Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Might & Magic: Heroes VI - Temat ogólny

1714 postów w tym temacie

Dnia 23.10.2011 o 18:12, Wilkv napisał:

Wiesz, najśmieszniejsze jest to, że beta działała stabilnie. Pełna wersja nie. Beta nie
miała problemów z wiewiórczymi głosami, pełna wersja ma.


No też grałem trochę na becie i nie pamiętam ani jednej zwiechy. Teraz na próbę wgrałem jak pisałem wyżej betę nowych sterów i podziałało... na 16 minut 50 sekund;/

Co do nieszczęsnych szczęść, morali i innych przeznaczeń. Tak, teraz już widzę - w trakcie bitwy okno bohatera. Tyle tylko, że podobnie jak z bronią rodową jest to niepotrzebnie zamotane. Wręcz głupio. Zastosowali nowe nazwy na stare rzeczy, a potem stosują je zamiennie ze starymi. Tyle tylko, że o ile po rozgryzieniu tego można spokojnie grać, to te poukrywane opisy skilli broni rodowych to jakaś paranoja. Do tego odkryłem, że w drugiej misji "ludzi" gryfy królewskie mają skopanego skilla (ciekawe czy w skirmishach też)... No i wspomniane wiewiórki i czort wie co jeszcze dalej wypłynie;/
Gra mi się mega podoba ale ta tona różnego rodzaju bzdurek, crashy i innego syfu psuje odbiór. Już bym wolał, żeby wydali grę na święta i porządnie ją przetestowali, a nie desperacko łatali szykując równolegle jakieś dlc (o ile już nie mają gotowych).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2011 o 10:06, moonman napisał:

to moze dlatego blyskawica po wybraniu reputacji KREW nie chce mi działac (patrz: kilka postów wcześniej)

Na pewno nie dlatego, jak powiedziałem wybranie reputacji nie wpływa na działanie czarów (zresztą błyskawica sama jest z reputacji Krwi więc tym bardziej byłoby to bez sensu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na forum Ubi znalazłem sposób na ominięcie filmików z konwersji siedlisk.
Wchodzimy do: C:\Users\#profil#\Documents\Might & Magic Heroes VI\#profil#
Otwieramy notatnikiem plik ProfileData i szukamy takiej oto frazy:
<adv_ConversionScene>true</adv_ConversionScene>
Następnie zmieniamy "true" na "false", zapisujemy i już nie musimy klikać za każdym razem POMIŃ :D
Działa - sprawdziłem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do drugiej misji barbarzyńcą, mianowicie chcę uwolnić buntowników ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Pokonałem jednego bohatera Żarłacza i w dzienniku napisało mi że opowiedziałem się po stronie buntowników, ale dalej nie mam pojęcia co z tym zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka słów odnośnie tłumaczenia polskiego. Ekipa rodzimych tłumaczy chyba nieźle zabalowała w trakcie pracy.
Radiant/Blazing Glory - Ajglaja - WTF?! Po pierwsze nawiązanie do greckich bogiń wdzięku (vide Aglaja) w klimatach słowiańskich to jakiś żart to po pierwsze, po drugie Promienista Ajglajla to masło maślane bo już samo Aglaja znaczy tyle co Promienna. BRAWO! Żeby oryginał miał jeszcze jakąś trudno nazwę - ale Radiant/Blazing Glory? Taaaaak Ajglaja jak nic.... :( No i nie ma to jak stworzyć nowe słowo (Ajglaja, nie Aglaja) tam gdzie nie ma takiej k***a potrzeby!
Niniejszym jest to mój "ulubiony" zwrot w grze tuż obok cut-scenki gdzie matka dwóch człołowych aniołów zwraca się do nich per - synkowie - niczym pierwsza lepsza wieśniaczka, a nie dostojna wysokopostawiona anielica.

Nie zna ktoś czasem sposobu na edycję tłumaczenia gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 00:11, Wilkv napisał:

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/2291047359?r=4401058359#4401058359

Oczywiście Twoja gra musi zawierać odpowiedni folder z danymi językowymi.

Chodziło mi raczej o ręczną edycję kilku niefortunnych (eufemizm) nazw. Chociaż z drugiej strony może i po przejściu kampanii przesiadka na pełny ang nie byłaby takim złym pomysłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 01:05, ChrisBgnr napisał:

Chodziło mi raczej o ręczną edycję kilku niefortunnych (eufemizm) nazw. Chociaż z drugiej
strony może i po przejściu kampanii przesiadka na pełny ang nie byłaby takim złym pomysłem...

Polskich głosów nie słuchalem, ale angielskie mnie nie zachwyciły jakoś szczególnie. W szczególności Kiril - wprawdzie to raczej zamierzone, ale nie takiego głosu się człowiek spodziewał grając Inferno.
No i wiewiórki brzmią tak samo w każdej wersji <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2011 o 15:37, ChrisBgnr napisał:

Jestem w trakcie kampanii Nekro. Osiągnąłem poziom (ród) brązowy. Mimo to w menu nie
mogę nic kupić z tej zakładki. Cały asortyment nie ma już tego "przyczerwienienia" oznajmiającego
że jest to zablokowane, ale gdy wybieram dany element i chcę go odblokować to nic się
nie dzieje. Zupełnie jakbym klikał w eter. Żetonów mam dość. Czy ma to związek z tym,
że jeszce nie ukończyłem kampanii/misji czy to błąd?


Mam ten sam problem - wykupiłem nawet wszystko z rodu żelaznego na wszelki wypadek, ale z brązowego nic nie mogę ruszyć. Poczekam czy tak samo będzie na kolejnym poziomie. Niestety nigdzie dalej nie mogę znaleźć żadnej informacji ntt. Czy komuś udało się odblokować te "brązowe" dodatki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 08:53, MrButcher napisał:

Mam ten sam problem - wykupiłem nawet wszystko z rodu żelaznego na wszelki wypadek, ale
z brązowego nic nie mogę ruszyć. Poczekam czy tak samo będzie na kolejnym poziomie. Niestety
nigdzie dalej nie mogę znaleźć żadnej informacji ntt. Czy komuś udało się odblokować
te "brązowe" dodatki ?


odlblokowalem brązowe dodatki bez problemu ze srebrnymi był problem ale jak wbiłem 1 lvl wyżej to już mogłem wykupić resztę o0.

ponawiam swoje pytanie "czy ktoś może uruchomić ostatnia misje w tej niestandardowej kampanii?".Moge tylko uruchomić tylko 1 misje ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2011 o 10:04, mak_m napisał:

wie ktoś jak włączyć ostatnia misje "ciemność od nadmiaru światłości " w ostatniej
kampanii?
pojawia mi się filmik ostatni (nie napisze jaki :D ) i nie mogę włączyć ostatniej misji
;/



Musisz ukończyć przynajmniej jedną z kampanii bohaterem krwi.
To nie jest "ostatnia misja", tylko inne zakończenie dla kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wie może ktoś jak zainstalować DLC w grze? Ja wiem jak odblokować DLC na dane konto, ale co zrobić aby było ono dostępne w grze? Chodzi o Kraala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Might & Magic – HEROES VI - recenzja

Heroes VI mam już od premiery i przyszedł ten moment kiedy zaznajomiłem się z gra na tyle by napisać recenzję. Na wstępie muszę zaznaczyć, że grałem w każdą część "Hirosów", włącznie z modem WoG, grałem głównie hot seat i grałem na prawdę sporo. Grałem również w podobne gry, czyli Warlords, Disciples oraz King''s Bounty, więc jakieś tam doświadczenie mam :-P Najnowsza odsłona strategii turowej z serii Might & Magic jest pod wieloma względami rewolucyjna. Ekipa Black Hole widocznie doszła do słusznego wniosku, że fanatycznym fanom Heroes III i tak się nie dogodzi, więc trzeba postawić na zmiany, a zmian jest na prawdę sporo. Twórcy Heroes VI ewidentnie postanowili zmniejszyć losowość rozgrywki, wykluczyć w miarę możliwości powtarzalne i nudne czynności wykonywane w każdej turze oraz zaimplementować do "Hirosów" wybrane sprawdzone elemnety z Disciples zachowując przy tym smaczki HoM&M. Dodali też coś zupełnie nowego, czyli sieciową usługę Conflux oraz system "Rodu". Dlatego jeśli jesteś ortodoksyjnym wyznawcą drugiej, czy trzeciej części "Hirosów" to ta gra nie jest dla Ciebie, chyba, że dasz jej szansę zagrasz kilka gier i stwierdzisz, że zmiany są dobre i że gra się lepiej.

Zacznę od bohaterów. Jest to pierwszy "Hiros", w którym model naszego bohatera wygląda zupełnie inaczej w zależności od nacji, klasy, płci oraz jego reputacji. Ta ostatnia wiąże się nie tylko z wyglądem, ale daje nam także maksymalnie dwie dodatkowe zdolności. Reputację "krwi" otrzymujemy podejmując bezkompromisowe decyzje, na przykład atakując uciekające oddziały. Reputację "łez" dostajemy za decyzje przeciwstawne. Nie trudno się domyślić, że zdolności reputacji "krwi" są typowo ofensywne a "łez" raczej defensywne. Urozmaicony wygląd i reputacja bohaterów to nie wszystko. Zmienił się też rozwój bohatera. Tym razem awansując na kolejny poziom dostaniemy plusy do statystyk zgodnie z klasą naszego bohatera oraz 1 punkt umiejętności, za który możemy "kupić" sobie wybraną umiejętność lub czar. Tak, tym razem nie ma Gildii Magów w miastach, tym razem nie komputer losuje nam czary, to nie komputer losuje nam zdolności, które rozwiniemy, tym razem wybieramy sami. Oczywiście pewne umiejętności i czary wymagają posiadania innych lub są ograniczone poziomem bohatera. Zdolności pasywnych, aktywnych i czarów jest tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dodam jeszcze, że najpotężniejsze oraz "masowe" zaklęcia może rzucić tylko raz na bitwę. Ponad to nasz bohater nie musi mieć ze sobą żadnych jednostek aby poruszać się po mapie, koniec żmudnego wydzielania jednej jednostki dla dodatkowych bohaterów. Ekwipunek przypomina ten z poprzedniej części, jest sporo zestawów a większość artefaktów jest przydatna. W Heroes VI nie ma "zwykłych" broni, czyli wszelkich mieczy i magicznych lasek. Są "bronie rodowe". Każdemu z bohaterów możemy dać do ręki jeden z takich rodowych skarbów. Każdy ma 5 poziomów i staje się coraz mocniejszy, kiedy go używamy... online. Każda nacja ma wojowników i magów, każdy z nich ma 1 specjalizację. Na start możemy też dać naszemu czempionowi od 1 do 5 "cech rodowych", które wymagają odblokowania w menu "Rodu". Tak przygotowanego herosa (nacja, klasa, wygląd, imię, specjalizacja, broń i cechy rodowe) zapisujemy w menu "Rodu" i nie musimy tworzyć za każdym razem od nowa.

W Heroes VI po raz pierwszy mamy tylko 4 surowce: złoto, drewno, kamień i kryształy. Uproszczenie? Nie za bardzo... Po pierwsze, dlatego, że im mniej typów surowców, tym więcej tych surowców potrzebujemy do rozbudowy naszych miast. Po drugie dlatego, że kopalnie kryształów są tak mało spotykane, jak kopalnie złota i często znajdują się na terenach ''"spornych". Po trzecie, takie rozwiązanie jest bardziej sprawiedliwe. Ile razy było tak w poprzednich "Hirosach", że ktoś szybciej się rozbudowywał, bo znalazł akurat potrzebne jego frakcji rzadkie surowce? Teraz wszyscy potrzebują tych samych, bardzo rzadkich kryształów i jest to fair. Kolejna zmiana to system "stref kontroli" znany mi dobrze z serii Disciples. Zajmując miasto lub fort przejmujemy wszystkie podległe mu kopalnie i "siedliska". Aby przejąć budynek we wrogiej "strefie kontroli" nasz bohater musi stać tam cały czas. Są też zdolności pozwalające sabotować lub grabić produkcję. Dzięki temu opcji strategicznych jest więcej, pojedynczy bohater może na prawdę nieźle namieszać a my nie tracimy czasu na zajmowanie poszczególnych budynków po unicestwionym przeciwniku. Mało tego, sporo budynków "specjalnych" każdej frakcji, które można zbudować w miastach, działa pozytywnie na nas w takiej strefie albo negatywnie na przeciwnika, np spowalniając go. System terytorialny to nie jedyne rozwiązanie w Heroes VI zaczerpnięte z Disciples czy Warlords. W najnowszych "Herosach" możemy "konwertować" miasta i budynki innych frakcji na własne! To jeszcze nie koniec rewolucji. W miastach nie ma już Gildi Magów, czary wybieramy sobie tak jak inne umiejętności (koniec loterii!) za to mamy "portale miejskie". Taki budynek pozwala nam przemieszczać się między miastami posiadającymi teleporty oraz kupować w mieście wszystkie dostępne jednostki. Ulepszony "portal miejski" pozwala bohaterowi raz na dzień przenieść się z dowolnego miejsca do najbliższego miasta z tym budynkiem kosztem punktów ruchu.

W podstawce Heroes VI dostajemy 5 frakcji: Ludzi, Nieumarłych, Orki, Demony i zupełnie nowe, wzorowane na japońskich mitach oraz wodnych motywach – Nagi. Bohaterowie "Świątyni" mający w oddziale jedynie jednostki tej frakcji są na tyle unikalni, że potrafią podróżować po wodzie tak samo jak po lądzie. Rekompensuje to prawdopodobnie najsłabszą zdolność rasową oraz najmniejszą skuteczność jednostek podczas oblężeń (brak jednostek latających?). System jednostek w Heroes VI został przemodelowany. Nie mamy jednostek na kolejnych poziomach. Nie ma najsłabszych, często mało skutecznych jednostek. Każda frakcja ma 7 jednostek, 3 podstawowe, 3 elitarne oraz 1 legendarną. W większości zamków jest to jednostka strzelająca, jednostka do walki w zwarciu i jednostka wspomagająca lub lecząca. Leczenie i regeneracja są w najnowszej odsłonie "Hirosów" w końcu tak samo skuteczne jak ataki niszczące, tzn nie tylko przywraca wytrzymałość ale również wskrzesza! Każda jednostka ma 1 ulepszenie oraz zestaw specjalnych zdolności pasywnych i aktywnych, które nie są tylko ozdobnikiem, ale faktycznie wpływają na walkę. Heroes VI to pierwsza odsłona serii bez Smoków. Co prawda nowa frakcja "Sanctuary" ma wężowe typowo azjatyckie smoki, zwane Kirynami, to jednak tych klasycznych, skrzydlatych, czarnych, czerwonych czy kościanych smoków nie ma. Herezja? Wcale nie. Zastanówmy się, ale tak na serio, czy to na prawdę fajnie gdy każda frakcja ma jako najlepszą jednostkę smoka? Czy to na prawdę fajnie gdy mamy czarne, czerwone, zielone, złote, widmowe czy kościane smoki? Z resztą... osobiście spodziewam się, że smoki w Heroes VI jeszcze się pojawią, może nawet w pierwszym dodatku. Ze "starych" legendarnych jednostek powróciły Anioły, Cyklopy i Feniksy. Najlepszą jednostką demonów są "Pit Lordy" przypominające te z Heroes V. Co zatem dostali nekromanci? Ano dostali jednostkę o dwóch postaciach, wcielenie swej Pajęczej Królowej – Namtaru. Nie będę tutaj opisywał wszystkich jednostek, powiem tylko, że wszystkie mają swoje zastosowania.


Tak duża liczba zmian ma wpływ na rozgrywkę, czyli eksplorację, podbój, rozbudowę miast, walki czy oblężenia. Jest podobnie, jak w poprzednich częściach, ale jednak inaczej, a przede wszystkim mniej losowo, bardziej dynamicznie i sprawniej. To wszystko zwiększa nie tylko grywalność trybów multiplayerowych, ale również kampanii, która tym razem jest pełna dialogów, relacji rodzinnych, miłości, nienawiści, zdrad, intryg i wojen niczym topowy serial telewizyjny. Dodatkowym bakcylem do ukończenia kampanii jest odblokowywanie nowych rzeczy dla naszego "Rodu", zdobywanie broni rodowych i bohaterów do wykorzystania w multiplayerze. Dlatego Heroes VI będzie pierwszym "Hirosem", w którym z przyjemnością przejdę wszystkie kampanie.

Jakie są wady nowych "Hirosów"? Po pierwsze, to korzystania ze wszystkich dobrodziejstw gry trzeba być cały czas połączonym z serwerami Ubisoftu. Po drugie, grafika jest ciekawa, urozmaicona, ale nie ma tutaj super tekstur czy foto-realizmu. Nie ma też na chwilę obecną pełnoekranowych "widoków miast". Prawdopodobnie twórcom gry zależało na tym, aby gra chodziła również na słabszych komputerach, jednak posiadacze mocniejszych blaszaków mogą czuć się trochę zawiedzeni. Po trzecie, komputerowy przeciwnik nie jest zbyt inteligentny i mocno oszukuje, na najwyższych poziomach trudności. Momentami drażni mnie polska wersja językowa, w której na przykład "might" oznaczające siłę fizyczną, zostało przetłumaczone jako "moc".

Podsumowując – polecam Heroes VI wszystkim miłośnikom strategii turowych i prawdziwym fanom "Hirosów", ale zdecydowanie odradzam fanatycznym "wyznawcom jedynej słusznej części".

+ rozwijanie własnego "Rodu"
+ nowa klimatyczna frakcja
+ zredukowana losowość
+ przemodelowane jednostki
+ swobodny rozwój bohatera
+ nowy system czarów i teleportów
+ "strefy kontroli" i "konwertowanie"
+ dobrze zrobiona kampania single player

- aby korzystać ze wszystkich opcji trzeba być ciągle "online"
- grafika na lepszych komputerach lekko rozczarowuje
- przeciętna i oszukująca sztuczna inteligencja
- "kwiatki" w polskiej wersji językowej

OCENA: 9/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo proszę o pomoc...bo nie wiem czy to bug czy licho jakieś..... Nigdzie nie mogę znaleźć Lwiej tarczy z zadania pobocznego "Skradzione skarby" z ostatniej planszy prologu... Do pokonania został mi już tylko Gerhart, reszta cała wyczyszczona o Lwiej tarczy ani widu ani słychu.... Czy ktoś też tak miał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować