Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

StarCraft II: Wings of Liberty - zmiany, zmiany, zmiany

45 postów w tym temacie

Spodziewałem się jakiś więcej zmian osłabienia maruderów ,a tak dostalismye zmiany pod zerga gdzie teraz łatwiej będzie tylko dlal zerga żadnych ułatwień dla tossa ani nie ma jakiegoś wielkiego osłabienia terran.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maruderzy są w porządku. Nie mają znacznie większej siły niż marinsy nie licząc tego że mają podwójne obrażenia przeciw opancerzonym jednostkom. No i brak możliwości ataku latających jednostek też do plusów nie należy. Mnie bardziej denerwuje to że Banelingi mają za doże obrażenia przeciwko budynkom. Jakby je zmniejszyli to byłbym zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiany, zmiany, może wy też zmienicie tą niedziałająca mapę punktów odbioru osobistego? Chcę zamówić pre oder Reach-a, i nie wiem czy się doczekam.
Wczoraj grałem pierwszy mecz w SCII 2v2, byliśmy z kolesiem Terranami, przeciwnicy Protossami, pojechali nas jak dzieci, a przecież włączyłem ten tryb 50 meczy, gdzie sobie trenujesz z tymi co się uczą. Widocznie mają satysfakcje z jechania noobów w tym trybie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 11:49, Keii napisał:

Przegięcie? Przegięte to one były dotychczas. BC takoż, chociaż szkoda, że czegoś nie
zrobili z Marauderami.


Faktycznie przegięte, a nikogo nie obchodzi że Tanki są bezbronne przeciwko air, mają małą widoczność własną, a zanim się rozłożą do strzału, to trochę czasu trwa i można je w tym czasie ostrzelać czymkolwiek?

A Maruderzy? Ofiary nagonki. Mam nadzieję, że Blizzard nie będzie słuchał tej masy głupoli piszących na forach Bnetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gram tossem, mam 900+ w diamond i jestem srednio zadowolony ze zmian.
nerf tankow byl prawie pewny. jednostka niszczaca wszystkie ladowe jednostki w 1v1, a w grach druzynowych po prostu opor op.
nerf zetow - boje sie o early game vs zerg. bedzie mniej agresywnej gry tez, ale mimo wszystko chyba dobra zmiana.
brakuje nerfa marauderow (125hp->100hp) i zmiany emp (mniejszy zasieg, researchable, mniejszy radius, niewykrywanie stealth unitow, rozlozyc drain na pare sekund jak u ht, zmniejszyc limit drainowania, podwyzszyc koszt energii itd - od czegos trzeba zaczac )
pozostalych nerfow nie komentuje, bo z mojego punktu widzenia nie sa az tak istotne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nerfy BC i Ultralisków są mi obojętne, bo mało kto tego używa. Co do wydłużenia czasu szkolenia zealotów... o tak, już widzę zerg 6 pool jadący wszystkich protossów ^^. Hmmm nerf tanków... wątpię czy te zmiany będą zauważalne kiedy w pobliżu będzie bioball z maruderów i marinsów.

Powinni coś zrobić z tym upgradem dla Maruderów spowalniający jednostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem na co te osłabienia. Czołgi niby trochę za dobre, jak były w grupie, ale wystarczylo zaatakować z powietrza, albo wysunąć nieśmiertelnych na pierwszą linię i po kłopocie. Podobnie na krążowniki wystarczyło mieć promienie otchłani. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 12:38, TBKPredator napisał:

Ja tam nie wiem na co te osłabienia. Czołgi niby trochę za dobre, jak były w grupie,
ale wystarczylo zaatakować z powietrza, albo wysunąć nieśmiertelnych na pierwszą linię
i po kłopocie. Podobnie na krążowniki wystarczyło mieć promienie otchłani. :P


Niby kto wysyła same czołgi do walki? Słyszałeś o czymś takim jak bioball? Immortale ani powietrze nawet nie zdążą strzelić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Terranie i tak są najsłabsza rasą po względem zadawanych obrażeń. To jeszcze bardziej je zmniejszają u najlepszych jednostek ? Ten Blizzard niech się walnie w tej głupi łeb. Co raz bardziej się zastanawiam czemu kupiłem StarCrafta 2 ? Ci durnie jednak nic nie naprawiają a szkodzą. Fine.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Great. Znerfili warpgate''y. Teraz nie będzie można bronić się poprzez przyzwanie last-defence-forces w ostatniej chwili :|. Zealotów też musieli kurna znerfić...
Nerfują zamiast boostować słabe jednostki. Great, Blizzard, great.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 13:04, vegost napisał:

Terranie i tak są najsłabsza rasą po względem zadawanych obrażeń.


W którym miejscu? Są bardzo mocną rasą.

Dnia 28.08.2010 o 13:04, vegost napisał:

To jeszcze bardziej
je zmniejszają u najlepszych jednostek ?


ST obecnie są za mocne. To, co je kontruje jest zamiatane przez bioball, a przecież nikt nie posyła czołgów samotnie. U Tossa MMM jeszcze da się załatwić jako tako Stalkerami, ale dorzuć Tanki i ci znikają niemalże natychmiast. Nawet tak ragowane w becie Void Rays są do niczego przeciwko Terranom.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 13:12, SSj2 napisał:

Great. Znerfili warpgate''y. Teraz nie będzie można bronić się poprzez przyzwanie last-defence-forces
w ostatniej chwili :|. Zealotów też musieli kurna znerfić...
Nerfują zamiast boostować słabe jednostki. Great, Blizzard, great.


Odniosłem wrażenie (i nie tylko ja zresztą), że dostajesz często w dupę i jesteś z tego powodu bardzo smutny, a zmniejszenie mocy/siły kogoś tam tylko bardziej cię pogrąży.

PS.Nie, nie. Jak weźmie Cie na chwalenie się wynikami to sobie daruj :P. Informuję Cię tylko iż tak złożyłeś swoją wypowiedź, że powstało to co powstało.

A co do patcha: Jestem fanboyem blizza, więc wierzę w każdy ich ruch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2010 o 14:19, Bambusek napisał:

> Terranie i tak są najsłabsza rasą po względem zadawanych obrażeń.

W którym miejscu? Są bardzo mocną rasą.

> To jeszcze bardziej
> je zmniejszają u najlepszych jednostek ?


Każda jednostka u terran jest słaba jak barszcz. Marrines przeciez to żenada, maruder też żenada, kosiarz to w ogóle pomyłka tej gry, ghost się nadaje ale za drogi. Czołgi najlepsza jednostka naziemna i jeszcze jej zmniejszją dmg ok, u powietrznych hmm gdyby nie BC to terranie ssaja siłami powietrznymi, a jemu też zmniejszaja. Dobrze że dali promy bo bez tego to nie wiem. Wywaliłbym promy i dał zwykłych medyków. Brak jakich kolwiek maszyn atakujące jednostki powietrzne, gdzie są goliaty ?! Dla mnie na dzień obecny starcraft 2 ssie, w porównaniu do pierwszej częsci to ta gra nie jest hitem. Nudzi mnie cały czas granie w strategi typu marrines + promy = zwycięstwo. Brak podstawowych jednostek jakie były w kampani poprostu niszczy tą gre jako Terranów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi, którzy płaczą nad patchem, są Terranami. Teraz wasze ST zamiast brać zelota na 3 hity bierze na 4? Ojej, to straszne ;_; Były przegięte, jak terran potrafił nimi grać (gold+) to były zabójcze. To samo BC, dopiero na złocie było widać ich OP.

Co do zelota to jeszcze rozumiem. Warpgate już nie.

Do ultralisków zwykle nie dobijałem, może w jakimś ekstremalnie late game.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować