Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rozdajemy tysiąc kluczy do bety gry Medal of Honor!

1450 postów w tym temacie

Dnia 10.07.2010 o 12:56, Crew_900 napisał:

Mam klucz na zbyciu ktoś chce ? Bo mi się odechciało grać

ja chętnie przyjmę. moje gg w opisie mogę dać portala na steam w zamian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2010 o 13:16, olekg97 napisał:

Na początku kilka misji treningowych w rosji potem misje w polsce/ukrainie/gruzji. Na
koniec walka w usa. Od razu bym kupił. ;D

konkurs juz się skonczyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2010 o 13:56, Damian_486 napisał:

Jak grać na sinlu bo mi tylko multi się włącza


Bo to tylko multi ta beta :)
A ja dałem propozycję Izraela i jak widzę nikt inny nie wpadł na ten pomysł.
Ps. już zasysam z File Front.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2010 o 11:51, colin321 napisał:

> > Również dziękuje za kluczyk ;) Już miałem 2 kluczyki ten trzeci :P
> Moze mógłbys mi dac 1 kluczyk?

Daj gadu to Ci prześle

9431077

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to zostałem dzisiaj mile zaskoczony kluczykiem w skrzynce :). Chętnie sprawdzę czy nowy MoH sprawdzi się u mnie jako następca Call of Duty w grze po sieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, kluczyki rozdane, podziękowania też. Teraz kilka moich wrażeń z gry. Zaznaczę, że są to wrażenia z mapki z ruinami Kabulu. Drugiej jeszcze nie "ugryzłem".

Najpierw in plus:

1. Ciekawy klimat. Faktycznie ma się wrażenie uczestnictwa w realnym konflikcie (nie porównuję oczywiście do takiej ArmA 2, bo to inna półka zupełnie)
2. Bardzo dobra graficznie. Może nie majstersztyk, ale na pewno przyczepić się nie można
3. Robią wrażenie wszelkie odgłosy
4. No i ogólnie - gra mi się przyjemnie, wciąga jak diabli.

Ale teraz pora na pewne minusy...

1. Te latające wszędzie "wióry" (szmatki, papierki i inne takie). Niby byłoby to fajne, ale jest tego zdecydowanie za wiele. Po włączeniu gry miałem najpierw wrażenie, że to jakiś błąd w grze, albo karta graficzna mi szwankuje. Za dużo, za dużo, za dużo. Przesyt.

2. Brak zróżnicowania między klasami pierwszą i drugą (czyli Assault i Special Forces bodajże). Prócz dodatkowej jednej sztuki broni nie różnią się praktycznie niczym. To zdecydowanie za mało.

3. Za mała mapka. Twórcy upakowali wiele rzeczy w jednym miejscu, przez co mapka owszem, wygląda realistycznie, ale gra staje się niemiłosiernie chaotyczna. Gdyby było to samo, ale rozłożone na jakoś dwa razy większym terenie - byłoby ok. A tak aż nazbyt często ilość fragów zależy nie od skill''a, ale od tego, jak wiele razy miało się farta znaleźć niespodziewanie za plecami przeciwnika.

4. Przesadzona celność podstawowej broni ręcznej. Często się zdarza, że człowiek ginie od sprawnie wycelowanej serii z maszynowca. Byłoby ok, gdyby nie to, że... człowiek z tym maszynowcem znajdował się połowę planszy dalej... Za mały rozrzut, zbyt duża celność.

5. Z kolei snajper jest z jednej strony mocno poszkodowany, z drugiej mocno przesadzony. Czemu poszkodowany? Gdyż przybliżenie jego karabinku jest niewiele większe od "przybliżenia" zwykłego maszynowca. Czemu przesadzony? Bo tenże karabinek może wystrzelić nawet 2-3 strzały na sekundę. Jednocześnie, dość mało szkodliwe (jak na snajpera) strzały. Czy nie lepiej było zrobić snajpera z o wiele bardziej "wypasioną" bronią (moc + lunetka), za to mało szybkostrzelnego?

6. Ogólnie podsumowując punkty 2, 4 i 5, klasy są mało zróżnicowane.

7. Techniczna sprawa - trzeba dopracować pracę myszki w menu. Często trzeba było coś kliknąć (głównie po zakończonej mapce), a myszka była nieaktywna.

8. I kilka innych drobiazgów, które jednak najpewniej zostaną dopieszczone, bo jednak po grze czuć, że to beta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować