Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bulletstorm - zabacz gameplay z konferencji EA

24 postów w tym temacie

wygląda to wszystko spoko, no i rozmiary tego boss''a imponują. Jednak system skill shot czy jak się on tam nazywa nie wydaje mi się już taki fascynujący: włącz bullet-time (kopniak lub ten "bicz")- ustaw się- popchnij potwora na coś z otoczenia. No i w tym ostatnim względzie nie ma znaczenia czy tam będzie przepaść, prąd, ogień czy kolce bo różni się to efektem wizualnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie czy PCF dodadzą w Bulletstormie broń podobną do tej strzelającej shurikenami i rażącej prądem z Painkillera. Btw. Hekaton wygląda jak potwór z Cloverfield ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/.../
Dokładnie, gra wydaje się być spoko, ale te wszystkie "ochy" i "achy" są wg. mnie wielką przesadą i gdyby nie to, że odpowiadają za nią Polacy, to mało kto zwróciłby na nią uwagę. Nie wiem jak to będzie prezentowało się po wyjściu na półki sklepowe, ale ten "skill shoot", to nic innego jak uboższa wersja "oryginalnych zabić" z Dark Messiah''a, a jak na razie jest to jedyna rzecz wyróżniająca Bulleta spośród wielu innych FPSów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 08:56, evilemot napisał:

Dokładnie, gra wydaje się być spoko, ale te wszystkie "ochy" i "achy" są wg. mnie wielką
przesadą i gdyby nie to, że odpowiadają za nią Polacy, to mało kto zwróciłby na nią uwagę.
Nie wiem jak to będzie prezentowało się po wyjściu na półki sklepowe, ale ten "skill
shoot", to nic innego jak uboższa wersja "oryginalnych zabić" z Dark Messiah''a, a jak
na razie jest to jedyna rzecz wyróżniająca Bulleta spośród wielu innych FPSów.


Moje serce podbili "Fire in the Hole". Tylko za to jestem gotowy kupić tą grę nie ważne czy gra będzie super czy nie. A czy tworzą tę grę Polacy czy ktoś inny nie ma dla mnie znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 08:56, evilemot napisał:

>/.../
Dokładnie, gra wydaje się być spoko, ale te wszystkie "ochy" i "achy" są wg. mnie wielką
przesadą i gdyby nie to, że odpowiadają za nią Polacy, to mało kto zwróciłby na nią uwagę.


Dziwna teoria. To skąd się biorą "ochy" i "achy" za granicą? A tam są większe niż u nas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się tak, ponieważ Adrian Chmielarz wraz z jego ekipą potrafią wcisnąć to samo, co w wymienionym już przeze mnie Dark Messiah''u jako totalną nowość, a że się tyle ludzi na to nabiera - ich strata.

@Jeggred
Ja po prostu narzekam na brak innowacji, gra sama w sobie może być dobra. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 10:12, evilemot napisał:

Dzieje się tak, ponieważ Adrian Chmielarz wraz z jego ekipą potrafią wcisnąć to samo,
co w wymienionym już przeze mnie Dark Messiah''u jako totalną nowość, a że się tyle ludzi
na to nabiera - ich strata.


Aha, czyli w Polsce ludzie się zachwycają, bo gra jest polska, a za granicą działa magia osoby Adriana Chmielarza. Wszystko jasne.
LOL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę przypomina Serious Sam, biegasz strzelasz zdobywasz punkty. Bardziej mi to wygląda na bezmyślną strzelankę niż coś z większą fabułą, ale gra prezentuje się wybornie. Co do tego dużego potwora trochę mi się kojarzy z filmem "Project Monster" czyżby mała inspiracja filmem? ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nie umiesz nadal kojarzyć/dodawać faktów. Spytam inaczej, co Ci się w tej grze podoba? Co sprawia, że jest ona lepsza od setek innych strzelanin na rynku? Z góry dzięki za rzeczową odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 08:56, evilemot napisał:

Dokładnie, gra wydaje się być spoko, ale te wszystkie "ochy" i "achy" są wg. mnie wielką
przesadą i gdyby nie to, że odpowiadają za nią Polacy, to mało kto zwróciłby na nią uwagę.
Nie wiem jak to będzie prezentowało się po wyjściu na półki sklepowe, ale ten "skill
shoot", to nic innego jak uboższa wersja "oryginalnych zabić" z Dark Messiah''a, a jak
na razie jest to jedyna rzecz wyróżniająca Bulleta spośród wielu innych FPSów.


Masz rację to właściwie miks: Painkillera i Dark Messiaha (rozgrywka) z Borderlands (klimat, środowisko), ale każda z tych gier była fajna. Nie ma co liczyć na następce Half Life''a, ale na niezwykle przyjemną młockę jak najbardziej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 10:28, evilemot napisał:

Widzę, że nie umiesz nadal kojarzyć/dodawać faktów. Spytam inaczej, co Ci się w tej grze
podoba? Co sprawia, że jest ona lepsza od setek innych strzelanin na rynku?


Widocznie coś w niej jest, skoro się ludziom podoba. Co? Nieważne co, liczy się efekt.
Dla ciebie to efekt magicznej osobowości Adriana Chmielarza, który najwidoczniej wmówił graczom na całym świecie, że mają się zachwycać, podczas gdy gra jest przeciętna.
Ja takich absurdalnych teorii nie zamierzam wysnuwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 10:28, evilemot napisał:

Widzę, że nie umiesz nadal kojarzyć/dodawać faktów. Spytam inaczej, co Ci się w tej grze
podoba? Co sprawia, że jest ona lepsza od setek innych strzelanin na rynku? Z góry dzięki
za rzeczową odpowiedź.

Może ludzie mają już dosyć mohów, codów, battlefieldów i chcą sobie pograć w klasyczną arcadową strzelankę bez grama udawanego realizmu. Ja osobiście na to liczę i trochę szkoda, że nie pokazują testowania multi bo to by mnie najbardziej ciekawiło. Na początku myślałem, że będzie to bardziej UTowate, ale po tym trailerze to jakoś bardziej Q zajeżdża. Tak czy siak czekam na kolejne materiały. Oby tylko wróciły punkty HP, pancerza i powerupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 12:44, Namaru napisał:

Może ludzie mają już dosyć mohów, codów, battlefieldów i chcą sobie pograć w klasyczną
arcadową strzelankę bez grama udawanego realizmu.

Dokładnie. Mocja, szybka, efektowna akcja, wielcy bossowie, humor (dialogi są IMO jednym z mocniejszych elementów tego tytułu - Duke się chowa. A do tego Steve Blum w roli głównej. Po prostu :DD). Wszystko w, nikt chyba nie zaprzeczy, świetnej oprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować