Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Two Worlds - Czyżby polski pogromca Gothica 3 i Obliviona?

3043 postów w tym temacie

a ja mam problem bo mam kompa: geaforce 9600,2gb ram,procek 2.3 intel core 2 duo.i mam bardzo brzydką grafikę
a ustawiam na maksa jak się da

proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosze powiedziecz jak sie mile, ale to co ja z rozumijalem, to dodatek do Two Worlds jest wyprodukowane w Polsce ale sama seria Two Worlds nie, prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 13:34, dales napisał:

a ja mam problem bo mam kompa: geaforce 9600,2gb ram,procek 2.3 intel core 2 duo.i mam
bardzo brzydką grafikę
a ustawiam na maksa jak się da


"Brzydka" niewiele mówi, coś jeszcze mógłbyś dodać, może zrzut jakiś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarówno pierwsza część Two Worlds, jak i "dwójka" (bo pierwotnie miał być to dodatek do "jedynki", ale postanowiono zrobić z tego osobną grę w postaci sequela), czyli TW: The Temptation została/jest (wy)produkowana przez krakowskie studio Reality Pump.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 14:34, KoLoS napisał:

Zarówno pierwsza część Two Worlds, jak i "dwójka" (bo pierwotnie miał być to dodatek
do "jedynki", ale postanowiono zrobić z tego osobną grę w postaci sequela), czyli TW:
The Temptation została/jest (wy)produkowana przez krakowskie studio Reality Pump.



Po gdziesc na GIGA ( Telewizja niemiecka o grach) swlyscalem, ze to niemieckje :[..No, ok, teraz wiem lepiej ;o)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 15:44, SegaPL napisał:

Po gdziesc na GIGA ( Telewizja niemiecka o grach) swlyscalem, ze to niemieckje :[..No, ok, teraz wiem lepiej ;o)

Może to takie stare przyzwyczajenia sprzed 70 lat ;)

P.S. Ponawiam pytanie: czy jak bohater zginie to traci expa albo jakoś ujemnie się to na nim odbija (oprócz tego, że ma w statystykach ileś tam porażek)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 18:21, Abi Dalzim napisał:

> Po gdziesc na GIGA ( Telewizja niemiecka o grach) swlyscalem, ze to niemieckje :[..No,
ok, teraz wiem lepiej ;o)
Może to takie stare przyzwyczajenia sprzed 70 lat ;)

P.S. Ponawiam pytanie: czy jak bohater zginie to traci expa albo jakoś ujemnie się to
na nim odbija (oprócz tego, że ma w statystykach ileś tam porażek)?

Swietne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 15:44, SegaPL napisał:

Po gdziesc na GIGA ( Telewizja niemiecka o grach) swlyscalem, ze to niemieckje :[..No,
ok, teraz wiem lepiej ;o)


Poniekąd niemieckie.Polskie studio robi grę , ale wydawcą jest firma niemiecka i dlatego też niemiecka wersja językowa , o ile dobrze pamiętam , wydana była wcześniej od polskiej.Nie wiem , która z tych firm ma prawa do tytułu , więc na 100% nie napiszę , czy jest to polska gra wydawana prze Niemców , czy też niemiecka , zrobiona przez polskich podwykonawców.:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 18:21, Abi Dalzim napisał:

P.S. Ponawiam pytanie: czy jak bohater zginie to traci expa albo jakoś ujemnie się to na nim odbija

Ponoć nie, ja tego nie zauważyłem. Ot, dla takiego najemnika śmierć to blotka. Zresztą czytałem, że rzeczywiście tak jest - statystyka i nic więcej. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2009 o 21:03, Liqid napisał:

Ponoć nie, ja tego nie zauważyłem. Ot, dla takiego najemnika śmierć to blotka. Zresztą
czytałem, że rzeczywiście tak jest - statystyka i nic więcej. ;)


To lecę nabijać te statystyczne najdłuższe skoki, wykonując skoki wiary z czarnych wież. Przekonam się, która jest najwyższa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, jedną jak dla mnie z większych wad Two Worlds jako takich jest właśnie ten krajobraz widziany w menu głównym, czy z Wież. Z dołu już nie wygląda to aż tak źle, ale jeśli porównać to choćby do trzeciego Gothica, widać ubóstwo tego świata. Owszem, teren duży, ma te swoje pustynie etc., ale podobnie jak postaciom, brak tu charakterystycznego stylu. Ot, wzgórza drzewka, jakieś rzeczki... Nuda. Mam nadzieję, że w Temptation to się sporo poprawi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2009 o 15:25, Liqid napisał:

Przy okazji, jedną jak dla mnie z większych wad Two Worlds jako takich jest właśnie ten
krajobraz widziany w menu głównym, czy z Wież. Z dołu już nie wygląda to aż tak źle,
ale jeśli porównać to choćby do trzeciego Gothica, widać ubóstwo tego świata. Owszem,
teren duży, ma te swoje pustynie etc., ale podobnie jak postaciom, brak tu charakterystycznego
stylu. Ot, wzgórza drzewka, jakieś rzeczki... Nuda. Mam nadzieję, że w Temptation to
się sporo poprawi ;)


Rzeczywiście krajobraz zbyt... hmmm, realistyczny ;) Choć nawet ładnie im to wyszło. Ale jednakowo w zbyt wielu miejscach. Widziałem screeny z Temptation i sądzę, że poprawi się również ten element gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2009 o 15:25, Liqid napisał:

ale jeśli porównać to choćby do trzeciego Gothica, widać ubóstwo tego świata


Jeżeli porównywać do Myrthany lub Varantu , świat Two Worlds nie wypada źle , chociaż można mieć pewne wątpliwości co do dopracowania rozmaitych elementów krajobrazu.Przegrywa za to , jak zresztą chyba wszystkie pozostałe gry , z wyglądem Nordmaru z Gothic 3 i Jarkendaru z Nocy Kruka.Te dwie krainy , to prawdziwy majstersztyk.Niezbyt wielkie , ale za to wielopoziomowe i skomplikowane , co powoduje , iż świat wydaje sie sporo rozleglejszy , niż jest w rzeczywistości , a i zabładzić się da.Oby więcej takich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2009 o 16:23, KrzychW napisał:

Jeżeli porównywać do Myrthany lub Varantu , świat Two Worlds nie wypada źle , chociaż
można mieć pewne wątpliwości co do dopracowania rozmaitych elementów krajobrazu.Przegrywa
za to , jak zresztą chyba wszystkie pozostałe gry , z wyglądem Nordmaru z Gothic 3 i
Jarkendaru z Nocy Kruka.Te dwie krainy , to prawdziwy majstersztyk.Niezbyt wielkie ,
ale za to wielopoziomowe i skomplikowane , co powoduje , iż świat wydaje sie sporo rozleglejszy
, niż jest w rzeczywistości , a i zabładzić się da. Oby więcej takich.

No nie wiem, Jarkendar owszem, ale Nordmar? Nie był za bardzo dopracowany (podobnie jak cała reszta krain GIII)-a przynajmniej w porównaniu z Gothic''kiem 2. A już na pewno nie wielopoziomowy, ot parę jaskiń (na dodatek niektóre daremnie oteksturowane i niemiłosiernie zabugowanie). Podobnie ta sprawa ma się w Two Worlds: są proste podziemia nieszczególnie rożnorodne graficznie (ja zauważyłem tylko 2 typy- kopalnie i jaskinie) więc skłaniałbym się raczej w kierunku remisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś jakieś sprawdzone mikstury alchemiczne?
Wychodzi mi zwykle nie to, co bym chciał i w dodatku dlaczego z dwóch substancji dających wzrost jakiegoś współczynnika na stałe, wychodzi coś czasowego albo np. zatruwającego broń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2009 o 15:30, KrzysztofMarek napisał:

Zna ktoś jakieś sprawdzone mikstury alchemiczne?

Jeśli chodzi o ziółka etc. o działaniu czasowym, które należy uwarzyć wpierw, to ja przynajmniej sobie odpuszczałem to, bo niepotrzebnie zapycha ekwipunek. Jak dla mnie nie ma sensu tego używać, lepiej podszkolić choćby magię powietrza i używać czaru "Boska siła", który dodaje 150% siły i ew. jakieś inne ulepszajki. Czasami można znaleźć jakieś mikstury gotowe (kupować nie ma po co) i jeśli już korzystać z takich bonusów, to z nich. Ja w alchemię czasową nawet się nie bawiłem. Może to jakaś strata jest, ale i bez tego gra jest łatwa :/
Zarzucę tylko takim linkiem, gdzie ktoś komentuje tę alchemię w najnowszej wersji gry http://www.insidetwoworlds.com/showthread.php?t=26946

Dnia 12.02.2009 o 15:30, KrzysztofMarek napisał:

Wychodzi mi zwykle nie to, co bym chciał i w dodatku dlaczego z dwóch substancji dających
wzrost jakiegoś współczynnika na stałe, wychodzi coś czasowego albo np. zatruwającego broń?

Tak bywa, chodzi moim zdaniem o proporcję składników organicznych do nieorganicznych. Te wszystkie kryształy dające bonusy do ochrony przed żywiołami w połączeniu ze sobą dają kryształy wzmacniające obrażenia od żywiołów. Dodawaj jakieś mózgi ghulów, kręgosłupy wilkołaków czy coś takiego, może wtedy wyjdzie normalna mikstura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sobie CD-Action i tam pisze, że Two Worlds strasznie bez tweaka (co to?) wygląda... czy jak zainstaluję grę z bądź bez tweaka to nie zniszczy mi to kompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować