Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz Kinect w akcji!

18 postów w tym temacie

Nie po to od 15 lat spędzam czas grając w gry i niszczę sobie zdrowie (kondycji brak), żeby nagle musieć się ruszać w czasie grania.
Takim rozwiązaniom mówię stanowcze: NIE !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten koleś jest takim żałosnym frajerem z reklamy. Cieszy wafla i trzyma niewidzialną rzecz. Z czego tu się cieszyć? Tu trzeba płakać ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale daliście ciała z ostatnim filmikiem, to przecież przeróbka.

A mnie ciągle zastanawia czy Natal będzie miał skanowanie i obsługę menu głosem i gestami (tak jak w raporcie mniejszości). Było to pokazane w pierwszym trailerze jakiś rok temu ale od tego czasu MS się tym jakoś nie chwali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaa... Chybiony pomysł Microsoftu. Parę lat temu Sony robiło Eye Toy, który działa na podobnej zasadzie, ale nie zdobył popularności. Dopiero Wii pokazało, jak można kontroler ruchu wykonać dobrze. Podstawowym błędem w przypadku Eye Toy i Kinect, jest całkowita rezygnacja z przycisków i zbytnia dosłowność w potraktowaniu kontrolowania ruchem. Jeśli będę chciał sobie pobiegać, to nie będę tego robił jak idiota przed TV. Wyjdę na dwór i pobiegam sobie po chodniku. Sony nauczyło się na swoich błędach i teraz wypuszczają Move, które posiada przyciski, dzięki czemu, nie będę musiał truchtać w miejscu, czy skakać, by moje wirtualne alter ego poruszało się po ekranie. Jak dla mnie EPIC FAIL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2010 o 11:17, Sarturias napisał:

Już widzę te beznadziejne gierki z grafiką rodem z 2003 roku pod ten sprzęt...

Czemu nie, jak komus to sprawi frajde ;) Mnie osobiscie to nie rajcuje, te gry tez nie ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2010 o 11:16, StarBroWar napisał:


a PSMove to nie jest zwykły wiilot 1.5? ;) Zwłaszcza po porażce sixaxisa, który również na szybko próbował "zerżnąć" ten motyw, z wiadomym skutkiem.
podstawowy błąd natala i move jest inny - jest to tylko dodatkowy bajer, nie jest integralną częścią konsoli jak kontroler wii, i jako taki szybko skończy na śmietniku historii jak eye toy, piloty do buzza czy deska od activision. Zwłaszcza, że cała strategia sony i MS ogranicza się do nieudolnych zżynek z nintendo, klonując wiisports i temu podobne pierdółki. W wysokobudżetowe producje, w których Move/Natal nie będzie się ograniczało do dwóch ''ficzerów'' <a cała reszta i tak padem - vide Ghost Recon gdzie będzie można dać tylko sygnał kumplom, a całą resztę lepiej i tak załatwić padem>, jakoś niespecjalnie wierzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To wszystko juz było za czasów atari, gdzie były kontrolery punktowe np. pistolety, którymi celowało się w ekran i strzelało do konkretnych celów i dużo więcej tego typu gadżetów było na rynku (w polsce ciężej było w latach 80tych dostać, ale ogólnie były).
Teraz mamy kopię tego samego, tylko dostosowane do nowej mocy obliczeniowej sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować