Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Dnia 03.11.2007 o 13:20, Lord Andre 1 napisał:

Najpierw musisz zostac straznikiem to wtedy od Andre dostajesz to zadanie.

No to kiedy indziej, tym razem gram najemnikiem :)
BTW "szczały" :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 14:07, Lord Andre 1 napisał:

A który masz level najemnikiem?

Mam 7 level, ale jeszcze nie należę do żadnej gildii. W każdym razie wybieram się do najemników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 15:56, Lord Andre 1 napisał:

Ja Atylle pkonałem na 5 lvl tak jak pisałem czarami.

Mój problem polega na tym, że po rzuceniu ok. dwóch kul ognia ten koleś zdąży do mnie podbiec i zaszlachtować... :/ Czy odległość od celu ma jakiś wpływ na zadawane obrażenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koło czarnego Trola (na prawo za mostem) jest sekretna jaskinia ("wejscie zarosniete bluszczem") z pelzaczami. Jedna z odnóg prowadzi do czegos jakby podziemnej kaplicy. 2 posagi, wzniesienie, wyrzezbiona gwiazda, wokol niebieskie stopy swiatla, a posrodku skrzynia na klucz. Co jest w tej skrzyni i kto ma klucz? Bo zaraz odplywam do ostatniego aktu, a chcialbym jednak to zbadac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 18:26, SławekT napisał:

Koło czarnego Trola (na prawo za mostem) jest sekretna jaskinia ("wejscie zarosniete bluszczem")
z pelzaczami. Jedna z odnóg prowadzi do czegos jakby podziemnej kaplicy. 2 posagi, wzniesienie,
wyrzezbiona gwiazda, wokol niebieskie stopy swiatla, a posrodku skrzynia na klucz. Co jest
w tej skrzyni i kto ma klucz? Bo zaraz odplywam do ostatniego aktu, a chcialbym jednak to zbadac

Jest związane z zadaniem dla Magów ognia. Inne klasy nie mają szans otworzyć skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 18:26, SławekT napisał:

Koło czarnego Trola (na prawo za mostem) jest sekretna jaskinia ("wejscie zarosniete bluszczem")
z pelzaczami. Jedna z odnóg prowadzi do czegos jakby podziemnej kaplicy. 2 posagi, wzniesienie,
wyrzezbiona gwiazda, wokol niebieskie stopy swiatla, a posrodku skrzynia na klucz. Co jest
w tej skrzyni i kto ma klucz? Bo zaraz odplywam do ostatniego aktu, a chcialbym jednak to zbadac


Jeśli jesteś nowicjuszem w klasztorze to otrzymasz klucz do tej skrzyni, a znajduje sie w niej pusty kamień runiczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klucza można dostać od Pyrokara. Jednak nie jesteś magiem więc go nie dostaniesz. Czyli grając teraz nie otworzysz tej skrzyni. Nie napiszę co tam jest bo może będziesz chciał sam to odkryć grając magiem od nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 18:43, jajajupi napisał:

Czy można gdzieś kupić magiczne bełty ?? albo dostać znaleźć..??? ale oprocz tych które jusz
mam... z tą kuszą...


Jak skończą się Tobie bełty to sprzedaj tę magiczna kuszę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiam się poco komu ta magiczna kusza? tylko się świeci strzelisz chyba 7 razy(bo tyle chyba jest bełtów) i już bezużyteczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 18:57, albinskia napisał:

Właśnie zastanawiam się poco komu ta magiczna kusza? tylko się świeci strzelisz chyba 7 razy(bo
tyle chyba jest bełtów) i już bezużyteczna.


no właśnie! mogli by chociaż ustalić że np w 4,5 albo6 któryś z kupców by miał w sprzedarzy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować