Zaloguj się, aby obserwować  
Dark_SMG

Crysis - czyli nowa wspaniała seria gier FPS na silniku CryEngine

5214 postów w tym temacie

Dnia 29.06.2006 o 22:26, destruck napisał:

jak myślicie jakie Crysis będzie miała wymagania sprzętowe ?


Bez złośliwości, ale jeśli gra będzie obsługiwać Direct10, który jeszcze nie wyszedł i nie ma kart graficznych obsługujących jego możliwości, oraz ma chodzić tylko na windowsie którego jeszcze nie ma to trudno się spodziewać żeby poszedł na sprzęcie gorszym niż dzisiejsze nowości. Więc nawet się nie łudze że mi obecnie pójdzie. Nie licze nawet na wiele po kupieniu nowego kompa, co ma nastąpić najprawdopodobniej we wrześniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2006 o 22:26, destruck napisał:

jak myślicie jakie Crysis będzie miała wymagania sprzętowe ?


napewno bardzo duże pewnie minimalne będą takie
procek ok 2.0 Ghz
Ram 512 lub 1 gb
karta graficzna 128 mb vram
Podkeślam MINIMALNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ale te wymagania są bardzo niesprecyzowane. Mam GF FX5200 128/128 i co pogram sobie? Ni ch*** zaprwadę powiadam. Bo te 128 MB to musi być GDDR3 na minimum GF 6600GT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej wspomiałem platforma na której Crysis będzie działać płynnie zapewne nie istnieje, oczywiście mowa o maxymalnych ustawieniach.
Pamiętajcie że ona jest tworzona pod Windows Vista a sam system operacyjny wymaga do poprawnego działania karty graficznej wspierającej DirectX 9.0 a takrze co najmniej 1.6 GHZ procesor (zelecane 2.0 GHZ) i minimum 512 MB RAM (zalecane 1GB) więc do wymagań gry należy doliczyć co najmniej 1 GB ramui kilkaset MHz procesora GPU zostawmy w spokoju poniewarz nie renderuje systemu podczas gry.
Karta graficzna przystosowana pod Crysisa a właściwie Crysis jest przystosowany jest pod nią czyli serię 8xxx z nowym GPU układ ten nosi nazwę kodową G80 więcej na jego temat możecie znaleść np. na stronie nvidi.
ja zalecam 3000 MHz i więcej CPU. co najmniej 2 GB pamięci Ram (NAJLEPIEJ 3 GB) i kartę minimum 7800 GT (najlepiej wspomniane 8xxx które pojawi się mniej więcej w czasie premiery Visty i Crysisa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2006 o 19:17, Mr_Hyde napisał:

> powiem waam że Hl2 zoptymalizowali bardzo dobrze ale prowadzi CoD2 na moim sprzęcie gram
na
> max tetalach i 1024 (bez DX9 i AA) i chula jak ta lala.
> co do crysisa to sąde że znowu będzie to głównie pokazówka niż gra dla każdego, wymagania
będą
> okropne ale na każdym kompie powyżej GF4 powinno pójść, pójść czyli odpalić a jak to będzie

> chodziło to już inna bajka, wszystko zależy od tego czy w opcjach da się wyłączyć DX9,
jeśli
> nie na minimum będzie brzydka i się strasznie cieła.
> jeśli tak to będzie brzydka ale wmiarę płynna (znośna)

Rotfl trudno aby ci cod 2 nei smigal jak dx9 masz wylaczone i gierka korzysta z dobrodziejstw
dx7 (jak stary mohaa ,nawet cod 1 krozystal z dx8 :P) i wyglada jak gierka z przed 4 lat :P
.

ale i tak lepiej niż MoH:Alied Assalt a tak pooza tym twierdzisz że "Medal" to kicha?? poza tym jak byś zauwarzył Cod2 jest znacznie bardziej dopracowane niż "jedynka" a i jak byś się pobawił configiem to odblokował byś DX8.1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2006 o 11:08, Dark SMG napisał:

ja zalecam 3000 MHz i więcej CPU. co najmniej 2 GB pamięci Ram (NAJLEPIEJ 3 GB) i kartę minimum
7800 GT (najlepiej wspomniane 8xxx które pojawi się mniej więcej w czasie premiery Visty i
Crysisa)


przesadzasz - przypomnij sobie farcry - dziala niezle a juz ponad 2 lata ma , jak wyszed tez szokowal ze z gf4 da sie tyle wycisnac- tak naprawde w tym wypadku nie da sie ustawic znaku = miedzy wyglad i sprzet, tym bardziej ze dx10 ma wyciskac z tej samej mocy obliczeniowej conajmniej +20% efektow. imho wystarczy dzisiejszy standardowy sprzet z grafa pod dx10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.06.2006 o 11:08, Dark SMG napisał:

ja zalecam 3000 MHz i więcej CPU. co najmniej 2 GB pamięci Ram (NAJLEPIEJ 3 GB) i kartę minimum
7800 GT (najlepiej wspomniane 8xxx które pojawi się mniej więcej w czasie premiery Visty i
Crysisa)

Bez przesady,raz że Viste będzie można odpowiednio skonfigurować żeby nie pożerała tyle pamięci systemowej i nie obciążała procesora( te wszystkie bajerki będzie mozna wyłączyć) a dwa... kto ci każe grać w najwyższej rozdzielczość z wygładzaniem powierzchni na fulla? To samo było za Far Cry który niby taki wymagający a chodzi znośnie na znacznie słabszych kompach a przy tym grafika nie traci uroku.

Zawsze mozna powyłączać np.cienie,które dla mnie w grach są zbednym elementem(wyjątkiem są skradanki,ale w takim Splinter Cell postarano się aby nie można było wyłączyć cieni)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zaznaczam od razu że to co napisałem to MAXYMALNE EFEKTY a co się tyczy Visty to i owszem grzebać przy nie jmoża więc ok.
FC działał mi na starym sprzęcie (Duron 1200, 256DDR 266MHz, GeForce 2 MX400 64MB) na nisko-najniższych
teraz mam Semprona 2600, 512DDR 400MHz(Dual) i GeForce 5700 128MB no i zapowiada się podobnie czyli nisko-najniższe aby było w miare płynnie, Viste może zainstaluje (pirat) ale tylko po to żeby ją zobaczyć nic poza tym do pracy i tak będe wykożystywał XP, podobnie było z moim pierwszym blaszakiem (Pentium I 180/200MHz, 64 RAM [32 DIMM i 2x16 MB SIMM] oraz karta maxtora 2 MB) i na nim miałem najpierw 95 puźniej (pare misięcy) 98 i pewnego dlia zainstalowałem XP ale też tylko aby "popatrzeć" i po jakimś czasie z nowym sprzętem walnąłem sobie XP.
do czego zmierzam? do tego że nowy system i nowe gry i tak będą się "wieszać" i "ciąć" i nic na to nie poradzimy, chyba że wymienimy sprzęt...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2006 o 20:03, Dark SMG napisał:

teraz mam Semprona 2600, 512DDR 400MHz(Dual) i GeForce 5700 128MB no i zapowiada się podobnie
czyli nisko-najniższe aby było w miare płynnie

Bez przesady. Ja mam semprona 2200, 768 MB DDR400, FX 5200 128/128 soundblaster live i grałem na średnich z wyłączonymi światłami i cieniami i grałem dość płynnie. Mało powiedzieć dość płynnie - po prostu plynnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2006 o 22:37, hans olo napisał:

> teraz mam Semprona 2600, 512DDR 400MHz(Dual) i GeForce 5700 128MB no i zapowiada się podobnie

> czyli nisko-najniższe aby było w miare płynnie
Bez przesady. Ja mam semprona 2200, 768 MB DDR400, FX 5200 128/128 soundblaster live i grałem
na średnich z wyłączonymi światłami i cieniami i grałem dość płynnie. Mało powiedzieć dość
płynnie - po prostu plynnie.

hmmm ty a ja nie wiedziałem że cytech wydał demo/bete crysisa, bo o nim była mowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2006 o 05:59, Dark SMG napisał:

hmmm ty a ja nie wiedziałem że cytech wydał demo/bete crysisa, bo o nim była mowa

A to trzeba było pisać, że piszesz o Crysis. Skaczesz z tematu na temat to potem są wpadki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ale się już taki mały off top robi a wy tutaj piszcie jakie są wasze obserwacje
a ja dodam że z filmiku z E3 od razu nie podoba mi się jedna żecz gdy bohater pakuje się do jeepa i przechodzi na kaema na dachu, troszkę strzela i nagle ni z tąd ni z owąd na kaemie staję typek i bohater wali do niego z kaema po czym typek pada na dach, przy czym A.) typek nie strzela choć słyszy i widzi bohatera B.) bohater wali mu z kaema po nogach.
to jest największy baobel jaki widziałem dotąd w tej produkcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2006 o 00:55, Dark SMG napisał:

no ale się już taki mały off top robi a wy tutaj piszcie jakie są wasze obserwacje
a ja dodam że z filmiku z E3 od razu nie podoba mi się jedna żecz gdy bohater pakuje się do
jeepa i przechodzi na kaema na dachu, troszkę strzela i nagle ni z tąd ni z owąd na kaemie
staję typek i bohater wali do niego z kaema po czym typek pada na dach, przy czym A.) typek
nie strzela choć słyszy i widzi bohatera B.) bohater wali mu z kaema po nogach.
to jest największy baobel jaki widziałem dotąd w tej produkcji

Cóż, nie ma się czym denerwować. Gra jest w fazie produkcji, i na pewno ten błąd poprawią. Zresztą podczas testu sam gość który omawiał cała grę przyznał że to bład, i że go później poprawią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2006 o 01:01, Darkstar181 napisał:

Cóż, nie ma się czym denerwować. Gra jest w fazie produkcji, i na pewno ten błąd poprawią.
Zresztą podczas testu sam gość który omawiał cała grę przyznał że to bład, i że go później
poprawią.

no ale sam musisz przyznać że to troszkę surrealistyczne :P no i sprawa tej trawy zakrywającej broń....
niewiem jak wy ale mi się ten pomysł średnio podobał skłaniając się raczej do nie podobał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.07.2006 o 01:05, Dark SMG napisał:

> poprawią.
no ale sam musisz przyznać że to troszkę surrealistyczne :P no i sprawa tej trawy zakrywającej
broń....

Gra jest w fazie produkcji ! Nie widzę powodów do narzekań, rónwie dobrze mogłbys narzekać że fabuły jeszcze nie podali.
Co innego gdyby miała już swoja premierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2006 o 01:10, Darkstar181 napisał:


> > poprawią.
> no ale sam musisz przyznać że to troszkę surrealistyczne :P no i sprawa tej trawy zakrywającej

> broń....
Gra jest w fazie produkcji ! Nie widzę powodów do narzekań, rónwie dobrze mogłbys narzekać
że fabuły jeszcze nie podali.
Co innego gdyby miała już swoja premierę.

wiesz co z doświadczenia wiem że takich błędów nie da się naprawić bez zmiany algorytmów AI, a na to już za puźno drogi przyjacielu. teraz to sobie mogą testy zrobić albo textury poprawić i to tylko parę sztuk, lub zmienić troszkę wygląd stworka nic więcej nie zrobią bo musieli by zmienić pół gry a algorytmy to bardzo powarzna sprawa więc nie mam nadzieji chyba że data premiery ulegnie zmianie np. o kolesne parę miesięcy.
pamiętaj że gra jeszcze przez kilka tygodni musi być testowana i ewentualne nie dociągnięca zostaną poprawione ale jak już wspomniałem tylko ich extremalnie nie wielka część.
nie twierdzę że gra będzie kaszanką ale niedociągnięci będą i nie ma co się łudzić że na kilka miesięcy przed premierą zmienią coś co buży pół gry bo to kolejne miesiące strat finansowych (im mniej gra jest na rynku tym mniej zarabiajom i nie pisz mi tutaj o takich "grach" jak DNF czy Stalker które majom długi czas przygotowawczy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.07.2006 o 01:19, Dark SMG napisał:

nie twierdzę że gra będzie kaszanką ale niedociągnięci będą i nie ma co się łudzić że na kilka
miesięcy przed premierą zmienią coś co buży pół gry bo to kolejne miesiące strat finansowych
(im mniej gra jest na rynku tym mniej zarabiajom i nie pisz mi tutaj o takich "grach" jak DNF
czy Stalker które majom długi czas przygotowawczy)

Nie wiadomo. Jeżeli błedy są krytyczne, to nie bedą się cackać, tylko zrobią obsuwę. Aż takimi durniami to nie są by wypuszczać grę z takimi błeami. Ale masz racje. Czasu im dużo nie zostało:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować