Zaloguj się, aby obserwować  
Ring5

Battlefield 3

5628 postów w tym temacie

I kolejny żenujący błąd, który przytrafił mi sie właśnie drugi raz - ot, gram sobie i nagle... kamera przeskakuje na trzecią osobę jednego z moich towarzyszy! Nie umarłem ani nic, po prostu zamiast śledzić moje poczynania kamera postanowiła sledzić poczynania kolegi z drużyny, a żeby było śmieszniej ja nadal mogę chodzić i strzelać. Dwukrotnie taki bug przydarzył mi się na Ziba Tower.

Kamera w taki sposób przeskakuje też m.in. kiedy zginiemy, jak by ktoś nie zrozumiał co napisałem powyżej. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DICE oni jak Bethesda czyli jeśli ktoś uważa że oni wydadzą grę bez masakrycznej masy błędów to ROTFLXD

Co do dedyków kiedyś było tak że dało się jeszcze przed wejściem do gry sprawdzić w nazwie serwa co zabronione a teraz tworcy nie dość że pazerni to jeszcze wujowo leniwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo gracze mają więcej wiedzy o gameplay''u niż devowie? Strzelby zwłąszcza z konkretną amunicją były najpotężniejszą bronią w grze i zmienił je ostatni patch. To nei Ty grasz dobrze i admin Cię wyrzuca tylko grasz lamerską bronią. Odblokowuje po kolei wszystkie bronie na max. Gdy doszedłem do strzelb na serwerch gdzie ich nie zabraniają potrafiłem wyciągać statsy 40:1. Gram w shootery dużo ale za boga wojny to się nie uważam...

Bieganie po małych mapach gdzie wroga spotyka się na zasięg noża nie miałoby sensu z strzelbami. Tobie wystarczy 1-2 strzał a on musi wystrzelić około 10. Na autopompie da się na jednym magazynku wykosić cały oddział. To po prostu odbiera przyjemność z gry. Są specjalne serwery "shotgun only" - tam biegaj do woli.

ps. Gram w BF od 1942. W każdą część/dodatek od dnia premiery. Jakoś cholera zbyt dużo błędów nie spotkałem a już na pewno nie takich co uniemożliwiają grę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekałem na to w Bad Company 2 tu niestety na to też będę narzekał. Na mapie operacja metro w ruszu jest czasami przegięta z początku. Jak jest lepszy team w obońcach to przecież większość snajperów i praktycznie blisko są bazy atakujących. Czasami nie zdąże porządnie się zrespawnować a już leżysz na glebie i wąchasz kwiatki od spodu. Moim zdaniem za blisko można podejść drużynie broniącej do atakujących. Chciałem zauważyć że to drużyna atakująca jest od tego aby atakować a broniąca to nie powinna mieć możliwości takiego bliskiego podchodzenia bo oni jak z nazwy wskazuje mają bronić przekaźników. Ogólnie jak wpadnie się na fatalny zespoł to jak masz szczeście to może żyjesz z 10 sekund. Jeszcze cudnie jest jak kogoś zabijesz ale co z tego jak obok niego był kolega i mnie zabił. Za blisko jest linia. Powinna być jak najbliżej przekaźników a teraz to jest bliżej respawnu drużyny przeciwnej. Jak by mogli to by na respawnie czekali i tylko wybijali. Fajny jest ten tryb ale tylko jak jest wyrównany skład a to niestety też w BF3 zawodzi bo najczęściej jedna drużyna jest przegięta a druga niestety słaba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2012 o 00:16, Lailonn napisał:

Bo gracze mają więcej wiedzy o gameplay''u niż devowie? Strzelby zwłąszcza z konkretną
amunicją były najpotężniejszą bronią w grze i zmienił je ostatni patch. To nei Ty grasz
dobrze i admin Cię wyrzuca tylko grasz lamerską bronią. Odblokowuje po kolei wszystkie
bronie na max. Gdy doszedłem do strzelb na serwerch gdzie ich nie zabraniają potrafiłem
wyciągać statsy 40:1. Gram w shootery dużo ale za boga wojny to się nie uważam...

Bieganie po małych mapach gdzie wroga spotyka się na zasięg noża nie miałoby sensu z
strzelbami. Tobie wystarczy 1-2 strzał a on musi wystrzelić około 10. Na autopompie da
się na jednym magazynku wykosić cały oddział. To po prostu odbiera przyjemność z gry.
Są specjalne serwery "shotgun only" - tam biegaj do woli.

ps. Gram w BF od 1942. W każdą część/dodatek od dnia premiery. Jakoś cholera zbyt dużo
błędów nie spotkałem a już na pewno nie takich co uniemożliwiają grę...



Nie rozumiem takiego pojęcia jak "lamerska broń". Skoro twórcy zaimpletowali ją do gry ja zamierzam jej używać i nikt nie ma mi prawa tego zakazywać, bo za grę zapłaciłem tyle samo, co ludzie chodzący z karabinkami czy snajperkami. Zbalansowanie każdej broni leży w gestii twórców i tyle.

Poza tym ja piszę o serwerach rankingowych - po co ktoś takie zakłada, jeśli wszystkiego zabrania? Ostatnio widziałem nawet na mapkach z CQ serwer "sniper min. 8x, no C4, shotguns and F2000". Niedługo żadną bronią nie będzie można grać, bo się to adminkom nie podoba. Od nakazów i rozkazów są mecze prywatne i tyle.

I szczerze mówiąc nie jest prawdą, że shotguny są tak silne - najgorszy (najmocniejszy?) jest jedynie chyba ostatnio dodany SPAS12, gdy trafiam bezpośrednio na gościa z "shotem", samemu trzymając w ręku powiedzmy F2000, szanse oceniam na 50%, albo on trafi jednym pociskiem, albo ja całą serią. Dobrze, że przynajmniej zredukowali siłę poszczególnej amunicji do shotguna, bo nie powiem, kiedyś się strasznie denerwowałem, jak mnie jakiś typ ze 100m ściągał amunicją odłamkową, jakby trzymał w ręku co najmniej RPG.

Poza tym nie denerwuj się tak, bo z tego co zauważyłem, to ty mówisz o wersji PC''towej, a ja o Xboxowej. Na konsoli są inne realia, bo w końcu pad to nie myszka i za wiele osób na raz shotgunem nie rozdupczysz. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w tej grze lamerskiej broni są tylko lamerscy ludzie którzy innymi broniami nie potrafią grać ;). Nawet nożem gdy się potrafi można wywijać lepiej niż nie jedną bronią ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MI osobiście w nie pasuje w tej grze amunicja odłamkowa .
Zagrałem raz nią na Metro , Stanolem na końcu tunelu , kumpell rzucil ammo pod nogi i nawalałem przed siebie , wynik : 88:8 . I to było na normalu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2012 o 00:25, Dante_Syn_Spardy napisał:

/.../


Gdy ja grałem na tej mapie w teamie atakujących, to najczęściej blokowaliśmy się na bodajże 2 checkpoincie, a dokładniej pisząc to na pierwszym w tych tunelach metra (bo pierwszy ogólnie jak wspomniałeś jest w parku). Tam obrońcy mają taką przewagę, że aby atakujący się przebili dalej to muszą mieć o wiele mocniejszą drużynę. Według mnie ogólnie w trybie szturmu denerwująca jest sytuacja, gdy w drużynie atakujących jest za dużo snajperów (choć sam nim często gram ;D), wtedy atak jest z góry na straconej pozycji, ze względu na zbyt małą ilość żołnierzy typowo ofensywnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2012 o 15:53, Bralo napisał:

MI osobiście w nie pasuje w tej grze amunicja odłamkowa .

Ale ona słaba strasznie jest.
Jedyne co fajne w niej to to, że wybucha i ostro przygniata. Obrażenia są słabe i często w CQC sam się zabijasz splashem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i słaba , ale masz 8 naobi , na takim metro w jednym miejscu stoi 5-10 typa , walę w sufit i po 5-6 strzalach zabijam 3-4 , laduje i tak caly czas .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie ogólnie w trybie

Dnia 19.06.2012 o 15:59, Wszystkozajete napisał:

szturmu denerwująca jest sytuacja, gdy w drużynie atakujących jest za dużo snajperów
(choć sam nim często gram ;D), wtedy atak jest z góry na straconej pozycji, ze względu
na zbyt małą ilość żołnierzy typowo ofensywnych.


Dobrą opcją było ogranieczenie zwiadowcy w BF BC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie ta mapa jako calosc do najlepszych w historii gier nie nalezy...osobiscie podoba mi sie tylko jeden fragment pierwsze checkpointy w rushu i zaluje ze tworcy kieruja nas do podziemi zamiast pokusic sie o wprowadzenie nas do rozciagnietej zabudowy typowo miejskiej jak to bywalo np w BC2. ogolnie poswiecono zbyt malo uwagi w konstrukcje i dopracowanie map.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2012 o 17:20, diabolo20 napisał:

Albo zrobić dodatkowo 3 tunele biegnące pod ttorami


I umożliwić rzeczywiste niszczenie tej mapy - wybijanie SMAWami dziur w ścianach, wagonach itd.

Gdyby BF3 miał rzeczywistą destrukcję otoczenia, grałoby się 2 razy ciekawiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie to narzekanie na metro. Skoro zła mapa to po co gracie? Przecież to jest typowy meatgrinder, wpadasz, nabijasz staty, strzelasz na pałę, rzadko giniesz (w normie jest wstawanie od apo, choć co niektórzy nadal nie wiedzą, do czego on służy), ogółem rzec biorąc, grasz by się odstresować. Słaby team? To go zmieniasz albo wypad na inny serwer. Kij z tym, żę to jedyna mapa, po której skill spada, nieistotne. Chcesz to graj, nie to nie.

IMO udana mapka do zabicia czasu. Nudna na dłuższą metę, ale cóz, nikt nie zmusza do gry. A dla mnie jedyną nieudaną mapą jest Tehran Highway, reszta lepsza (Karkand) albo gorsza (Seine).

Zrozumiały byłby dla mnie ten whine, gdyby wszystkie albo co najmniej zdecydowana większość map była na wzór Metro. Wtedy faktycznie byłaby to żałosna sytuacja i powód do narzekania, za to, iż twórcy olewają graczy, nie przykładająć się i robiąc dziwne bublie, gdzie walka toczy się w jednym punkcie. Ale, że aż jedna mapa? Dajcie spokój, bo robicie się śmieszni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kto mowi ze na niej gra?Wlasnie wiekszosc na niej w ogole nie gra,co nie znaczy ze nie moga wyrazic swojego nie zadowolenia bo chyba nie zabronisz tego?Wlasnie bardzo dobrze ze mowi sie o tym bo DICE pomysli ze sa bez karni i moga robic co im sie nie podoba;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie czy wszystkie bronie mają generalnie podobny dmg i opłaca się grać tą która się najbardziej podoba (multi) i rozwijać w niej dodatki oraz czy ktoś może mi podać ewentualne wady celownika noktowizyjnego, bo moim zdaniem jest najlepszy ale może o czymś nie wiem aż wydaje mi się podejrzane, bo po prostu ma się wszystko jak na talerzu a nie wszyscy nim grają i to mnie ciekawi. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość broni dla każdej klasy ma podobny dmg. Wyjątkami są G3A3 dla medyka i SCAR-H dla inżyniera. U supporta jest trochę inaczej,a le z resztą po co to pisać jak można pooglądać wykresiki na symthic.com. Masz tam recoil, spread, bullet speed i wszystko inne.

Tylko, że i tak moim zdaniem te wszystkie wykresy i inne dane nie powiny wpływać na decyzję którą bronią grać, bo nawet wybierając broń, któa ma najlepsze staty może nam nie iść, bo nam po prsotu ta spluwa nie leży. Najlepiej pograć wszystkim, zabić po 80-100 ludzi każdą bronia i wtedy zobaczyć czym nam się najlepiej gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2012 o 15:31, Shadow1994 napisał:

Witam, mam pytanie czy wszystkie bronie mają generalnie podobny dmg i opłaca się grać
tą która się najbardziej podoba (multi) i rozwijać w niej dodatki

Tak - większość karabinów ma damage pomiędzy 25 a 16 HP, są jednak kilka wyjątki (G3A3, SCAR-H, M240B, M60, M249, wszystkie snajperki)
Ogólnie graj tym, z czym czujesz się najlepiej, z własnych doświadczeń polecam L85A2, AKS74u, M27 i SKS.

Dnia 22.06.2012 o 15:31, Shadow1994 napisał:

mi podać ewentualne wady celownika noktowizyjnego,

- Gdy przeciwnik ma kamuflaż Spec-Ops to go nie zauważysz
- Lunetka ogranicza pole widzenia
- Po pewnym dystansie nie widać nic (w sensie - masz ograniczone widzenie w przód)
Ogólnie, IRNV był kiedyś lepszy. Teraz bardziej polecam celownik KOBRA/ Amerykański HOLO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2012 o 17:58, Feallan napisał:

> Albo zrobić dodatkowo 3 tunele biegnące pod ttorami

I umożliwić rzeczywiste niszczenie tej mapy - wybijanie SMAWami dziur w ścianach, wagonach
itd.

Gdyby BF3 miał rzeczywistą destrukcję otoczenia, grałoby się 2 razy ciekawiej.

Właśnie gdzie ta destrukcja otoczenia z koro głupiego budynku nieda się rozwalić do końca (te większe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować