Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

Dnia 30.06.2011 o 21:45, Adamantium napisał:

Ja nie wiem co robić, bo mapka nie chce się w pełni ładować. Obniżam detale etc. i jest lepiej niż na zdjęciu, ale wciąż nie da się grać.

U mnie też to tak wygląda zaraz po odpaleniu/załadowaniu ale jak się chwile poczeka to tekstury się stopniowo doładują i potem gra idzie normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 21:56, qwerty5712 napisał:

W ogóle co daje ten lvl rodu jaka różnica pomiędzy 7 a pierwszym ogólnie głupio że dla
każdej rasy trzeba herosa utworzyć do multiplayer.


Przy tworzeniu hero masz coś takiego jak Dynasty Traits. Zakładam, że wraz ze wzrostem poziomu dynastii będą się odblokowywały kolejne cechy i/lub nowe sloity na nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 20:58, Endriu napisał:

Zdeka dennie jest z tym wyborem skili co level, nie ma już poziomu np. expert wisdom itp.


Dla mnie to jeden z najwiekszych plusow Heroes VI.


>Aha zauważyłem że gildia magów zniknęła, w

Dnia 30.06.2011 o 20:58, Endriu napisał:

celu poznania jakiegoś zaklęcia trzeba zużyć jeden punkt na umiejętność (też bezsensu).


Dobrze ze tak zrobili, albo jestes mocny w czarach albo w armi, tez na plus.

>Zauważyłem że jak przeciwnik zdobędzie kopalnie

Dnia 30.06.2011 o 20:58, Endriu napisał:

w pobliżu mojego zamku która była chroniona a potem będzie chciał ją przyłączyć to ta
kopalnia będzie moja. Dobre hehe


Wszystko w obrebie zamku nalezy do Ciebie jesli nie ma tam juz jednostek neutralnych, zeby odbic komus kopalnie najpierw trzeba zdobyc zamek. To eliminuje wnerwiajacych 20 latajacych Heroesow AI sepiacych na twoje kopalnie kiedy tylko odjedziesz swoja armia troche dalej, jak to bylo w innych Heroesach. Czyli znowu na plus :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 01:50, Darkstar181 napisał:

Zagrałem trochę.
Powiem krótko. Jaj nie urywa. Dla mnie piątka zjada nowy hirołsów na śniadanie. I chyba
przy niej zostanę.

Dziękuję.

BTW: Może i w tym coś jest bo mi też jakoś nowy Heroes nie powalił. Lecz trzeba będzie jednak poczekać na lepsze demko oraz na Full wersje i bardziej subiektywne opinie graczy popartymi mocnymi przykładami oraz jakieś lepsze recenzje. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę że się zgadzamy w opiniach (i to któryś wpis w tym wątku), ja dodam od siebie, że podoba mi się np.: info po najechaniu na grupę jednostek neutralnych o ich trudności (w postaci ikonek) przyspiesza wybór co lać najpierw :).

A co do rozłożenia skilli to w końcu widać, że VI będzie opierała się na walce i będzie bardzo rozbudowana (ilość combosów, które można ze skilli i magii złożyć jest ogromna + perki z dynastii).

Już taki banał jak większy widok (nawiązujący do III), który pozwala ogarnąć większą część mapy duuużo daje.

A co do kopalni, to nie wiem czy pozostawienie swojego bohatera na ternie przeciwnika w wejściu nie powoduje, że ona pracuje dla mnie (po odjechaniu z takiej kopalni pojawia się napis "Abandoned mine").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 01:50, Darkstar181 napisał:

Zagrałem trochę.
Powiem krótko. Jaj nie urywa. Dla mnie piątka zjada nowy hirołsów na śniadanie. I chyba
przy niej zostanę.


No coz, kazdy ma swoje odczucia. Dla mnie V byla najgorsza ze wszystkich, szczegolnie beznadziejna kampania, plytka fabula, zero wyzwania, praktycznie ciagle jedna taktyka dzialala, przynajmniej przez pierwsze 4 kampanie, dalej nie dalem juz rady grac z nudow. Piata czesc byla dla mnie po prostu odgrzewanym kotletem z lepsza oprawa...VI wprowadza odwazne zmiany dzieki ktorym rozgrywka jest inna, trudniejsza, stare schematy juz tak nie dzialaja, w koncu Heroes w ktorym musze pomyslec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 02:52, LukasS napisał:

A co do kopalni, to nie wiem czy pozostawienie swojego bohatera na ternie przeciwnika
w wejściu nie powoduje, że ona pracuje dla mnie (po odjechaniu z takiej kopalni pojawia
się napis "Abandoned mine").


Jak ja probowalem zabrac kopalnie to pisalo ze najpierw musze zdobyc miasto :)


Zaluje tylko ze nie mozna pograc po sieci z kims :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem jeszcze trochę i dochodzę do wniosku, że gra jednak nie jest taka tragiczna. Jasne, daleko jej do perełek, jakimi były części druga i trzecia, ale i tak źle nie jest. Potrafi wciągnąć, nowy system kontroli terenu jest nawet sensowny (bo czasem głupio było, gdy przeciwnik zdobywał kopalnię, znajdującą się dwa pola od mojej fortecy, obsadzonej hordami wojsk. Coś mi mówi, że nowi Hirołsi będą chyba pierwszą od baaaaardzo dawna grą od UbiSoftu, którą kupię. Beta, pomimo pewnych błędów (np. znajduję sporo "place-holderów", w miejsce których ktoś zapomniał powstawiać wartości), zdecydowanie potrafi wciągnąć.

Gdyby tylko voice-acting nie był taki tragiczny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiepawy voice-acting, irytujący system społecznościowy, okienkizacja rozwoju miasta, w dalszym ciągu pole bitwy na kwadratach, zbyt dużo i powszechnie dostępnych ścieżek rozwoju, parę brakujących animacji i odgłosów, optymalizacja.

To poprawią, chętnie grę łyknę. Ale nie za 160zł D:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Open beta rozpoczęta, a błędy nadal nie zostały poprawione. Yay! Aż się chce zapytać, po co w takim razie te bety?

Natomiast do nowej mechaniki mam kilka uwag:
- leczenie i jednostki leczące nie powinny wskrzeszać,
- nauka magii bez gildii magów, ale jako skille jest co najmniej śmieszna,
- tempo zdobywania poziomów jest tragiczne (nie ma to, jak we dwóch graczy wyczyścić mapkę na hot seat i mieć 9 level na standardowych ustawieniach),
- rekrutacja w jednym mieście ze wszystkich dostępnych budynków i miast (do tego natychmiastowa) jest bzdurą...
- ... zwłaszcza przy obecnym systemie portali miejskich,
- Inferno jest najbardziej IMBA (polecam Pit Lordy oddające obrażenia wszystkim, którzy ich zaatakowali na przykład).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie widok miasta nie podoba. Nie podoba mi sie tez to ze aby ulepszyc jednostke trzeba gdziestam-na-jakis ekranik wejsc - w poprzednich czesciach robilo sie to z poziomu armii bohatera/miasta. juz tam sie pojawial guzik od upgrejda. nie wiem czy czytaliscie tooltipy dla jednostek - niektorych brakuje, w niektorych zamiast tekstu powiedzmy ''jednostka zadaje o 2% wiecej obrazen'' jest cos w stylu ''jednostka zadaje nazwajednostki% obnrazen'' :P wiem wiem ze beta, na 100% to poprawia, ale troche dziwi ze nie jest to zrobione do tej pory, bo dosc duzo sie takich krzaczkow zdaza. albo wogole brak opisu w tipie.
niektore SFX nie nadazaja za zdazeniami - zleziesz do podziemia a dziewk pojawia sie sekunde pozniej.
do systemu rozwoju postaci to mam ambiwalentne uczucia - na jedno poszli bardzo w strone typowego rpg, a na drugie, jak bede chciala pograc w RPG to odpale RPG a nie RTSa, ktorym seria homm byla jest i bedzie.
zmniejszenie ilosci surowcow uwazam za cos genialnego,. juz nie trzeba bedzie ganiac przez pol mapy po kopalnie drewna ;) bo akurat w poblizu ciebie sa tylko kamulce.
troche jeszcze zostalo do roboty [a mnie do poogladania :>] ale jak dlamnie gra zapowiada sie calkiem niezle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 12:02, Deathscythe napisał:

Natomiast do nowej mechaniki mam kilka uwag:
- leczenie i jednostki leczące nie powinny wskrzeszać.


To jest wlasnie fajne, jesli dobrze tego uzywasz i komputer tez, jedna walka trwa nawet 30 minut, jak bylo w moim przypadku przy juz kilkusetkach jednostek.

Dnia 01.07.2011 o 12:02, Deathscythe napisał:

- nauka magii bez gildii magów, ale jako skille jest co najmniej śmieszna,


Bardzo dobrze ze tak jest, w kazdej innej czesci Heroesa bardziej oplacalo sie byc magiem niz wojownikiem, taka zmiania wprowadzi w koncu jakis balans.

Dnia 01.07.2011 o 12:02, Deathscythe napisał:

- tempo zdobywania poziomów jest tragiczne (nie ma to, jak we dwóch graczy wyczyścić
mapkę na hot seat i mieć 9 level na standardowych ustawieniach),


Pewnie dlatego jest opcja zeby wybrac w jakim tempie maja Heroesi levelowac, daj sobie na max to bedziesz mial 9 lv zanim opuscisz swoje terytorium.

Dnia 01.07.2011 o 12:02, Deathscythe napisał:

- rekrutacja w jednym mieście ze wszystkich dostępnych budynków i miast (do tego natychmiastowa)
jest bzdurą...
- ... zwłaszcza przy obecnym systemie portali miejskich


A Mi sie to podoba, moge sie spokojnie oddalic Heroesem o glownego zamku i zawsze zaopatrzyc w innym ta sama populacja, jest to jak najbardziej sensowne i lepsze od innych czesci.

Dnia 01.07.2011 o 12:02, Deathscythe napisał:

- Inferno jest najbardziej IMBA (polecam Pit Lordy oddające obrażenia wszystkim, którzy
ich zaatakowali na przykład).


Ja Froteca zrobilem taki build ze moglem wskrzeszac kilkadziesiat jednostek na ture, wiec takie inferno moglo mi naskoczyc. Przy tylu ilosciach umiejetnosci, plus dodatkowych skili kazdej upgradowanej jednostki istnieje tyle kombinacji ze nie mozna stwierdzic ze ktora kolwiek klasa jest imba w tej grze. Ja gralem juz wszystkimi i nie odczuwalem zeby ktoras byla najlepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Nie podoba mi sie tez to ze aby ulepszyc jednostke

Dnia 01.07.2011 o 12:03, Beheroot napisał:

trzeba gdziestam-na-jakis ekranik wejsc - w poprzednich czesciach robilo sie to z poziomu
armii bohatera/miasta.


Ja to robilem z poziomu miasta, klikajac strzalke uniesiona do gory zeby cos upgradowac, nie widze w tym nic trudnego.

Dnia 01.07.2011 o 12:03, Beheroot napisał:

postaci to mam ambiwalentne uczucia - na jedno poszli bardzo w strone
typowego rpg, a na drugie, jak bede chciala pograc w RPG to odpale RPG a nie RTSa, ktorym
seria homm byla jest i bedzie.


Eeee...Heroes nigdy nie byl gra RTS, to nie Starcraft...juz seri jest blizej do TBS czyli Turn based strategy i mysle ze VI czesc nadal nia jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 13:46, Elendil napisał:

Czy Wam też walka w tej becie kojarzyła się z Etherlords 2... Bo mi strasznie :)


Witam.
A toż dlaczego tak sądzisz ?
BTW: Holender. Widzę że mamy co raz więcej Tolkienowskich ksywek na gramie ^^ Mamy teraz Elendila :D, Isildura, Aragorn14 chyba też jest. Więc widzę trochę z rodu tu się zebrało :), i dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 14:25, MisticGohan_MODED napisał:

Przyznam szczerze że MMH VI nie robi na mnie takiego wielkiego wrażenia jak HoMM V ,czy
III ;/
Właściwie to wypada dość przeciętnie ;/

Cóż, to na razie tylko beta.
Ale z mechaniki gry to raczej wiele nie zmienią. Brak normalnego widoku miasta bije w oczy, innowacji większych brak. I tylko 3 surowce (mówcie co chcecie, ale ich większa ilość miała wpływ na rozgrywkę i strategię) W zasadzie to taka piątką z drobnymi zmianami (głównie w kwestii rozwoju bohatera) No i raczej mocno średni voice-acting.

A jeżeli nie widać różnicy, to po co przepłacać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.07.2011 o 14:20, Braveheart napisał:

A toż dlaczego tak sądzisz ?


Nie wiem, ale tak wczoraj grałem, siedziałem i miałem nieodparte wrażenie, ze animacje, zachowanie postaci itp. już gdzieś widziałem. I skojarzyło mi się właśnie z Etherlords. Nie wiem, może dlatego, że odpowiedzialni za to są Ci sami ludzie czyli Nival? Takie tam subiektywne odczucie ;)

Dnia 01.07.2011 o 14:20, Braveheart napisał:

Mamy teraz Elendila


Ten nick jest na forum chyba dłużej od Ciebie :P to jeszcze ze starego forum cdp na którym też kilka lat się spędziło, zdecydowanie aktywniej. Od niedawna zaglądam tu częściej bo czasu jakby więcej.

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować