Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

To samo jest również na oficjalnym profilu Ubi na fb.

Nie jest przesądzone, że jest to kolejna część HoMM, logo może sugerować, że być może nastąpi powrót serii RPG osadzonej w tym świecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co jest samo "Might and Magic" na obrazku (też dostałem to badziewie), więc możliwe, że nie chodzi o Heroes VI tylko o inną grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może będzie to nowy HoMM... ale też może to być jakiś nowy Might and Magic co byłoby chyba killerem dla wszystkich czekających na "hirołsów", bo reaktywacja takiej gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby to rzeczywiście byli Hirołsi XD W porządnie zrobionego cRPG z otwartym światem w sumie też bym sobie chętnie zagrał ale trochę się boję że wyszłoby znowu coś w stylu Messiaha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 17:44, Evil_Khan napisał:

Za 7 dni pierwsze przecieki o grze - właśnie dostałem mail od UBI z komunikatem jak na
załączonym obrazku !



Tylko nie chodzi tu o nową część Heroes, a o nową grę MMO w tym świecie: Might and Magic: Heroes Kingdoms.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brakuje przedrostka Heroes co daje cień szansy na inną grę nić turówka:P
Zagrałbym w Messiah 2... ale nie, gra od 12 lat.
Kraju
Pewny jesteś? Pierwszy raz słyszę aby gry przez przeglądarkę miały oznaczenia pegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 19:42, In_The_End napisał:

Pewny jesteś? Pierwszy raz słyszę aby gry przez przeglądarkę miały oznaczenia pegi.


Nie na 100%. chociaż wszystko wskazuje na to że się mylę, ale kto wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 19:04, Karharot napisał:

Oby to rzeczywiście byli Hirołsi XD W porządnie zrobionego cRPG z otwartym światem w
sumie też bym sobie chętnie zagrał ale trochę się boję że wyszłoby znowu coś w stylu
Messiaha...


Ja z kolei właśnie na grę pokroju Messiaha liczę, ponieważ bawiłem się przy niej przednio. Tak solidnie zrobionego slashera w oprawie fantasy nie grałem chyba nigdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomnijcie o moim poprzednim poście, mylę się na 100%. Nie zauważyłem że w wiadomości jest trailer i to całkiem niezły. Może to zupełnie nowa gra w tym świecie? W końcu nachodzi nowa era. A może Ubisoft zaatakuje nas nowym Messiaha i Heroesem jednocześnie. Co by nie było, będzie ciekawie, chociaż wolę jednak bardziej Heroes 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 19:07, Ostrowiak napisał:

Messiah był bardzo ciekawym first person slasherem, nie warto umniejszac jego roli.

Nie mój gatunek, zmusiłem się aby go przejść ze względu na uniwersum i został mi uraz (to nie wina gry ale na jej kontynuację z pewnością nie czekam z zapartym tchem).

Dnia 11.08.2010 o 19:07, Ostrowiak napisał:

Ale faktycznie, erpegowo to był cienki ;)

No właśnie, gdyby serii strategii HoM&M ponownie zaczęła towarzyszyć seria prawdziwych erpegów M&M to by było coś... Tak czy siak to trochę sadystyczne zagranie ze strony Ubi Softu że informuje nas jedynie o tym że za tydzień o czymś nas poinformuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 19:48, Karharot napisał:

No właśnie, gdyby serii strategii HoM&M ponownie zaczęła towarzyszyć seria prawdziwych
erpegów M&M to by było coś... Tak czy siak to trochę sadystyczne zagranie ze strony Ubi
Softu że informuje nas jedynie o tym że za tydzień o czymś nas poinformuje :)

Hype it, baby ;D

Co do samego obrazka - czy tylko ja jestem zdania, że powinno to brzmieć: "Nowa wojna w Ashan"? ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 19:48, Karharot napisał:

Nie mój gatunek, zmusiłem się aby go przejść ze względu na uniwersum i został mi uraz
(to nie wina gry ale na jej kontynuację z pewnością nie czekam z zapartym tchem).

Messiah był dość nierówny,świetny system walki przeplatał się niestety z sporą ilością słabszych misji (pogoń za Ghulem). Ale nie pogniewał bym się za kontynuacje.

Dnia 11.08.2010 o 19:48, Karharot napisał:

No właśnie, gdyby serii strategii HoM&M ponownie zaczęła towarzyszyć seria prawdziwych
erpegów M&M to by było coś... Tak czy siak to trochę sadystyczne zagranie ze strony Ubi
Softu że informuje nas jedynie o tym że za tydzień o czymś nas poinformuje :)

Marzenie, tylko trochę nierealne bo seria M&M jest po prostu zbyt hardcorowa jak na dzisiejsze czasy. Pamiętasz jak częsta była liczba zgonów w VIII lub jeszcze bardziej w VII? Kara za śmierć w postaci utraty pieniędzy, konieczność posiadania jedzenia aby podróżować czy wypoczywać? Wysokie ceny, psujący się ekwipunek? Ogromna różnica między potworami wyższych poziomów a drużyną? Tam trzeba długo trenować, szykować się, uczyć? Przemierzanie całego świata w poszukiwaniu jednego nauczyciela czy często kompletny brak wskazówek na temat zadań? Owszem chętnie bym zobaczył ogromny otwarty świat Heroes z pierwszej osoby i to w wersji najlepszego rpg. Ale te rozwiązania niestety teraz już by nie przeszły bo cała masa młodych graczy i casuali od tego by się odbiła daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

Marzenie, tylko trochę nierealne bo seria M&M jest po prostu zbyt hardcorowa jak na dzisiejsze czasy.

Nie dobijaj mnie :(

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

Pamiętasz jak częsta była liczba zgonów w VIII lub jeszcze bardziej w VII? Kara za śmierć w postaci utraty pieniędzy,

Zgony poszczególnych bohaterów przydarzały się bardzo często to fakt, śmierć całej drużyny spotkała mnie jednak tylko kilka razy i to zazwyczaj wtedy gdy wlazłem tam gdzie naprawdę nie powinienem na zbyt wczesnym etapie. Choć jak tak teraz sobie myślę to przy pierwszym podejściu do gry gdy jeszcze nie wiedziałem gdzie można w miarę bezpiecznie zarobić i poexpić mogło być inaczej, hmmm...

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

konieczność posiadania jedzenia aby podróżować czy wypoczywać?

To rzeczywiście było dosyć irytujące, sam pomysł był intrygujący ale mogli to rozwiązać w jakiś lepszy sposób.

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

Wysokie ceny, psujący się ekwipunek?

Ceny nie były takie wysokie, inne erpegi często są pod tym względem bardziej wyśrubowane a sposobów na zdobycie kasy nie brakowało. Z kolei ekwipunek nie psuł się sam z siebie a jedynie jeśli padło się ofiarą ataku który mógł go uszkodzić (wszystkie szlamy i paru innych przeciwników oraz niektóre potężniejsze pułapki) lub usiłowało się zrobić z nim coś niewłaściwego (umagicznić już magiczny przedmiot lub zaaplikować do niego niewłaściwą miksturę), ogólnie nie było to aż takie złe i z pewnością nie dawało się we znaki tak bardzo jak zużycie w Morrowindzie czy Oblivionie.

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

Ogromna różnica między potworami wyższych poziomów a drużyną? Tam trzeba długo trenować, szykować się, uczyć?

I to właśnie lubiłem :) Mi się podobało to że w grze byli przeciwnicy do których czuło się szacunek i przed walką z którymi trzeba było długo trenować a potem starannie wzmocnić drużynę czarami, miksturami, piedestałami i innymi takimi, zupełnie inaczej niż teraz z wszechobecnym level scalingiem kiedy poza nabijaniem cyferek w statystykach nie widzi się wielkiego postępu u swojej postaci (czasami wręcz jest coraz trudniej zamiast coraz łatwiej).

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

Przemierzanie całego świata w poszukiwaniu jednego nauczyciela

O tym gdzie jest dany nauczyciel zawsze informował Cię nauczyciel niższego stopnia i było to zapisywane w dzienniku, samo rozmieszczenie nauczycieli (zwłaszcza tych od magii) służyło zaś chyba wyważeniu rozgrywki.

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

czy często kompletny brak wskazówek na temat zadań?

W tej chwili nawet już tego nie pamiętam, przy ostatnich nastu razach kiedy przechodziłem M&M szedłem jak po sznurku bo i tak wiedziałem gdzie wszystko jest :)

Dnia 11.08.2010 o 20:04, Tomoya-kun napisał:

Owszem chętnie bym zobaczył ogromny otwarty świat Heroes z pierwszej osoby i to w wersji najlepszego rpg. Ale te rozwiązania niestety teraz już by nie przeszły bo cała masa młodych graczy i casuali od tego by się odbiła daleko.

Nigdy nie mogłem zrozumieć czemu tak jest, kiedyś byli gracze chcący zagrać w tego typu gry, z pewnością są tacy także i dzisiaj? I nie mówię tu tylko o starych dziadkach wspominających swoją młodość ale o nowym pokoleniu z którego przynajmniej część chętnie sięgnęłaby po coś ambitniejszego...
Tak czy siak sądzę że Ubi Soft mógłby sporo zyskać gdyby podobnie jak NWC wyeksploatował markę tego uniwersum jednocześnie je wzbogacając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 18:14, Muradin_07 napisał:

No to może będzie to nowy HoMM... ale też może to być jakiś nowy Might and Magic co byłoby
chyba killerem dla wszystkich czekających na "hirołsów", bo reaktywacja takiej gry...

Może to być MMo też...

Ekhm, ta mangowa kupa jest grywalna, bardzo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 23:31, Ichibanboshi-kun napisał:

> No to może będzie to nowy HoMM... ale też może to być jakiś nowy Might and Magic
co byłoby
> chyba killerem dla wszystkich czekających na "hirołsów", bo reaktywacja takiej gry...

>
Może to być MMo też...

Ekhm, ta mangowa kupa jest grywalna, bardzo...


Też może... Ale ja bym bardziej obstawiał już zwykły M&M, taki czarny koń tych wyścigów... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować