Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Starcraft 2 spali ci kartę graficzną?

59 postów w tym temacie

A tam. Wierzę, że gra potrafi spalić kartę graficzną. W zeszłe wakacje leciałem sobie nad Norwegią we Flight Simulatorze X i nagle "pach!" 8800 GTS 512 nadaje się do kosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

twierdze że Blizz ma takie konfiguracje u siebie że nie mieli z tym problemów, natomiast jeśli w becie też ich nie było to skąd niby mieli to wiedzieć że jak ktoś ma jednego z pierwszych GF480 i na chłodzeniu powietrznym to grafika nie wytyrzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro Blizzard potwierdza taki problem, to może faktycznie on występować, choć wydaje się dziwny. Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, ze na moim MacBooku nie zauważyłem żadnych problemów - ani ze stabilnością, ani żeby się zbytnio grzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha...planowałem sobie kupić Starcrafta jak będę miał gotówkę ,ale chyba jednak sobie poczekam jakiś czas ,aż wszystkie błędy usuną ,bo jak na razie nowa produkcja Blizzarda mocno straszy ;D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2010 o 12:07, bezlerg napisał:

Hah, włączę SCII a tu nagle ogień mi buchnie z PieCa :P


Poczujesz się jak firebat.

Ciekawa sprawa, nigdy się nie spotkałem, żeby karta mi się po prostu spaliła, zazwyczaj jak coś się przegrzewało, to komp po prostu się resetował (No na burzy to się poddał mocy piorunów).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli coś takiego jest możliwe to wina leży po stronie producenta karty, który nie dał odpowiedniego chłodzenia. Bo to przecież jest dziwne jeśli nie można max obciążyć karty bo inaczej się spali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Feallan: nie LOL, tylko tak.
Im mniej szczegółowa jest scena do wyrenderowania, tym w mniejszym stopniu w jej renderowaniu uczestniczy procesor. Dlatego proste menu lub ekran tytułowy może obciążyć kartę graficzną o wiele bardziej, niż skomplikowana scena z wieloma obiektami 3d, bo przy wielu elementach karta jest limitowana zapytaniami do procka. Przy prostej scenie bez limitowania klatek na sekundę karta graficzna pracuje bez przerwy generująć tysiące FPSów - i to ją zarzyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2010 o 12:07, DonZ napisał:

twierdze że Blizz ma takie konfiguracje u siebie że nie mieli z tym problemów, natomiast
jeśli w becie też ich nie było to skąd niby mieli to wiedzieć że jak ktoś ma jednego
z pierwszych GF480 i na chłodzeniu powietrznym to grafika nie wytyrzyma


w becie też były takie problemy, wtedy sprawę załatwiła nVidia z nowym sterownikiem, który zmieniał pracę chłodzenia w kartach z aktywnym układem chłodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No mi wczoraj strasznie nagle ścinała się gra że musiałem wył. kompa. Jak włączyłem fraps to świrował w menu gry, coś w tym jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2010 o 12:18, Azbestos napisał:

@Feallan: nie LOL, tylko tak.
Im mniej szczegółowa jest scena do wyrenderowania, tym w mniejszym stopniu w jej renderowaniu
uczestniczy procesor. Dlatego proste menu lub ekran tytułowy może obciążyć kartę graficzną
o wiele bardziej, niż skomplikowana scena z wieloma obiektami 3d, bo przy wielu elementach
karta jest limitowana zapytaniami do procka. Przy prostej scenie bez limitowania klatek
na sekundę karta graficzna pracuje bez przerwy generująć tysiące FPSów - i to ją zarzyna.

Podobno właśnie o to chodzi - przy 3000 FPS-ów w menu (jak ktoś ustawi detale na low i ma mocny sprzęt) karty się palą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mojej siostrze spaliła się karta graficzna jak grała w CS S ale na szczęście była jeszcze jedna zapasowa xD a co do tematu to skoro blizz to potwierdził to takie problemy muszą być ale napisali co trzeba zrobić więc powinno być ok ale i tak nie kupie starcrafta 2 w najbliższym czasie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byl ten problem w becie, wina nielimitowanych odswiezen obciazaja maksymalnie uklady karty graficznej
tutaj raczej to nie jest wina gra, a producenta grafiki, skoro karta ulega spaleniu lub uszkodzeniu podczas maksymalnego dzialania to albo nie zablokowali maksymalnej mocy albo zrobili to zle.

osobiscie gram w SC2 na tak starym laptopie ze mi tez sie predzej spali :P
1.6 Ghz, 750mb ramu, GeForce 6100 Go ... i sc2 chodzi, laptop sie grzeje jak diabli ale co sie dziwic jak wyciagam maksymalnie z niego. Gra chodzi troszke wolno ale ostatecznie na singlu pogram by poznac fabule, a nowego kompa na multi pozniej sobie kupie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawda że w Menu grafika szybciej pracuje niż w trybie kampani a mamy przecież tam niezłą jazdę. Po tym info sprawdziłem temeratury GPU i fakt jest cieplej niż powinno. Mój GTS250 trzyma, mam nadzieję że Star mi jej nie spali xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumie jak może się spalić karta skoro kupuję ją i nie podkręcam to ma normalnie chodzić.
Blizzard powinien wydać jakiś test kart graficznych gdyż jak dla mnie kupuje się wadliwy produkt.

Mi tam gra chodziła bez problemu ale to nie ma znaczenia jak jest milion innych konfiguracji sprzętu / sterowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować