Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

Dnia 30.06.2011 o 11:55, Ostrowiak napisał:

WHAT DO


Uch, ja takich problemów nie miałem :< zgarnąłeś wszystko co się dało na mapie? Ulepszeni strzelcy (do zgarnięcia w podziemiach) ładnie chlastają, 40 orków też swoje potrafi.
No i pilnować kobitek jak najdłużej się da, zawsze trochę zapobiegają stratom w armii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia co do tej Bety są mieszane. Jest wiele pozytywów, ale i są rzeczy, które niezbyt mi się podobają:

Plusy:
- Bardzo łady wygląd, piękna grafika mapy przygody
- Przyjemnie wyglądające pole walki, bardziej dynamicznie niż w V
- Znajoma i piękna muzyka ;)
- Beta dobrze chodzi nawet na starszym sprzęcie - na GeForce 9600GT działa dość płynnie nawet na domyślnych wysokich ustawieniach. Po ich zmniejszeniu chodzi jeszcze lepiej.

Minusy:
- Ekran miasta. A raczej jego brak. Usunięcie standardowego ekranu, takiego jak we wcześniejszych odsłonach można wytłumaczyć chyba tylko brakiem czasu na zrobienie tekstur 3D.

Teraz trochę narzekania na Ubisoft ;)
Po 2 dniach, udało się wreszcie tą Betę ściągnąć po wielu męczarniach. Tutaj Ubi się nie popisało. Kolejna sprawa to konieczność stałego połączenia z Internetem w czasie gry. Nagle komunikat "You are disconnected" i gra się zamyka. Pomijam oczywiście zawieszanie się gry - wszak to wersja Beta i trzeba być na to przygotowanym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwaczne AI wroga spowodowało tyle, że wszystko co się tylko poruszało się rzuciło na kobietki i orki. Wszystko. Obecnie zostałem z tygodniowymi przyrostami zbrojnych i jakąśtam kruszyną kuszników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 12:16, Ostrowiak napisał:

Dziwaczne AI wroga spowodowało tyle, że wszystko co się tylko poruszało się rzuciło na
kobietki i orki. Wszystko. Obecnie zostałem z tygodniowymi przyrostami zbrojnych i jakąśtam
kruszyną kuszników.


Uch, dziwacznym bym go nie nazwał, w sumie kombinuje tak żeby jak najbardziej uprzykrzyć życie (gonienie za dystansowcami/supportem zamiast tłuc w tych zabunkrowanych panów z dzidami to w sumie rzecz dość sensowna).

Mi babeczki też gdzieś po drodze w sumie padły, ale 30 ulepszonych strzelców (atak zadający dmg wszystkim na linii loffciam po prostu), coś koło 20 nieulepszonych, 20+ orków i nie-pamiętam-już-nawet-ilu podstawowych wojaków dało radę.

A w sytuacji gdy nie masz armii... co ja Ci poradzę poz restartem :< Chyba, że udałoby Ci się jakoś dziko manewrować, ale domyślam się, że w obecnej sytuacji może być to problematyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi akurat rozwoj miasta nie przeszkadza, ogladanie go w V zawsze mnie nudzilo i wylaczalem obracania sie kamery wokol niego. Jak budowalem cos to nawet nie zwracalem uwagi gdzie to sie buduje bo co mnie to obchodzi? To nie Sim City, rozbudowa miast to tylko koniecznosc aby cieszysc sie glowna zaleta gry czyli walka.

A walka w 6 jest o wiele lepsza niz w innych czesciach, wychodzi ze lepiej miec bardzo duzo slabszych jednostek niz duzo najsilniejszych. Jest tez sporo myslenia szczegolnie kiedy przeciwnik uzywa wskrzeszania i leczenia, trzeba sie sporo nakombinowac zeby samemu malo stracic i wygrac walke. Nie wystarczy juz nazbierac istot z ostatniego poziomu i leciec przez cala mape.

Grafika jest bardzo ladna, absolutnie nie porownywal bym jej do czesci V. Ja mam na komputerze zainstalowana piatke i jak ja odpalilem po becie nowej czesci to az mnie odstraszylo. Roznica jest taka jak miedzy Heroes 2 a Heroes 3. Tak to jest ze jak sie gralo w cos jakis czas temu to sie inaczej to zapamietuje, dlatego proponuje kazdemu kto mysli ze gry wygladaja podobnie odpalic poprzedniczke i popatrzec na ta pikseloze ;)

Co do samej rozgrywki to bardzo mi sie podoba rozwoj bohatera, zdecydowanie wole zeby to levelowanie postaci bylo bardziej wszechstronne niz rozbudowa miasta. Zmiany sa rowniez w populacji, teraz nie ma tak ze kazde miasto ma swoja populacje i jednostki, populacja jest jedna, wszedzie, ale kazde dodatkowe miasto dodaje kilka jednostek dodatkowo tygodniowo, wiec mozna w kazdym swoim zamku wykupic cala armie, bez bezsensownego wracania przez pol mapy do pierwszego zamku, o ile mamy odpowiednie budynki oczywiscie. Mimo ze gram w ta gre od czesci drugieji, to mam spory problem z komputerem. Nie wiem jak on to robi ze juz na 5 levelu postaci potrafi miec tyle czarow, to wzmacnia, to leczy, to wskrzesza i jeszcze chain lightingiem wali. Do tego z tego co zauwazylem bardzo pozno skupia sie na jednostkach ostatniego poziomu, a gromadzi setki Tier 1. Priorytetem dla kompa jest jak najszybsza ekspansia, zdobyc jak najwiecej zamkow za wszelka cene, sam bylem swiatkiem jak komputer poswiecil 2 armie zeby zdobyc zamek z 40 feniksami w srodku, dopiero trzecia mu sie udalo i mimo to nadal mial wiecej armi ode mnie. Nie wiem czemu ale jak komp atakuje zamki to ja widze jego walki, mozna to jakos wylaczyc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 12:12, DiDivor napisał:

Teraz trochę narzekania na Ubisoft ;)
Po 2 dniach, udało się wreszcie tą Betę ściągnąć po wielu męczarniach. Tutaj Ubi się
nie popisało. Kolejna sprawa to konieczność stałego połączenia z Internetem w czasie
gry. Nagle komunikat "You are disconnected" i gra się zamyka. Pomijam oczywiście zawieszanie
się gry - wszak to wersja Beta i trzeba być na to przygotowanym ;)


Mi sciagnelo w godzine ale uszkodzil sie plik, wiec sciagnalem drugi raz i zadzialalo, jechal 2mb/s wiec nie mialem takich problemow jak Ty. Podczas gry tez jeszcze ani razu nie dostalem DC. Mam za to problemy innej natury :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W koooońcu udało mi się ściągnąć bete Heroes VI. Pierwsze wrażenie - jeśli zwykłe ściągnięcie bety do której mam legalny dostęp graniczy z niemożliwością to raczej nie chce kupić pełnej wersji. Drugie wrażenie - muzyka jest w porządku. Trzecie wrażenie - beta jest strasznie nie stabilna i lubi się wywalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozbudowa miasta to jakaś pomyłka ;/ Strasznie to uproszczone, wizualizacje w piątce były mistrzostwem, a tutaj to po prostu wywalono :/

Muzyka przynajmniej jest ok, no i rozwój bohatera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj :)
>Mi akurat rozwoj miasta nie przeszkadza, ogladanie go w V zawsze mnie nudzilo i wylaczalem obracania sie kamery >wokol niego. Jak budowalem cos to nawet nie zwracalem uwagi gdzie to sie buduje bo co mnie to obchodzi?
Ehhh to nie chodzi o to, żeby miasto oglądać czy też lampić się w nie cały czas jak na jakiś film. xD. Mnie się to podobało why ? bo zawsze jak wchodziłem do każdego miasta danej klasy pierwszy raz lubiłem spojrzeć sobie na ogólny wygląd miasta na początku, a później jeszcze raz zobaczyć jego majestat w pełni. Jak już jest całkowicie rozbudowane. Przecież wiadomo co się robi w mieście. Kupuje jednostki oraz stawia budynek, jeśli nas akurat w danym momencie stać. Ewentualnie się coś tam w głowie obliczało i tyle :). Potem się już tak nie zwracało na to uwagi jak przy pierwszym razie. No chyba że kogoś jedno oko cały czas spoglądało bezustannie na mapę miasta i powodowało to w nim frustracje ;).
>A walka w 6 jest o wiele lepsza niz w innych czesciach, wychodzi ze lepiej miec bardzo duzo slabszych >jednostek niz duzo najsilniejszych. Jest tez sporo myslenia szczegolnie kiedy przeciwnik uzywa wskrzeszania i >leczenia, trzeba sie sporo nakombinowac zeby samemu malo stracic i wygrac walke. Nie wystarczy juz >nazbierac istot z ostatniego poziomu i leciec przez cala mape.
To fakt. Ubi się tu postara,ł by gracz się trochę bardziej wysilił Ogólna przyjęta zasada "Mam ostatnią jednostkę. Jestem kozak" już aż tak się nie sprawdza. Dosyć trafny pomysł.
>Grafika jest bardzo ladna, absolutnie nie porownywal bym jej do czesci V.
Tu chyba trochę przesadzasz z nadużyciem słowa ''absolutnie'' moim zdaniem. Jest ładna (trochę cukierkowa ehh) owszem, Lecz wygląda jak znacznie ulepszona, poprawiona ''piątkowa''. Od premiery V minęło aż 5 lat!. Nie uważasz że Ubisoft bez problemu stać by było na zrobienie jej jeszcze lepszej ? ;> Bo moim zdaniem tak :)

Dnia 30.06.2011 o 13:08, Gosu napisał:

dlatego proponuje kazdemu kto mysli ze gry wygladaja podobnie odpalic poprzedniczke i popatrzec na ta >pikseloze ;)

pikseloze... znów zbyt wielkie słowo. Pikselozowa różnica była w tym co wymieniłeś Heroes II i Heroes III. To tak ale nie między V i VI. ;)
>Nie wiem jak on to robi ze juz na 5 levelu postaci potrafi miec tyle czarow, to wzmacnia, to leczy, to wskrzesza i >jeszcze chain lightingiem wali. Do tego z tego co zauwazylem bardzo pozno skupia sie na jednostkach >ostatniego poziomu, a gromadzi setki Tier 1. Priorytetem dla kompa jest jak najszybsza ekspansia, zdobyc jak >najwiecej zamkow za wszelka cene, sam bylem swiatkiem jak komputer poswiecil 2 armie zeby zdobyc zamek z >40 feniksami w srodku,
Ja też się nad tym głowie XD i nie mogę tego pojąć. Chyba AI komputera trochę poprawili, bądź zdecydowanie je przerobili na inne jakie znamy z poprzednich części. Wiadomo to BETA wersja. Nie wiemy czy Ubisoft w pełnej wersji zostawi tak jak jest, czy też zmieni to :).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 14:06, Ostrowiak napisał:

A mnie dziwi i niesmaczy Conflux. Gram w HoMM, czy w mmo jakieś? :O

+1

Mnie wkurza szczerze mówiąc ta ikonka w rogu podczas grania SOLO. No ale taka moda, szkoda tylko, że ja odpadam. ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 15:30, Braveheart napisał:

Witaj :)


Siema :P

Dnia 30.06.2011 o 15:30, Braveheart napisał:

Bo zawsze jak wchodziłem do każdego miasta
danej klasy pierwszy raz lubiłem spojrzeć sobie na ogólny wygląd miasta na początku,
a później jeszcze raz zobaczyć jego majestat w pełni.


Moje wchodzenie do miasta ograniczalo sie do bardzo szybkich kilku klikniec i jeszcze szybszemu powrotowi do mapy glownej ;) Mysle ze najlepszym pomyslem bedzie jesli Ubi zrobi zamki tak jak w V ale z mozliwoscia wlaczenia w opcjach uproszczenia wygladu do takiego jak jest w Becie dla osob ktore chca zeby zamek ladowal sie w sekunde i pokazywal tylko to co najpotrzebniejsze :)

Dnia 30.06.2011 o 15:30, Braveheart napisał:

Tu chyba trochę przesadzasz z nadużyciem słowa ''absolutnie'' moim zdaniem. Jest ładna
(trochę cukierkowa ehh) owszem, Lecz wygląda jak znacznie ulepszona, poprawiona ''piątkowa''.
Od premiery V minęło aż 5 lat!. Nie uważasz że Ubisoft bez problemu stać by było na zrobienie
jej jeszcze lepszej ? ;> Bo moim zdaniem tak :)


Moim zdaniem VI ma o wiele ''zimniejsze'' kolory od poprzedniczki i nie jest tak cukierkowa jak V. Czy mogli zrobic to lepiej? Napewno tak, ale Heroes nie jest tego typu produkcja ktora ma zachwycac grafika, ta obecna jest wystarczajaca, poza tym nie ma jakis strasznych wymagan dzieki czemu wiecej ludzi w to sobie pogra i bedzie kogo loic na sieci ;)

Dnia 30.06.2011 o 15:30, Braveheart napisał:

pikseloze... znów zbyt wielkie słowo. Pikselozowa różnica była w tym co wymieniłeś Heroes
II i Heroes III. To tak ale nie między V i VI. ;)


Ja chcialem skonczyc V zanim wyjdzie nowa czesc, ale teraz po zagraniu w VI...nie moge jakos juz patrzec na V ;(

Dnia 30.06.2011 o 15:30, Braveheart napisał:

Ja też się nad tym głowie XD i nie mogę tego pojąć. Chyba AI komputera trochę poprawili,
bądź zdecydowanie je przerobili na inne jakie znamy z poprzednich części. Wiadomo to
BETA wersja. Nie wiemy czy Ubisoft w pełnej wersji zostawi tak jak jest, czy też zmieni
to :).


Momentami mam wrazenie ze to co robi komputer jest fizycznie nie mozliwe, w czasie w ktorym ja zdaze wyczyscic wszystko dookola mojego zamku, AI ma to juz dawno za soba i conajmniej 2-3 zamki...Do tego mimo ze jego bohater ma ten sam level co moj to jego statystyki sa o wiele wyzsze, byc moze z artefaktow ale bez przesady, on ma po prostu wszystko, dobry atak i obrone, silny spell power, czary na kazda okazje...troche przytlacza mnie fakt ze ustawilem trudnosc na ''Normal'' i zeby komp nie byl zbyt agresywny, a ledwo dalem rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tym poziomem jak się cały uzbiera. Walcząc zdobywam czerwony a pozwalając przeciwnikom na ucieczkę dostaję biały. No więc uzbierałem biały i dostałem info że mam wrócić do miasta, więc wróciłem ale nic z tego nie dostałem.

Poza tym w tej grze nekromancja nie działa wcale i nie opłaca się walczyć, to co było w poprzednich częściach że nekro miał bardzo dużą armię dostając jakiś procent woja z pokonanych to tutaj nie ma miejsca. Zdeka dennie jest z tym wyborem skili co level, nie ma już poziomu np. expert wisdom itp. Aha zauważyłem że gildia magów zniknęła, w celu poznania jakiegoś zaklęcia trzeba zużyć jeden punkt na umiejętność (też bezsensu). Jak na razie to demo mnie zraziło do kupna tej gry. Piękna grafika w grach to nie wszystko.
Nie rozumiem też jednej rzeczy, mam w ekwipunku różne zbroje i niektórych nie mogę założyć, przez co nic mi nie dają i leżą sobie na znaczku skarbu. Jak już tak to sknocili to mogli zrobić to co było w heroes II czyli miałeś określoną liczbę na artefakty i każdy działał bo się nigdzie nie wkładało leżał i działał. Zauważyłem że jak przeciwnik zdobędzie kopalnie w pobliżu mojego zamku która była chroniona a potem będzie chciał ją przyłączyć to ta kopalnia będzie moja. Dobre hehe

20110630205012

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 20:58, Endriu napisał:

O co chodzi z tym poziomem jak się cały uzbiera. Walcząc zdobywam czerwony a pozwalając przeciwnikom na ucieczkę dostaję biały. No więc uzbierałem biały i dostałem info że mam wrócić do miasta, więc wróciłem ale nic z tego nie dostałem.

To jest system reputacji (czy jak to się tam nazywa) w mieście powinieneś mieć odpowiednią zakładkę (oznaczoną symbolem który widzisz pośrodku paska) która chyba pozwala na nauczenie się nowej umiejętności z opanowanej ścieżki Krwi lub ścieżki Łez.

Dnia 30.06.2011 o 20:58, Endriu napisał:

Jak na razie to demo mnie zraziło do kupna tej gry. Piękna grafika w grach to nie wszystko.

To nie jest DEMO to jest BETA.

Dnia 30.06.2011 o 20:58, Endriu napisał:

Nie rozumiem też jednej rzeczy, mam w ekwipunku różne zbroje i niektórych nie mogę założyć, przez co nic mi nie dają i leżą sobie na znaczku skarbu.

Niektóre przedmioty są chyba przyporządkowane do klasy albo reputacji postaci i mogą je nosić tylko bohaterowie spełniający ich wymagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 10:57, Lordpilot napisał:

Amen :) Widzisz czasem napiszesz coś takiego, że nawet ja mogę się pod tym podpisać w
100% :).


No to, że się nie zgadzamy w kwestii konsol nie znaczy, że musimy we wszystkim :)

>Tak - Conflux
>ssał niesamowicie, śmierdział nudą i średnio pasował do genialnej trójeczki.

No niestety było widać, że robili go na szybko żeby był nowy zamek w AB. Co nie znaczy, że patrzyłem na niego z obrzydzeniem, sam kilka razy zagrałem. Był zbyt monotonny i miał mocno za silnego Graala. W grze, gdzie mocna magia robiła różnice dawanie jednemu zamkowi opcji wszystkich czarów to przesada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 21:07, Endriu napisał:

W mieście nic takie nie mam wina błędów Bety pewno, normalnie miałbym wybór.

U mnie tak to wygląda. Możliwe że w becie nie w każdym mieście lub nie w każdym scenariuszu to zaimplementowano

20110630214336

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi i koledze dziwne rzeczy się stały... on musiał reinstall zrobić, bo gra crashowała. Ja nie wiem co robić, bo mapka nie chce się w pełni ładować. Obniżam detale etc. i jest lepiej niż na zdjęciu, ale wciąż nie da się grać.

20110630214534

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować