Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

Dnia 11.08.2010 o 23:59, Muradin_07 napisał:

Też może... Ale ja bym bardziej obstawiał już zwykły M&M, taki czarny koń tych wyścigów...
:)

Wydaje mi się że M&M się już skończył. Szczerze to się nie obraziłbym jakby już więcej nie powstało, szczególnie, że tor luźnej a ciekawej rozrywki z M&M:DM mi się spodobał.
Na hirołsy aż tak się nie napalam a na MMO już tym bardziej.
No, niedługo zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2010 o 00:11, Ichibanboshi-kun napisał:

> Też może... Ale ja bym bardziej obstawiał już zwykły M&M, taki czarny koń tych wyścigów...

> :)
Wydaje mi się że M&M się już skończył. Szczerze to się nie obraziłbym jakby już więcej
nie powstało, szczególnie, że tor luźnej a ciekawej rozrywki z M&M:DM mi się spodobał.
Na hirołsy aż tak się nie napalam a na MMO już tym bardziej.
No, niedługo zobaczymy.


No dla mnie to te logo M&M nie wygląda mi na nowego DM''a... No ale zobaczymy za, teraz już, 6 dni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Meh, idę tutaj, bo w newsowych tematach już się mordownia porobiła. Mam nadzieję, że nikt mnie nie pobiję za to, że kocham piątkę... tak samo jak kocham czwórkę... no i trójkę... dwójki i jedynki nie kocham, nie dawali mi w nie grać. :P

I muszę powiedzieć, iż bardzo się cieszę, że historia Ashan będzie kontynuowana. Bo może nie jest supermegahiperuber, ale mnie się podobała. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2010 o 19:35, Kraju napisał:

Tylko nie chodzi tu o nową część Heroes, a o nową grę MMO w tym świecie: Might and Magic: Heroes Kingdoms.


A ja myślałem, że Heroes Kingdoms, to inaczej HoMM: Online, który już wyszedł jakiś czas temu...

EDIT:
@Luzac >>

Ja również grałem i kocham wszystkie części. Aktualnie ciosam w H5, a mapy fanów przebijają mapy Nivala pod każdym względem:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napiszę to co w innych forach czy tematach.
Jestem totalnie załamany. Oglądam screeny, trailer - płacz, bieda z nędzą. Powtórka z rozgrywki, marnej rozgrywki. Uproszczony cukierkowaty klon Heroes V, trailer z rycerzykiem w błyszczącej jak nie powiem co po bitwie zbroi, ech...
Ubi dla mnie zabija kolejną legendę, ekhm, całe M&M. Mam wrażenie że do zrobienia tej gry większość kodu zagarnięto z piąteczki, trochę odkurzono, uproszczono (4 zasoby!) i tyle, dodadzą jeszcze te DRMy i kupujcie ludzie. Tragedia dla mnie. Zostaję przy Herosach sprzed części V. Ostatecznie nowe King''s Bounty, które zdecydowanie bardziej od HV mnie wciągnęło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

H6 pod względem grafiki przypomina H5, ale w porównaniu do poprzednika prezentuje się cudownie. Sama rozgrywka wydaje się interesująca i na to samo liczę z fabuła. W H5 stała na dość dobrym poziomie, a przynajmniej w podstawowej wersji. Kuźnia Przeznaczenia widocznie miała w przeznaczeniu przedłużenie fabuły i ściągnięcie kasy od fanów serii. Drugi dodatek już wrócił na dobry tor i na pocieszenie zwiększył ilość jednostek o połowę.
Dodatkowo już od pierwszej części towarzyszy nam tryb Hot Seat umożliwiający grę dla kilku graczy na 1 komputerze. Jest to idealne rozwiązanie dla osób nie mających dostępu do internetu. Jak się jednak domyślam nie obejdzie się bez ich cudownego DRM i łączenia z serwerem. Takie rozwiązanie całkowicie wykluczy ten jeden tryb rozgrywki, a na dodatek uniemożliwi normalną grę wielu osobom.
Jedyny problem jaki ukazuje Ubisoft to straszne uproszczenie rozgrywki. Na screenach widać tylko 4 surowce, a to jeszcze pewnie zmniejszą ilość czarów do minimum. Idąc dalej tym torem pewnie zrobią ruch z Disciples III i wytną pół gry, aby zrobić dodatek. Nie zdziwi mnie to po numerze z Assasin Creed 2 gdzie wycieli całe 2 sekwencje. Oczywiście fabularnie pójdą za Dark Messiah i dadzą nam ludzi, nieumarłych i demony, a pozostałe jako DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 01:52, Fun_g_1_2_3 napisał:

Sama rozgrywka wydaje się interesująca i na to samo liczę z fabuła.

A widzisz to na screenach czy widziałeś grę w akcji? ;>

Dnia 17.08.2010 o 01:52, Fun_g_1_2_3 napisał:

W H5 stała
na dość dobrym poziomie, a przynajmniej w podstawowej wersji. Kuźnia Przeznaczenia widocznie
miała w przeznaczeniu przedłużenie fabuły i ściągnięcie kasy od fanów serii. Drugi dodatek
już wrócił na dobry tor i na pocieszenie zwiększył ilość jednostek o połowę.

Raczej o 1/3, bo dodał "tylko" alternatywne ulepszenia.

Dnia 17.08.2010 o 01:52, Fun_g_1_2_3 napisał:

Takie rozwiązanie całkowicie wykluczy ten jeden tryb rozgrywki, a na dodatek
uniemożliwi normalną grę wielu osobom.

Nie wykluczy tego trybu w ogóle. Nie skorzystają z niego (jak i z całej gry, jeśli będzie niezbędne połączenie z serwerem) osoby bez netu.

Dnia 17.08.2010 o 01:52, Fun_g_1_2_3 napisał:

Jedyny problem jaki ukazuje Ubisoft to straszne uproszczenie rozgrywki. Na screenach
widać tylko 4 surowce, a to jeszcze pewnie zmniejszą ilość czarów do minimum.

Tu pewności nie ma żadnej, a i co do surowców sprawa może się inaczej rozwinąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 01:57, windows00 napisał:

Raczej o 1/3, bo dodał "tylko" alternatywne ulepszenia.

To to samo :) Zwiększenie jakiejś liczby o 50% da w efekcie liczbę w której to co się dodało stanowi 1/3 całości, widzę że dawno nie bawiłeś się matematyką ;)

A co do dyskusji na temat gry to mam nadzieje że strona zapowiedziana w trailerze (www.mmh6.com) ruszy niedługo i da nam konkretniejsze informacje na temat tego jak całość ma się prezentować co pozwoli nam na bardziej konstruktywne spekulacje ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2010 o 02:13, Karharot napisał:

> Raczej o 1/3, bo dodał "tylko" alternatywne ulepszenia.
To to samo :) Zwiększenie jakiejś liczby o 50% da w efekcie liczbę w której to co się
dodało stanowi 1/3 całości, widzę że dawno nie bawiłeś się matematyką ;)

A rzeczywiście, źle napisałem. To musiała być wina godziny, bo matematyką "bawię się" na co dzień... ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Karharocie, mógłbym Cię prosić o zmianę nazwy tematu... w końcu mamy do czynienia z Might and Magic: Heroes VI. ;)

Jeden z wywiadów rzucił całkiem fajnymi informacjami:
- frakcji w grze będzie 5 i póki co wiemy tylko o Haven, Necropolis i Inferno,
- będzie można rozegrać kampanie w dowolnej kolejności, ale dopiero przejście wszystkich odblokuje finałową,
- powraca podział na moc i magię wśród bohaterów, sam system rozwoju będzie jeszcze bardziej RPGowy, z wieloma klasami, więc mamy oczko puszczone w stronę czwórki,
- producent gry przyznaje, że styl V za bardzo przypominał kreskówkę, VI ma natomiast pójść w stronę stylu z komiksów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wklejam lekko edytowane z heroes.net.pl

Jest to post użytkownika serwisu CelestialHavens, który był pośród grupy fanów współpracujących z Ubisoft. O to co napisał użytkownik Marzhin:

Cześc chłopaki :-)

Kiedy już Heroes VI został oficjalnie ogłoszony nadszedł chyba czas aby się ujawnic. Tak więc, jestem częścią zespołu Ubi, zostałem zatrudniony około rok temu do pracy nad projektem poziomów do gry ( między innymi ).

Dostrzegam sporą dezorientację ( oraz porcję niezdrowego szaleństwa także :-) ) w kwestii faktów ujawnionych na Gamescom, głównie z powodu screenów z dema. Ponieważ dopiero co wróciłem z targów, pomyślałem, że wpadnę aby wyklarowac pewne sprawy :-)
Oto fakty, które można znaleźc w różnych recezjach gry ale chyba dobrze jest je miec w jednym miejscu.

Oczywiście nie mogę ujawnic tego czego do tej pory nie ujawniono ale o to co mogę powiedziec:

- Gamescom demo było wszesną Alfą więc sporo animacji, dźwięków oraz elementów interfejsu brakowało lub po prostu zajmowało miejsce. Pamiętajcie o tym :-)

- Ekran miasta: nadal jest ekran miasta lub ściślej okno miasta. Każde miasto nadal posiada własną muzykę oraz całą resztę. Jest to animowany w 2D ekran miasta. Ekran miasta Przystani był tylko kawałkiem brakujących elementów dlatego zastąpiono go jedynie demkowym screenshotem.

- Można uzyskac znacznie więcej informacji o mieście na jego modelu 3D na mapie przygód ( nie tylko ratusz lub fortyfikacje ). Sporo dowiesz się o strategii swojego wroga obserwując rozwój miasta.

- Nadal są kopalnie na mapie przygód. Wciąż trzeba je zając aby czerpac surowce. Nowością jest, że wszystkie kopalnie są na "obszarze kontroli" miasta lub fortu. Jeśli już jesteś właścicielem fortu/miasta tego obszaru oraz zająłeś kopalnie to jedynym sposobem na odebranie ich jest zdobycie fortu/miasta kontrolującego obszar.

- Jest jednak nadal możliwe okupowanie wrogiej kopalni przez jednego z Twoich bohaterów aby wykradac surowce. Jak tylko odejdziesz z miejsca to kopalnia automatycznie zacznie produkowac dla właściciela obszaru kontroli.

- Zdaję sobie sprawę, że wielu z Was przewiduje sporo zmian w stosunku do klasycznych Heroes i rozumiem, że zmiany mogą straszyc. Nie ukrywam, że zareagowałem dokładnie w ten sam sposób na początku :-) Mogę jedynie doradzic abyście poczekali z wyrokami dopóki nie zagracie :-) Zapewniam, że wciąż czujesz i grasz w Heroes. Gra wnosi nowości lecz nie próbuje byc rewolucyjna lub zmienic Heroesa w coś zupełnie innego. Jednak, nie, nie jest reedycja Heroes 3. I myślę, że to dobrze :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najważniejsze dla mnie to by została zachowana mechanika + 4 poziomy rozwoju żołnierza + cudna grafika i nieskończone, piękne animacje. Ma być bajkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2010 o 12:30, luzac napisał:

- frakcji w grze będzie 5 i póki co wiemy tylko o Haven, Necropolis i Inferno,

Zaledwie 5 farakcji? Bardzo biednie :( Mam nadzieję że czymś to wyeównają (i nie mam tu na myśli tylko tego że w kolejnych dodatkach będzie sobie dokupić dodatkowe frakcje).

Dnia 21.08.2010 o 12:30, luzac napisał:

- będzie można rozegrać kampanie w dowolnej kolejności, ale dopiero przejście wszystkich odblokuje finałową,

Trochę to przypomina całkiem udany model z trójki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować