Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

Dnia 19.10.2011 o 13:35, moonman napisał:

tez tak macie, ze jak chcecie wyswietlic profil przyjaciela (z listy przyjaciol) to wyswietla
sie wasz profil zamiast przyjaciela?


aby porównać profil przyjaciela ze swoim wykonujesz niepiastujące czynności ;)

otwierasz osiągnięcia rodu następnie klikasz w opcje porównaj i tu już wybierasz przyjaciela z listy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś jakąś stronę z dokładnym opisem umiejętności? Przykładowo - Przeznaczenie? Z czym to się je?
Jestem w trakcie kampanii Nekro. Osiągnąłem poziom (ród) brązowy. Mimo to w menu nie mogę nic kupić z tej zakładki. Cały asortyment nie ma już tego "przyczerwienienia" oznajmiającego że jest to zablokowane, ale gdy wybieram dany element i chcę go odblokować to nic się nie dzieje. Zupełnie jakbym klikał w eter. Żetonów mam dość. Czy ma to związek z tym, że jeszce nie ukończyłem kampanii/misji czy to błąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazł ktoś może sposób na "zamrażanie" grafiki podczas ruchu myszą? Próbowałem zmniejszać/ wyłączać/ aktualizować wszystko co mi do głowy przyszło, ale nic nie przyniosło efektu. Gra wygląda na solidną produkcję, ale przez ten błąd jest dla mnie praktycznie niegrywalna... Mam Win 7 64 Ultimate i GF GTX 460 SE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2011 o 16:51, Rhotaxx napisał:

Znalazł ktoś może sposób na "zamrażanie" grafiki podczas ruchu myszą? Próbowałem zmniejszać/
wyłączać/ aktualizować wszystko co mi do głowy przyszło, ale nic nie przyniosło efektu.
Gra wygląda na solidną produkcję, ale przez ten błąd jest dla mnie praktycznie niegrywalna...
Mam Win 7 64 Ultimate i GF GTX 460 SE


zaktualizowales stery do grafiki? ja mam gtx570 i zainstalowanie sterow w wersii beta pomoglo na wypieprzanie sie gry co 15 minut. inni mowia ze patch 1.1.1 tez cos poprawia w tym wzgledzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2011 o 17:00, Beheroot napisał:

zaktualizowales stery do grafiki? ja mam gtx570 i zainstalowanie sterow w wersii beta
pomoglo na wypieprzanie sie gry co 15 minut. inni mowia ze patch 1.1.1 tez cos poprawia
w tym wzgledzie.


w sensie zawieszania się gry? bo taki przypadek zdarza mi się często?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stery zaktualizowane. Gra się nie zawiesza, tylko w chwili gdy kursor przemieszcza się po ekranie, grafika zatrzymuje się. Gdy zatrzymam kursor, wszystko zaczyna z powrotem się ruszać, z tym, że animacje, które byłyby wyświetlone w czasie ruchu kursora są wyświetlane w błyskawicznym tempie - tak jakby gra chciała nadrobić to czego nie wyświetliła. W praktyce to wygląda tak, że klikam podczas bitwy na przeciwniku i jeżeli w tym czasie przejeżdżam kursorem przez ekran powiedzmy przez 3 sekundy, to przez te 3 sekundy nic się nie rusza, a po zatrzymaniu myszy widzę już tylko leżące na ziemi zwłoki przeciwnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zajebiscie, mnie sie gra wogole przestala chciec ladowac. tzn wejde do menu glownego,ale zaczytanie jakiejkolwiek mapy konczy sie crashem. brawo dla developera i wydawcy k.,jego mac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy da się ożywiać w czasie bitwy jednostki po ataku feniksa? W karcie jednostki na górze tam gdzie jest podana liczba jednostek a w nawiasie ilość straconych po ataku feniksa pojawiają się jakies kosmiczne liczby na minusie co powoduje że np nekromancja 4 na full nie daje możliwości wskrzesić nawet jednego kościanego łucznika.

aha czy ktoś spotkał sie z problemem niemożliwości przesuwania mapy po wczytaniu gry w trakcie misji??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2011 o 21:08, Pitfriend napisał:

Czy da się ożywiać w czasie bitwy jednostki po ataku feniksa? W karcie jednostki na górze tam gdzie jest podana liczba jednostek a w nawiasie ilość straconych po ataku feniksa pojawiają się jakies kosmiczne liczby na minusie co powoduje że np nekromancja 4 na full nie daje możliwości wskrzesić nawet jednego kościanego łucznika.

Wydaje mi się że nie, niektóre ataki (jak np. czar "Implozja") nie pozwalają na zregenerowanie zadanych przez nie obrażeń i tak samo jest chyba w przypadku Feniksów. Jedynym sposobem na ocalenie tych jednostek jest niedopuszczenie do ich śmierci.

Dnia 20.10.2011 o 21:08, Pitfriend napisał:

aha czy ktoś spotkał sie z problemem niemożliwości przesuwania mapy po wczytaniu gry w trakcie misji??

Zdarzyło mi się to raz czy dwa, wyjście z gry i włączenie jej na nowo rozwiązuje problem (może nawet wyjście do głównego menu by wystarczyło).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wy też tak macie w kampanii twierdza 2 misja na początku gdy podchodzicie do 1 miasta jest filmik i potem mi pisze że wybrano drogę łez droga krwi została anulowana i można kliknąć zamknij tylko ze się nie da i nic niemożna zrobić dać menu kliknąć na cokolwiek bug gry czy coś? to moja ostatnia kampania jest ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne kilka dni z grą i kolejne uwagi. Na początek zacznę od błędów, bo dziś kilka natrafiłem:
- blokada ekranu, nic nie pomaga poza uruchomieniem gry od nowa
- na wcześniejszych kampaniach nie miałem tego ale na pierwszej mapie kampanii Inferno komputer nie wiadomo skąd po przegranej walce wraca z podobną armią jaką stracił

Tyle z błędów. Grając wszystkimi frakcjami (choć nie z wszystkimi jednostkami i budowlami) mogę powiedzieć, że Nekromancer i Barbażyńca są bardzo silni. Pozostała trójka mniej więcej na równi, choć świątynią jakoś mi się nie podobało.

Gra coraz bardziej wciąga i coraz więcej jej atutów dostrzegam. Totalnie nie rozumiałem tych portali, po co tak to zakombinowali ale po kilku mapach widać, że gdyby nie było żadnego portalu to gra mogłaby być strasznie irytująca. bo przejście z jednego końca na drugi jest czasochłonne. Teraz mamy ograniczenie ale na tyle wystarczające, że przy umiejętnej grze nie będzie problemu z nawigacją po mapie.

Kupowanie jednostek w jednym miejscu - mega pomysł. Wielu krytykuje, wielu chwali, ja chwalę dlatego, że nie ma "ręcznie sterowanych dostaw posiłków'', które wcale nie uatrakcyjniały gry, tylko niepotrzebnie irytowały gracza.

Przemiana budowli - kolejna rewolucja i kolejny świetny pomysł.

Rozwój bohatera - tu póki co jestem neutralny, bo specjalizacji jest masa, ale z drugiej strony swoboda zabija element ryzyka, jaki był w poprzednich częściach. Bohaterowie, którymi grałem byli na maksymalnie 12 lvl więc też nie za dużo przetestowałem.

Jeszcze przede mną sporo do zobaczenia, przede wszystkim budowle do odwiedzin, wcale ich nie rozróżniam, może poza fortami :) a także znaczki, drogowskazy itp do szczęścia czy morali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem dziś grać i pierwsze kilka rzeczy, które mi się rzuciły w oczy to:
- kolejny raz beznadziejny początek fabuły
- beznadziejne głosy postaci, brzmią jak nauczyciele jezyka angielskiego, bez wyrazu i ekspresji
- kolejny raz groteskowe przerywniki na silniku gry...
- dialogi w trakcie misji zrealizowane jak z budżetówki, a nie gry ubisoftu
- walki takie powolne i malo dynamiczne
- mal oczarow, malo efektwo, nuda na ekranie... !
- graficznie wydaje mi sie znacznie gorsza od Heroes V!!! na pewno jest znacznie miej kolorowa
- jednostki w Heroes V byly znacznie lepsze i ciekawsze, nowe sa zbyt podobne do siebie i takie hmm uproszczone?
- muzyka smętna, usypiająca i taka melancholiczna [ boze gdzie jest genialna muzyka sylwanas, Przystani i Akademii!!! ?]
- rozwój i wygląd miasta to cofanie się w rozwoju
- mniejsza ilość surowców specjalnie nie przeszkadza, ale moim zdaniem im więcej tym lepiej
- rozwój bohatera bardzo chaotyczny, a przynajmniej mało czytelny.

Reasumując można, ale niekoniecznie:P Ja jeszcze pogram i grę oddam koledze. Co on w niej widzi to ja nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2011 o 23:43, Nizzre napisał:

- na wcześniejszych kampaniach nie miałem tego ale na pierwszej mapie kampanii Inferno
komputer nie wiadomo skąd po przegranej walce wraca z podobną armią jaką stracił


Jeżeli Twoim przeciwnikiem był Necro to to nie jest błąd - Nekromanci mają w swoich zamkach budynek specjalny, w którym mogą ponownie kupić (za odpowiednio wyższą cenę) całe stracone w ostatnich turach wojsko. Według mnie ten budynek to lekkie przegięcie, bo dzięki niemu bogaty Necro = niezniszczalny (dosłownie) Necro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- beznadziejne głosy postaci, brzmią jak nauczyciele jezyka angielskiego, bez wyrazu i ekspresji

Możesz w takim wypadku grać z polskim dubbingiem :)

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- kolejny raz groteskowe przerywniki na silniku gry...

Mnie tak bardzo one nie rażą ale zważając na to ile pracy włożono w przepiękne trailery które do samej gry pewnie nie trafiły trochę żałuję że nie zrobiono takich samych przerywników filmowych...

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- dialogi w trakcie misji zrealizowane jak z budżetówki, a nie gry ubisoftu

Nie widzę tu problemu, to jest strategia i dialogi mają służyć przede wszystkim przydzielaniu misji, mogliby zrobić to lepiej ale z drugiej strony lepiej aby czas i pieniądze poszły na inny element gry.

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- walki takie powolne i malo dynamiczne

Nie odniosłem takiego wrażenia ale może to kwestia podkładu muzycznego o którym wypowiem się dalej.

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- mal oczarow, malo efektwo, nuda na ekranie... !

Tu się zgodzę. Czarów w grze jest niby sporo ale sposób ich zdobywania mocno ogranicza ich wybór, do tego w porównaniu z wizualnymi wodotryskami z piątki efekty w szóstce są wielkim krokiem w tył.

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- graficznie wydaje mi sie znacznie gorsza od Heroes V!!! na pewno jest znacznie miej kolorowa

To akurat chyba było zamierzone bo po narzekaniach graczy na szatę graficzną piątki Ubi zapowiadał że szóstkę postara się zrobić inaczej.

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- jednostki w Heroes V byly znacznie lepsze i ciekawsze, nowe sa zbyt podobne do siebie i takie hmm uproszczone?

Czy ja wiem czy uproszczone? W oknach statystyk widać że unikatowych umiejętności mają sporo, problemem może być natomiast to że znowu mamy jedną jednostkę podstawową + jeden upgrade zamiast tego do czego przyzwyczaił nas drugi dodatek do piątki.

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- muzyka smętna, usypiająca i taka melancholiczna [ boze gdzie jest genialna muzyka sylwanas, Przystani i Akademii!!! ?]

Tu się nie zgodzę ale przeczytaj dalszy ciąg zanim zaczniesz do mnie strzelać :) W HV było kilka naprawdę pięknych utworów muzycznych którym nic co dotąd usłyszałem tutaj nie dorównuje ale... Ilość, a przede wszystkim różnorodność utworów jest większa. W piątce muzyka bitewna była o wiele bardziej dynamiczna ale ta sama melodia towarzysząca każdej walce z neutralnymi istotami (jeden albo dwa kawałki) doprowadzała mnie do szaleństwa i często wyłączałem dźwięk bo nie mogłem już zdzierżyć tego samego powtarzanego w kółko a pozostałych utworów też nie było aż tak wiele, tutaj muzyka albo jest bardziej zróżnicowana albo też nie narzuca się tak bardzo przez co trudniej wyczuć czy się powtarza czy nie.

Dnia 21.10.2011 o 02:02, In_The_End napisał:

- rozwój bohatera bardzo chaotyczny, a przynajmniej mało czytelny.

Myślę że to kwestia przyzwyczajenia, po przejściu przez jedną z kampanii już wiadomo co do czego służy, co jest przydatne a co nie i jak należy rozwijać postać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 03:30, Vilmar napisał:

Jeżeli Twoim przeciwnikiem był Necro to to nie jest błąd - Nekromanci mają w swoich zamkach
budynek specjalny, w którym mogą ponownie kupić (za odpowiednio wyższą cenę) całe
stracone w ostatnich turach wojsko
. Według mnie ten budynek to lekkie przegięcie,
bo dzięki niemu bogaty Necro = niezniszczalny (dosłownie) Necro.

Przeciwnikiem był inny Inferno, ale jeśli już jesteśmy prze Necro, to czy wojska można wykupić gdy przegra się bitwę czy tylko gdy wygramy ? Tego nie miałem okazji sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 04:54, Karharot napisał:

Tu się zgodzę. Czarów w grze jest niby sporo ale sposób ich zdobywania mocno ogranicza

Nie wiem, czy te czary są w grze(i czy tak ładnie wyglądają), ale z HV nigdy nie zapomnę implozji, kuli ognia, armagedonu i meteorytów. Piękna rzeźnia.

Dnia 21.10.2011 o 04:54, Karharot napisał:

zapowiadał że szóstkę postara się zrobić inaczej.

Dla mnie ta gra jest smutna, metaliczna, zimna. Wszystko za sprawą kolorystyki, która dominuje na początku gry. Interfejs wygląda jak z gry torchlite, wszystko takie zaokrąglone, uproszczone. Nie pasuje mi to w tej grze.

Dnia 21.10.2011 o 04:54, Karharot napisał:

upgrade zamiast tego do czego przyzwyczaił nas drugi dodatek do piątki.

Unikalne umiejętności jednostek to akurat rzecz ciekawa, ale brak mi starych. Stare jednostki miały same w sobie uzasadnienie, że są. Kojarzyły się z pierwotnymi siłami frakcji jak jednostki inferno. Teraz [przynajmniej Inferno] przypominają poczwary z killing flour, czy innego s horroru :|

Jeszcze trochę pogram i zobaczymy.

ps: co do walki i poziomu trudności to odniosłem wrażenie, że jeśli chodzi o normal to jest trudniej. Bardzo rzadko w starciach nie tracę żadnej jednostki, zwykle ktoś obrywa. w HV było to bardziej wyśrodkowane.
Ahh kochane jednostki:| chyba już nie będzie dużych armii, wojen etc. a tylko potyczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 11:04, In_The_End napisał:

Nie wiem, czy te czary są w grze(i czy tak ładnie wyglądają), ale z HV nigdy nie zapomnę implozji, kuli ognia, armagedonu i meteorytów. Piękna rzeźnia.

Są ale nie chcesz ich zobaczyć - zwłaszcza implozji bo budzi ona co najwyżej politowanie (też pamiętam jak wspaniale wyglądała w piątce).

Dnia 21.10.2011 o 11:04, In_The_End napisał:

Unikalne umiejętności jednostek to akurat rzecz ciekawa, ale brak mi starych. Stare jednostki miały same w sobie uzasadnienie, że są. Kojarzyły się z pierwotnymi siłami frakcji jak jednostki inferno. Teraz [przynajmniej Inferno] przypominają poczwary z killing flour, czy innego s horroru :|

Część jednostek jest ta sama lub podobna ale zgodzę się że niektóre są jakieś dziwne (zwłaszcza to dziwadło z mackami).

Dnia 21.10.2011 o 11:04, In_The_End napisał:

ps: co do walki i poziomu trudności to odniosłem wrażenie, że jeśli chodzi o normal to jest trudniej. Bardzo rzadko w starciach nie tracę żadnej jednostki, zwykle ktoś obrywa. w HV było to bardziej wyśrodkowane.

Podejrzewam że ma to być balansowane tym że wszystkie czary leczące mogą jednocześnie wskrzeszać zmarłe jednostki (co szczerze mówiąc jest takim sobie pomysłem). Nawet jeśli poniesiesz straty to leczenie, masowe leczenie i regeneracja potrafią czynić cuda.

Dnia 21.10.2011 o 11:04, In_The_End napisał:

Ahh kochane jednostki:| chyba już nie będzie dużych armii, wojen etc. a tylko potyczki.

Wielkie armie będą, możliwość rekrutowania jednostek z całego królestwa za jednym zamachem jeszcze przyspiesza ich formowanie, a starcia z jedną z półboskich istot która jednym ciosem posyła w zaświaty 30+ istot 7 poziomu (czy jam legendarnych jak je tam teraz nazywają) z pewnością nie da się nazwać potyczką (choć normalną bitwą opierającą się na taktyce toto też nie jest).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 16:53, Miniu napisał:

Jesli do tej pory nie dzialalo to GeForce GT 540M nie byl tego przyczyna. Mam ta karte
w asus k53sv i gra normalnie na nim dziala.

Radzę poczytać oficjalne fora. Bo karty mobilne nie są wspierane przez HOMM VI.
edit.
A że Ci działa to się ciesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować