Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GC 2010: Debiutancki trailer z Torchlight II

13 postów w tym temacie

Jedyne zmiany, które zobaczyłem to otwarty świat i to, że teraz nie działamy w pojedynkę.
Może nie tyle co otwarty co w końcu nie podziemia.... A co do reszty to wszystko wygląda podobnie, jeżeli nie identycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2010 o 16:15, Glowka94 napisał:

Jedyne zmiany, które zobaczyłem to otwarty świat i to, że teraz nie działamy w pojedynkę.
Może nie tyle co otwarty co w końcu nie podziemia.... A co do reszty to wszystko wygląda
podobnie, jeżeli nie identycznie.


Też o to chodziło, nie wiem ile osób chciało nowej gry. Pierwszy torchlight na steamie był tani jak barszcz, więc większość nabywców w ogóle nie przejmie się tym, że kupuje ulepszony i bardzo podobny towar już wcześniej kupiony.
Osobiście ja tę część kupuję na pewno, bo brak multi to bł autentycznie jedyny minus jedynki przez co się nudziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nikt tu nie chce nowej gry, ta sama świetnie stylizowana grafika, ten sam system, ot dodatkowa klasa i multi.
To ma byc tania cenowo, świetna lightowa rozgrywka. Torch był nawet w dniu premiery idealny pod względem stosunku cena-jakość, po dziś dzień pocinam sobie radośnie i czekam na dwójkę chyba nawet z większym entuzjazmem niż na 3ciego diablo =)

Nota bene ciekaw jestem czy dadzą nam opcję grania z najemnikami kierowanymi przez SI w trybie singla.
Był by to fajny dodatek do rozgrywki SP, a działać może na tej samej zasadzie co pet - my wybieramy eq, zaklęcia no i w przypadku pełnoprawnego zawodnika skille i staty przy jego rozwoju [lub dajemy opcję auto-lv up, zrobienie takowej to żaden problem] a kieruje nim SI poprzez konkretne schematy tak jak u zwierzaka : agresywny, pasywny, obronny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2010 o 19:21, Pietro87 napisał:

To ma byc tania cenowo, świetna lightowa rozgrywka. Torch był nawet w dniu premiery idealny
pod względem stosunku cena-jakość, po dziś dzień pocinam sobie radośnie i czekam na dwójkę
chyba nawet z większym entuzjazmem niż na 3ciego diablo =)

Własnie, Diablo na pewno będzie dobry, ale kurdę, ta seria od pierwszej części traci na klimacie. Inaczej, każda z części ma inny klimat. Dlatego z dystansem - niestety - podchodzę do D3, na którego z takim zniecierpliwieniem czekałem, pierwszy trailer był jeszcze super, ale tak jakoś im dalej tym bardziej... No inny klimat się po prostu szykuje, choć sam gamplay będzie na pewno nieziemski, muzyka wymiecie(choć i w Torch''u muzyka jest nieziemska, Uelmen po prostu wie jak komponować muzykę)i cała mechanika gry również.

Torch od pierwszych minut krzyczał: dajcie mi multi. Wreszcie będzie i wreszcie znów przywitamy się z najgenialniejszym pomyslem ostatnich lat pieskiem/kotem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Własnie ta mechanika, prosta imho i bardzo zalatująca oldschoolem była kluczem do sukcesu tej gry, to dzięki takiemu dosyć tradycyjnemu podejściu torch zyskał syndrom jeszcze jednego lochu =)
Ok było trochę wpadek jak np nieco źle skonstruowany system enchantów gdzie fail zdarza się np przy 4-6% tak często jak by to było z 70% ale i tak gierka swoimi banalnymi rozwiązaniami wymiatała.

I ten design, kurcze nie wiem jak to powiedzieć ale przynajmniej w moim przypadku było tak, że cokolwiek nowego w grze nie zobaczyłem trafiało wizualnie w moje gusta. Przykładowo ekwipunek alchema i destroyera - którego zestawu nie skompletowałem to designem trafiał do mnie w 200%, jakoś tak wszystko mi się podobało [podobnie miałem z pierwszym neverwinterem nota bene], tak samo design lokacji i potworasów, wszystko bardzo kreskówkowe a przy tym okraszone krwawym akcentem i lekką nutą "mroczności".

Dwójke kupię za każde pieniądze, nawet jeśli zostanie znacznie wydłużona i wydana już w pełnej cenie jako kompletna gra, ba chyba nawet i 2 stówy bym był w stanie wyłożyć, tak mnie cholernie wessało przy jedynce [przypomniały mi się automatycznie wszystkie "dobre lata cRPG" tj np godziny spędzone w diablosach na beztroskiej siece]


I do tego fajne podejście twórców - z góry oddany w ręce graczy edytor pozwalający w zasadzie robić z tą grą co się żywnie podoba, brak polityki DLC+DRM. Śmiem twierdzić, że torchlighta z tego własnie powodu legalnie nabyło więcej osób niż np takie "hiciory" od ubisoftu czy bioware.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co grzebać głębiej, kiedy głosy krytyki wyraźnie mówią, że do perfekcji brakuje co-opa? Dorzucić swoje, może trochę rozbudować świat i dawać do grania. W jedynkę nie grałem, ale wiele pozytywnych opinii skłania mnie do zakupu kontynuacji. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale, ale.

Czy aby jednak nie powinni zaserwować nam to wszystko w DLC do jedyki?
Bo tak patrząc trzeci raz, czwarty raz ten zwiastun - nie widzę sensu, żeby robić z tego sequela.
Może i trochę zrzędzę na wyrost, ale tak patrząc z boku - nie powinni zrobić triku DLC + patch do TorchEd''a? :)

P.S.: Free Kevin! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twórcy na forum wspominali, że to nie wykonalne ze względu na obecną mechanikę silnika i system modów + torcheda własnie.
Pomysł na dodatek MP był od startu gry, nie wypalił z przyczyn technicznych ale zrodził w zasadzie pomysł na sequel z usprawnieniami ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować