Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sniper: Ghost Warrior – pierwsze wrażenia

40 postów w tym temacie

Grafika bardzo dobra, przyjemnie się skrada po lesie, ale trzymanie broni podczas czołgania przed sobą to jest już masakra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Demo mnie bardzo rozczarowało. Mnóstwo bugów i niedociągnięć. Jeśli demo ma zachęcać, to te demo zadziałało na mnie odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2010 o 14:14, Pecyn napisał:

Demo mnie bardzo rozczarowało. Mnóstwo bugów i niedociągnięć. Jeśli demo ma zachęcać,
to te demo zadziałało na mnie odwrotnie.


To nie było oficjalne demo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnim wymagającym opisania elementem strzelania z użyciem lunety jest "slow morion".

ja bym napisał SLOW MORON ;)

taka literówka mi się rzuciła w oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Demo jest zapewne stare bo widać takie babole że omg.Mam nadzieję że poprawia np babol z lampami jest światło ale nie ma modelu lampy czy tego czegoś co daje światło no i brakuje kilka opcji w renderingu np antylizing oraz anizotropowe tekstury.Mam nadzieję że nie popełnie błendu kupując tą grę tak jak to było z avp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomijajac roznego rodzaju "babole", ktore mozna latwo poprawic to demo ma jedna wielka wade. Jest ZA PROSTE. Gralem na w trybie hard a czulem sie jak na easy. Nie wiem, moze to postepujaca casual-lizacja ale wydaje sie mocno przesadzona. Jesli czegos z tym nie zrobia to pelniakiem raczej sie nie zainteresuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postępująca casualizacja jest faktem. Najlepszy przykład to taki Conviction, który w porównaniu ze starymi częściami serii jest banalnie łatwy.
Nie przesadzałbym jednak z tą prostotą w Sniperze. Tylko zależy z czego ta prostota według Ciebie płynie? Jak dla mnie gra jako taka - czyli głównie elementy stealth sprawiać będą dość dużą trudność. Tym czasem trudność powinny sprawiać elementy tytułowe, czyli strzelanie z karabinu, które w demie ze względu na praktyczny brak warunków atmosferycznych i małe odległości jest faktycznie za łatwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2010 o 08:57, jar3k2 napisał:

Nie przesadzałbym jednak z tą prostotą w Sniperze. Tylko zależy z czego ta prostota według
Ciebie płynie?


Niestety, elementy skradankowe (na ktore bardziej chyba liczylem niz na strzelankowe) sa po prostu banalne. Gralem w demo moze 2 godziny i tylko 2 albo 3 razy mnie wypatrzyli. Generalnie to "szlem i kosilem". Szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2010 o 19:55, Jester napisał:

> Nie przesadzałbym jednak z tą prostotą w Sniperze. Tylko zależy z czego ta prostota
według
> Ciebie płynie?

Niestety, elementy skradankowe (na ktore bardziej chyba liczylem niz na strzelankowe)
sa po prostu banalne. Gralem w demo moze 2 godziny i tylko 2 albo 3 razy mnie wypatrzyli.
Generalnie to "szlem i kosilem". Szkoda.


W kilku innych wątkach na tym forum podkreślałem dzisiaj, że wersja "demo" która wydostała się do sieci nie jest prawdziwym demem gry. To zwykły pirat ze starej wersji builda gry, którą kilka miesięcy temu wysłaliśmy w kilka miejsc. Nie ma zbyt wiele wspólnego z ostateczną jakością produktu, która stoi na o wiele wyższym poziomie (potwierdzają to wszyscy, którzy mieli okazję grać już w wersję finalną - można już znaleźć pierwsze recenzje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2010 o 08:57, jar3k2 napisał:

Postępująca casualizacja jest faktem. Najlepszy przykład to taki Conviction, który w
porównaniu ze starymi częściami serii jest banalnie łatwy.
Nie przesadzałbym jednak z tą prostotą w Sniperze. Tylko zależy z czego ta prostota według
Ciebie płynie? Jak dla mnie gra jako taka - czyli głównie elementy stealth sprawiać będą
dość dużą trudność. Tym czasem trudność powinny sprawiać elementy tytułowe, czyli strzelanie
z karabinu, które w demie ze względu na praktyczny brak warunków atmosferycznych i małe
odległości jest faktycznie za łatwe.


W werji finalnej gry są trzy poziomy trudności. Zarówno normal jak i hard stanowią nie lada wyzwanie. Szczególnie ten ostatni, który wprowadza zaawansowaną dynamikę pocisków. Przekonali się o tym na swojej skórze dziennikarze na E3:) Na pewno nie jest zbyt łatwo. Oczywiście tryb easy jest przeznaczony dla graczy z mniejszym doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem na 99% przekonany, że kupię. Lubie takie klimaty, ale... wyżej wspomniano coś o pierwszych recenzjach w sieci. Jakoś nie mogę się doszukać. Jak recenzje na większych portalach, a la IGN wskażą ocenę w graniach 80% to zamawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2010 o 14:14, Pecyn napisał:

Demo mnie bardzo rozczarowało. Mnóstwo bugów i niedociągnięć. Jeśli demo ma zachęcać,
to te demo zadziałało na mnie odwrotnie.



To nie demo, tylko wyciek kawałka wczesnej wersji gry. Kompletnie nikt się nie powinien na nim wzorować, bo full wersja jest o niebo lepsza. Od dziś gram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie niestety mocno rozczarowała dynamika i "niby realizm" produkcji. Bardzo jest zbliżone do Insurgency: Modern Infantry Combat który jest darmowym modem do HL2. Bardzo, ale to bardzo mnie boli fakt, że (może dlatego że gram na hard) przeciwnik jak już Cie znajdzie (a jest parę misji gdzie jest świadomy obecności gracza) to nie ma możliwości ucieczki, schowania się przed strzałami. Wysunę noś zza rogu - pach - 50% hp. Wrogowie widzą przez liście, z 200m potrafią zatłuc bez problemu z kałacha gdy my mamy problemy z nawet zobaczeniem skąd strzela - także wojenne prawo Murphiego tutaj nie działa (Jeśli masz wroga w zasięgu wzroku - on Ciebie też), a także blokują się na obiektach próbując dobiec do nas. Cała frajda z celowania z wzięciem pod uwagę grawitację i wiatr w zasadzie nie istnieje, bo kto ma na to czas jak wala do nas ze wszystkich stron - prujesz z karabinu póki koleś nie padnie - a jak nie padnie to quick load i od nowa. Lepiej to wyglądało w Modern Warfare 1 (gdzie wystarczyła jedna misja by ludzie robili WOW) no i ostatnim BF:BC2, gdzie mamy tylko grawitacje, ale za to dynamika samego strzału jest znacznie lepsza i czujemy że ta broń ma odrzut, pocisk ma wagę, jest przeładowywana itd. Zabawne jest też przy headshotach jak przeciwnicy odlatują jak kukiełki robiąc fikołka w powietrzu - w takim układzie powinni mieć stalowe kręgosłupy a naszemu snajperowi powinno urwać rękę z powodu odrzutu. Do plusów - a bardzo starałem się je znaleźć - mógłbym tylko i wyłącznie zaliczyć tekstury postaci bo na prawdę mi się podobają (może dlatego, że sam pracuje w podobne branży).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie irytuje liczba posiadanego zdrowia :P, pasek OK ale numeracja posiadanego zdowia zbędna chyba :P jesteś z kepski z matmy i jak podnosisz apteczkę nie wież czy ci doda czy pomnoży :P utracone zdrowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, miałem duże nadzieje związane z tą grą. Tym większe jest moje rozczarowanie po ukończeniu pełnej wersji gry.

Zacznę może od grafiki. Chrome Engine 4 daje radę i widoki oraz efekty w grze robią naprawdę dobre wrażenie. Nieco kuleją animacje (wchodzenie na drabinę to styl jak w CS 1.6), ale ogólnie od strony wizualnej gra daje radę.
Dźwięk również jest OK. W tej kwestii również nie mam nic do zarzucenia.

Niestety grę utrudniają różnego rodzaju błędy oraz sięgająca szczytu liniowośc. Przy Sniper: Ghost Warrior Call of Duty można uznać za grę z otwartym światem. Tutaj musimy iść ściśle według ustalonej ścieżki, innaczej albo włączy się alarm, albo na drodze stanie nam niewidzialna ściana.

Sztuczna inteligencja przeciwników to problem do oceny, albowiem są oni totalnymi debilami, ale chyba to oni ukradli Wiedźminom eliksiry, cwaniaki widzą bowiem w nocy z 300 m leżacego snajpera w krzakach, i z tejże samej odległości także w nocy załatwią cię porządną serią z kałacha, co jest totalnym absurdem.

Jednym słowem, dla mnie ta gra jest totalnym rozczarowaniem, grą na poziomie innych budżetówek o CI, jednak kosztującą zdecydowanie więcej. Zakup polecam jedynie bardzo ciekawskim desperatom :)

Ocena 4/10 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować