Zaloguj się, aby obserwować  
Magok

World Of Tanks

13349 postów w tym temacie

Dnia 07.05.2011 o 17:21, NintendoPassion napisał:

Wreszcie dorobiłem się Stug''a ale niestety nie idzie mi najlepiej. Nawet gorzej niż
w BETA... ale przyjemność nadal ta sama.


Pomęcz się trochę, dobij do działa 7,5 cm StuK 42 L/70, oraz do drugiego silnika i poczujesz moc StuGa. Ja jako słaby gracz mam rekord po takim upgradzie 7 zniszczonych czołgów. Podstawowa 75mm jest kiepska, 105mm mocno bije, ale nie na daleki dystans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to Hetzera mam i sprzedaję od razu jak dojdę do Stuga... no i powoli expię M7, którym po usprawnieniu działa na najlepsze gra się dużo lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie od 7-go do 10-go trwa promocja;-) Za pierwszą wygraną bitwę doświadczenie jest mnożone nie x2 tylko x5;-) No i moduły są przez ten czas tasze o 50%;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2011 o 10:19, Stfforex napisał:

Panowie od 7-go do 10-go trwa promocja;-) Za pierwszą wygraną bitwę doświadczenie jest
mnożone nie x2 tylko x5;-) No i moduły są przez ten czas tasze o 50%;-)


Na poprzedniej stronie była już o tym mowa :)

Ale jest coś nowego! Dla każdej nacji darmowy sprzęt - dla ZSRR dodatkowe racje bojowe, dla Niemców czekolada, a dla Amerykanów Cola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2011 o 16:05, MKRaven napisał:

Yeah 8k exp za bitwę średnio udaną to jest to! :D


Ja miałem najwyżej 4k, ale bez premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nad czym się zastanawiają, a nie co chcieliby widzieć.

Tak czy inaczej zacną te plany realizować (chodzi mi o jakieś debilne samoloty czy innych "ludzi-bazooki"), to jednocześnie będzie moim końcem zabawy w tę grę.

Po drugie niech zaczną ją naprawiać, a nie rozmyślać co wprowadzić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na WoT forumowicze robią więcej zamieszania, niż to potrzebne. Wg mnie, gra nie jest stworzona do piechoty. Pancerfausściarze nie mają tam miejsca. Grę będą naprawiali lepiej. No i więcej map! Np z ruchomymi elementami, jak np mosty zwodzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moduły to np. armaty, silniki, zawieszenia czy mówimy o tych dodatkowych jak siatka maskująca, dodatkowa optyka itd.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta mapa będzie jednak prawdopodobnie po tych dwóch później wymienionych w moim newsie w tej aktualizacji.

Na wyposażenie, czyli siatka itp. Dodam, że można kupić je też na przyszły czołg na razie do magazynu, trzeba jednak wiedzieć jakie można na nim zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dylemat. Posiadam KW z działem 122mm i w sumie nie narzekam na nie. T29 z 44% zbiłem do 17% i może bym go zniszczył, ale on był pierwszy, raz ISa 12% na strzał wziąłem (tak wiem, żadne osiągnięcie), więc generalnie działo nie jest złe. Mam już prawie wystarczającą ilość expa na działo 107mm. I nie wiem, czy darować sobie to działo (a wraz z nim wielką, powoolną wieżę) i doświadczenie zbierać na KW3 (z silnikiem ok. 30000 exp). Jak radzicie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś ile kosztują pociski do 122 mm D-25 mod. 1944 (SU-152)? Tanie, drożej czy tak samo jak naboje do 122 mm A-19 mod. 1937 (SU-152)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2011 o 06:11, NintendoPassion napisał:

(...)


Jak dla mnie dodanie piechoty mogłoby mieć całkiem dobry wpływ na gameplay, ale tylko jeśli spełniałoby to kilka warunków. Przede wszystkim piechota musiałaby się trzymać czołgów - przykładowo - każdy gracz miałby kilka niewielkich oddziałów do dyspozycji i mógłby wydawać im proste rozkazy. Naturalnie kluczową rolę odegrałby balans piechociarzy i ich potencjału bitewnego ( mogliby się pojawiać od pewnego tieru ). Wtedy czołgi musiałby się sam obronić przed piechotą wroga, przez co taki T-28 z 4 km-ami czy KV z km-em z tyłu wieży mieliby dużo łatwiej, czego nie można by powiedzieć o dowódcach większości TD czy artylerii. Byłoby idealnie, gdyby gra z piechotą była OPCJONALNA, przez co nikomu by to nie przeszkadzało.
Niestety, wprowadzenie piechoty oznaczałoby, że twórcy dążą bardziej w kierunku "urealistycznienia" pola bitwy, a to wymagałoby dodania kolejnych elementów kluczowych, takich jak lotnictwo, ostrzał artyleryjski spoza mapy itd., co uczyniłoby z WoT-a - WoW-a, czyli World of War. Wtedy seria naturalnie zaczęłaby konkurować z serią Battlefield, czego twórcy raczej by nie chcieli - nie ma się co oszukiwać, nie ta liga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, te pomysły są przekombinowane. Piechota? Lotnictwo? Może jeszcze łodzie podwodne. Niech popracują nad balansem w losowych bitwach, nad spottingiem i nad rozdzielaniem expa, który nie jest uczciwy. No i niech dodają te nowe czołgi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2011 o 18:36, Jackal-pl napisał:

Tak jest, dobrze mówi - dać mu piwa!


Nie pogardzę :D

Fajny, wielki plakat z WoTa dali w CDAction, ale niestety nie mam go gdzie powiesić :/ No chyba, że zrobi się małe przemeblowanie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować