Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Xbox 360 - naprawa gwarancyjna a sprawa polska

71 postów w tym temacie

Cześć, jestem Rafał, mam 14lat i opiszę Wam, jak należy spakować konsolę do pudełka i oddać kurierowi...

Już za tydzień: robienie kanapek! Plus bonusowo - gotowanie mleka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież jasno napisane, że szybko i sprawnie i że konsola działa bez zarzutu po powrocie z serwisu. Co jeszcze miałby napisać? Nie poznał serwisantów osobiście :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, którzy nie wiedzą w czym wysłać: Ja wysyłałem w kartonie po butach BEZ DYSKU KABLI ITP nawet zdjąć należy faceplate jeśli ma się inny i włożyć biały (lub czarny w elite). Poupychałem gazetami by zamortyzować w razie czego i to wszystko. Gdy mi przysłali naprawionego Iksa to w ładnym kartonie z taką pianką/gąbką nałożoną na boki konsoli A TAKŻE DODALI MI ZAŚLEPKĘ NA MIEJSCE GDZIE PRZYCHODZI DYSK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2010 o 13:08, Anvi napisał:

Przecież jasno napisane, że szybko i sprawnie i że konsola działa bez zarzutu po powrocie
z serwisu. Co jeszcze miałby napisać? Nie poznał serwisantów osobiście :p

LOL :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A u mnie było trochę inaczej. Wszystko musiałem załatwić telefonicznie, bo nie dało się tego zrobić przez internet (nie mam pojęcia czemu). Wykonałem 5 telefonów do serwisu i 3 do UPS. Za pierwszym razem kurier miał mi dostarczyć list przewozowy i zabrać konsolę. Czekałem 2 dni a on mnie olał. W serwisie xboxa poinformowali ich, że kurier był, ale nikogo nie zastał w domu, ta...
Potem musiałem jeszcze raz zgłosić problem, aby dostać nowy list przewozowy, tym razem do wydrukowania samodzielnie. Potem jeszcze jeden telefon do UPS, tym razem po to, aby przysłali kuriera. Było to jakiś rok temu, więc wszystkiego dokładnie nie pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie pozytywne wrażenia. Najlepszy serwis z jakim w życiu miałem doczynienia.
Warto też zaznaczyć, że gwarancja jest automatycznie przedłużona.
Ja jeszcze miałem niespodziankę w postaci 3 darmowych gier arcade (podobno teraz już nie dodają).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2010 o 12:40, Kryku2 napisał:

U mnie podobnie pozytywne wrażenia. Najlepszy serwis z jakim w życiu miałem doczynienia.

Warto też zaznaczyć, że gwarancja jest automatycznie przedłużona.
Ja jeszcze miałem niespodziankę w postaci 3 darmowych gier arcade (podobno teraz już
nie dodają).

Gier nie było, a i przedłużenia gwarancji nie zauważyłem. Chyba że o te kilka dni (tego nie jestem w stanie zweryfikować, bo nie pamiętam jaka data była przed wysłaniem...)

Czy tobie Kryku2 przedłużono jakoś "znacznie", czy o czas przebywania w serwisie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam pytanie.
Czy na tych konsolach które były w naprawie, i zostały załatwione pozytywnie mieliście zakupione jakieś gry za Microsoft points? Swego czasu wyczytałem , że Microsoft nie uznaje gwarancji takiej konsoli.... Na ile to jest prawda? Ewentualnie czy uznaje gwarancje konsoli na której jest zarejestrowany Live....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować