Zaloguj się, aby obserwować  
lukaszqwerty

Risen 2 - Temat ogólny [M]

1251 postów w tym temacie

Risen był dla mnie przypowieścią, o Gothicu :P Bardzo dużo podobieństw, rzekłbym Risen jest hybrydą G1 i G2 NK. Nie zdziwiłbym się gdybyśmy w Risenie 2, zaczęli od kradzieży statku, zmierzającego na kontynent :P Poza tym mam nadzieję, że twórcy w odróżnieniu od Gothica zdecydują się na wyjaśnienie przeszłości głównego bohatera tudzież jak ma na imię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2010 o 12:47, Darkstar181 napisał:

> Ale nawet jeśli powstanie to o czym miałaby być kontynuacja?
O walce z tytanami ? Grałeś w ogóle w pierwszą część ? Na kontynencie toczy się z nimi
wojna, w Risenie mieliśmy kontakt tylko z jednym.


Nie pamiętam jak to było podczas rozmowy z Carlosem, ale:

Spoiler

Carlos wspomina, że pół kontynentu czy jakaś jego część została zniszczona, a Król, który rzekomo wysłał Inkwizycje zginął.

- więc nie wiem co zostało do ratowania, ale zobaczymy to w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://risen.gram.pl/news.php

"Na World Of Risen możemy już znaleźć trochę faktów dotyczących Risena 2.

A o to i one.

• Nowy, ulepszony mechanizm przetwarzania grafiki.

• Kobiety zostaną wyposażone w calkowicie nowe modele. Ponoć
mają wyglądać bardzo realistycznie.

• Do animacji zostanie wykorzystana technologia Motion Capture.

• Fizyka gry zostanie znacząco ulepszona.

• Nowe animacje

• Całkowicie nowy wygląd wody, a także poprawiony wygląd mgły.

• Przywrócony efekt promieni słonecznych.

• Nowe animacje skoku.

• Fabuła jest w większości napisana.

• Nasz bohater zdobędzie więcej przyjaciół.

• Prawdopodobnie większa interakcja z NPC.

• Pojawią się mini gry.

• Nowe umiejętności nadal będziemy poznawać od nauczycieli.

• W trakcie jest także tworzenie nowej sztucznej inteligencji.

• Podobny styl walki do tego z części pierwszej.

• Inferfejs zostanie zmieniony.

• Tak jak w części pierwszej nasz bohater w swojej torbie będzie
mógł zmieścić nieskończenie wiele przedmiotów.

• Większy świat w porównaniu pierwszej części gry.

• Nowe potwory.

• Zbroje zostaną podzielone na trzy grupy - ( lekkie, średnie, ciężkie ).

• Nowe rodzaje broni.

• Prawdopodobnie znowu będziemy zaczynać od zera."

Szkoda, że chcą poprawić animacje. Mnie się podobają te toporne "Gothicowe" animacje i wygląd postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.11.2010 o 22:37, Growin napisał:

Szkoda, że chcą poprawić animacje. Mnie się podobają te toporne "Gothicowe" animacje
i wygląd postaci.

A mnie bardzo denerwują, szczególnie ten sztywny system poruszania rodem z Two Worlds.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od 0 to prawie w każdym RPG się zaczyna, nie przeszkadza mi to, ale mogłaby być 1 umiejętność jak w trzeciej odsłonie Gothic. No i dobrze, że fizykę poprawią, skoki w Risenie były nienaturalne z prawami fizyki :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólne
Ogłoszenie prac nad następną częścią Risen na targach GamesCom dnia 18.08.2010
Deep Silver nie zabrało stanowiska w sprawie Modkitu do Risen2, prawdopodobnie znów go nie będzie
W planie gry nastąpi wiele znaczących zmian, niekiedy wpływających na wszystkie aspekty
Ujrzymy nowy film z logo Piranha Bytes.
Zatrudniono nowych animatorów oraz zakupiono dodatkowe specjalistyczne programy.
Istnieje szansa, że na święta dostaniemy kalendarz adwentowy z materiałami z gry
Grafika i animacja
Poprawiono oraz ulepszono mechanizm przetwarzania grafiki,
Modele kobiet wg zapewnień Quy''a mają wyglądać bardzo realistycznie.
W tworzeniu animacji Piranha Bytes posłuży się techniką Motion Capture
Poprawiona zostanie fizyka przedmiotów i postaci
Ulepszona fizyka upadku ciała po śmierci np. wilka, który w Risen dosyć nierealistycznie upadał na ziemię
Wszystkie animacje postaci, potworów będą zupełnie nowe
Woda będzie miała jeszcze lepszą jakość
Udoskonalona zostanie mgła
Ulepszone zostaną animacje gestów i emocji podczas rozmowy
Przywrócono efekt promieni słonecznych
Skoki będą szybsze
Twarze postaci będą bardziej zróżnicowane
W opcjach pojawi się możliwość włączania i wyłączania synchronizacji pionowej
Co najmniej jedna nazwa w grze będzie miała apostrof
Opcje graficzne umożliwią grę na ultra wysokich parametrach
Fabuła i zadania
Większość fabuły jest już napisana
Nie zabraknie zadań w stylu poszukiwania mordercy w klasztore
Będzie więcej zadań pobocznych
Postacie
Będzie więcej przyjaciół
Może pojawi się więcej opcji dla tych NPC (chodzi o większą interakcję z przyjaciółmi, jak w Dragon Age - przyp. tłum.)
Gameplay
Piranie chcą nas zaskoczyć czymś nowym pod względem wytwarzania przedmiotów (craftingu)
Będą mini-gry
Nauka wciąż będzie odbywała się poprzez nauczycieli
Trwają prace nad ulepszeniem sztucznej inteligencji w walce
System walki będzie nieco inny niż w jedynce
Pojawią się ulepszenia w rutynach ("życiu NPCów")
Interfejs
Interfejs zostanie przebudowany
Ekwipunek ponownie będzie bezdenny
Prawdopodobnie zarządzanie ekwipunkiem będzie odbywać się tylko za pomocą klawiatury
Świat gry
Wydaje się, że oprócz gildii, czeka na nas coś nowego
Świat będzie większy niż w R1
Akcja wciąż będzie się toczyła w uniwersum fantasy
Nie będzie dzieci
Pojawienie się domu publicznego jest możliwe
Flora i fauna
Potwory będą zarówno ze świata rzeczywistego jak i wymyślone przez PB
Niektóre stwory będą niezwykłe i przerażające
Pojawią się nowe, małe stworzenia
Pozostałe
Pancerze będą miały rangi (lekki, średni, ciężki), ranga jest bezpośrednio związana ze zbroją
Nie zabraknie nowych typów bronii białej i dystansowej
Wszystkie zwierzęta "robiące za tło" mogą zostać zabite
Będzie więcej unikalnych broni (jak np. Uriziel)
Będą cywilne ubrania (może wrócą sukienki?)
Bohater
Bohater nie będzie na starcie przypakowany (jak w Gothic 3)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2011 o 18:46, Abi_Dalzim napisał:

Broń palna? Coś mi się ten pomysł nie podoba....

Wychodziłoby na to, że łuki i kusze idą w odstawkę :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klimaty mogą być, choć osobiście chciałbym żeby stworzyli (może to nie być kontynuacja Risena) grę bardziej w czasach Gothica II, fajne klimaty nawet bardzo, powinno być jedno, góra dwa duże miasta, jedno takie bardzo duże, drugie mniejsze i kilka mniejszych (małych) osad, powinna być ścieżka strażnika, jakiegoś bandyty/pirata, maga i kogoś tam jeszcze, strażnik powinien mieć jakieś obowiązki np. patrolowanie miasta w nocy a co się z tym wiąże powinny być jakieś losowe wypadki w mieście, kradzieże, bójki w karczmie itd... ( tego mi najbardziej brakowało w GII jak byłem mniejszy to zapierdzielałem z pochodnią przez Khorinis w nocy ) coś takiego powinni stworzyć bo jakoś tak piraci nie za bardzo mi pasują a na pewno nie pasuje mi broń palna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie broń palna do piratów pasuje i to bardzo, ktoś powie słowo piraci to moje skojarzenia są następujące: ->morze->okręt->armaty->bronie palne.
Zawsze była walka na armaty i bronie palne a na koniec dopiero dobywali broni białej.
Zresztą może zrobią jakoś że będziemy naciągać kulke w broni i będzie się pojawiał pasek czy coś jak w G3/4 czy Risenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2011 o 23:42, Noma napisał:

Jak dla mnie broń palna do piratów pasuje i to bardzo, ktoś powie słowo piraci to moje
skojarzenia są następujące: ->morze->okręt->armaty->bronie palne.
Zawsze była walka na armaty i bronie palne a na koniec dopiero dobywali broni białej.

Zresztą może zrobią jakoś że będziemy naciągać kulke w broni i będzie się pojawiał pasek
czy coś jak w G3/4 czy Risenie


Mówisz, że najpierw broń palna a potem broń biała to by poszedł w pi*du klimat Risena i Gothica. Gothic i Risen zawsze jest kojarzony z mieczami, łukami i kuszami, nie no broń palna kiepski pomysł, no chyba, że chodzi o broń palną na statkach czyli tylko armaty to jeszcze ujdzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2011 o 00:23, filip1-1 napisał:

>no chyba, że chodzi o broń palną na statkach czyli tylko armaty
to jeszcze ujdzie:)


Odpada, na stronce Risena 2 widać pirata trzymającego jakiś karabin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2011 o 00:58, Ecko09 napisał:

> >no chyba, że chodzi o broń palną na statkach czyli tylko armaty
> to jeszcze ujdzie:)

Odpada, na stronce Risena 2 widać pirata trzymającego jakiś karabin.

Wiem i to mnie przeraża ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie zapowiada się Risen 2. Jedynka była bardzo podobna do Gothic''a. Tu już chcą jednak włożyć coś nowego i dobrze. Bo może nabędą prawa do Gothic''a jak YoWood zbankrutuje i w tedy będziemy mieli dwa prawdziwe RPG od Piranhi. Mi się pujście nową drogą podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować