Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

S.T.A.L.K.E.R. 2 oficjalnie zapowiedziany

60 postów w tym temacie

No mam nadzieję że w 2012 to on wyjdzie, a nie że będzie tak jak w przypadku SoC gdzie na jego premierę musieliśmy trochę poczekać... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie. Trochę trzeba było czekać na tego newsa :)
Chociaż po zakończeniu Zewu Prypeci można było wnioskować że kolejna część może już nie powstać (większość zagadek została rozwiązana w tym dodatku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetna wiadomość :) Stalker to jednak jedna z lepszych serii i dobrze, że panowie z GSC nie zasypiają gruszek w popiele tylko dalej robią to co robią najlepiej :)
Multiplatformowość? Oh well... Taki znak czasów. Ważne, że nie ''tylko-konsolowość'' :)

W takim razie muszę się wziąć ponownie za Clear Sky i zafundować sobie Zew Prypeci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2010 o 09:44, Tomekku napisał:

Gdzieś coś kiedyś czytałem że nowy stalker ma powstać na cryengine.


To wszystko nigdy nie potwierdzone plotki. Jeszcze przed premierą Zewu Prypeci pojawiały się takie pogłoski.
I bardzo dobrze, że to tylko plotki - duża część klimatu uciekłaby, gdyby zastosowano CryEngine 2.
Oczywiście nie twierdzę, że X-ray jest w porządku - silnikowi przydałyby się spore zmiany, przykładowo większa interakcja z otoczeniem/przedmiotami (trochę to dziwi, w pierwszych filmach z rozgrywki przed premierą pierwszego Stalkera, fizyka była na o wiele lepszym poziomie niż we wszystkich trzech częściach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy Stalker był grą co najmniej bardzo dobrą. Jednak każda kolejna część okazała się słabsza od poprzedniej. Gorsza fabuła, klimat... Dlatego teraz zbyt wielkich oczekiwań w stosunku do kolejnej odsłony jakoś nie mam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to musimy trochę poczekać, ale ja już nie mogę się doczekać. :)))
Przeszedłem wszystkie trzy części gry i gry bardzo mi się podobały. SoC był bardzo fajny ze względu na iż to było coś nowego. Gra, której akcja toczy się wokół elektrowni jak i w samej elektrowni. Po drugie, jak dobrze wiemy, Zona (ta prawdziwa) ma w sobie jednak trochę tajemnic. I tutaj producent trafił w sedno: akcja w tajemniczej, skażonej Zonie i w elektrowni. CS to w zasadzie pogorszony SoC, w którym trochę lokacji odjęli, trochę zmienili i trochę dodali. Największą głupotą było zawężenie akcji w elektrowni, w której miałem tylko zastrzelić jakiegoś faceta (nie pamiętam już kogo). A też myślałem, że po elektrowni będzie można połazić. Bardzo udaną, nową lokacją bez wątpienia było dodanie opuszczonego miasta Limańsk. Chociaż w tym miejscu należałoby popracować nad ulepszeniem Prypeci, ale niech już będzie. Zaś CoP jest to zupełnie inny rodzaj rozgrywki w Zonie. CoP jest trochę jakby połączeniem SoC i CS, ale nie do końca. Bardzo udaną lokacją jest tutaj Janów. Ale trzeba przyznać, że tym razem naprawdę przyłożyli się do Prypeci. Nie mogę powiedzieć, czy tym razem została zrobiona na podstawie oryginalnych lokacji, ale i tak jest tam "pięknie". No i wreszcie te latarnie uliczne zrobili takie prawdziwie "prypeciowe". Jak ktoś nie wie o co biega, niech znajdzie w necie zdjęcia z Prypeci i przyjrzy się charakterystycznym latarniom ulicznym.
A jaki będzie nowy STALKER? Ano pożyjemy i zobaczymy! Fajnie by było, gdyby wreszcie zrobiono STALKERa, którego akcja rozgrywałąby się np. w dużej Prypeci i w samej elektrowni. Ale elektrownia, to nie tylko okolice i sarkofag. To także hale turbin, biura, warsztaty, biblioteka itp. Byłoby to naprawdę fajne!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2010 o 08:34, castlerock napisał:

no i dobrze. po co mi jakieś kosmiczne ultra detale,skoro prawie każda gra na wysokich
a nawet średnich wyglada u mnie b. przyzwoicie i smiga aż miło
a komp z maja ubiegłego roku: 2x 2,5 Ghz procesor, Gf 9600 GT i 3 GB ramu.i jak widzę
jeszcze długo nie bede musiał nic mu dokładać

edit: a stalker i gothic to tytuły w które z małymi przerwami gram od 2003 r.dla mnie
to kultowe gry
a wdrodze już jest quest pack do g3, arcania no i teraz stalker. jestem zatem cały happy
:)


Jeśli chodzi o te dwa tytuły, to dla mnie też są trochę kultowe. STALKERa lubię powtarzać, ale nie CS. Chociaż teraz mając nowy sprzęcić i Windę nr 7 z DX11, to na pewno go powtórzę. A Gothic to dla mnie wręcz kultowy RPG!!! Do dwójeczki mogę często wracać choć znam go na pamięć. Też bardzo lubię wracać do G3. W tym wielkim świecie gry ciagle odkrywam coś nowego. :)))) Choć to przeszedłem razy kilka. :))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"...oparciu o zupełnie nową technologię, którą opracowało GSC." - raczej nie będzie to CryEngine... :P I dobrze, zepsułby klimat, było by podobnie jak z F3 - mroczna grafika na silniku do grafiki cukierkowej... (choć sama gra była bardzo fajna).
Co do S.T.A.L.K.E.R-a 2 to mam nadzieję, że akcja nadal będzie na terenie Czarnobyla, kiedyś gdzieś czytałem, że zmienią lokację... wymagania mam nadzieję sprostam, choć do 2012 jeszcze jakiś upgrade będzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2010 o 08:05, catra napisał:

> no i dobrze że multiplatformowość. zdarza sie to już teraz niemal cały czas, a zaletą

> jest to, że producenci przestali mieć hopla na punkcie jak najwyższych wymagań sprzętowych.

>

czyli zatrzymali sie w rozwoju ...

A jak pojawia się taki DICe i mówi, że BF3 nie będzie na WinXp (i Dx9) to pojawia się multum graczy, którzy nie przejdą na nowy system (mimo faktu, że większość z nich ma już karty z DX10 zgodne). Nie można wszystkim dogodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby była tak dobra pod względem fabuły jak cień Czarnobyla. Bo mnie osobiście nie podobał się do końca CS i ZP, czegoś brakowało tym 2 tytułom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Największą głupotą było zawężenie akcji w elektrowni, w której

Dnia 14.08.2010 o 10:21, marekl1975 napisał:

miałem tylko zastrzelić jakiegoś faceta (nie pamiętam już kogo).

To był strielok główny bohater pierwszej części a CS kręciło się wszystko wokół niego a w CoP pojawił się aby raz ale za to rozwiązał główny wątek no i dzięki temu wiemy że nadal żyje i może pokazać się też w następnej odsłonie :)
A co do stalkera wreszcie czekałem na tą informacje mam nadzieje że będzie miał klimat z Cienia Czarnobyla naprawdę warto zagrać polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie na konsole? No to ciekawe co z tego wyjdzie.
Snorki nie będą skakać bo konsolowiec nie będzie umiał trafić, system osłon za którym będziesz nieśmiertelny, jasna noc żeby dzieci się nie bały grać, mapy to "korytarze" ograniczone niewidzialnymi ścianami żeby się nie zgubić... ech. Kolejna marka ukażualowiona przez konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam nadzieję że nie zmienią mocno silnika X-ray. Tzn. oczywiście że dobrze będzie gdy grafika będzie lepsza, ale mam nadzieję że nie użyją jakiegoś silnika w którym(ostatnio tak wygladają prawie wszystkie gry) wszystko się tak nienaturalnie świeci i błyszczy.

Co bym chętnie zobaczył? Duży i otwarty świat, a nie levele połączone teleportami.
Większą interakcję ze światem, tzn. spanie, odkrywanie różnych kryjówek(coś jak te ruiny w Oblivionie) itp.
Dłuższą fabułę. Grając w SoC miałem wrażenie że trochę tego za mało, a szczególnie po Mózgozwęglaczu wszystko już mknie w piorunującym tempie i bardziej przypomina CoD :\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tytuł pierwszego STALKERA przykuł moją uwage. Początek robił wrażenie, no i klimat. Niestety jeśli chodzi już o interface i cała reszta to niestety nie przypadło mi do gustu. Tak więc zostawiłem tą gre samej sobie na cieniu czarnobyla. Naprawdę myślałem że gra rzeczywiśćie odda klimat który był razem z wybuchem czarnobyla. Zawiodłem się, może druga odsłona coś zmieni, chociaż wątpie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2010 o 12:02, Rumcajsev napisał:

Większą interakcję ze światem, tzn. spanie, odkrywanie
różnych kryjówek(coś jak te ruiny w Oblivionie) itp.

Jakoś sobie nie wyobrażam rosyjskich budowniczych wzorujących się na egipskich piramidach ;-)
Pewnie sam mechanizm otwierający ukryte przejście byłby wielkości 5x5x5m, a zauważenie czegoś takiego to raczej nie problem.

Dnia 14.08.2010 o 12:02, Rumcajsev napisał:

Dłuższą fabułę. Grając w SoC miałem wrażenie że trochę tego za mało, a szczególnie po
Mózgozwęglaczu wszystko już mknie w piorunującym tempie i bardziej przypomina CoD :\

To jest akurat logo S.T.A.L.K.E.R. Z początku wszystko idzie powoli, mamy pełno zadań, a na koniec maraton przez pół świata, żeby stoczyć ostatnią bitwę pośród hordy przeciwników i dotrzeć do upragnionego końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować