Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Space 2 - szczegóły na temat trybu multiplayer

7 postów w tym temacie

Czyli poza jednym trzy "strzeleckie" morphy. Huh, troszkę dziwnie, podejrzewam że dla skontrowania strzeleckich możliwości inżynierów, niemniej Necromorphy o wiele bardziej kojarzą się z masakrowaniem, szlachtowaniem bądź rozrywaniem na strzępy niż z pukaniem do siebie na odległość. Lurker jest fajnym pomysłem, taki "snajper", Puker też wygląda dobrze, taka "ciężka artyleria". Spitter jest dość...nijaki, po co tworzyć na siłę udziwnioną wersję znanego już stwora. Nic, nie widzieliśmy go jeszcze w akcji (szczegółów dot. Pukera znamy już dużo więcej), zobaczymy.

Najbardziej będę marudził na wstawienie dzieciaków. Okej, rozumiem że to takie "totally freakin awesome" móc biegać creepy dziesięciolatkami, ale z tego co dotychczas pokazano, wyglądają na strasznie słabiutkie i ich moc zdaje się leżeć w ilości, nie jakości. A o ile nie dadzą jednemu graczowi opcji kierowania naraz piątką takich ;> to szykuje się spore imba. Prywatnie żałuję, że brak Leapera - pasowałby do profilu takiego zwinnego skurczybyka, a (zwłaszcza czarna wersja) jest znaczniej odporniejszy. No i byłaby ciekawa zabawa a''la AvP, biegać po ścianach i sufitach nad niczego nie spodziewającymi się ludzikami (choć taką opcję daje i Lurker).


KannX ---> na Bogów Chaosu, skąd Tyś te nazwy wytrzasnął o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2010 o 01:30, KannX napisał:

Proponuję polskie nazwy necromorphów: Wataszka, Skradacz, Opluwacz i Rzygacz :)

Zostań tłumaczem gier - te nazwy są świetne i pasują do tego, co czasami widzę na ekranie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować