Zaloguj się, aby obserwować  
Magok

World Of Tanks

13349 postów w tym temacie

Dnia 10.08.2012 o 23:21, Skrzypiec napisał:

>
> A gdzie macie "przyjacieli broni" ?
> Ten perk dodaje wszystkim załogantom podstawowe umiejętności.
> Przy czym wzrasta celność, szybkość przeładowania, naprawa, itp.
Zrobi się później. Jako 3 perk powinien być odpowiedni.

>

Trzeci perk ?

Zobacz ile trzeba naczaskać, żeby zrobić trzeci perk:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/100902-nowe-umiejetnosci-i-perki-w-liczbach/

Zawsze można skasowac obecne i zmienić na inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z perspektywy czasu się zgodzę, naprawa mogła być pierwsza. Co do kamo/ szósty zmysł w czołgu is-3 który z definicji walczy z bliska to jest imho głupota (wiem że artyleria i zwiadowcy ale starczy się ruszać i zmieniać miejsce po strzale żeby nie dało się po śladach strzelać.) W takim t-50-2 mój pierwszy skill u każdego to kamo, potem wezme dla dowódcy zmysł, może wyznaczony cel dła ładowniczego (zawsze 2 sekundy zaznaczenia więcej), jazdę terenową i nie wiem co dla ładowniczego ale chyba naprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2012 o 00:25, meryphillia napisał:

Branie czegokolwiek innego niż sixth sense dla dowódcy i kamo lub naparwy dla reszty
w zależności od typu pojazdu, jako pierwszy perk, to idiotyzm.

Zgadza się tylko nie każdy jest tak doświadczony i popełnia błędy.
Czyli najlepiej było by zrobić naprawę jako pierwsze a potem? Towarzyszy?
Można zmienić jak to Misquamaqus napisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2012 o 12:28, Skrzypiec napisał:

Zgadza się tylko nie każdy jest tak doświadczony i popełnia błędy.
Czyli najlepiej było by zrobić naprawę jako pierwsze a potem? Towarzyszy?
Można zmienić jak to Misquamaqus napisał.

Ogólnie to będzie dobrze jak posłuchasz się meryphillia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2012 o 15:43, Skrzypiec napisał:

Pokombinowałem, pokombinowałem i znalazłem optymalną dla mnie opcje.
Jeszcze jedna rzecz. Mały Amx czyli Elc jakie perki? Wbijam Naprawę a potem?

Ja w moich małych AMX-ach od samego początku wbijam kamuflaż. Gdy dołożysz do tego siatkę i teleskop, to masz pokaźny zasięg widzenia i możesz robić dobre bitwy jako bierny scout bez wystrzelenia pocisku. na AMX 13 75 udało mi się zrobić bitwę za 1200 expa (bez premki) za stanie w jednym miejscu mapy i spotowanie teamu wroga.
Czemu nie naprawa? Jak stracisz gąskę i nie masz już zestawu naprawczego to nie uratuje cię nawet 100% naprawy, szybko zamieniasz się w dymiący wrak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.08.2012 o 22:42, scott napisał:

Że top guna zabiorą to jestem pewien i liczę na buf tego co ma dostać w zamian - jak
nie to będzie straszny szmelc z pzIV :/
Może dadzą osłony XD przeciwkumulacyjne na boki i wieżyczkę to by było fajne.
Jak poprawią manewrowość i dzadzą coś ok 120pen. to nie będzie źle od taki 2gi m4

Najlepiej zbalansowany med pójdzie do odstawki :( Sorry, ale on bez topowego działa będzie strasznym szmelcem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szósty Zmysł podstawa praktycznie na każdym pojeździe.
Osobiście stosuję go tylko na artylerii, co już wielu uznało za głupotę. ;)

Szósty Zmysł jest najistotniejszym perkiem, gdyż dzięki niemu czesto niezbierzemy piguły, która bez niego już podążałaby w naszym kierunku, czestokroć w towarzystwie wielu innych.
Wiadomość o tym, że zostaliśmy przez kogoś wykryci, nawet i te trzy sekundy po fakcie, daje nam szansę na ucieczkę, ale i jednocześnie info, że wróg najprawopodobniej jest gdzieś w pobliżu, co ewidentnie może wpłynąć na nazą dlaszą taktykę w bitwie.

Co do kamo, pisałem wyraźnie: "w zależności od typu pojazdu".
Oczywistym chyba jest, że miałem tu na myśli TD i SPG, a nie konkretnie wspomnianego Is-3, choć w nich też warto na sam początek dać każdemu naprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nim robię albo zwiad pasywny z siatką- cała bitwa w jednym miejscu- czyli tylko poniżej 50m detekcja jak jestem w krzaczku albo takie sytuacje że wiem że mnie widać, także na razie średnio mi się przyda.
Załoga is-3 była wcześniej w isie i kw-1s kiedy człowiek był głupi. W vk3601h cała załoga naprawę robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to dostosowałem w taki spsób do HT M6:

po osiągnięciu 100% wyszkolenia załogi, jako pierwsze umiejętności przydzieliłem:

1. dowódca - mentor
2. celowniczy - strzał z biodra
3. celowniczy - naprawa
4. kierowca - jazda terenowa
5. radiooper. - naprawa
6. ładowniczy - naprawa

Gdy pierwsza umiejętność osiągnęła dla wszystkich 100% grałem dalej, aż uzyskałem 50% drugiej umiejętnosci.
Wtedy skasowałem wszystkie umiejętności i uzyskałem 100% pierwszej umiejętności dla wszystkich czołgistów i dla nich przydzieliłem jeden perk "przyjaciele broni".
Pozostale % z drugiej umiejętności (po skasowaniu umiejętnosci, tracimy 10%), czyli 40% rozdzieliłem tak:

1. dowódca - przyjaciele broni / mentor
2. celowniczy - przyjaciele broni / strzał z biodra
3. celowniczy - przyjaciele broni / naprawa
4. kierowca - przyjaciele broni / jazda terenowa
5. radiooper. - przyjaciele broni / naprawa
6. ładowniczy - przyjaciele broni / naprawa

Dla czego tak ?

Przyjaciele broni, to perk, który daje spory % podstawowych umiejętnosci wszystkim załogantom (szybsze celowanie, szybsze przeładowanie, szybsza naprawa, itp).
Perk działa tylko, gdy cała załoga ma 100% tej umiejętnosci.

Mentor przydzielony daje wszystkim załogantom więcej punktów doświadczenia, ale mniej sobie, co mi nie przeszkadza, bo mam czołg elitarny (umiejętność zaczyna działać od momentu jej zamontowania i rośnie w raz z % umiejętności).

Strzał z biodra przydzielony dla pierwszego celowniczego, daje lepszą celność, gdy obracamy wieżę, a to robimy bardzo często w akcji i działa doskonale (umiejętność zaczyna działać od momentu jej zamontowania i rośnie w raz z % umiejętności).

Naprawa dla drugiego celowniczego daje jak wszyscy wiedzą szybszą naprawę (umiejętność zaczyna działać od momentu jej zamontowania i rośnie w raz z % umiejętności).

Jazda terenowa dla kierowcy, pozwala na sprawniejsze poruszanie sie po mokrej/miękkiej trawie, bagnach, piasku (umiejętność zaczyna działać od momentu jej zamontowania i rośnie w raz z % umiejętności).

Dla radiooperatora i ładowniczego, przydzielilem naprawę, bo nie ma tam nic ciekawszego, a umiejętnosć naprawy jest zależna od średniej całej załogi (gdy 100% załogi ma przydzieloną naprawę, procesnt tej umiejętnosci osiąga 75 %).

W moim przypadku umiejętnosć naprawy ma aż trzech załogantów i działą to całkiem dobrze (pare sek. i gąski sa założone).

Do końca drugiej umiejętności jeszcze mi sporo brakuje, ale na pewno załoganci, którzy nie mają przydzielonej naprawy, dostana tę umiejętność, pierwszy celowniczy dostanie "snipera", drugi celowniczy dostanie "zbrojmistrza", radiooperator i ładowniczy dostana kamuflaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co Ci po tym, gdy zbliżasz się do zasony terenowej i w tym właśnie momencie jesteś podświetlany przez pobliskiego scouta, którego nawet nie wyspotowałeś?

Jakbyś miał Sixth Sense, wiedziałbyś już że musisz się ewakuować jak najszybciej, a tak dalej pełzniesz do zasłony i po chwili Twój M6 pełen "towarzyszy broni" płonie po gęstym ostrzale wszystkiego co tylko mogło Cię trafić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2012 o 18:17, meryphillia napisał:

I co Ci po tym, gdy zbliżasz się do zasony terenowej i w tym właśnie momencie jesteś
podświetlany przez pobliskiego scouta, którego nawet nie wyspotowałeś?

Jakbyś miał Sixth Sense, wiedziałbyś już że musisz się ewakuować jak najszybciej, a tak
dalej pełzniesz do zasłony i po chwili Twój M6 pełen "towarzyszy broni" płonie po gęstym
ostrzale wszystkiego co tylko mogło Cię trafić...


Bez przesady :))

Całkiem szybko wykrywa czołg przeciwnika, poza tym mam zamontowaną dużą oslonę przeciw-odłamkową i całkiem dobrze chroni te duże dupsko.

Dodatkowo zamontowałem dosyłacz i stabilizator.

Nie chciał byś się spotkać z tak wypasionym M6 :))

Oczywiście czołg jest zniszczalny, ale nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, żeby mnie rowaliło paręczołgów na jednocześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2012 o 18:27, Misquamaqus napisał:

Nie chciał byś się spotkać z tak wypasionym M6 :))


M6 jest chyba jednym znajgorszych TVI w grze, choc dysponuje jednym z najlepszych dział na tym tierze...
Choć teraz przy nowym patchu ma już lepiej, bo nie walczy nonstop z TX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szósty zmysł to najbardziej cziterski perk w tej grze , ale namiętnie go używam, ile już razy po zapaleniu żarówki i szybkim cofnięciu się widzałem pociski arty walące w miejesce gdzie bym pewnie stał nadal. O innych sytuacjach nie wspominając - na td to już wogóle jest wypas z racji camperstwa w krzaczkach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze kilka miesięcy temu uważałem, że zarobki są w porządku, to się trochę dzisiaj zdziwłem.

Jeszcze w kwietniu runda BT-2 kasy - 10k
Dzisiaj runda bardzo dobra, dużo lepsza niż przeciętna Pz III/IV 13k kasy - Are you f***ing kidding me?!

No właśnie, ale i tak mi powiecie, że Ameryki to ja nie odkryłem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2012 o 18:31, meryphillia napisał:

> Nie chciał byś się spotkać z tak wypasionym M6 :))

M6 jest chyba jednym znajgorszych TVI w grze, choc dysponuje jednym z najlepszych dział
na tym tierze...
Choć teraz przy nowym patchu ma już lepiej, bo nie walczy nonstop z TX.


M6 ma jakiś dziwny system absorbowania obrażeń. Zdarzyło mi się kiedyś przywalić mu z 3 metrów z Hummela i nie stracił niczego. Gdy sam jeszcze grałem na M6, też parę razy zdarzyło mi się stawać do wymiany ognia i wychodzić z niej cało, mimo że teoretycznie byłem w gorszej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M6 po prostu łyka dużo strzałów za 0 w okolicach gąsek.
Oczywiście, że od frontu dla TVI i niżej stanowi dość mocnego przeciwnika, ale jeśli ktoś przyładowo w PzIV walczy frontalnie z M6, ten zwyczajnie nie powinien w ogóle grać w WoT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh i to mi się podoba, ale powiem tak miałem ogromny problem z wyborem działa, bo i 88, i 105 i o dziwo grałem ostatni tydzień na 88 i zbijałem bardzo dobre wyniki, ze sporym zarobkiem, średnio nawet do 3-4 przeciwników padało, ale dzisiaj powrót do 105 i jednak wolę walnąć raz a dobrze zwłaszcza z magicznym celem tego działa gdzie z 600m potrafi wejść w skrawek przeciwnika a z 50 m chybić :)

20120811225627

20120811225632

20120811225638

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować