Zaloguj się, aby obserwować  
MandiATO

The Settlers - Legendy - temat ogólny

26 postów w tym temacie

Witam! Jako, że dodatek jest już od kilku tygodni obecny na naszym rynku, a nie doczekał się jeszcze wątka własnego, gdzie można by zapytać pozostałych graczy o różne ciekawiące w danej chwili daną osobę rzeczy, zakładam ten temat.

A razem z nim pojawia się pierwsze pytanie: czy to tak u wszystkich, czy tylko u mnie i jeszcze jednego użytkownika, który gdzieś w innym wątku o Osadnikach sie wypowiadał, nie ma narracji i głosów bohaterów podczas dialogów? Wszystko wygląda, że powinny tam być, są odpowiednie pauzy i zbliżenia, przyciszenie na czas konwersacji muzyczki w tle i odgłosów, a postacie stoją sobie i żaden dźwięk się z nich nie wydobywa. Tak powinno być czy to jakiś błąd i czekamy na patcha?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko słyszałem coś o nowych misjach i kampaniach.Napiszcie coś o nowych jednostkach,bohaterach,technologiach i budynkach.I czy w Legendach można używać nowych rzeczy z pierwszych misji dodatkowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że poruszyliście temat dzwięku podczas dialogów, u mnie też nie ma głosu. Troszkę mniej przyjemnie się gra, bo angielski narrator był po prostu świetny. A bez dzwięku te dialogi cholernie się dłużą. Dołączam się do pytania, powinno tak być czy to błąd??
Kolejna ciekawostka to kwestia save-ów z pierwszego dodatku, uwazajcie bo legendy nadpisują save-y z pierwszego dodatku. Jak dla mnie to bez sensu, że dodatki nie sa ze sobą kompatybilne(oczywiście to nie zarzut do CDP, bo akurat oni wpływu na to nie mieli). Może gdyby zainstalowac samą podstawke i Legendy to dźwięk w dialogach by zadziałał.
Ale poczekajmy do CDP napisze :).
Co do pytania o nowe jednostki i budynki, muszę zmartwić nic takiego nie ma :((. Są nowe 4 kampanie ( w tym jedna gdzie można pograc Cerberem, wreszcie będę zły :))), troche nowych widoczków na mapie (jakieś pola uprawne, nowe drzewka itp.) i poprawiony edytor map. I to wszystko, nie za wiele, ale dodatkowe kampanie(które nijak mają się do fabuły poprzednich części) mogą zapewnić przedłużenie zabawy z Settlersami. Tylko żeby jeszcze ten dzwięk był...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Apropos dźwięku podczas dialogów, info od CDP "tym dodatku dubbing niestety nie został zaimplementowany przez dewelopera".
No tak chłopcy z BB się nie postarali. Pozwólcie że nie będę komentował tego dosadniej :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kasa, kasa, kasa. Po co się męczyć i nagrywać dialogi skoro można dodatek stworzyć i szybciutko go wydać żeby natrzepać troche kasy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.03.2006 o 18:53, MandiATO napisał:

kamilimaciek1 - właśnie o Tobie myślałem wspominając, że ktos poza mną na to narzekał:-)

W takim razie czekamy na jakiegoś update :]
Pierwszy raz wżyciu staram się o to by był angielski dubing hehe :]
Ale trzeba przyznać, że bez tego dubingu jakoś dziwnie się gra :[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najśmieszniejsze jest to, że z wersją angielską niektórzy mają identyczne problemy, za to inni zgłaszają, że u nich wszystko działa jak trzeba, komuś nawet pojawił się narrator po jakiejś zmianie sterowników, ale za to potem zniknęły odzywki jednostek (informacja z forum angielskiego gry)... Ubisoft radzi uaktualnić sterowniki (mam wszytskie najnowsze) i cisza, nic więcej... Ciekawe, czy tam rzeczywiście nie ma narracji, czy to jakiś głupi błąd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E tam co tam aktualizować mam Sound Blastera orginalne sterowniki i jak misje dodatkowe chodzą to i to też powinno chodzić, po prostu nie chciało się angolm dać dubingu i tyle a ci co piszą, że mają to mają Niemiecką wersje znam dużo takich anglików co nakupowało właśnie niemiecką wersje bo wcześniej była premiera 1 wrzesień a w Angli chyna 13 listopad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na niemieckim forum też jacys niemcy się skarżyli, że im dubbing wcięło... Albo naprawdę dubbingu nie ma, albo coś jest skasztanione w programie gry... Silnik został lekko zmodyfikowany (poprawiono wygląd) i może przy okazji coś skopano...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.03.2006 o 20:48, MandiATO napisał:

Na niemieckim forum też jacys niemcy się skarżyli, że im dubbing wcięło... Albo naprawdę dubbingu
nie ma, albo coś jest skasztanione w programie gry... Silnik został lekko zmodyfikowany (poprawiono
wygląd) i może przy okazji coś skopano...


Jak już od 1 września nic nie zrobili to już nic nie zrobią :[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem techniczny:W dziale "Świetlista wizja" w misji "Obrona suchej fosy" nie mogę znależć 2 miejsca na kopalnię gliny.1 jest na północy,na skraju mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że problem jakimś cudem dotknął tylko nas, tzn. Ciebie, Maykowieca i mnie... Jakoś nikt z pozostałych nie stwierdził braku dialogów... Dobra, nieważne, poczekamy, może jakiś patch się w końcu pojawi i nadrobi niedostatki. Póki co polecić takiej niedoróbki nikomu z czystym sumieniem nie mogę,Nawet największym maniakom, gdyż gra nie została dopracowana, olano użytkowników i postanowiono wykręcić kasę od maniaków serii... Przykre to, że seria schodzi na psy... Może Settlers II 3D będą lepsze... I oby nie było takich wpadek jak brak np. lektora w miejscach gdzie na niego miejsce przewidziano i nawet muzykę i dźwięki wyciszają, co by go lepiej było słychać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2006 o 19:21, Jarosaw napisał:

Mam problem techniczny:W dziale "Świetlista wizja" w misji "Obrona suchej fosy" nie mogę znależć
2 miejsca na kopalnię gliny.1 jest na północy,na skraju mapy.

Jarosaw - mam ten sam problem, jak znajdziesz rozwiązanie, proszę o maila andrzejx@poczta.pl,
jak ja znadę, dam znać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2006 o 19:21, Jarosaw napisał:

Mam problem techniczny:W dziale "Świetlista wizja" w misji "Obrona suchej fosy" nie mogę znależć
2 miejsca na kopalnię gliny.1 jest na północy,na skraju mapy.

Jarosaw, jest błąd w tłumaczeniu gry!!!
Jak klikniesz "Misja", nie trzeba budować 2-kopalń gliny, tylko ŻELAZA!!!
Masz to napisane na początku misji, jeszcze przed zaczęciem rozgrywki.
Powodzenia:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info o tych kopalniach, podejrzewalam blad w tlumaczeniu, nie pierwszy zreszta, ale nie przeszkodzilo mi to zwiedzic cal po calu calej wyspy ;)

Mam natomiast jeszcze jeden problem - w drugiej kampani po wygraniu czwartej misji, nie uaktywnia sie piata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2006 o 19:35, violino napisał:

Dzieki za info o tych kopalniach, podejrzewalam blad w tlumaczeniu, nie pierwszy zreszta, ale
nie przeszkodzilo mi to zwiedzic cal po calu calej wyspy ;)

Mam natomiast jeszcze jeden problem - w drugiej kampani po wygraniu czwartej misji, nie uaktywnia
sie piata...

Violino, wiem, że też wcześniej miałem jakiś problem, ale już nie pamiętam jaki.
2-kampania to "Bitwy szmaragdowych pól"?
Jak nazywa się czwarta misja, bo też nie pamiętam która to była?
Jak ją uaktywnię to może sobie przypomnę, czy tam miałem problem!?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz powinnam dostać status statystycznej blondynki :|
Tak, andrzejx, dokładnie "Bitwy szmaragdowych pól", po ukończeniu (dwukrotnie zresztą) misji czwartej, nie uaktywniała mi się misja piąta, "Szmaragdowe pola"... Ale, sprawdziłam przed chwilą i ze zdzwieniem odkryłam, że teraz... jest aktywna :| Nie wnikam.... uznaję, że miałam niedyspozycyjną myszkę może....
thx

Ale jeszcze jedno, tu już gapiostwo mniej wchodzi w grę ;)
Gram w tę grę od 10 lat i wstyd się przyznać, ale nie mogę przejść misji Światło i cień ("Zło czai się wewnątrz", niedopuszczenie 40 karawan do miasta). Nigdy nie zdążę nawet przejsc przez most do miasta, ktory poddani Daria buduja. Zanim jestem w stanie jakies sily zebrac, ktore sie przebija przez wroga i pozwola zlodziejowi wysadzic most, jest juz jakies 30 karawan w miescie. Potem sie musze zregenerowac, nawet jesli zrobie to bardzo szybko, to: kolejny most, powrot do siebie, most Daria (38 karawan) i... dziekujemy, przegrales...
Raz pierwszy most zaatakowalam wylacznie kupionymi zolnierzami, liczylam na to, ze zyskam czasu troche i zbiore sily od razu na drugi most. Efekt jednak wyszedl ten sam. Przy 38 karawanie odbudowali sobie most, a zanim przytaszczylam zolnierzy (produkowac nie mialam chwilowo jak) z powrotem, skonczyl sie czas.
Rece mi opadaja na wlasna bezsilnosc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować