Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Arcania: Gothic 4 - będzie demo

29 postów w tym temacie

W demo na 100% zagram. Oby tylko twórcy nie wprowadzali jakiś durnowatych liczników czasu itp. Dobrze będzie dodatkowo sobie sprawdzić ten tytuł przed i tak nieuniknionym zakupem :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że będzie wersja demo Arcanii. Mam tylko nadzieję, że będzie również na PS3, bo o tę wersję boje się najbardziej, a to właśnie ją chce kupić. Mój komputer chyba nie uciągnie tej gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No bez dema by się nie obyło. Nie wyrzuciłbym 120zł tak po prostu. Liczę na to, że będzie to hit roku(niezabuggowany), natomiast wątpie żeby to się udało. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wspaniała wiadomość :)) seria zakończyła się jak dla mnie na II i Nocy kruka. Aby tylko IV ukazała się godna swojej nazwy :) a demo się przyda przynajmniej się to stwierdzi przed wydaniem 130zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Risen był tak 30% Gothicowy i mi się nie spodobał jako następca Gothica. Powątpiewam też w arcanię, chociaż mam cichą nadzieję, że jednak będzie to powrót do korzeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja uważam, że Risen to jest godny następca gothica, miał ten klimat którego gothic 3 nie miał i był świetny, oby tylko Risen 2 był dłuższy :)

co do demka Arcanii, świetna wiadomośc, napewno zagram przed kupieniem gry, chociaz czy demko mi sie spodoba czy nie to i tak gre kupie, bo pasuje miec cala kolekcje na półce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było, gdyby demo ukazało się na płycie jakiegoś czasopisma, bo z moim transferem ściągałoby się pewnie ze dwa dni :P Osobiście uważam, że gra to będzie crap i zniszczy dobre imię serii (podobnie jak dodatek do G3), ale może czymś mnie zaskoczy i kupię pełniaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu kilku filmów z Arcani przepowiadam, że gra okaże się betonem. Animacji nie ma, system walki banalny, Bezi nie jest głównym bohaterem... Dla mnie Gothic 4 = Risen. Jowood naprawdę popełniło ogromny błąd odbierając prawa do kolejnej części od PB. Czekam na Risen 2, z Arcanią nadziei nie wiążę żadnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ostatnio oglądałem Allegra w sobotę i tam mówili o tym Gothicu. Koleś się wypowiadał, że na konsolach gra będzie wyglądała super i chodziła w stałym, płynnym tempie 25 klatek na sekundę... tia, nie ma to jak płynna rozgrywka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2010 o 16:12, mcnitrox napisał:

Hehe, ostatnio oglądałem Allegra w sobotę i tam mówili o tym Gothicu. Koleś się wypowiadał,
że na konsolach gra będzie wyglądała super i chodziła w stałym, płynnym tempie 25 klatek
na sekundę... tia, nie ma to jak płynna rozgrywka.


filmy jakos oglądasz w ok. 23 klatkach i nie narzekasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2010 o 16:30, marcinsud napisał:

> Hehe, ostatnio oglądałem Allegra w sobotę i tam mówili o tym Gothicu. Koleś się
wypowiadał,
> że na konsolach gra będzie wyglądała super i chodziła w stałym, płynnym tempie 25
klatek
> na sekundę... tia, nie ma to jak płynna rozgrywka.

filmy jakos oglądasz w ok. 23 klatkach i nie narzekasz.

Za wikipedią:
"Niski współczynnik klatek na sekundę powoduje u widza wrażenie „skakania” obrazu, z kolei wysoki zwiększa wrażenie płynności wyświetlania. Dzięki przenikaniu się ze sobą kolejnych klatek filmu nagranego kamerą takie wrażenie ma miejsce już przy ok. 15 kl./s, to dla sekwencji złożonej z klatek niemających ze sobą nic wspólnego (np. w grach komputerowych) wymagany współczynnik wzrasta do 30-60 kl./s"

Prosta sprawa - gra tworzy nowe obrazy na bieżąco (komputer nie jest w stanie przewidzieć czy za sekundę nie walniesz z wyrzutni rakiet w najbliższy budynek) i klatki są właśnie rozdzielone, skoro 15 FPS przenikających się klatek w filmach odpowiada ok 30-60 FPS, to zapewne płynne 24 przenikające się klatki odpowiadają ok 60+ statycznym "slajdom".

Błędne mylenie obu typów często prowadzi do wniosków, że "w filmie 24 wystarcza to i w grze nie będzie nic widać", otóż widać bez problemu, chyba że ktoś całe życie na takich ustawieniach gra i już się przyzwyczaił, bo po prostu nie wie że może to wyglądać lepiej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować