Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Po raz setny: multi w Call of Duty: Black Ops za darmo

34 postów w tym temacie

Dnia 11.09.2010 o 12:26, jar3k2 napisał:

@Darkstar181
TAK WŁAŚNIE MYŚLĘ. Albo nie masz kasy na granie albo jesteś niepełnoletni? Obruszyłeś
się jakbym Ci napluł w twarz. Wyluzuj człowieku bo Ci serce wysiądzie od tego stresu.

Nie obruszyłem się. Tyś mnie zdenerwowanego nie widział :)
Kasę mam, ale dzięki Bogu to ja decyduje, czy wydam ją na kolejny, bezzasadny wydatek tylko dlatego że Acti ma obecnie monopol na sieciowe strzelaniny... no, może jeszcze Bad Company, i Counter Strike, ale to niewiele.

Dnia 11.09.2010 o 12:26, jar3k2 napisał:

Może zanim coś napiszesz to pograj w MW2? Blokady? Śmiech. Wiesz z jakim opóźnieniem
działa VAC? No właśnie chyba nie wiesz. Zanim takiego kretyna zbanują to może śmiało
grać jeszcze z miesiąc czasu i mieć wszystkich gdzieś.

No i właśnie o TO MI CHODZI. Jeżeli nie ma blokady, to niech nad nimi popracują, wstawią nowe. To nie jest usprawiedliwienie dla wprowadzania abonamentu który by nic nie zmienił.

Dnia 11.09.2010 o 12:26, jar3k2 napisał:

Jakich adminów? VAC działa automatycznie.

Podałem przykład, jak jest na normalnych serwerach.

Dnia 11.09.2010 o 12:26, jar3k2 napisał:

A to, że płacąc abonament powinniśmy dostać z tego jakieś profity (mapy, etc) to już
inna sprawa.

No i tu się zgadzamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>JAKIEJ konkurencji? Zręcznościowego Bad Company 2 ze "fszystkimi" czterema trybami rozgrywki?

A Call of Duty to co? Niby symulator? To jest taka sama zręcznościówka jak BF tyle, że razem z hollywoodzkimi (czyt. przesadzonymi) wstawkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 12:56, Eguroll napisał:

A Call of Duty to co? Niby symulator? To jest taka sama zręcznościówka jak BF tyle, że
razem z hollywoodzkimi (czyt. przesadzonymi) wstawkami.


Chodziło mi raczej o różnicę między Bad Company 2 a resztą serii Battlefield, która stawiała bardziej na taktykę i grę zespołową, niż fragowanie.

W przypadku BO twórcy przynajmniej nie udają, że robią megasuperhiperekstrataktyczną grę. Doskonale sobie zdają sprawę z czysto zręcznościowego aspektu rozgrywki, przez co sami, z własnej i nieprzymuszonej woli, dodali do BO tryb FFA. Bad Company 2 próbowało jechać na sukcesie BF2, będąc zupełnie inną (co nie znaczy że złą!) grą. BO tego nie robi. Widać różnicę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 12:26, jar3k2 napisał:

Jakich adminów? VAC działa automatycznie.

Zagraj w dowolną grę Valve (CS, DOD, TF2) to zrozumiesz. Tam jest coś takiego jak SourceBans czy AMXBans
, dzięki czemu czity kończą grę dość szybko.
Ah, zapomniałem o devkonsoli z komendą /record i narzędziach administratorskich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba nie myśleli że ludzie będą płacić za multi w grze, już wystarczy że za DLC biorą niezłą kase, jeszcze niech zrobią żeby można było wgrać gre bez możliwości wgrywania steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.09.2010 o 13:32, Lisun napisał:

Zagraj w dowolną grę Valve (CS, DOD, TF2) to zrozumiesz. Tam jest coś takiego jak SourceBans
czy AMXBans
, dzięki czemu czity kończą grę dość szybko.
Ah, zapomniałem o devkonsoli z komendą /record i narzędziach administratorskich...


W TF2 gram, ale się z czitowaniem w tej grze nie spotkałem. MW2 to inna bajka. Tam jest istna patologia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 13:38, jar3k2 napisał:

W TF2 gram, ale się z czitowaniem w tej grze nie spotkałem.

Ja czita widziałem tylko raz na ponad 200 godzin, jakie grałem :D. Na szczęście szybciutko dostał bana
>MW2 to inna bajka. Tam jest

Dnia 11.09.2010 o 13:38, jar3k2 napisał:

istna patologia.

Prawda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 11:38, Muradin_07 napisał:

Chore nie chore ten wpis powstać musiał z powodu pana Pachtera który wiadomo co napisał...
Przez jednego człowieka tyle zamieszania...


Gdyby media nie podchwytywały wszystkiego, co mówi Pachter, to nie byłoby newsa. A tymczasem pismaki zrobiły z niego międzynarodowego ambasadora korporacji i cytują go, gdzie tylko można. Tabloidyzacja świata posunęła się tak daleko, że niektórych portali już nie da się czytać, bo człowieka szlag trafia. Wystarczą same tytuły - które nawiasem mówiąc nie mają wiele wspólnego z artykułem. :[

Kiedyś płatne multi było nie do pomyślenia - branża się skomercjalizowała w najgorszym znaczeniu tego słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 20:33, Rumcajsev napisał:

Ekhm... Walutę CoD dostaniemy za normalną grę, nie będzie można jej kupić.

Jedno nie wyklucza drugiego. Sama koncepcja aż się prosi o kapitalizację i już to widzę, jak Acti z tego nie skorzysta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 20:46, akodo_ryu napisał:

Jedno nie wyklucza drugiego. Sama koncepcja aż się prosi o kapitalizację i już to widzę,
jak Acti z tego nie skorzysta.


Może nie wyklucza, ale z pewnością pozbawia sensu. Kupowanie za realną gotówkę "waluty", którą można zebrać w grze może się sprawdza wśród fanatyków MMORPG, ale jakoś nie wydaje mi się, by jakikolwiek rozsądny gracz, mogąc spokojnie sobie ową walutę uzbierać, decydował się na zakupienie jej za prawdziwe pieniądze.

Inna sprawa, że mogą zrobić coś na wzór Station Cash, wirtualnej waluty używanej w grach Sony (Free Realms, Clone Wars Adventures). W takim np. CWA mamy dwa rodzaje "waluty" - wspomnianą wcześniej Station Cash, kupowaną za prawdziwe pieniądze, oraz credits, otrzymywane za wygrane w minigierkach. Jedne przedmioty można kupić tylko za Credits, inne (zwykle lepsze) - tylko za Station Cash. Jednak jakoś wydaje mi się mało prawdopodobnym, by w Black Ops zdecydowano się na jakikolwiek płatny model rozgrywki - co najwyżej możemy dostać płatne map-packi, co raczej nie powinno być wielkim problemem ze względu na zapowiedziane narzędzia modderskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2010 o 21:05, Ring5 napisał:

Może nie wyklucza, ale z pewnością pozbawia sensu. Kupowanie za realną gotówkę "waluty",
którą można zebrać w grze może się sprawdza wśród fanatyków MMORPG, ale jakoś nie wydaje
mi się, by jakikolwiek rozsądny gracz, mogąc spokojnie sobie ową walutę uzbierać, decydował
się na zakupienie jej za prawdziwe pieniądze.

Jednak różnego typu gry mają często tzw. Time Saver Packi i najwyraźniej ktoś to kupuje. Trzeba też na to spojrzeć od takiej strony - Acti nic nie będzie to kosztować, a jakiś zysk zawsze będzie. Z bazą powiedzmy 5 milionów aktywnych graczy multi na pewno znajdą się chętni, którym nie będzie się chciało grać 20 godzin, żeby kupić upatrzoną broń i wszystkie rozszerzenia do niej. Nie mówię, że tak się stanie, ale na necie krąży dużo plotek na temat drugiego dna obietnic Acti dotyczących BO, a to jest po protu jedna z nich, która wydała mi się dość prawdopodobna i pasująca do ich "image"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować