Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Mam kopię zapasową oryginału (własnie sagi, gothic 1 i gothic 2 NK), więc cracków nie używam. Sterowniki próbowałem i starsze, i najnowsze. Widać trafiłem na problem nie do rozwiązania :P W każdym razie dzięki za pomoc, choć jeśli ktoś znajdzie jakieś rozwiązanie to chętnie się zastosuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę opcji "edytuj", więc piszę post pod postem.

Chciałem tylko dodać, że w Jarkendarze gra nie zacina się prawie wcale. Zacięła się tylko raz. W innych lokacjach nie ma zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2012 o 20:13, Isildur napisał:

Podaj parametry komputera oraz jaki system operacyjny?


Procesor: Intel Pentium Dual CPU E2200 (dwa rdzenie po 2.2GHz)
Grafika: NVIDIA GeForce 9800 GT
Pamięć Ram: 2Gb DDR2 Kingston
Płyta główna: ASUSTek Computer Inc. P5B SE

System operacyjny: Windows XP z dodatkiem SP3

Myślę że nic więcej podawać nie muszę. Zasilacz jest kupiony większy, mam spory zapas mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam ludzi, którzy znaja sie na modowaniu Gothica 1/2NK i mieszkają w Poznaniu ;) Mozemy cos razem stworzyć.
jesli ktos jest chetny to zapraszam na emial: poznanfilm@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialem dosyc dluga przerwe w interesowaniu sie Gothiciem i troche nie jestem na czasie. Mianowicie ciekawi mnie czy wyszla jakas paczka/mod (jak zwal tak zwal) z texturami w wysokiej jakosci do G2NK???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś zaznaczyć na mapie Górniczej Doliny gdzie jest jaskinia z łowcami smoków, którzy mogą mnie nauczyć ściagać łuski? Zapomniałem nauczyć sie tego gdy stali na przełęczy (zaraz przy wyjściu z GD) i teraz mam problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2012 o 14:33, Rusty-Luke napisał:

Może mi ktoś zaznaczyć na mapie Górniczej Doliny gdzie jest jaskinia z łowcami smoków,
którzy mogą mnie nauczyć ściagać łuski? Zapomniałem nauczyć sie tego gdy stali na przełęczy
(zaraz przy wyjściu z GD) i teraz mam problem...

http://www.alfatech2.website.pl/gothic/artykuly/mapy/gd.html#mapa
Tutaj masz wszystko elegancko zaznaczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interesują mnie wykopaliska magów wody. A konkretnie kamień teleportacyjny, który odnalazłem za kratą. Moje pytanie brzmi: Czy kiedykolwiek ktoś to odkrył, i czy da się otworzyć tą kratę??

BTW: Poprzedni problem (wyłączanie się) rozwiązałem. Wystarczyło odciążyć procesor (wyłączenie internetu, antywirusa i dwóch procesów rundll32.exe pomogło).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2012 o 17:32, Jack_Ripper_PL napisał:

Czy kiedykolwiek ktoś to odkrył, i czy da się otworzyć
tą kratę??


W pierwszej kolejności należy znaleźć teleport w jaskini z orkiem nieopodal wschodniej bramy Khorinis. Po przeniesieniu gadamy z właścicielem karczmy Martwa Harpia - otwiera nam się nowe zadanie (rozmowa z Magami Wody + odnalezienie wszystkich kamieni teleportacji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2012 o 18:18, damienthorn napisał:

> Czy kiedykolwiek ktoś to odkrył, i czy da się otworzyć
> tą kratę??

W pierwszej kolejności należy znaleźć teleport w jaskini z orkiem nieopodal wschodniej
bramy Khorinis. Po przeniesieniu gadamy z właścicielem karczmy Martwa Harpia - otwiera
nam się nowe zadanie (rozmowa z Magami Wody + odnalezienie wszystkich kamieni teleportacji).



Nie mówię o kamieniach, które wliczone są w fabułę (trzy musimy znaleźć: do pierwszego daje klucz Neoras bodajże, drugi jest niedaleko gospody, trzeci niedaleko miasta). W wykopaliskach magów wody, w pomieszczeniu gdzie bodajże były szkielety-gobliny, jest krata, a za nią widać kolejny kamień teleportacyjny. O to mi chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2012 o 19:29, Jack_Ripper_PL napisał:

EDIT: Problem rozwiązany. To jest jeden i ten sam kamień. A już chciałem coś odkryć :P


Dawno nie grałem w NK. A nie znalazłem chwili na ponowne zainstalowanie, znalezienie jakiegoś starego zapisu gry i sprawdzenie tego samemu. Tak mi się wydawało, że to ten ostatni teleport (bo go zza krat razem ze skrzynią widać).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I następne moje pytanie, tym razem chodzi o Jarkendar i skarby kapitana Grega. Niedaleko świątyni Strażników Umarłych są dwa miejsca. Jednego pilnuje troll, drugie jest nieco bliżej świątyni: prowadzi do niego zarwany most. Nie mam bladego pojęcia jak się tam dostać. Był ktoś tam kiedyś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2012 o 19:05, Jack_Ripper_PL napisał:

I następne moje pytanie, tym razem chodzi o Jarkendar i skarby kapitana Grega. Niedaleko
świątyni Strażników Umarłych są dwa miejsca. Jednego pilnuje troll, drugie jest nieco
bliżej świątyni: prowadzi do niego zarwany most. Nie mam bladego pojęcia jak się tam
dostać. Był ktoś tam kiedyś??

Zwój przemiany w Cieniostwora lub akrobatyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2012 o 19:13, knopfler napisał:

Zwój przemiany w Cieniostwora lub akrobatyka.


Dostałem się tam jakimś cudem bez zwojów. I teraz pytanie następne: Jak wrócić bez akrobatyki i bez zwojów przemiany?? Spora ilość zębatego ziela podpowiada mi rozwiązanie, ale pomimo kilkunastu prób jeszcze nie udało się wrócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2012 o 19:26, Jack_Ripper_PL napisał:

Dostałem się tam jakimś cudem bez zwojów. I teraz pytanie następne: Jak wrócić bez akrobatyki
i bez zwojów przemiany?? Spora ilość zębatego ziela podpowiada mi rozwiązanie, ale pomimo
kilkunastu prób jeszcze nie udało się wrócić.

Dobry trop. Powinno Ci się udać przeskoczyć jak dobrze to wykonasz. Sam tak wracałem o ile dobrze pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym razem Mam nie pytanie, a cenną uwagę szczególnie dla magów :)
Znalazłem sposób na darmowe zwiększenie mamy BEZ kodów. Nie wiem, czy bug był już opisywany, ale napiszę.
Potrzeba nam magicznej różdżki (broń dwuręczna, daje + 20 many) piki bojowej wodnego kręgu (lub innej lepszej broni) i zwoju przemiany w jakieś zwierzątko.
Wygląda to tak. Mamy dajmy na to 40 pkt. many z założoną różdżką. Zmieniamy się w jakieś zwierzątko i powracamy do normalnej postaci. Many mamy nadal 40, tyle że broń jaką nosimy jest inna. Po założeniu mamy dodatkowe 20 (premia którą daje różdżka), czyli w sumie 60. Przekręt można powtarzać, dopóki nie skończą nam się zwoje :)

Grając któryś raz z kolei fajnie jest mieć na końcu 900pkt. many i biegać z pokaźną armią szkieletów za plecami przywołanymi w jednej chwili :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To bug, jakich w GII jest mnóstwo. To samo o czym piszesz można robić np: z mieczem który ma bonus do walki bronią.

Jeszcze z tego typu rzeczy to "bez kodów" można łatwo zwiększyć zręczność/siłę/manę/życie np: mając miksturkę stałego zwiększenia jednego z tych atrybutów i powiedzmy 2 wilki. Dajesz się gryźć wilkom i w tym czasie pijesz miksturę. Bonus dostajesz za każdym razem jak pijesz, a mikstura się nie kończy [ bo obrywasz ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować