Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Guild Wars 2 o abonamencie w grach MMO

49 postów w tym temacie

Ooo, zgadzam się w 100%. Zawsze kiedy myślałem nad zakupieniem abonamentu do WoWa zadawałem sobie pytanie, ile czasu dziennie będę musiał spędzić przy grze, by inwestycja mi się zwróciła. I zawsze sobie zakup odpuszczałem.

A GW to raj fana MMORPG. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Servery ''''prywatne'''' do gier typu Aion czy WoW wlasciwie nie sa nielegalne.
W grach, w ktorych pliki serverowe wyciekly od producentow i sa uzywane do stawiania takich serverow - owszem, nielegalne.

Ale do WoWa servery zostaly napisane od podstaw, przez zespoly programistów. Nie uzyli zadnych plikow Blizzarda. Czy nazwiesz to nielegalnym programem? Nie, bo Blizz tego nie napisal...

Mozna zarzucic tylko graczom privow, ze zmieniaja ip w plikach WoWa

Nie popieram, ale tak to jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że GW2 będzie bez abonamentu jak jego poprzednik. Już jestem klientem NCsoftu w 2 produkcjach , gram w Aiona ale od czasu do czasu wracam też do GW z którym spędziłem wcześniej sporo czasu. A obecnie czekam też żeby zostać klientem w 3 produkcji , jednak nie zamierzam płacić 2 abonamentów bo to po prostu bez sensu , a tak nie ma problemu żeby grać w kilka gier naprzemiennie. Oczywiście , coś takiego jak pirackie serwery nie wchodzi absolutnie w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 12:50, zibi20 napisał:

wedlug mnie gry MMO powinny miec zamontowany licznik czasu... np: kupilem abonament na
1miesiac... czyli 30dni = 744h... tak wiec jak tylko wchodzisz do gry to z tego czasu
744h odliczany jest czas... tak wiec gracz kupuje abonament na 30dni to gra przez 30dni
bez wzgledu na to jak czesto i dlugo... az do momentu wyczerpania tych 744h ^^ taki
abonament to rozumiem bo np. po co ktos ma kupowac abonament na 1miech skoro moze pograc
np. przez pare dni w tym miesiacu... poprostu kasa idzie w bloto

Jakby zamontowali taki rodzaj platnosci czyli konto aktywne do momentu wyczerpania godzin
z 1-2-3miesiecy w zaleznosci na ile sie wykupilo... ludz kasy nie marnuje i moze pozbyc
sie tej presji o ktorej mowa w artykule



to jak z telefoniami komorkowymi i telefonami na karte>> jak bys mogl grac przez 30 dni tak jak mowisz, to firma by nie zarabiala, nie oszukujmy sie chodzi o kase, anet na pewno robi co lubi ale robi to bo bierze tez pieniadze i nie ma co idealizowac za bardzo, blizz wowa zrobil dla kasy, mimo tego jak bardzo wytwor jest dobry prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 14:02, Cadeus napisał:

Servery ''''prywatne'''' do gier typu Aion czy WoW wlasciwie nie sa nielegalne.
W grach, w ktorych pliki serverowe wyciekly od producentow i sa uzywane do stawiania
takich serverow - owszem, nielegalne.


Nielegalne to jest pobieranie opłat, za grę na prywatnych serwerach sam Blizz nie ma nic przeciwko (kiedyś o tym czytałem że nic z tym nie zrobią). Chodzi o to że serwer nielegalny robi się dopiero WTEDY gdy zostają pobierane za niego opłaty pieniężne.

Dnia 28.08.2010 o 14:02, Cadeus napisał:

Ale do WoWa servery zostaly napisane od podstaw, przez zespoly programistów. Nie uzyli
zadnych plikow Blizzarda. Czy nazwiesz to nielegalnym programem? Nie, bo Blizz tego nie
napisal...


Nie, nie napisał. Trinity Team, odwalił kawał dobrej roboty to prawda. Chodzi o to oczywiście że Blizz nie mógł im zarzucić nic, co mogło by ich wprowadzić na drogę prawną. Jasne mogli iść na łatwiznę kradnąc pliki, ale wydaje mi się że to rozwiązanie które zastosowali jest o wiele efektowniejsze.

Dnia 28.08.2010 o 14:02, Cadeus napisał:


Mozna zarzucic tylko graczom privow, ze zmieniaja ip w plikach WoWa


No tak, bo zmiana IP jest wymagana do połączenia się z prywatnym serwerem. Nie wiem czy plik pisany w notatniku, można nazwać "Grzebaniem w plikach"

Dnia 28.08.2010 o 14:02, Cadeus napisał:


Nie popieram, ale tak to jest...


Nie znam się na tym, sam gram w Guild Wars ponad 3 lata, i jest mi z tym faktem dobrze. Od gier abonamentowych trzymam się z daleka, jak i od prywatnych serwerów. Poza tym WoW specjalnie mnie nie kręci ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z tym zastanawianiem czy np wystarczajaco duzo gram jak na to ile place. Rzeczywiscie (ja) czuje presje gdy gram np w wowa bo wiem, ze za miesiac abonament sie skonczy i jesli teraz mi sie nie chce to zmarnowana kasa a za miesiac bede musiala znowu zaplacic:P. Dlatego uwazam, ze powinna byc mozliwosc wykupu casual packa gdzie sie kupuje pewna ilosc godzin gry(choc i tu tworcy by pewnie naciagali graczy, ale moze byloby to mimo wszystko jakas alternatywa gdy np wchodze do gry na tylko 10-20 godzin w ciagu miesiaca). Ci co lubia pogrywac z dnia na dzien po kilka godzin i tak wykupiliby abonament, a ci ktorzy wchodza od czasu do czasu nie musieliby placic tak samo wysokiej sumy. Za to nie jestem za "calkowicie darmowymi" grami, w ktorych to sie okazuje, ze bez wykupienia polowy internetowego sklepiku, na jakas wieksza zabawe nie ma szans^^.

edit: Nie zauwazylam, ze to stary temat (zwiodlo mnie forum), ale coz niech to juz pozostanie:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować