Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

Mam problem z beta... Otoz, w tutorialu zawsze zaczynam grac frakcja Necropolis... A powinnam Haven. Przez to moj main hero tez jest z Necro... Moze to sie wiaze z kluczem, ktory dostalam. No nie wiem, przez to nie moge ukonczyc misji:( Gdzies mozna to zmienic? Jakies pomysly? Albo jak mozna usunac juz raz uzyty klucz, bo chce sprobowac z drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema. Jednostki nie są zbalansowane, np.: Grałem frakcją inferno, miałem 20 Pustoszycieli a przeciwnik zabił ich 100 kappami, równy lvl. herosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ciekawe zjawisko... Od czasu do czasu, w trybie multi, pojawia mi się podgląd na bitwę przeciwnika. Nie byłoby jeszcze w tym nic strasznego, gdyby nie fakt, że bitwa AI vs. AI jest niesamowicie długa, szczególnie, jeśli doda się do tego częstotliwość pojawiania się animacji przy trafieniach krytycznych. Raz nawet jedna bitwa mi się zapętliła - przeciwnik zaatakował jedną z aren (po tym, jak zdobyłem jego zamek), przeczekałem, czytając książkę, ale gdy walka się skończyła, zamiast przejść dalej, komputer rozpoczął dokładnie tę samą potyczkę. Te same siły, to samo miejsce. Z ciekawości zostawiłem grę włączoną przez noc. Gdy przyszedłem rano, walka trwała nadal, czort jeden wie który raz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje podsumowanie:

Minusy:
- brak bibliotek magicznych
- żenująca i skandalicznie mała liczba zaklęć
- mała liczba umiejętności
- część umiejętności jest całkowicie nieprzydatna lub niesamowicie słaba przez brak ich dalszego ulepszenia
- brak możliwości kontroli nad rozstawieniem jednostek (potrzebne umiejętności)
- ohydny okienkowy interfejs miasta
- małe możliwości rozwoju miast
- brak możliwości szczegółowego podglądu jednostek
- system terytorialny (żywcem zerżnięty z Disciples) ,oraz brak wizualnego potwierdzenia przynależności dodanego terytorium
- brak charakterystycznych indywidualnych umiejętności bohaterów
- słaby voice acting (trzeba poczekać na Polską wersję)
- brak stosownej rozpiski o zestawowych artefaktach lub też ich całkowity brak

- gdzie są Warlock / Lochy i Czarodziejka / Sylwan ?!

- słaba moc zaklęć (beta ? )
- brak bilansu jednostek (beta ? )

Plusy:
+ Town Portal do miast
+ możliwość zakupy jednostek ze wszystkich zamków w jednym miejscu np. forcie z pewnymi ograniczeniami ulepszeniowymi
+ system Blood and Tears
+ przedmioty typu Destiny
+ fabularne przedmioty specjalne ,które można ulepszać
+ ciekawa fabuła

Moja ocena: 4,5/10
---------
MMH VI do pięt nie dorasta HoMM V :P
Jednym słowem żal... czekając w nadziei na następną VII część lepiej zainwestować w samodzielny dodatek do Disciples III :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

Moja ocena: 4,5/10
---------
MMH VI do pięt nie dorasta HoMM V :P
Jednym słowem żal... czekając w nadziei na następną VII część lepiej zainwestować w samodzielny
dodatek do Disciples III :P

Witaj.
Co do samodzielnego dodatku do Disciples III to przyznaję rację :D co do opini "żal" na samej podstawie Bety nie byłbym już taki stronniczy, lecz bardziej subiektywny. Mimo iż po becie może się nie wiele się zmieni, lecz czasami firmy mogą nas miło zaskoczyć. Ja też ze swej strony mam plusy i minusy, ale jak Full wersja będzie praktycznie bez zmian, a to się dowiemy z pierwszych obszerniejszych recenzji to będę musiał poczekać aż ta gra dosłownie stanieje by była warta swojej ceny ;/.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 15:37, Ring5 napisał:

Zauważyłem ciekawe zjawisko... Od czasu do czasu, w trybie multi, pojawia mi się podgląd
na bitwę przeciwnika. Nie byłoby jeszcze w tym nic strasznego, gdyby nie fakt, że bitwa
AI vs. AI jest niesamowicie długa, szczególnie, jeśli doda się do tego częstotliwość
pojawiania się animacji przy trafieniach krytycznych. Raz nawet jedna bitwa mi się zapętliła
- przeciwnik zaatakował jedną z aren (po tym, jak zdobyłem jego zamek), przeczekałem,
czytając książkę, ale gdy walka się skończyła, zamiast przejść dalej, komputer rozpoczął
dokładnie tę samą potyczkę. Te same siły, to samo miejsce. Z ciekawości zostawiłem grę
włączoną przez noc. Gdy przyszedłem rano, walka trwała nadal, czort jeden wie który raz...


To jest ten sam Glitch o ktorym ja pisalem, u mnie nie da sie skonczyc Skirimisha jezeli komputer zatakuje arene, bo za kazdym razem walka sie powtarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie można dokonać oceny wersji beta? Po to właśnie jest wypuszczana, by twórcy mieli feedback do poprawek przedpremierowych.

Nie sądzisz chyba, że wersja beta jest zabugowanym demem?

@Braveheart: "na samej podstawie Bety nie byłbym już taki stronniczy, lecz bardziej subiektywny" tekst roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ocenić stan gry w wersji beta można. Ale nie tak, jakby to miała być już pełna wersja, bo do tej jeszcze dwa miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 21:08, luzac napisał:

Ocenić stan gry w wersji beta można. Ale nie tak, jakby to miała być już pełna wersja,
bo do tej jeszcze dwa miesiące.


Ależ właśnie po to beta jest. Oceniasz ją jako produkt gotowy z poprawką na niepełny content. W ten sposób nie ma sytuacji jak z Wiedźmina 2, gdzie pierwszy miesiąc gry to były płatne beta-testy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciekawe ile z tych wszystkich wylanych tutaj żali pojawiło się na forum Ubisoftu, tak by twórcy mieli jakiekolwiek pojęcie o naszych zastrzeżeniach. Niektórzy wyskakują już z tekstami jakby recenzowali wersję sklepową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 21:09, Ostrowiak napisał:

Ależ właśnie po to beta jest. Oceniasz ją jako produkt gotowy z poprawką na niepełny
content.


Raczysz żartować... Beta nie jest po to, by oceniać grę, tylko po to, by wyłapać błędy. Wiadomo, że 10 graczy wyłapie więcej błędów, niż 2, a 10k graczy wyłapie ich więcej, niż sami testerzy studia. Natomiast traktowanie bety jako "gotowego produktu" jest, jak dla mnie, bardzo dziwne.

Naprawdę nie wiem, skąd wzięła się taka mentalność. Kiedyś udział w beta-testach był przywilejem. Dopuszczane do nich były osoby, które np. udzielały się aktywnie na forach, były istotną częścią społeczności lub miały doświadczenie w testowaniu. Wtedy twórcy mieli pewność, że gra będzie przetestowana, bo ludzie będą kombinowali na wszelkie możliwe sposoby, "co by tu zepsuć". I o to chodziło. Teraz beta-testy traktowane są jak wersja demo - zero feedbacku, byle tylko sobie pograć. Naprawdę szkoda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczysz żartować mospan z taką zdolnością czytania banalnych postów i wypraszam sobie wszelkie dalsze cytowanie, bo z zasady prowadzi do wielustronicowych flamewarów.

Oceniam wersję beta jako produkt gotowy z poprawką na niepełny content w ten sposób punktując wady i ogólnie pojęte paskudztwa tegoż produktu co zawrę w dalszym feedbacku, jako betatester właśnie.

Co do betatestu szczegółowego, właśnie prucia i psucia wszystkiego, co tylko możliwe - to także mieści się w moim pojmowaniu oceny produktu beta. Tymczasem widzę zamiatanie wszystkiego pod dywan i wszelkie błędy, zwykłe głupoty twórców oraz bugi się tłumaczy "TO JEST BETA NON-STRESS TROLOLO" zamiast zawrzeć to w feedbacku.

Feedback upierdliwego mnie zawierałby stwierdzenie, że gra crashuje podczas kliknięcia w Conflux w trakcie oblężenia.

Feedback spolegliwego Macieja Iksińskiego zawierałby stwierdzenie, że gra czasem sporadycznie crashuje, nic strasznego, pozdrowienia dla żony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo teraz dem już się praktycznie nie robi, a betę publiczną puszczają coby większego szumu narobić. Więc czemu się dziwić, że ludzie traktują to jak demo, które ewentualnie może naprawią?

Podejrzewam, że ludzie na forum UBI już piszą co i jak, tylko czy zostaną wysłuchani?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 19:37, Braveheart napisał:

co do opini "żal" na samej podstawie Bety nie byłbym już taki stronniczy, lecz bardziej subiektywny. Mimo
iż po becie może się nie wiele się zmieni, lecz czasami firmy mogą nas miło zaskoczyć.

Firmy takie jakie np. Blizzard potrafią zaskoczyć ,tak ale... biorąc pod uwagę że ta firma to Ubisoft ,to nie spodziewałbym się żadnych gwałtownych rewolucji związanych z tym projektem odnośnie systemu rozgrywki ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- żenująca i skandalicznie mała liczba zaklęć


Po kilka dla każdego typu magii, a tych jest więcej, niż w poprzednich częściach...

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- mała liczba umiejętności


O_o Że jak?

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- część umiejętności jest całkowicie nieprzydatna lub niesamowicie słaba przez brak ich
dalszego ulepszenia


Zgodziłbym się, gdyby brzmiało to "część umiejętności jest mniej przydatna, od innych". Nie wiem, czy odważyłbym się powiedzieć, że jakakolwiek umiejętność jest nieprzydatna. Zresztą takie umiejętności, które tylko zajmowały miejsce, były i w poprzednich częściach - Eagle Eye, na przykład.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- brak możliwości kontroli nad rozstawieniem jednostek (potrzebne umiejętności)


To akurat nie jest nic nowego, już w trójce był skill Tactics, pozwalający na rozmieszczenie wojsk na mapie, wcześniej mogliśmy tylko wybrać, czy chcemy, by jednostki stały blisko siebie, czy w pewnej odległości.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- małe możliwości rozwoju miast


?

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- brak możliwości szczegółowego podglądu jednostek


? A PPM od czego jest? Wyświetla okienko jednostek ze wszystkimi danymi. W mieście jest jeszcze prościej, bo wszystkie informacje wyświetlane są w głównym okienku miasta.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- system terytorialny (żywcem zerżnięty z Disciples) ,oraz brak wizualnego potwierdzenia
przynależności dodanego terytorium


O, z tym się zgodzę. Przydałaby się opcja (czy to na minimapce, czy na mapie głównej) wyświetlenia przynależności danego obszaru (np. poprzez zabarwienie go na kolor danej frakcji)

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- brak charakterystycznych indywidualnych umiejętności bohaterów


To znaczy? Nie bardzo łapię, o jakie indywidualne umiejętności chodzi, bo do tej pory była pula Secondary Skills (w odróżnieniu od Primary, czyli np. Spell Power, Attack, Defense), z których bohaterowie "dobierali" sobie umiejętności.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- słaby voice acting (trzeba poczekać na Polską wersję)


Oj, tak... Jest tragicznie. Tak źle nie było chyba nawet w polskiej edycji "piątki", a była to gra, przy której aż zęby bolały, jak się słuchało. Niestety, szanse na to, że cokolwiek w tym temacie się zmieni, są minimalne. Co ciekawe, to główni bohaterowie wypadają najgorzej (mówię o Slavie i Irinie), postaci drugoplanowe jakoś sobie radzą.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- brak stosownej rozpiski o zestawowych artefaktach lub też ich całkowity brak


Może pojawi się w pełnej wersji? Być może twórcy nie chcieli zbyt wiele zdradzać w becie?

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- gdzie są Warlock / Lochy i Czarodziejka / Sylwan ?!


A gdzie Rampart? Gdzie Tower? Odpowiedź: w poprzednich częściach ;)

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- słaba moc zaklęć (beta ? )


Nie narzekam na Fire Bolt...

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

- brak bilansu jednostek (beta ? )


Bilansu czy balansu? Bo to dwie różne rzeczy...

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

+ Town Portal do miast


Eee... ale... przecież to żadna nowość?

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

+ możliwość zakupy jednostek ze wszystkich zamków w jednym miejscu np. forcie z pewnymi
ograniczeniami ulepszeniowymi


Nie wiem, czy uznałbym to za plus... Na początku nawet mi się to podobało, teraz zmieniłem zdanie. Trochę ogranicza to coś, co było jedną z najmocniejszych stron tej serii, czyli myślenie "strategiczne". Kiedyś trzeba było zdobyć nowe miasto odpowiednio mocną armią, by je później utrzymać (przetrwać kontratak). Teraz wystarczy zaatakować w ostatnim dniu tygodnia, zdobyć miasto, modlić się, by przeciwnik nie zdążył kontratakować, po czym możemy miasto umocnić jednostkami ze wszystkich naszych miast. Ba, możemy nawet kupić jednostki, należące do zupełnie innej frakcji!

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

+ system Blood and Tears


:] Naprawdę ciekawa rzecz, oby tylko umiejętności, jakie można uzyskać, okazały się być tego warte.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

+ przedmioty typu Destiny


Dynasty. Destiny w "szóstce" jest odpowiednikiem Szczęścia w poprzednich częściach.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

+ fabularne przedmioty specjalne ,które można ulepszać


To właśnie przedmioty Dynasty.

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

+ ciekawa fabuła

Dnia 03.07.2011 o 19:25, MisticGohan_MODED napisał:

Moja ocena: 4,5/10


Oceniasz grę na podstawie BETY? O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No akurat tu krytykujący mają rację. Wątpię, by ludzie lawinami ruszyli po betę tylko po to, by wyłapywać wszystkie błędy, tylko by zobaczyć, jak te rewolucyjne zmiany wyglądają. Ja też zaliczam się do tej grupy ludzi. W sumie jeśli beta pomoże oprócz wyłapania błędów pokazać twórcom, które z ich zmian są do chrzanu to również grze wyjdzie na dobre. Premiera się ciut przesunie, ale więcej ludzi przekona się do gry. Chyba że producent jest zbyt uparty by to zrozumieć (co już się zdarzało- APB, C&C4), ale co poradzić. HVI posiada potencjał, ale ma za dużo nietrafionych rozwiązań. Naprawić te najgorsze i będzie można spokojnie grać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2011 o 21:42, Ring5 napisał:

Oceniasz grę na podstawie BETY? O_o


A to już nie pierwsza osoba co tak robi. Niektórzy ludzie chyba nie rozumieją, że to BETA. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować