Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bilson: Warhammer 40,000 MMO to arcydzieło

33 postów w tym temacie

Mimo zapewnień o oryginalności, widzę wielką inspirację WOW''em, jeśli chodzi o grafikę. Topornie ciosane postacie, orkowie tyle, że z pistoletami. Ogromne naramienniki, wielkie zbroje. Ech...

Gra jest cudowna, bo świat Warhammer jest cudowny. Argument nie do odparcia ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2010 o 15:31, kindziukxxx napisał:

Graficznie grze zarzucić nic nie można, teraz tylko musi mieć "to coś" i hit gwarantowany,
ale i tak TOR będzie chyba większym wydarzeniem


TOR na trailerach z E3 wyglada dennie i nie chodzi mi o sama grafike. Chodzi o rozgrywke: pojedynki na blastery jak za czasow dzikiego zachodu: stoja w miejscu, nie chowaja sie za niczym, nie poruszaja sie - tylko dzielnie blastera ;) z czym do ludzi... udzwiekowienie dialogow + "powazny system dialogow" (jak na mmo) to nie klucz do sukcesu w mmo. PvP na blastery tez sobie nie wyobrazam. Ciekaw jestem jak ten problem rozwiaza autorzy 40k... pojazdy tez beda problemem, na obecna chwile ich nie widze w ogole (tak zeby to mialo rece i nogi)

jak 40k bedzie kopia WoWa to fajnie, jak kopiowac to od najlepszych, a i lubie sobie pogringowac - tylko jak na realia 40k przeniesc crafting czy sama walke (dominuje walka w dystansie u wielu nacji z 40k). Od 40k wymagam tez podejscia jak do Warhammer Online: wojny totalnej na kazdym kroku a nie samego grindu skryptow jak w wowie ;) Jak grindowac to tylko na trupach innych graczy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na to czekałem. Jeśli GW2 mi nie podejdzie (w co wątpię) to już mam zamiennik. Spróbuje dla samego świata Warhammera40k :) Szkoda tylko, że gra oparta na takiej licencji na 95% będzie miała abonament ;s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.07.2010 o 15:51, EmperorKaligula napisał:

TOR na trailerach z E3 wyglada dennie i nie chodzi mi o sama grafike. Chodzi o rozgrywke:
pojedynki na blastery jak za czasow dzikiego zachodu: stoja w miejscu, nie chowaja sie
za niczym, nie poruszaja sie - tylko dzielnie blastera ;) z czym do ludzi... udzwiekowienie
dialogow + "powazny system dialogow" (jak na mmo) to nie klucz do sukcesu w mmo. PvP
na blastery tez sobie nie wyobrazam. Ciekaw jestem jak ten problem rozwiaza autorzy 40k...
pojazdy tez beda problemem, na obecna chwile ich nie widze w ogole (tak zeby to mialo
rece i nogi)

Fakt, trailery nie pokazały gry od dobrej strony, no ale trzeba czekać na produkt finalny..

Dnia 01.07.2010 o 15:51, EmperorKaligula napisał:

jak 40k bedzie kopia WoWa to fajnie, jak kopiowac to od najlepszych, a i lubie sobie
pogringowac - tylko jak na realia 40k przeniesc crafting czy sama walke (dominuje walka
w dystansie u wielu nacji z 40k). Od 40k wymagam tez podejscia jak do Warhammer Online:
wojny totalnej na kazdym kroku a nie samego grindu skryptow jak w wowie ;) Jak grindowac
to tylko na trupach innych graczy!


ja będzie grą w której się ma syndrom jeszcze 5 min to wiadomo w co zacznę grać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klon WoWa? Na bezczelnego? Tego jeszcze nie było :) "Tym bardziej, że - jak twierdzi - Dark Millennium Online będzie przyjazne dla fanów MMO Blizzarda." - równie bezczelne. Chcą wykradać fanów bezpośrednio od konkretnej produkcji tylko dla tego, że gra jest im przyjazna i podobna? Zaraz ... więcej pojazdów? O JA! Teraz to mnie przekonałeś ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie mogę się doczekać w końcu tej gry, czekam nawet na nią chyba bardziej niż na GW2. I nawet abonament mi taki nie straszny, jak sobie przeliczyłem ile ja miesięcznie na bilard wydaję...

Ciekawe czy z tym wszystkim sobie twórcy poradzą. Ale, jeszcze 2 lata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiecie co Wam napiszę. Cieszę się, że ktoś napisał cyt."(...)MMO, które ma być przyjazne dla fanów World of Warcraft.". Zawsze piszą, że MMO, które ma powalić, być konkurencją itp. itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak btw, to DMO ma być MMOFPS, co jest jednak istotną różnicą w stosunku do WoW''a. Czekam na triala. Poza tym jeśli chodzi o strzelanie, to z większym pingiem niż 80 to ani rusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2010 o 16:33, R3nO napisał:

Tak btw, to DMO ma być MMOFPS


MMOFPS ma być przyjazny graczom MMORPG? Teraz to jestem nawet ciekaw w jaki sposób. Idę poszperać w internecie, może faktycznie jest na co czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest w stylu gier planszowych dlatego nie widzę zrzynki z WoW''a. Mi osobiście w mmo blizzarda nie podoba się np. system walki. Sztuczny i przestarzały. Dobry to on był dla Warcrafta 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry, poprawka - to co pisałem było w oparciu o wikipedię. Przed E3 było napisane że MMOFPS, teraz zmienili na wiki na MMORPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi grafika ryba byle grywalnosc była na tak wysokim poziomie jak WoW lub lepiej tylko narazie to za bardzo przypomina samego WoWa tylko może w uniwersum StarCrafta ;p.

A za 2 lata to chyba ludzie bardziej będą czeka na nowe MMO od Blizzarda :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2010 o 15:36, palpatine napisał:

Mimo zapewnień o oryginalności, widzę wielką inspirację WOW''em, jeśli chodzi o grafikę.
Topornie ciosane postacie, orkowie tyle, że z pistoletami. Ogromne naramienniki, wielkie
zbroje. Ech...

Gra jest cudowna, bo świat Warhammer jest cudowny. Argument nie do odparcia ;).



Topornie? Całe życie Blizzard wzorował się na WH dziwne, żeby wh nie był sobą orkowie zawsze tam byli toporni a marines mieli wielkie zbroje.

Podzielam zdanie Blisona to będzie arcydzieło kocham universum WH:40k jeśli będzie abonament ja na niego wydam pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"powstaje MMO, które ma być przyjazne dla fanów World of Warcraft."
A nie lepiej by było gdyby gra była przyjazna dla fanów W40k..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po ogólnym rozczarowaniu WARem, postawą GOA, Mythic itd. mam nadzieję na tym razem odpowiednie wykorzystanie potencjału świetnego uniwersum. Dużo eksploracji, wymagający jednak trochę celności system walki (śladem AoC), ciekawy rozwój postaci i pvp w takim kształcie, jak mi najbardziej się wśród MMO podobało - WoW preTBC (no może pomijając to, ile czasu wymagało zdobycie wysokiej rangi).
Póki co wiadomo bardzo niewiele, filmik i screeny prezentują się epicko. Skoro jeszcze 2 lata (a pewnie w praktyce wyjdzie dłużej) do premiery, a tym samym niewiele wcześniej czasu do bety, pozostaje tylko trzymać kciuki. Jak już zostało wspomniane, kluczowa okaże się konfrontacja z nowym MMO Blizza ;) W końcu już trochę nad nim pracują, a NIC o nim nie wiemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twórcy podjęli się dość trudnego zadania a mianowicie stworzenia MMO gdzie jest taka broń ( wymiana ognia ) a nie tylko walenie się po łbach młotami czy mieczami albo co jakiś czas czar rzucić. Mam wielką nadzieje że nie zepsują tego gdyż bardzo chciało by się pograć w takiego MMO który nie jest Wowem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, taka grafika to NIE JEST inspiracja WoW. Podobnie jak w przypadku The Old Republic, twórcy MMO zdają sobie sprawę, że taka "kreskówkowata" grafika pozwoli większej ilości graczy kupić grę bez upgradeu kompa i sama grafika wolniej będzie się starzeć, niż realistyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować