Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GC 2010: Zobaczy gorący trailer Dragon Age II i wygraj Dragon Age: Początek!

118 postów w tym temacie

Trailer bardzo interesujący - można mieć nadzieję na epicką fabułę. Grafika taka, że pewnie już mi na lapku nie pójdzie, ale to mnie nie powstrzyma :) No i na uwagę zasługuje ten miecz/laska magiczna i czary. Myślę, że można oczekiwać interesujących sposobów rozwijania postaci, a już na pewno wszystkie te sposoby okażą się bardzo malownicze. Byleby animacje nie znudziły się za szybko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że w Dragon Age II znajdzie się miejsce dla tej aury tajemnicy, która spoczywała nad fabułą Baldur''s Gate i historią "naszej" postaci. Owszem, grafika i efekty są wspaniałe, ale to nie wszystko, o czym studio BioWare nas przekonuje. Na godnego następcę Wrót czekałem od dzieciństwa, od pierwszych potyczek z bestiami Faerunu i pogłosek o Baldur''s Gate III. Młodzi RPG-owcy widzą głównie w.w. efekty i grafikę. Oby Dragon Age II postawiło im przed oczami dobrze opowiedzianą historię. W Neverwinter również spędziłem sporo czasu i śmiało można rzec, iż wyszło z tej samej, genialnej kuźni co Wrota, ale niestety brak mu tajemniczości, praktycznie od początku rzucenie na głęboką wodę, zmartwychwstania i postawienie przed graczem narzuconego celu, czego nie życzę DA II. Kiedy pierwszy raz zagrałem u kolegi w Dragon Age, zobaczyłem widok kamery jak we Wrotach, to aż łza się zakręciła w oku. Oby i to znalazło się w "dwójce". Liczę, iż Dragon Age II okaże się przełomową grą, jak jej "duchowy poprzednik". Granie z góry narzuconą postacią wielu nie przypadnie do gustu, ale to po prostu drobna niedogodność, która nie przeszkodzi w stworzeniu postaci, jaką byśmy chcieli. Gra ta powinna zająć nam (graczom) długie godziny i mocno oferować ponowne przechodzenie gry, by znaleźć i poznać z niej jak najwięcej. Do dzisiaj wiele gier porównuję do Baldursa, a kto wie, może niedługo do Dragon Age II...
Trójwymiarowy odpowiednik Viconii też by się przydał :D
Zaskoczył mnie motyw rozerwania pomiotu przez bohatera. Moc taka użyta przeciw graczowi zmusiłaby jego szare komórki do myślenia "jak to zablokować? jak tego uniknąć". A ten ogień? Może jakiś odpowiednik Ucznia Czerwonego Smoka z NWN, czy klątwa nałożona na postać? Nic tylko czekać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Żal mi tego Qunari ze zwiastunu. To prawdziwy wojownik, a tu nagle pojawia się (obowiązkowo przystojny i krwiożerczy) wymuskany pan z modnie przyciętą bródką i robi wojownikowi kuku. Trailer sugeruje, że gra skupi się na działaniach jednego bohatera - nie podoba mi się to. Gra z drużyną zawsze jest ciekawsza, a jeden bohater to taka jednoosobowa chodząca armia - potrafi i czarować, i walczyć, i włamywać się, i w ogóle jest cacy uniwersalny i przepotężny. Podobnie, jak w przypadku innych forumowiczów, nie podoba mi się taka uniwersalność: mag to mag, a wojownik to wojownik i już. Zwiastun jest zbyt okrutny (cóż, gra od 18 wzwyż), a bohater radzi sobie z przeciwnikiem zbyt łatwo - w takim wypadku życzę sobie odpowiednich dla niego przeciwników i to takich, przy których będzie się musiał zdrowo napocić. Gra ma być długa i dobrze, gdyby historia gry (a mowa o 10 latach!) zawierała zaskakujące fabularnie ''twisty''. Trailer jest efekciarski i obliczony na opad szczęki (w tym miejscu pozdrawiam wszystkich zachwyconych ;)); mam przy tym nadzieję, że akcja-fabuła gry będzie nie tyle efekciarska, co efektywna i w rezultacie otrzymamy wspaniałą, epicką historię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Efektowne wizualnie, podobnie jak trailer części pierwszej - tak jednak pokazanym był swego rodzaju ''teamwork'' by podkreślić zapowiedzi BioWare na temat tworzenia ''duchowego spadkobiercy'' Baldur''s Gate oraz gry z rozwiniętą taktyką. Z tamtych obietnic nic nie wyszło, więc tym razem twórcy skupiają się chyba na tym co im lepiej wychodzi - sieczka jedną postacią. I to de facto pokazuje trailer: żadnych dialogów, żadnej podróży, nic poza walką. O ile taki trailer Human Revolution pozwalał mieć nadzieję, że grze będzie przedstawiona jakaś historia i będzie ona miała aspekt dramatyczny, o tyle w drugim Dragon Age''u powinniśmy się nastawić na walkę i nic poza tym.

Ogólnie zatem mamy do czynienia z ''eye-candy'' i zapowiedzią rozwałki (niekoniecznie dobrej jakościowo, bo walki w grach BioWare są przeważnie banalnie łatwe), a wszystko to przy fabule może jeszcze bardziej tandetnej i ograniczonej niż to co zaserwowano w części pierwszej. Tak jak po pierwszych trailerach straciłem wiarę w dobre cRPG wtedy, tak też teraz dzieje się z częścią drugą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po grze przede wszystkim spodziewam się ogromnego i różnorodnego świata, dużej możliwości kontynuowania fabuły zależnie od swoich poprzednich wyborów, ogromem ilości zadań pobocznych (niczym w Oblivion''ie) i ciekawej oraz zaskakującej fabuły! Również po tytule Dragon Age II spodziewam się dużej ilości walki i rozwoju postaci jak na RPG''a przystało. Liczę też na to, że w grze będzie można napawać się wspaniałą grafiką oraz umilić sobie grę interaktywnym otoczeniem (można dużą ilość rzeczy podnieść, zabrać, rzucić nimi, rozwalić(to czyni grę bardziej realistyczną)). Mam nadzieję też na rozbudowany i skompilowany ekwipunek (dużo różnorodnych broni i zbroi różnorodnego typu) i na to, żeby bohater mógł władać magią. Jeśli chociaż część z tych rzeczy zostanie w grze zawarta to mogło by uczynić z Dragon Age II prawdziwy Bestseller!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu trailera narodziła się we mnie nadzieja na ciekawszą walkę, mniej schematyczne ruchy postaci walczących wręcz oraz przyspieszenie akcji, a co za tym idzie generalną modernizacje animacji postaci. Trailer nie zdradza niczego nowego związanego z fabułą, ale to i lepiej, ponieważ BioWare znowu narobił "smaczku" rzeszom swoich fanów, do których oczywiście nalezę. Liczę na lepszy system rozwoju postaci, przydziału atrybutów i grup umiejętności, w pewnym sensie powyższy trailer dotyka także tej dziedziny (tak, ten miażdżący atak z wyskoku). Pozdrawiam ekipe gram i wszystkich fanów DA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem gra tworzona jest pod Xbox i PS3. Oblegający pcety będą raczej zawiedzeni. Po trailerze widać, że najwięcej fanu będziemy mieli, tworząc kombinacje złożone z kółka, kwadratu, trójkąta i krzyżyka. Jakieś myślenie? Wątpię. Taktyka? Według trailera odpada. Gracze, którzy będą chcieli wytężyć nieco szare komórki powinni sięgnąć raczej po chociażby Drakensang.
Z drugiej strony, uważam, że spokojnie można stawiać na wciągającą fabułę, świetne animacje i godną oprawę audio.
Jeżeli sprawdzi się to, co napisałem, to będzie można stwierdzić, że strategia EA dotycząca Dragon Age - to stworzenie gry dla mas, a nie dla elitarnych odbiorców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczekuję bardziej urozmaicony interfejs, system walki lepszy, jakaś nowa postać czy rasa do wyboru oraz lepsza magia. Spodziewam się tego że będzie świetna fabuła jak i w Dragon Age I, nowe potwory, większy poziom postaci.
Gra przez internet, jakieś mikstury jak w wiedźminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym aby Dragon Age 2 był tak samo olśniewający pod względem fabularnym jak jego trailer pod względem wizualnym i widowiskowym.
Nowy concept design daje nadzieję, że nie uda im się skopać tego tytułu ;) i wszystko się dotrze przed premireą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja spodziewam się czegoś pod względem klas a''la Planescape Torment ale w ulepszonej wersji. W jednej chwili jesteśmy wojownikiem a już zaraz po wciśnięciu w grze przycisku potężnym magiem (o ile go rozwijaliśmy). Sugeruje to moim zdaniem moment kiedy "zapalają" mu się oczy i rozrywa tego Mrocznego Pomiota na dwoje za pomocą magicznych dłoni. Jak to trailery mają w zwyczaju pokazują super realistyczną i dynamiczną walkę a w grze jest ona taka, a nie inna, bo silnik na lepszą nie pozwala , więc o walce lepiej się jeszcze nie wypowiadać. Tak samo o fabule.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co ja bym chciał? Żeby tak jak w Morku czy Falloucie mieć możliwość skończenia gry w 10 minut, lub w 100 godzin... by mój hero był postacią z jajami, która nie tylko potakuje, czy odpowiada prostymi zdaniami, ale potrafi stwierdzić, że ma przerąbane widząc stado orków pędzące na niego podczas kąpieli, bohatera który nie jest zbawcą, naznaczonym przez siły przeznaczenia, ale kogoś kto może wybrać, że ratuje świat, bo to jest dobre, albo tylko dlatego, że to mu się opłaca, ewentualnie rzuć to wszystko, stać się najgorszą istotą mordującą wszystko po drodze, doprowadzając do zagłady. By jego towarzysze nie byli tylko żywą tarczą, ale postaciami z osobowością, które będąc świadkami naszych działań, albo zaczną nas wielbić, upodobniać się, bądź też gardzić nami i nas nienawidzić. I by w końcu świat stał przed nami prawdziwym otworem, był olbrzymi, pełen mieszkańców, skarbów, questów...

Ale w co ja wierze... nie było gry która spełniała by wszystkie moje życzenia, zawsze jest coś czego brakuje... miejmy więc nadzieję, że spełnią się choć po części. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po DA2 oczekuję:
Lepszej grafiki niż w 1 części.
Wielu charakterystycznych postaci które zapadną w pamięc.
Wciągającej fabuły z wieloma zwrotami akcji.
Większej filmowości.
Wsparcia w postaci DLC.
Szokującego lub wzruszającego zakończenia:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filmowość rzeczywiście powinna być. System walki powinien stawiać widowiskowość, grafika powinna powalać na kolana, można pokusić się o ciut lepszą fizykę. Oczywiście fabuła nadal najwyższych lotów. Co do rzekomego ojcostwa bohatera nie będę się wypowiadał. Skoro na to wpadliście wy, bez trudu zrobi to BioWare.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chętnie spróbowałbym tej gry. Po filmiku widać świetną , realistyczną grafikę, ładny styl walki. Nie miałem styczności jeszcze z tą serią, ale film zachęca do tego by spróbować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chciałbym aby w nowej części da było troszkę więcej efektów typu odcinanie głowy.ale bez przesady.
chciałbym też aby można było zwykłym człowiekiem mieć klase mistyczny wojownik jak w przypadku maga.
i żeby w trakcie walki można było utracić broń jak w filmiku gry walczy,lecz możliwość podniesiena jej spowrotem.
to chyba wrzystko co chciałbym zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co mnie zaskoczyło? Sprawa broni bohatera... Czy to on się rozrósł czy broń skurczyła bo na początku walki była większa od niego a na końcu kiedy wykręcał nią zwycięskiego młynka broń tego rozmiaru obciełaby mu stopy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po DA II spodziewam się tego samego co po pierwszej części i dodatku, czyli młócki z dialogami i (a jakże) tłucz pomiota again. Na końcu pewnie zabijemy arcydemona i zbawimy świat. W sumie nie muszę kupować tej gry bo i tak znam fabułę i zakończenie... Oj gdzie to Bioware z czasów KotOR''a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po DA II spodziewam się tego samego co po pierwszej części i dodatku, czyli młócki z dialogami i (a jakże) tłucz pomiota again. Na końcu pewnie zabijemy arcydemona i zbawimy świat. W sumie nie muszę kupować tej gry bo i tak znam fabułę i zakończenie... Oj gdzie to Bioware z czasów KotOR''a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować