystko ok, ale chyba pojawia sie nastepny bug...
Gdy Saturas zasugeruje aby w odzyskaniu pozostalych elementow ornamentu pomogl Lares to po przyjsciu do niego pojawia sie ta opcja dialogowa z tym e Lares mowi: "przyjdz do mnie kiedy bedziesz gotowy". ha i w tym tkwi sek, ze on nigdy nie pojdzie bo znow nie ma odpowiedniej opcji w stylu "dalej, ruszajmy". Po prostu stoi jak wryty. Mysle ze to jest dalsza konsekwencja tego bugu z ornamentem. Ten Lares w ogole jakis zarobaczony jest://

Kolejne moje spostrzezenie: wyruszylem sam aby poszukac elementu brakujacego za farma Lobarta. Stal tam Cavalorn i po krotkiej gadce i probach, zaczalem sie wkurzac, bo nijak nie moglem znalezc 3 przycisku na kamieniach. Gdzies przeczytalem, ze tam akurat tego ornamentu nie ma(ale przyciski powinnny byc chyba jednak 3??) tylko ma go Lord Hagen. No wiec ide do niego i... nic. tradycyjnie nie ma opcji dialogowej. moze to przez to ze poszedlem w to miejsce w pierwszym rzedzie, a najpierw trza isc do tego lasu z Laresem albo jeszcze w to inne.

Ehh, moze ktos mial takie problemy jak ja i z tego jakos wybrnal??

PS. Nie wiem czy to jakis kolejny (z tysiaca?) bugow, ale Cavalorn stal przy tych kamieniach w samych gaciach heheh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2006 o 00:25, Rider of Rohan napisał:

Kolejne moje spostrzezenie: wyruszylem sam aby poszukac elementu brakujacego za farma Lobarta. Stal tam Cavalorn i po krotkiej gadce i probach, zaczalem sie wkurzac, bo nijak nie moglem znalezc 3 przycisku na kamieniach.

To poszukaj dobrze, bo przycisk na pewno tam jest :D Ornamentu nie ma, ale o tym powie dopiero Cavalorn i to po naciśnięciu przycisków.
Kolejność zdobywania ornamentów nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Człowieku wszystko jest dobrze! Nie ma żadnych bugow.

Musisz znaleźć te trzy cholerne przyciski przy tym cholernym kręgu blisko miasta(niedaleko farmy).Kiedy naćśniesz wszystkie zadrzy ziemia a Cavalorn podejdzie i powie że maja go paladyni.Wtedy dopiero lord Hagen da ci ten ornament.Musisz tylko znaleźć te przyciski(wiem sam szukałem 5 minut,ale one tam są,nikt ich nie ukradł)

Zanieś o ten ornament magom,albo od razu pojdż do Laresa,bo właśnie dopiero wtedy będzie mogł zabrać ciebie do lasu.

Trzeci ornament jest niedaleko tych farm gdzie są najemnicy,tam będziesz sam,ale spoko,w pokonaniu kamiennego straznika pomoga ci ...wieśniacy pracujący w polu.

Jeżeli lares nadal nie chce z toba iść do lasu(bez skojarzeń!!!) olej sukinkota i po prostu sam tam pojdź.Lares ma tylko robić za eskorte,bo w lesie bezpiecznie nie jest.Ornament jednak jesteś zdolny sam zdobyć,tylko musisz być czujny w lesie. Swoją drogą ja nie miałem takiego błedu żeby Lares nie chciał ze mna pojść.Po prostu znajdź pierwszy ornament,i sprobuj wtedy z nim pogadać,lub z magami,,bo to oni mowili żeby z Laresem iść do lasu bo tam jest niebezpiecznie.A jak nie to idź sam muszisz tylko uważać przy kręgu no i w lesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyciski sa na farmie Lobarta czy jak mu tam zarza jak wychodzisz z Khorinis w strone wiezy Xardasa, i tam jak w chodzisz na farme to w "lewo i w drzewno" :D:D a tak na serio to w lewo i tam wyzej i tam sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam ogromniasty problem. Przeszedłem grę 3 razy, za czwartym zacząłem grać magiem ognia. Przeszedłem Jarkendar, część IV rozdziału i postanowiłem rozmazać lodowego smoka. Wszedłem do Górniczej Doliny, i co się okazało? To, że jedyną postacią w GD był tylko Biff!. Zniknęli wszyscy na zamku, a także większość potworów i ten nieszczęsny smok :(
Nie wiecie, co na to poradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2006 o 18:22, Sztywny-pl napisał:

A ja mam ogromniasty problem. Przeszedłem grę 3 razy, za czwartym zacząłem grać magiem ognia.
Przeszedłem Jarkendar, część IV rozdziału i postanowiłem rozmazać lodowego smoka. Wszedłem
do Górniczej Doliny, i co się okazało? To, że jedyną postacią w GD był tylko Biff!. Zniknęli
wszyscy na zamku, a także większość potworów i ten nieszczęsny smok :(
Nie wiecie, co na to poradzić?

Sorki masz legala czy pirata??
Spróbuj rozinstalowac grę i zainstalowac ponownie tylko sejwa zabezpiecz jak to nie pomoże to bedziesz mósiał zacząć grę od początku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejne pytanie (chyba ostatnie).Jestem na dworze Idorath i nie mam pojęcia gdzie są te zombie.Cały czas patrze dookoła i nic.Chciałbym choć raz zobaczyć zombiaka na własne oczy.Czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie są, ewentualnie zaznaczyć na mapie?Będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2006 o 20:41, plada napisał:

Mam kolejne pytanie (chyba ostatnie).Jestem na dworze Idorath i nie mam pojęcia gdzie są te
zombie.Cały czas patrze dookoła i nic.Chciałbym choć raz zobaczyć zombiaka na własne oczy.Czy
mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie są, ewentualnie zaznaczyć na mapie?Będę bardzo wdzięczny.

Masz tutaj opis przejścia tego rozdziału
"Po podróży warto porozmawiać z naszymi towarzyszami, ponieważ mogą nas czegoś nauczyć, lub udzielić kilku dobrych porad. Po całkowitej penetracji statku, można go opuścić (mostkiem). Przedzieramy się przez orków, aż dojdziemy do komnaty, w której aż się od nich roi. Oczyszczamy komnatę, co wbrew pozorom nie jest łatwym zadaniem. Gdy już zrobimy porządki, idziemy do pomieszczenia po lewej (uwaga ciężka przeprawa). Zabijamy orkowego pułkownika i bierzemy od niego klucz oraz pierścień (NIE WOLNO SIĘ GO POZBYĆ). Wchodzimy z powrotem do dużej komnaty i idziemy do jaskini po prawej (tam gdzie stał lub stoi troll jaskiniowy). Przeszukujemy pomieszczenia i zabieramy eliksiry. Gdy znajdziemy Pedra, gadamy z nim i eskortujemy go na statek (można także go zabić, to zależy już od was). Jeśli dotaszczymy go żywego, wyjawi nam jak dostać się w głąb wyspy. W sali tronowej (tam gdzie był ork pułkownik), musimy otworzyć tajemne przejście pociągając za pochodnie - najpierw za tą z lewej, później z prawej. Idziemy korytarzem i dostajemy się do dużej jaskini. Czyścimy ją z jaszczuroludzi, smoczych jaj (przydadzą się do uwarzenia mikstury). Gdy dojdziemy do smoka, zabijamy go. Teraz trzeba wrócić na statek, aby naładować Oko Innosa i jeśli jeszcze nie mamy, to kupić broń dystansową. Wracamy się do miejsca, w którym zabiliśmy gada. Przed nami jest przepaść, a po drugiej stronie dwie wieże. Wyciągamy łuk/kuszę i strzelamy w przełączniki w oknie obu wież. Gdy strzelimy w oba, wysunie się most, po którym bezpiecznie przechodzimy na drugą stronę.
Idziemy korytarzem aż dojdziemy do „budynku” wspartego filarami. Likwidujemy Poszukiwaczy przy wejściu i pakujemy się do środka. Teraz wchodzimy w drzwi po prawej i czyścimy stoły. Następnie można przeczytać recepturę i jeśli mamy odpowiednie składniki, przyrządzić miksturę +5 do siły. Teraz w lewo. Wykańczamy Archola i obstawę. Ze zwłok Pana Cienia zabieramy klucz i runę (przyda nam się w ostatniej walce). Wchodzimy w zamknięte drzwi i przedzieramy się przez orków-ożywieńców.
Wchodzimy do komnaty, z której prowadzą cztery korytarze na boki, jest też para drzwi po bokach i jedne wielkie wrota. Wchodzimy do górnego lewego korytarza. Czyścimy i zwiedzamy komnatę aż znajdziemy Klucznika i bierzemy od niego klucz. Wracamy z powrotem do miejsca wyjścia. Wchodzimy w lewe drzwi i przełączamy dźwignie. Wchodzimy do pomieszczenia, w którym spotkaliśmy klucznika. Teraz krata jest otwarta więc wchodzimy dalej i rozprawiamy się z goblinami. W komnacie są trzy przyciski, wciskamy je zaczynając od środkowego, potem prawy i kończymy na lewym. Z podłogi wysunie się przełącznik, który oczywiście przełączamy. W „głównej” komnacie wysunie się mały filar z przyciskiem. Wracamy się i wchodzimy w prawe drzwi i robimy co należy (przełączamy dźwignie). Teraz do prawego górnego korytarza. W komnacie z przyciskami mordujemy wojowników cienia i wciskamy przyciski, kolejność: środkowy, lewy, prawy. Przestawiamy przełącznik i mamy już dwa filary. Wracamy do centralnej komnaty, wchodzimy w lewe drzwi i podnosimy obie dźwignie do góry. To samo robimy w prawych drzwiach. Teraz kraty w dolnych pomieszczeniach są otwarte. Wchodzimy do prawego (dolnego) pomieszczenia i naciskamy przycisk. Pojawią się dwa nowe. Wciskamy je w kolejności: lewy, prawy. Nie zapominamy przełączyć kolumny na środku komnaty. W lewym pomieszczeniu jest jeden przycisk, więc nie trzeba tego opisywać. Gdy w komnacie wysuną się wszystkie cztery filary, wciskamy na nich przyciski. Gdy zrobimy to ze wszystkimi, wysunie się piąty filar. Wciskamy przełącznik na nim i wrota się otwierają.
Wchodzimy do dużej sali i eliminujemy Poszukiwaczy (cóż za natrętne pasożyty). Przy bramie z wyrzeźbioną twarzą stoi czarny mag. Roznosimy go i zabieramy to, co z niego zostało. Czytamy notki, które zostawił nam w spadku i przeszukujemy dwa pokoje (te po prawym boku sali), aż znajdziemy Oko Mocy. Gdy je zabierzemy, udajemy się z powrotem pod bramę. Nakładamy Oko Innosa. Klikamy (modlimy się) na bramę i ta się otwiera. Idziemy dalej i spotykamy ostatnią bestyjkę, tj. smoka-ożywieńca. Po zarżnięciu bestii pojawi się filmik. Gdy się skończy wracamy na statek (można także zabrać z martwego smoka jego serce, tylko nie wiem po co ;)), zbierając po drodze przyjaciół. Gdy wrócimy na statek, wydajemy rozkaz kapitanowi, żeby wypływać i oglądamy kolejny filmik... i kolejny... i kolejny... :) "


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować