Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Dragon Age II

1759 postów w tym temacie

Pytanie - gdzie znajdę ostatnią grupę spiskowców z Ammaranthine? Jak do tej pory załatwiłem ta w zamtuzie, w dokach i Hightown. Gdzie i o jakiej porze szukać czwartej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://social.bioware.com/user_entitlements.php

Strona z twoimi odblokowanymi bonusami do pobrania. W przypadku Emporium i Księcia na Wygnaniu należy kliknąć przy danym DLC na liście "More Info" i w kolejnym oknie download, po czym zainstalować już pobrany dodatek.

W przypadku bnusowych itemów, ich lista jest w zakładce bonusowe przedmioty w menu gry w zawartości do odblokowania. Wszystkie podświetlone itemy to itemy które odblokowałeś, aby się pojawiły musisz się zalogować przynajmniej raz na swoje konto EA w trakcie gry [w menu głównym opcja zaloguj]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Pietro87

Poradziłem sobie ale dzięki za szybką reakcję :) .


Czy ktoś z Was gra na dx11? Odpaliłem grę pod dx11 z wysokimi teksturami ale cały czas mam zablokowane 3 opcje tzn. szczegółowość grafiki na poziomie bardzo wysokim, rozproszenie głębi ostrości oraz rozmycie wysokiej jakości. Posiadam kartę graficzną Radeon 3800 HD pamięci 1024 czy da radę te opcje u mnie w ogóle odpalić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te opcje sa dostepne chyba tylko dla sprzetu ze sprzętową obslugą dx11. U mnie to da sie wlaczyc, ale strasznie fps spada... najwyzsze ustawienia sa zabugowane, czekam na patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak je odpalić? Ja mam dx 11 i te opcje cały czas mam na szaro... Posiadam Vistę i mam zainstalowany dx 11 tego patcha z teksturami wysokimi też ściągnąłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2011 o 22:06, Pupu2 napisał:

Te opcje sa dostepne chyba tylko dla sprzetu ze sprzętową obslugą dx11. U mnie to da
sie wlaczyc, ale strasznie fps spada... najwyzsze ustawienia sa zabugowane, czekam na
patcha.


Ogolnie silnik wciaz slabo przędzie, Gra ma ostre textury i dopieszczone prefaby (wszelkie nieduze assety), ale budynki sa prostymi brylami i dalsze plany sa strasznie proste pozbawiajac gre klimatu (wątła sciezka dzwiekowa tego nie poprawia). Rowniez malo jest efektów, mgielek, rayi, volumetrykow itp. :( Do tego wszelkie lokacje są strasznie małe, gorzej jak na unrealu 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2011 o 22:07, Siupson napisał:

A jak je odpalić? Ja mam dx 11 i te opcje cały czas mam na szaro... Posiadam Vistę i
mam zainstalowany dx 11 tego patcha z teksturami wysokimi też ściągnąłem.


Tu nie chodzi o zianstalowanie dx11, a sprzetowe wspieranie tych bibliotek przez Twoj uklad graficzny. Jaką masz kartę graf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radeon HD 3800 pamięć 1024 - karta sprzed dwóch lat.

Da radę ta karta czy nie pogram na lepszych ustawieniach? Dodam że tego patcha z teksturami wyższymi odpaliłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podczas odpalania gry wyskakuje mi bład :

Error initializing physx !

Kurna... nie mam już do tego głowy !, męcze sie kilkanaście godzin.

wymagania spełniam, minimalne, ale spełniam - używam Radka Hd 4650.
Instalowałem najnowsze stery Catalista
Instalowałem starsze i te najnowsze sterowniki od nvidi Physx i Dupa - wgl dlaczego wyskakuje mi taki bład , jak wcale nie używam karty od Nvidi ?
Robiłęm formaty i dalej dupa - na stronie bioware tez nie znalazłem odpowiedzi...

uzywam windowsa xp z sp3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@WeedSmoker

Kiedyś miałem podobny problem z grą Risen. Jeśli masz dysk podzielony na partycje to poszukaj czy Physx nie zainstalował się na obu usuń go i zainstaluj jeszcze raz mi to pomogło. Dokładniejszych instrukcji niestety podać nie umiem gdyż zmagałem się z tym problemem bardzo dawno. Mam nadzieję że to choć trochę Ci pomoże.

Co do DA2 albo ta gra jest zbugowana albo ma masakryczną optymalizację. Mam czterordzeniowego procka 2.2 GHZ 4 giga ramu i Radka HD 3800 i gra nie chodzi mi płynnie - walka czasami "ładnie" rwie a na filmikach często się przycina. Pierwsza cześć Dragon Age działała mi na maksymalnych detalach! Tutaj tekstury są wysokie antyaliasing x8 filtrowanie anizotropowe natomiast zmniejszyłem z x16 do x8 i nadal się zacina. Totalna kasza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2011 o 22:12, Siupson napisał:

Radeon HD 3800 pamięć 1024 - karta sprzed dwóch lat.

Da radę ta karta czy nie pogram na lepszych ustawieniach? Dodam że tego patcha z teksturami
wyższymi odpaliłem.


No to Twoja grafika ma DX10. Nie wspiera DX 10.1 ani DX 11.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2011 o 23:31, Pupu2 napisał:

No to Twoja grafika ma DX10. Nie wspiera DX 10.1 ani DX 11.


Dzięki za pomoc. Pozostaje tylko pytanie po cholerę twórcy coś takiego zrobili... heh przekombinowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2011 o 20:37, Pietro87 napisał:

Widać jest jak z Black Emphorium, dodali do każdej edycji. Ja info tez podawałem czysto
od BioWare, jeśli coś pozmieniali na koniec a nie dali u siebie updateów co jak dostać
- to już niestety nie moja wina =)



Black Emphirium jest w każdej edycji? Fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.03.2011 o 23:44, Thalanthas napisał:

Black Emphirium jest w każdej edycji? Fajnie.


Tak wypada na to, że Emporium wedle oficjalnego info jest dostępne w każdej kopi gry.
Książe natomiast dostępny jest jedynie w BSE.

@Siupson

Twoja karta łapie się na minimalne wymagania, nie jest jakimś demonem prędkości.
Do tego jeśli wymusiłeś dx11, to optymalizacja tam leży i kwiczy, ludzie na gtxach 460 w sli mają spadki.
W dx9 wszystko bangla miód malina, u mnie pełne 60 fps niezależnie od lokacji czy intensywności sieczki.
DA:O w Przebudzeniu na ostatniej walce potrafiło mi natomiast na ten przykład zaserwować spadek na 16 fps [jak mateczka zrobiła mega-masywny spawn larw]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja na high 1920x1200 anizo 16x AA4x na GTX460 mam 50-60fps. Na very high mam 5-10fps. Na high po właczeniu chowania sie za obiektami mam 50% klatek. ;/

Na netbooku z IONem2 i Atomem D525 1,8GHz (2rdzenie) na low mam 10-20fps a na medium 10-13fps. Na low sie przyjemnie gra w sumie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie na renderingu dx9 z teksturami hd z packa, przy 1440/900 [max mojego monitora] z aa x4 [bo wyższego nie daje przy tej rozdziałce, znikome różnice] ciągnę na 60 fps bez spadków.
Komp 3.5 letni, GTX 260 65nm EVGA Superclocked, IC2D E8400 oc 4.0 ghz, 4 GB Ram DDR2 , Scythe Mugen, Asus P5K-E, Phentagram 650w Win XP SP3.

Dla mnie rendering dx9 zoptymalizowany perfekt, w DA:O było imho gorzej [też leciałem na 60 klatkach, ale w 2-4 miejscach potrafiło chrupnąć]

Userzy dx11 musza czekać na jakiś patch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://social.bioware.com/forum/1/topic/300/index/6482838

Wyszedł patch beta 1.01 :)

Lista zmian:

Fixed save game issues on single core machines
Fixed game asking for non-existent drives
Fixed release control issues where some players were unable to unlock correctly
Fixed a Steam-specific issue related to VO not playing after switching languages

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też często na modelach bohaterów występują takie czarne pikselki? Wyglądają jak kiepski cień tyle że na postaci... To raz jest raz niema niezależnie od tego czy odpalam pod dx9 czy dx11.

20110312020411

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować