Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Za serwery dedykowane do Black Ops przyjdzie nieco zapłacić.

44 postów w tym temacie

Dnia 12.09.2010 o 19:17, Bambusek napisał:

Chodzi o to, że w tym przypadku możesz tylko od określonej firmy. Bierzesz serwer GameServers.com
albo wcale. A tytuł wcześniej był inny, ale chyba się za długi zrobił i system odrzucał.


I fajnie, ale:
1) o tym, że tylko jedna firma będzie providerem serwerów, wiadomo było już od dawna, nie jest to żadna nowina;
2) tytuł newsa nijak nie ma się do tego, co właśnie napisałeś - jednoznacznie wskazuje, że news dotyczy samego faktu płacenia, a nie firmy, która te pieniążki zainkasuje;
3) tytuł newsa brzmi prawie jak teksty z pierwszych stron szmatławców w rodzaju Super Express czy inny Fakt.

Zresztą propozycję krótszego i adekwatnego tytułu podałem wcześniej. Poza tym zgadzam się z tym, co pisali przedmówcy (przedpiszcy? przedpisacze?) - ceny wcale nie są wygórowane, wprost przeciwnie - są bardzo przystępne. Ceny serwerów do BC2 zaczynały się gdzieś w granicach 30 euro, a tu proszę - 15 dolców i gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko super ekstra i fajnie, ale z czego co pamiętam MW też miał płatne takie serwery. Więc nie rozumiem za bardzo o co takie hallo. Jedyne co z tego newsa można wywnioskować nowego to ceny owych serwerów. I tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pytanie, ale co to właściwie serwery dedykowane - to jedno, a i przy okazji zapytam, co oznacza, że FPS jest skryptowany.
Wiem, że wychodzę na człowieka, który nie interesuje się branżą, ale po prostu nie przepadam za FPSami, szczególnie multiplayerowymi (w ogóle nie lubię multiplaya jako takiego), tak więc moje zainteresowania raczej nie wchodzą na terytoria tego gatunku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weźcie pod uwagę to że do tej pory ludzie grają np w COD1, COD2 bo jest możliwosc stawiania własnego serwera. Gra dłużej żyje. Twórcom obecnie nie zależy już na graczach tylko na tym żeby się nachapać więcej bo co rok nowa gra, kolejne tłumy kupujących serwery w określonej firmie i kaska leci a gracze się cieszą że firma taka dobra. Normalny nastolatek wystarczy że uciuła pieniądze na oryginał. Na multi, żeby było tanio trzeba się zebrać w naście osób, musi znaleźć się ktoś kto będzie stał z batem i zbierał kasę. Kto nigdy się w to nie bawił to nie wie jak to przyjemnie męczyć co miesiąc ludzi o kasę. Pojedyńcza osoba nie ma szans coś zrobić.

Mnie wystarczy że na BFBC2 muszę chodzić po zagranicznych serwerach ( na polskich spotykam głównie chamowate dzieci neo więc podziękowałam), skoro nie mogę mając dobre łącze i maszyny postawić Black Ops to dziękuję za grę. Wolę już zostać przy BFBC2. BO nie wróżę długiej przyszłości ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 21:02, Kretoszczur napisał:

Przepraszam za pytanie, ale co to właściwie serwery dedykowane - to jedno, a i przy okazji
zapytam, co oznacza, że FPS jest skryptowany.
Wiem, że wychodzę na człowieka, który nie interesuje się branżą, ale po prostu nie przepadam
za FPSami, szczególnie multiplayerowymi (w ogóle nie lubię multiplaya jako takiego),
tak więc moje zainteresowania raczej nie wchodzą na terytoria tego gatunku ;)

Serwer dedykowany to jeden oddzielny komputer mający spełniać określoną funkcję, w tym wypadku możliwość grania w CoD. To tak w wielkim skrócie. Daną grę klient może oczywiście na danym serwerze do woli modyfikować, co nie występowało w MW2 z racji tego, że gra nie posiadała tych serwerów.

Skrypty... też długo można by tłumaczyć, ale w przypadku gier, będzie na chłopski rozum. Oskryptowana gra to ciąg wydarzeń z góry zaplanowanych przez twórców gry, chodzi o to że gra jest liniowa, czytaj : w danej kampanii ciągle powtarzają się te same, zaplanowane zdarzenia, np. w tym momencie atakuje nas śmigłowiec, chwilę później próbuje nas rozwalić dokładnie 5 gości, itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 21:28, Darkstar181 napisał:

> Przepraszam za pytanie, ale co to właściwie serwery dedykowane - to jedno, a i przy
okazji
> zapytam, co oznacza, że FPS jest skryptowany.
> Wiem, że wychodzę na człowieka, który nie interesuje się branżą, ale po prostu nie
przepadam
> za FPSami, szczególnie multiplayerowymi (w ogóle nie lubię multiplaya jako takiego),

> tak więc moje zainteresowania raczej nie wchodzą na terytoria tego gatunku ;)
Serwer dedykowany to jeden oddzielny komputer mający spełniać określoną funkcję, w tym
wypadku możliwość grania w CoD. To tak w wielkim skrócie. Daną grę klient może oczywiście
na danym serwerze do woli modyfikować, co nie występowało w MW2 z racji tego, że gra
nie posiadała tych serwerów.

Skrypty... też długo można by tłumaczyć, ale w przypadku gier, będzie na chłopski rozum.
Oskryptowana gra to ciąg wydarzeń z góry zaplanowanych przez twórców gry, chodzi o to
że gra jest liniowa, czytaj : w danej kampanii ciągle powtarzają się te same, zaplanowane
zdarzenia, np. w tym momencie atakuje nas śmigłowiec, chwilę później próbuje nas rozwalić
dokładnie 5 gości, itp


Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat cena wydaje mi się odpowiednia co aż dziwi w przypadku tej firmy. Mimo to uważam jednak że użytkownik powinien mieć wolny wybór gdzie chce mieć serwer. Dodatkowo czy to nie łamie jakiegoś prawa zmuszanie użytkownika do korzystania z usług danej firmy przez inna firmę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 22:39, Buachu napisał:

Wiedziałem że nie będzie tak pięknie jak zapowiadali.
Miało nie być płacenia za muliti, a jednak...
1$ za 1 slot to nie za tanio ;/


Ale płaci tylko ten, kto chce sobie taki serwer zafundować. Gra będzie miała normalnie swoje serwery multi, które będą darmowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 22:42, Fang napisał:

Akurat cena wydaje mi się odpowiednia co aż dziwi w przypadku tej firmy. Mimo to uważam
jednak że użytkownik powinien mieć wolny wybór gdzie chce mieć serwer. Dodatkowo czy
to nie łamie jakiegoś prawa zmuszanie użytkownika do korzystania z usług danej firmy
przez inna firmę?

Gdyby łamało, to by nie miało miejsca - EULA będzie zapewne odpowiednia do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL, Walka z piractwem..
Przecież w MW2 piraci grają na swoich serwerach. Co więcej mają darmowe DLC i dodatki w stylu map z WaW.

Poza tym cena jest za grę, nie za cały serwer!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle prawo jest do tyłu. Można to nazwać swoistym kartelem, problem w tym, że te firmy nie są zupełnie z tej samej branży. Prawo autorskie niestety wymaga wielu napraw, szczególnie EULA powinna mieć bardziej ograniczone możliwości (tak jak w tym przypadku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 21:28, Darkstar181 napisał:

Serwer dedykowany to jeden oddzielny komputer mający spełniać określoną funkcję, w tym
wypadku możliwość grania w CoD. To tak w wielkim skrócie.

Czyli w BO nie będzie serwerów dedykowanych, bo jeden komputer będzie obsługiwał wiele gier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko że tutaj płacisz za jakies dodatkowe duperele typu ilosc ludzi,teamspeak modernizacje itp itd a W BC2 płacisz raz i masz i jest z tego co wiadomo wiecej firm-providerow co pozwala na jakiś wybór.

Btw. nie bron tak black ops :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 23:11, byverter napisał:

> Serwer dedykowany to jeden oddzielny komputer mający spełniać określoną funkcję,
w tym
> wypadku możliwość grania w CoD. To tak w wielkim skrócie.
Czyli w BO nie będzie serwerów dedykowanych, bo jeden komputer będzie obsługiwał wiele
gier...

A kto ci napisał że jedno zadanie ( w tym wypadku możliwość grania przez sieć) oznacza przelicznik jeden komputer = jedna gra ?
A może uważasz że nigdy wcześniej nie było czegoś takiego jak serwery obsługujące wiele gier naraz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2010 o 23:52, zglina napisał:

tylko że tutaj płacisz za jakies dodatkowe duperele typu ilosc ludzi,teamspeak modernizacje
itp itd a W BC2 płacisz raz i masz i jest z tego co wiadomo wiecej firm-providerow co
pozwala na jakiś wybór.


I porównaj sobie ceny serwerów do BC2 z tymi do BO... Ceny serwerów Bad Company 2 zaczynają się w większości przypadków w okolicy 30 euro. Providerów może być od groma, co nie zmieni faktu, że ceny wszędzie są podobne. I niby za jakie modernizacje masz płacić?

Naprawdę nie rozumiem wielkiego szumu, jaki nagle się podniósł po tym artykule. Nie wiem, czy to tytuł wywołuje taką panikę, czy ludzie po prostu nie rozumieją, o co chodzi. Może spróbuję to jakoś wyjaśnić... Gra będzie miała swoje serwery. Treyarch nam to zapewni. Na 100% od pierwszego dnia będzie można grać bez problemów (oczywiście mowa tu o serwerach, jak będzie z bugami, zobaczymy). Natomiast jeśli ktoś uzna, że chce mieć swój własny serwer (np. dla klanu, żeby nie musieli latać i szukać serwerów z kilkoma wolnymi miejscami w jednej drużynie), wynajmuje go. Na dodatek płaci za niego mniej, niż za podobne usługi w innych grach. I tyle. Nie ma obowiązku wynajmowania serwerów, nie ma sytuacji, w której serwerów nagle brakuje. Po diabła więc siać panikę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2010 o 09:46, BasteKSG napisał:

Przecz z Activision. Leca na kase tylko. Po slabiutkim MW2 odpuszczam sobie kolejna czesc
COD-a. Wole Bad Company 2.


servery do bad company (ktore cenie duzo wyzej niz oba MW) tez trzeba placic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować