Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Dnia 02.12.2014 o 21:19, vegost napisał:

> /.../. Z tego co wiem, to bełty nie działają na
Trolle. Ten sam efekt dotyczy palladynów, gdyż oni posiadają płytową zbroję, która niweluję
praktycznie w 100% ataki bełtami. /.../

Gdyby nie to, ze sam, osobiście, jako Paladyn, ubiłem Czarnego Trolla z łuku, to bym uwierzył. I uwierzyłbym, ze bełty odbijają się od zbroi Paladyna, gdybym nie grał Paladynem dziesiątki razy (tak! dziesiątki razy!).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2014 o 15:03, Bezi_113 napisał:

Nie. Od Was tutaj dowiedziałem się, że nie muszę być zaznajomiony z żadną z receptur,
tylko z podstawami alchemii od Ignaza.

Okej... Co w takim wypadku rozumiesz poprzez "znajomość podstaw alchemii"? Bo wszyscy tutaj myślą o znajomości przyrządzania przynajmniej jednej mikstury (najlepiej tej podstawowej do życia, bo to tylko 1 PN). Dokładnie to samo twierdzi na ten temat gra, bo gdy nauczysz się jakiejkolwiek receptury, okienko ze statystykami bohatera pokazuje "Alchemia - uczony".
W tej grze nie uczysz się umiejętności za friko, ani poprzez własną interpretację dialogów z postaciami, tylko poprzez wydane PN (punkty nauki), ewentualnie specjalne przedmioty.

Dnia 03.12.2014 o 15:03, Bezi_113 napisał:

Jeden punkt siły kosztuje mnie już 3 punkty umiejętności i myślałem, że właśnie to jest
ten czas na podnoszenie siły tylko dzięki eliksirom i jedzeniu, tudzież kamiennym tabliczkom
i kapliczkom Innosa.

Nie. :D
Masz jeszcze kupę gry przed sobą i jesli teraz poużywasz wszystkich przedmiotów do atrybutów, to w późniejszej części nie będziesz miał w co ładować lub będziesz płacił za atrybuty horrendalne ceny w PN.
Przeszedłem grę z kilkanaście razy i nigdy nie wzmacniałem przedmiotami swojego głównego atrybutu (siły lub zręczności), jeśli był poniżej 120.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.12.2014 o 19:25, Jaracz napisał:

> Nie. Od Was tutaj dowiedziałem się, że nie muszę być zaznajomiony z żadną z receptur,

> tylko z podstawami alchemii od Ignaza.
Okej... Co w takim wypadku rozumiesz poprzez "znajomość podstaw alchemii"? Bo wszyscy

Mam na myśli to co mówił mi Vegost, ale może źle zrozumiałem. Ignaz tłumaczy podstawy alchemii po wykonaniu dla niego zadania z czarem zapomnienia "do utworzenia mikstury na stole alchemicznym będziesz potrzebował menzurki i składników". Teraz jestem w Jarkhendarze to będę się bawił jak skończę.

Dnia 03.12.2014 o 19:25, Jaracz napisał:

Nie. :D
Masz jeszcze kupę gry przed sobą i jesli teraz poużywasz wszystkich przedmiotów do atrybutów,
to w późniejszej części nie będziesz miał w co ładować lub będziesz płacił za atrybuty
horrendalne ceny w PN.
Przeszedłem grę z kilkanaście razy i nigdy nie wzmacniałem przedmiotami swojego głównego
atrybutu (siły lub zręczności), jeśli był poniżej 120.

Ok. O ile podstawkę przeszedłem osiem razy to Nocy Kruka, poza dodatkowym wątkiem, nigdy jako całej gry nie ukończyłem :D
Wezmę to pod uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie pięknie wygląda zielona obrośnięta trawą i drzewami Górnicza Dolina... Miejscówka traci cały swój klimat, więc podziękuje za takie "naprawdę nieźle"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2015 o 17:43, Gumisiek2 napisał:

Widzę że jesteś w temacie tego moda. A ja mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Zainstalowałem Gothic potem NK, następnie wykonałem wszystkie kroki z linku (pościągałem, poinstalowywałem i skopiowałem wszystko). Gra się włacza, ale jak daje Nowa Gra i po załadowaniu paska do pełna, pojawia się błąd i wyrzuca grę do pulpitu. Błąd

"smartheap library out of memory"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2015 o 14:08, Bezi_113 napisał:

Orientuje sie ktoś czy ten mod można zainstalować na rozpoczętą już grę? Zostaną mi save''y
czy będę musiał zaczynać od nowa?

Renderer DX 11? To tak naprawdę nie jest mod. Możesz śmiało zainstalować. Tylko zanim to zrobisz, zrób kopię zapasową gry. Tak na wszelki wypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, zainstalowałem.
Rozumiem, że na razie to tylko zabawka i oficjalna premiera nie miała jeszcze miejsca?
Zainstalowałem to co tutaj udostępniliście i jest masa bugów.
Owszem są opisane zmiany ale jest błąd na błędzie- przesunięte budynki, postaci stojące w ścianach, wyposażenie domów na środku ulicy, okna w powietrzu, brak gór, lewitujące drzewa...
Za to podoba mi się nowy model biustu obywatelek- to im sie udało, nie można powiedzieć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2015 o 21:45, Bezi_113 napisał:

Zainstalowałem to co tutaj udostępniliście i jest masa bugów (...)

Bo najpierw skupiono się na ważniejszych rzeczach, drobnostki zostawiono na potem:

Dnia 06.04.2015 o 21:45, Bezi_113 napisał:

Za to podoba mi się nowy model biustu obywatelek- to im sie udało, nie można powiedzieć :D

Widzisz? Jak mowiłem - to co ważne działa prawidłowo xD

A tak na serio: Ponoć za jakiś czas ma być wydany mod Requiem (dawniej: "Enhanced Edition" ale na szczęśćie zmienili nazwę bo przez BeamDoga mam na nią alergię), zaś jedna z dobrych duszyczek na TheModders rzekła że wtedy i polonizacja długo nie zajmie. Póki co link do angielskiej stronki: http://www.moddb.com/mods/gothic-2-enhanced-edition

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak: dx11 renderer w wersji x14.1, systempacka, polską wersję l''hivera, do tego normalmapy z texturepackow l''hivera i vurts graphic overhaul. Gra jak na Gothica wyglada obłędnie. Bylo toche problemów z rozpoznawaniem wersji Gothica z cdp.pl, na szczęście niemiecki patch pomógł. Na youtube proponuje poszukac "zagrajmy w gothic 2: Uber graphics", uzywam dokladnie tej samej kombinacji. A edzie jesscze lepiej, bo beta ma byc okresem poprawiania wydajności (chociaz juz teraz gra dziala plynniej z wieksza widocznoscia niz stary gothic...zeby jeszcze nie gryzła się z radeonami :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2015 o 23:08, Lone_Wolf napisał:

Ja mam tak: dx11 renderer w wersji x14.1, systempacka, polską wersję l''hivera, do
tego normalmapy z texturepackow l''hivera i vurts graphic overhaul. Gra jak na Gothica
wyglada obłędnie. Bylo toche problemów z rozpoznawaniem wersji Gothica z cdp.pl, na
szczęście niemiecki patch pomógł. Na youtube proponuje poszukac "zagrajmy w gothic
2: Uber graphics", uzywam dokladnie tej samej kombinacji. A edzie jesscze lepiej, bo
beta ma byc okresem poprawiania wydajności (chociaz juz teraz gra dziala plynniej z wieksza
widocznoscia niz stary gothic...zeby jeszcze nie gryzła się z radeonami :) )

Możesz wrzucić jakieś screeny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz instrukcję w opisie filmików. Ze swojej strony dodam, ze do wersji z cdp.pl konieczny jest systempack, bez niego renderer nie rozpoznawal pliku wykonywalnego gry. Chyba tez nadinstalowalem patch 2.6 w wersji niemickiej, ale to nikoniecsnie mogło być potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2015 o 05:02, Lone_Wolf napisał:

Masz instrukcję w opisie filmików. Ze swojej strony dodam, ze do wersji z cdp.pl konieczny
jest systempack

I konieczny jak się ma windows 8 lub 8.1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem wszystko według instrukcji i nic nie działa :P
Dalej jest tak jak po zainstalowaniu rendera DX11, są te wszystkie popsute tekstury i braki techniczne.

Będę musiał chyba odsinstalować grę i zacząć wszystko od początku, a potem i nową grę zacząć zupełnie, bo widzę że te mody przy okazji wprowadzają zmiany w trudności, ekwipunku i umiejętnościach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować