Zaloguj się, aby obserwować  
Puszkin

Ubrania i dzisiejsza moda

1288 postów w tym temacie

Dnia 14.01.2009 o 23:32, Jaki Ganh1 napisał:

Sorry, ale nie chcę stać się obiektem napaleńców. Ale na serio te reklamówki są świetne
^^

Coś o tym wiem :P Sam mam z 10 takich reklamówek. Sam napis VIRGINITY intryguje... zajrzałem do środka i... 1 raz w życiu nie mogłem się napatrzec na reklamówke :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2009 o 19:34, Jaki Ganh1 napisał:

Ponieważ co chwilę mamy nowe ciuchy, które stają się modne ;-) /.../

No, muszę przyznać, ze ogólnie sposób myślenia dobry, aczkolwiek na pytanie nie odpowiedziałeś.Są ludzie, którzy chcą się wyróżniać - oni tworzą nowy sposób ubierania się, bo to najłatwiej zauważyć. Zawsze znajdą się naśladowcy którzy muszą ich nasladować, zeby przypadkiem nikt nie pomyslał, że oni odstają od tych "najlepszych" a właściwie nie "najlepszych", tylko najbardziej "wyróżniających się" ubiorem. Nasladowcy nie potrafią sami wyróżnić się ubiorem, muszą kogoś nasladować. Tylko, biedacy, nie wiedzą, ze jak zaczynają naśladować, to ci, którzy taka modę wymyslili, to już ja zmieniają, bo chcą się wyróżniać, a nie ubierać sie tak, jak rzesze naśladowców za nimi. A frajerzy zawsze to łykają i będą łykać, no bo przez to sądzą, że też są "na topie".
A widział ktoś miliardera, który ubiera się zgodnie z modą? Owszem, drogo, u "najlepszego krawca" ale to dlatego, żeby nikomu nie przyszło nawet do głowy, że on moze mieć jakieś trudnosci w interesach bo jego ubranie ma być oznaka statusu miliardera a nie wyróżniającego sie ubiorem bubka.
Ech, ta próżność ludzka. Ja najlepiej czuję sie w skórzanej marynarce i dżinsach. Niemarkowych. Pas i tak zakrywa markę ;-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.01.2009 o 09:31, KrzysztofMarek napisał:

A widział ktoś miliardera, który ubiera się zgodnie z modą? Owszem, drogo, u "najlepszego
krawca" ale to dlatego, żeby nikomu nie przyszło nawet do głowy, że on moze mieć jakieś
trudnosci w interesach bo jego ubranie ma być oznaka statusu miliardera a nie wyróżniającego
sie ubiorem bubka.


No właśnie np Bill Gates ubiera się w najdroższe kononowiczowe sweterki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, moda to pojęcie względne. Dla jednych modne będą płaszcze przeplatane piórami ptaków, które pojawiają się także we włosach, a dla drugie to będą dżinsy z jakąś ładną bluzką. Co do facetów którzy kompletnie nie wiedzą co to moda, chodziło mi o chłopów na wsi, rolników. Sam mieszkam w małym miasteczku i wszędzie dookoła jestem otoczony zacofanymi wsiami. Ci młodsi ubierają się w dresy, a starsi styl Kononowicza w najgorszym tego słowa znaczeniu -_- Miliarderzy ubierają się, tak jak mówiłeś, by podkreślić swój status. Co do Billa Gatesa, ubiera się jak mu się podoba i nikt nie ma raczej zamiaru go za to krytykować. Rzadko ma się majątek równy Polsce, Czechom i Słowacji :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 11:24, Jaki Ganh1 napisał:

/.../ Co do Billa Gatesa, ubiera się jak mu się podoba i nikt nie ma raczej zamiaru
go za to krytykować. /.../

Jego i parę milionów osób, stać na to, zeby się ubierać się tak, jak jemu jest wygodnie a nie tak, jak to sie innym podoba i jak tego od niego oczekuja. Chociaż też dostosowuje się do okoliczności - na przyjęcie do Obamy raczej w sweterku nie pójdzie - jest na to za dobrze wychowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety widzę, że słowo moda u Polskiej młodzieży znaczy Cropp, Nike, Adidas, Big Star, House. Można ubierać się fajnie i modnie co nie znaczy drogo. Ja rozumiem, że można lubić dany sklep lub nie, ale w sklepach typu House czy Cropp sprzedawane są zwykłe szmaty. Rzadko można spotkać coś normalnego pod względem jakości i wyglądu. Nie chciałem tu nikogo obrażać, to tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ty chyba nigdy Wielkiego Billa nie widziales :P on nie nosi sweterkow, tylko jedna niebieska koszule, dlatego jest taki bogaty ;D <ironia mode off> http://www.richterscale.org/images/20070107-CES-BillGates-ArmOut-400.jpg

a tak na serio to ja tez nie ubieram sie jakos super modnie :P nie biegam do sklepu co kilka/nascie dni... do manufaktury chodze tylko do kilku sklepow (House, Reserved, Croop i cos tam jeszcze...) kupuje ciuchy raczej na promocjach, bo po co przeplacac ? np dzis. za 100zl kupilem sobie fajna bluze i t-shirt, normalnie tyle bym wybulil za sam bluze... zakupy zrobilem w przeciagu 45 minut... nie tak jak kobity, ktore po sklepach chodza cale dnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem , nie mogę znaleźć sklepu w którym dostane takie cuś:

http://i123.photobucket.com/albums/o296/jay_woo_2006/IMG00087.jpg
Podobno w Poznaniu można dostać ale na razie się tam nie wybieram , znalazłem tez coś na allegro ale nie jestem jakoś przekonany co do nich. Chodzi mi o takie typowo gangsterskie rag'i...pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2009 o 14:27, Sweet16 napisał:

Podobno w Poznaniu można dostać ale na razie się tam nie wybieram , znalazłem tez coś
na allegro ale nie jestem jakoś przekonany co do nich. Chodzi mi o takie typowo gangsterskie
rag''i...pozdro

Osobiście taki (i lepszy) efekt potrafię uzyskać używając zwykłego szalika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema siema po raz 2. Wieżę że w Polsce i na tym forum są ludzie (gramowicze) którzy mają niezłe wtyki wiedza ocb w modzie i są na bieżąco , mimo że Polska nie jest krajem jakimś super rozwijającym sie w stosunku do innych pod względem mody , proszę o pomoc...może wie ktoś gdzie w Polsce można dostać takie cuś jak ma Bow Wow? http://musicremedy.com/webfiles/artists/OmarionandBowWow/OmarionBowWow-02-big.jpg
Konkretnie chodzi mi o skórę , jego styl mnie powalił , i właśnie uświadomiłem sobie że muszę coś podobnego mieć...więc proszę bardzo o pomoc , i oszczędźcie sobie odpowiedzi typu "co to za shit , wyszukaj własny styl , ubiorę to i to i na to samo wyjdzie ,mówiąc krótko jeden ch** itp )

Jak znajdziecie błędy to bardzo sry .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2009 o 21:36, Sweet16 napisał:

Siema siema po raz 2. Wieżę że w Polsce i na tym forum są ludzie (gramowicze) którzy
mają niezłe wtyki wiedza ocb w modzie i są na bieżąco , mimo że Polska nie jest krajem
jakimś super rozwijającym sie w stosunku do innych pod względem mody , proszę o pomoc...może
wie ktoś gdzie w Polsce można dostać takie cuś jak ma Bow Wow? http://musicremedy.com/webfiles/artists/OmarionandBowWow/OmarionBowWow-02-big.jpg
Konkretnie chodzi mi o skórę , jego styl mnie powalił , i właśnie uświadomiłem sobie
że muszę coś podobnego mieć...więc proszę bardzo o pomoc , i oszczędźcie sobie odpowiedzi
typu "co to za shit , wyszukaj własny styl , ubiorę to i to i na to samo wyjdzie ,mówiąc
krótko jeden ch** itp )

Jak znajdziecie błędy to bardzo sry .

Wiesz co to jest na max stylowa. I jak kupisz cos co jest podobne do tego, a bedzie tandeta, to miniesz sie z efektem, ktory chcesz osiagnac. Obawiam sie, ze musisz poszukac w necie i kupic za majątek. Proponuje Ci tez zebys pojechal do Wawy o ile tam niei mieszkasz i pochodzil po jakis drogich sklepach, powinienes tam znalezc cos dobrego. :))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To dopiero mija się z celem . Do Warszawy mam ok. powiedzmy 500-600 km , tak że na razie tam się nie wybieram ale wiesz...jest jeszcze jedno wyjście. Zrobić sobie na zamówienie i zabulić tak kilka stówek , ale kto mi to zrobi na zamówienie...H&M , Croop Town, New Yorker ? trudna sprawa ale nie odpuszczę , dorwę tą kurtałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skóry nie musi Ci wcale robić znana firma. Znajdź parę zdjęć i pójdź do jakiegoś specjalisty w mieście. Na pewno ktoś u Ciebie zajmuje się naprawą i szyciem odzieży skórzanej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować