Zaloguj się, aby obserwować  
Magok

World Of Tanks

13349 postów w tym temacie

Dnia 07.08.2011 o 22:41, dizzy1942 napisał:

Kry kry.. Powiedzmy, że tego posta nie było. :P


Nie lubię udawać, że czegoś nie ma. Choć muszę przyznać, że Tobie udawanie wychodzi całkiem nieźle: "Siedzę sobie Stugiem w krzakach z moim kartoflem, a tu nie wiadomo skąd rykoszet... po czym nagle wylatuje w powietrze trafiona ziemniakiem z Priesta."

Tylko jak rzucacie się z siostrą w kuchni tymi ziemniakami udając czołgi, to pamiętajcie żeby nie pobić talerzy i żeby zostało coś na obiad :P


@ MasterChiefGT

Dnia 07.08.2011 o 22:41, dizzy1942 napisał:

Może dlatego pewność że obracał wieżą z jednego boku w drugi ?


Hyhy, będę musiał zapamiętać, żeby obserwować czy wróg porusza wieżą z jednego boku w drugi. Dzięki temu będę miał zawsze pewność, że mnie wykrył ^_^

Dnia 07.08.2011 o 22:41, dizzy1942 napisał:

Fajnie to tak wygląda jedni piszą że im spot działa innym nie


A ja się zastanawiam skąd oni to wiedzą czy działa albo nie? Hm, najwidoczniej brali udział w tworzeniu mechaniki gry, skoro potrafią to stwierdzić.

Dnia 07.08.2011 o 22:41, dizzy1942 napisał:

Jakoś mało jest prawdopodobne żeby ludzie zgłaszający błędy się mylili


A jak można stwierdzić takie prawdopodobieństwo? Na podstawie ilości zgłoszeń? Żeby stwierdzić błąd funkcjonowania spottingu trzeba najpierw wiedzieć co z punktu widzenia programu jest zachowaniem poprawnym. Rozumiem więc, że ci wszyscy zgłaszający błędy mają swobodny dostęp do materiałów i narzędzi developerskich.

Dnia 07.08.2011 o 22:41, dizzy1942 napisał:

Sam WG przyznał że spot ma błędy a że to wina silnika to do momentu zmiany silnika nie zrobią nic


Przyznali, że spotting ma błędy, czy to, że ma ograniczenia, które naturalnie wynikają z opracowanego silnika i dostępnej mocy obliczeniowej? Różnica jest bardzo istotna, bo skoro ma błędy, to można je wyeliminować, a ograniczenia można co najwyżej spróbować obejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co ty teraz udowadniasz?
To czemu błędów nie naprawili ograniczenia można zastąpić czym innym gdzie są tracery tak ciężko je naprawić?

Tracery możnaby ustawić aby server na starcie sprawdzał wielkośc pliku ciężko ?
W końcu odpalamy lunchera...

Wcale nie widać przecież że wrogi czołg obraca wieża gra jest statyczna mierzy w prawo strzela w lewo

Gra ma błedy a jak narazie Wg robi sobie WoWP i dodaje pojazdy zamiast je połatać
Mapy też super przerabiają kampinówka jest najlepsza super się kampi 15min bo ani wróg ani twoi dupy nie ruszą gdy na mapie jest po 5 arty t7+


Nie będe tracił miejsca an dysku żeby dennym frapsem nagrywać filmik jak fajnie spot działa wkońcu mamy tu pana wszystko wiesz u mnie dziala lux
Więc sensu w tym nie ma
Zasięg widoku czołgu nie ma wpływu na spota skoro będąc w krzakach nie widzisz kolesia jadącego droga na 400m przed tobą
Kamu dla załogi robi swoje an 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 11:04, MasterChiefGT napisał:

Mapy też super przerabiają kampinówka jest najlepsza super się kampi 15min bo ani wróg
ani twoi dupy nie ruszą gdy na mapie jest po 5 arty t7+


Nie zgodzę się, bowiem to jedna z dynamiczniejszych map. Zawsze są praktycznie krwawe potyczki o wzgórze oraz przestrzeń między nim, a bazami.
Prawdziwie kamperskie mapy, to Komarin (najczęściej tutaj walki trwają aż do 15 minuty czy wręcz kończą się remisem) oraz El Halluf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Przepraszam, masz rację.

No wiesz... ja nie jestem jeszcze taki dobry jak ci, co zgłaszają te błędy. Nie wiem na przykład, czy jeśli wykryję jakiś pojazd w odległości 128 metrów, to czy nie jest to błąd, i czy poprawnie nie powinienem go wykryć już w odległości 142 metrów? I nie potrafię też samym spojrzeniem na niego określić jakie ma parametry kamuflażu i wykrywania, i czy wobec tego powinienem wykryć go te 14 metrów wcześniej, czy to może jednak on powinien wykryć mnie pierwszy. Tak samo nie potrafię jeszcze po zachowaniu określić, czy ktoś mnie jeszcze nie wykrył, czy może wykrył, ale akurat jest skupiony na czym innym. No ale myślę, że jeśli jeszcze trochę pogram, to też będę tak umiał.

Swoją drogą, to musisz mieć świetną pamięć. Ja nie pamiętam do kogo strzelałem w dopiero co zakończonej bitwie, a Ty pamiętasz nawet, że poruszał wieżą albo w jakiej odległości go wykryłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odległość ci się pojawia po nacelowaniu na niego a dziwne jest nie widzieć jej skoro mam zmodyfikowany celownik że w kolorku ją pokazuje

Fajna zabawa ferdkiem z camu 100% i mnie kolesie nie widzieli na 100m w czytym polu przed nimi

Victory!
Battle: Sand River 8 sierpnia 2011 13:32:14
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 1 804
Credits received: 73 600
Battle Achievements: Sharpshooter

Jedni pamiętają więcej a inni mniej

Ale dla ciebie tu działa wszystko jak trzeba i trakery sa
A nie zapomniałem jeszcze ich nie oddali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś mówiono, że IS-4 przerzucą do tieru X. Potem słyszałem, że zrezygnowano z tego pomysłu. Ale w "Full Trees" na głównej stronie WoTa jak byk stoi, że IS-4 będzie X tierowym czołgiem. Mógłby ktoś potwierdzić tą informację? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem, będzie X tierowym czołgiem IS-4 :D Teraz ciężko grinduje na niego żeby się na free slota załapać (będę miał tym sposobem 3 w jednym momencie, za KV, KV-3 i IS-4 :D).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 11:04, MasterChiefGT napisał:

Wcale nie widać przecież że wrogi czołg obraca wieża gra jest statyczna mierzy w prawo
strzela w lewo



Jak nie widać, jak widać? Niedawno zdjęliśmy minimausa w kilka medów dlatego, że nikt mu nie wyskakiwał z tej strony, w którą celował, tylko zawsze z tej, w którą zwrócił działo. I doskonale widziałem kiedy mogę wyjechać i w niego strzelać, a kiedy muszę się chować.
Przy włączonym zbliżeniu też widać w którą stronę celuje przeciwnik i wiesz kiedy ma zamiar walić w ciebie, a kiedy woli w kogoś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to był sarkazm...

A tak przy okazji się zapytam - co proponujecie wrzucić do KT jako moduły? Mam rammera, planuję jeszcze wrzucić spall linera i wentylację. Macie jakieś inne propozycje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 18:48, meryphillia napisał:

Spall linera daruj sobie.

Mówisz, że 15% mniej obrażeń od arty nie pomaga?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja kombinuję w ten sam sposób :) A IS-4 już mam i grindowanie na niego uważam za przyjemność :)

Zagrałem sobie na koncie znajomego, który ma artylerię T92. Na 15 strzałów tylko 1 był celny, a działo ładowało się baaardzo długo. Po co takie jednostki w tej grze są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 19:17, RamboPL napisał:

No ja kombinuję w ten sam sposób :) A IS-4 już mam i grindowanie na niego uważam za przyjemność
:)


Fakt IS-3 jest całkiem fajny, ale dopiero po dobiciu do najlepszego działa. Wcześniej penetracja 175 była dla mnie dość frustrująca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie dobiłem do T-28 :) I mam pytanie- która amunicja jest w nim lepsza? 76mm przeciwpancerna czy 76mm odłamkowo-burząca? Wydaje mi się, że ta druga, ale czym faktycznie się różnią?
I możecie od razu doradzić najlepsze działo do tego czołgu. Spędzę w nim dużo czasu, bo pewnie będę nabijał kasę aż do Hetzera w TD niemieckich. KW jest bardzo drogi i wolę to pierwsze zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie...
Pewnie że najlepsze te działo, które jest "najlepszy" czyli najwyżej stoi w tech tree.
Konkretnie 85mm F-30.

Tak czy siak to koszmarny pojazd IMO.
Dłużej w nim nie ma sensu siedzieć, niż tyle czasu ile potrzeba do odkrycia KW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2011 o 19:38, Radekl2 napisał:

Nareszcie dobiłem do T-28 :) I mam pytanie- która amunicja jest w nim lepsza? 76mm przeciwpancerna
czy 76mm odłamkowo-burząca? Wydaje mi się, że ta druga, ale czym faktycznie się różnią?


Przeciwpancerna ma większą penetrację pancerza, ale musisz przebić pancerz żeby zadala obrażenia. Burząca ma małą penetrację ale prawie zawsze zada obrażenia(pancerz wroga może pochłonąć sporo jeśli go nie przebijesz) i uszkadza moduły dobrze. Jak wiesz że nie przebijesz pancerza przeciwnikowi to wal burzącym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, ale mam taki kaprys, że po drodze do tego KW, będę robić TD do Hetzera, a w czymś trzeba siedzieć :) Zaraz idę go właśnie wypróbować i zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować