Zaloguj się, aby obserwować  
Sinir

Darksiders: Wrath of War - temat ogólny

112 postów w tym temacie

Przed premierą dwójki chciałem sobie przypomnieć fabułę, która była dosyć zawiła, jednak nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedniego streszczenia. Jest coś na Wikipedii, ale słabo wytłumaczone. Macie coś takiego? Jeśli nie to może wytłumaczycie mi pare spraw? UWAGA DUŻE SPOJLERY!

Spoiler

Wiem, że Wojna padł ofiarą spisku aniołów, którzy zniszczyli 6 pieczęci i jedną zostawili. W związku z tym nastąpił koniec świata i Wojna sam został zesłany na ziemie. I właśnie, co ten spisek miał na celu osiągnąć z tymi pieczęciami? Dlaczego Abbaddon przemienił się w Niszczyciela? I na czym dokładnie polegała przysięga zawarta między Uriel a Wojną?

To moje pytania, jeśli ktoś dobrze skapował tę fabułę to proszę o małe streszczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy też macie zrąbane achievementy (wersja kupiona na Steamie)? Tiamat i Stygian padli, a osiągnięcia nie zaliczyło, tak samo jak zdobycia Crossblade''a i jeszcze kilku innych. Hm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 01:14, Kadaj napisał:

Czy też macie zrąbane achievementy (wersja kupiona na Steamie)? Tiamat i Stygian padli,
a osiągnięcia nie zaliczyło, tak samo jak zdobycia Crossblade''a i jeszcze kilku innych.
Hm...


Tak. Ale ja mam wersję pudełkową i jest to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2012 o 01:14, Kadaj napisał:

Czy też macie zrąbane achievementy (wersja kupiona na Steamie)? Tiamat i Stygian padli,
a osiągnięcia nie zaliczyło, tak samo jak zdobycia Crossblade''a i jeszcze kilku innych.
Hm...

Mi nie zailczyło Crossblade''ai 666 demonów. Wyczytałem, że to jest dosyć częsty błąd. Wtedy trzeba zresetować Steam''a. Nie wiem czy zauważyliście, ale 3 achievementy są "ukryte". Są to: Przejechać 100 mil na koniu, zabić 150 wrogów na koniu i trzeci za zdiobycie wszystkich achievemntów.
PS. Jak ktoś jest zainteresowany zrobiem achievemnta "Powietrzny łowca" to mam sejwa w tym momencie gry. Zachowałem go tak na wszelki wypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem z osiągnięciami w Darksiders polega na tym, że nabijają się tylko w momencie gdy odpaliliśmy ją po odpaleniu Steama. Jeżeli pomiędzy sesjami w DS nie zamkniemy Steama i uruchomimy go ponownie, gra będzie ignorować osiągnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2012 o 14:51, Orion napisał:

Przed premierą dwójki chciałem sobie przypomnieć fabułę, która była dosyć zawiła, jednak
nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedniego streszczenia. Jest coś na Wikipedii, ale słabo
wytłumaczone. Macie coś takiego? Jeśli nie to może wytłumaczycie mi pare spraw? UWAGA
DUŻE SPOJLERY!

Spoiler

Wiem, że Wojna padł ofiarą spisku aniołów, którzy zniszczyli 6 pieczęci i jedną zostawili.
W związku z tym nastąpił koniec świata i Wojna sam został zesłany na ziemie. I właśnie,
co ten spisek miał na celu osiągnąć z tymi pieczęciami? Dlaczego Abbaddon przemienił
się w Niszczyciela? I na czym dokładnie polegała przysięga zawarta między Uriel a Wojną?


To moje pytania, jeśli ktoś dobrze skapował tę fabułę to proszę o małe streszczenie.


Spoiler

1). "I właśnie, co ten spisek miał na celu osiągnąć z tymi pieczęciami?".

Po złamaniu 6 pieczęci siły piekła miały zgromadzić się w jednym miejscu aby przygotować się do wojny. Wtedy właśnie anioły miały zaatakować siły piekła i je zniszczyć. Ulthan miał wykuć ponownie 6 pieczęci, tak aby nie było żadnych śladów na złamanie tych pieczęci.
Ale zdrajca aniołów uprzedził siły piekła i nic z tego misternego planu nie wyszło.

2). "Dlaczego Abbaddon przemienił się w Niszczyciela?"

Po swojej śmierci z ręki Stragi Abbaddon został przywrócony do życia przez Azreala. Dostał wtedy propozycję od Niszczyciela - czy woli być sługą w niebie, czy panem w piekle. Wybrał to drugie i przemienił się w niszczyciela. (Tą samą propozycję dostał Wojna, ale wybrał to pierwsze).

3). "I na czym dokładnie polegała przysięga zawarta między Uriel a Wojną?"

Przysięga śmierci, czyli do jej wypełnienia jedno z pary Uriel i Wojna musi zabić przeciwnika. Wojna nie zabił Uriel, więc Uriel zabiła wojnę (co wojna widział w swojej wizji w Edenie) i zniszczyła pieczęć nr 7 (która wypadła z ręki martwego Abbaddona) i tym samym przywróciła wojnę do życia (Wg. Przepowiedni po złamaniu pieczęci nr 7 4 jeźdźcy apokalipsy zjawiają sie na ziemi) i sprowadziła na ziemię jego braci. Wojna zabija obserwatora i nie jest do końca wyjaśnione co by się stało, gdyby to obserwator zabił wojnę, a nie Uriel. (Na słowa obserwatora aby zabił Uriel wojna odpowiada : przysięga jest moja i to ja decyduję o śmierci anioła, nie ty.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza misja po tym jak nasz bohater wraca na ziemie. Po dojściu na wyższe piętro nagle robi się ciemny ekran i nic się nie dzieje po za napisami tego ducha, który nam towarzyszy: "oto komitet powitalny". Jedyne co mogę zrobić to ctrl alt delete. Jak oglądałem gameplaye to w tym momencie powinien być jakiś filmik z zombiakami i walka z nimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2012 o 19:15, Nightdew napisał:

Pierwsza misja po tym jak nasz bohater wraca na ziemie. Po dojściu na wyższe piętro nagle
robi się ciemny ekran i nic się nie dzieje po za napisami tego ducha, który nam towarzyszy:
"oto komitet powitalny". Jedyne co mogę zrobić to ctrl alt delete. Jak oglądałem gameplaye
to w tym momencie powinien być jakiś filmik z zombiakami i walka z nimi.


Dobra problem rozwiązany. Po prostu w katalogu videos wykaowałem filmik, który się nie odtwarzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam baaardzo wkurzający problem:
Otóż nie mogę w ogóle grać, gdyż kamera jest zbyt blisko postaci. Widać dosłownie tylko górną jej część i niebo. Gram na Dualshock 2, emulator x360ce vibmod 3.1.4.0, takie ma ustawienia:


Spoiler

[Options]
UseInitBeep=1 #use 0 to 1; default 1; beep on init
Log=0 #use 0 to 1; creates a log file in folder ''x360ce logs''
FakeAPI=0 #use API patching

[PAD1]
Index=0 #controller index in system game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad
Native=0 #experimental native mode, calls system xinput1_3.dll to support xinput compatible controller together with emulated
VID=0x0 #controller VID
PID=0x0 #controller PID
Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with ''s'' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with ''s'' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog X=3 #axis index; use - to invert; precede with ''s'' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog Y=-6 #axis index; use - to invert; precede with ''s'' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Left Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable
Left Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable
Left Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable
Left Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable
D-pad POV=1 #POV index; 0 to disable
D-pad Up=0 #button id; 0 to disable
D-pad Down=0 #button id; 0 to disable
D-pad Left=0 #button id; 0 to disable
D-pad Right=0 #button id; 0 to disable
A=2 #button id; 0 to disable
B=3 #button id; 0 to disable
X=1 #button id; 0 to disable
Y=4 #button id; 0 to disable
Left Shoulder=5 #button id; 0 to disable
Right Shoulder=6 #button id; 0 to disable
Back=9 #button id; 0 to disable
Start=10 #button id; 0 to disable
Left Thumb=11 #button id; 0 to disable
Right Thumb=12 #button id; 0 to disable
TriggerDeadzone=5 #use 0 to 255; default 0; add deadzone to trigger
Left Trigger=a-4 #button id; precede with ''a'' for an axis; ''s'' for a slider; ''x'' for a half range axis; ''h'' for half slider; use ''-'' to invert ie. x-2;
Right Trigger=a-5 #button id; precede with ''a'' for an axis; ''s'' for a slider; ''x'' for a half range axis; ''h'' for half slider; use ''-'' to invert ie. x-2;
UseForceFeedback=1 #use 0 to 1; default 0
SwapMotor=0 #use 0 to 1; default 0
ForcePercent=100 #use 0 to 100; default 100
ControllerType=1 #GAMEPAD 1; WHEEL 2; STICK 3; FLIGHT_SICK 4; DANCE_PAD 5; GUITAR 6; DRUM_KIT 8; //WILDS
AxisToDPad=0 #Use Axis to control DPad (0 disabled, 1 enabled) //WILDS
AxisToDPadDeadZone=256 #Dead zone for Axis //WILDS
AxisToDPadOffset=0 # //WILDS
POVXReverse=0 #Reverse POV Up/Down
POVYReverse=0 #Reverse POV Left/Right



Czy ktoś ma jakiekolwiek pojęcie jak ten problem rozwiązać? Ewentualnie czy istnieje lepszy emulator pada z X360? Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, niestety też mam problem. Kopia oryginalna, na Steamie. Ładnie wszystko się pobrało, zainstalowałem sterowniki, odpalam grę. Na początku oczywiście THQ, potem kolejna firma i... czarny ekran. Nic się nie dzieje, komputer działa normalnie. Alt tabuje, wszystko hula normalnie, windows manager twierdzi, że Darksiders działą poprawnie. Spróbowałem raz jeszcze, 2, 3. Nic.

Pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować