Zaloguj się, aby obserwować  
SHADOW-XIII

EVE Online

930 postów w tym temacie

Dnia 15.11.2012 o 00:39, Neleron napisał:

Z czystej ciekawości, zamierzają wydać EVE 2 ? Z chęcią zagrałbym, pod warunkiem, że
,,nowa" gra i wszyscy zaczynają od zera, sojusze, wojny etc etc.. ;)


Nikt o czymś podobnym nie wspomina i biorąc pod uwagę obecna sytuację (w tym bliskie wydanie Dusta) nieprawdopodobnym wręcz jest, by ktokolwiek w najbliższym czasie o czyms takim nawet pomyślał. Przynajmniej nie CCP. Prędzej można by sie spodziewać tego typu produktu u konkurencji. Choć obecnie też nie słychać o czymś takim (jeżeli jako to "coś" mamy na myśli sandboxowe space-mmo).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 00:39, Neleron napisał:

Że ta gra jeszcze żyje ;)
Z czystej ciekawości, zamierzają wydać EVE 2 ? Z chęcią zagrałbym, pod warunkiem, że
,,nowa" gra i wszyscy zaczynają od zera, sojusze, wojny etc etc.. ;)


A po co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, doszły mnie słuchy, że osoby grające w Eve Online mają dostęp do kodu, klucza, do bety Dust 514 na PS3. Mam prośbę, czy jest ktoś kto nie ma PS3, a posiada kod i podzieliłby się nim ze mną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bedac galente i zapisujac sie do milicji caldari dostaje sie jakas kare ?
wole nie odcinac sobie dostepu do jity.

jak w ogole to fw wyglada ? jedyny powod dla ktorego chce to robic to zarobienie kasy na plexa bo jak narazie jestem w stanie robic tylko misje l3 a z tego nic nie ma. kopac to tez bym musial 24/7. a na inkursje mam za malo sp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2013 o 11:12, Malevyn napisał:

bedac galente i zapisujac sie do milicji caldari dostaje sie jakas kare ?
wole nie odcinac sobie dostepu do jity.

jak w ogole to fw wyglada ? jedyny powod dla ktorego chce to robic to zarobienie kasy
na plexa bo jak narazie jestem w stanie robic tylko misje l3 a z tego nic nie ma. kopac
to tez bym musial 24/7. a na inkursje mam za malo sp.


By sie zapisać do milicji, musisz mieć stand do danej frakcji >0. Jak masz w standingach Caldari state na minusie do do milicyjnej npc korporacji (u caldari to State Protectorate) nie przystąpisz. Można dołaczyć całym korpem, ale sam korp tez musi mieć stand większy niż 0. Jak nie spełniasz tych warunków najlepiej przystapić do korporacji graczy, która to korporacja w milicji już jest (wtedy Twoje standy nie mają znaczenia).
Jaka karę dostajesz? Wstępując do milicji Caldari masz perma wojnę z milicjantami gallente i minmatar. Masz też plusa do amarkich milicjantów (za zestrzelenie swojego milicjanta są mocne kary w standingach, ale i tak lepiej uważaj na takie "plusy"). Do tego będąc milicjantem w hajseku gallente i matarów będzie za tobą ganiąc noc-navy (nie mylić z concordem). Jak bedziesz leicał krową, co się szybko nie zbiera spod gejta, to Cie zestrzelą. Więc będziesz miał mocno ograniczony dostęp do hajseków tych dwóch frakcji. Robiąc misje milicyjne lub plexy caldari, będzie też Ci leciał stand do gallente i matarów. Za każdą zrobioną misję polepszysz standa do npc korpa milicyjnego (jego agenci dają misje). Po przekrczoczeniu progu 1.0 standa do niego dostajesz też plusa do standa do całej frakcji, a spada przy tym stand do frakcji wrogiej głównej (tu gallente) i tej drugiej (tu minmatar). To samo będzie po przekroczeniu progów standa 2.0, 3.0 itd. do state protectorate. Przy czym spadek ostateczny do gallente będzie spory (raczej poniżej -5.0, jak nie miałes wczesniej bardzo dobry standów do tej frakcji), a do minmatar niewiele (raczej nie mniej jak -2.0, jak nie miałeś wcześniej z nimi na pieńku). Te standy nie mają znaczenia póki jesteś w milicji, bo na terenach wrogich frakcji w HS i tak do Ciebie strzelają. Jak z milicji wyjdzesz może być problem, ale jak widać raczej tylko z gallente (z standem -2.0 mozna nadal spokojnie latać i nic nie robią).
No i musisz pamiętać, że nie zadokujesz w stacjach w systemach wrogich frakcji (stacja nie wpuści Cie do środka). Ale tu uwaga: dotyczy tylko LSów objetych FW, czyli tych, które milicjanci mogą zajmować dla swoich frakcji. Np. teraz jakbyć był w milicji Caldari i poleciał do Placid, to w stacjach w Ostingele nie zadokujesz, bo to LS objęty FW, a system obecnie nalezy do Gallente. Ale już w Alperaute (system obok) zadokujesz bez problemu, bo tego systemu przejąć nie można i jest przypisany do Gallente na amen. Ba, możesz nawet zadokować w stacji której "właścicielem" jest Federal Defence Union (korporacja npc milicyjna gallente) w systemach nie objętych FW.

Jak FW wygląda? To zleży. FW mdzy gallenta a caldari jest spokojniejsze jak mdzy matarami a amarr. Znaczy się spokojniej mozna famić kasę (nie znaczy, że zupełnie spokojnie). Ale po oswojeniu się z terenem nie powinieneś mieć problemów. W tej chwili caldari i gallente mają po drugim tierze wyciągnięte (tier zalezy generalnie od ilosci przejętych systemów), co im daje takie sobie ilosci LP za misje i plexy. Aczkolwiek już to pozwala na niezłe zarobki. Jedna misja lev. 4 daje w takim układzie przy skilu na 5 connection coś tam (zwięsza ilość otrzymanych LP od agentów bojowych) mdzy 22 a 26 tys. LP punktów. Scorpion navy w LP store milicyjnym kosztuje zwykłego skorpiona (ok. 100 baniek), jakiś czip (ok. 3-4 bańki) i 150 tys. LP punków. Czyli potrzeba Ci zainwestować ok. 105 baniek plus ok. 6 misji. Sprzedając "od ręki" takigo SC Navy dawali ok. 270 baniek. Czyli za 6 misji zarabiałeś (o ile przerobiłeś LP na d=tego scorpa navy) ok. 160 baniek.
Plexów niewiele robiłem. Jeśli chodzi o nagrodę w LP punktach to ona zależy tam od dwóch rzeczy: czy plex jest ofensywny, czy defensywny i jakiej wielkości. Odpowiednikiem misji l4 jest ofensywny plex mediumowy. Plexy ofensywne to te w systemach zajętych przez wroga frakcję, defensywne robi się w "swoich" systemach i daja duzo mniej LP punktów (w porównaniu z ofensywnymi smiesznie mało). W ofensywnych są raty, które najpierw trzeba ubić (ale to 1 lub dwa statki). W defensywnych ich nie ma jak pamiętam. Wielkościowo do plexy novice->small->medium->large-> cos tam jeszcze. Im większy, tym dłuższy jest czas, jaki musisz poświęcić na jego "zajęcie" (small to 15 min. medium 20 min.). Po prostu wlatujesz na lokację, ubijasz te raty ( w ofensywnych) i włacza Ci się timer (pokazuje go na takiej strukturze na plexie). Latasz tam sobie w kółko ziewając z nudów lub trześać gaciami, jak masz wrogich milicjantów lub piratów w systemie i czekasz, aż czas litościwie się skończy. Jak Ci się uda dotrwać do końca to masz ładnego maila z notyfikacją, że w nagrode dostałeś tyle a tyle lp punktów i lecisz do nastepnego. I tak do us. smierci, znaczy się aż Ci się nie znudzi:)
I musisz pamietać, że w FW fortuna zmienną jest i raz dana frakcja zyskuje przewagę, raz obrywa po dupsku. Jeszcze niedawno Caldali byli w głębokim odwrocie. Stracili wszystkie systemy. A mając ledwie tier I mieli marne zarobki w LP punktach (w zasadzie mizerne). Do tego Ci co nie lubieli plexów i woleli misje byli całkiem w głębokiej tylnej części ciała, bo mogli brać misje od agentów milicyjnych tylko z hajseka (a ci dają dużo mniej LP punktów w porównaniu z tymi umiejscowionymi w LSach, szczególnie przy I tierze), bo tez do stacji z agentami w LS wlecieć nie mogli (systemy zajęli gallente). Teraz się odbili (Goonsi pogonili z nulla Evoków i ci nudząc się przyszli do milicji, ot cała tajemnica) i jak im się nie znudzi, to pewnie niedługo dobija i do III tieru. Wtedy za medium plexa dostaniesz coś koło 50k lp punktów. Co prawda i itemy z lp storów wtedy stanieją, ale i tak zysk bedziesz miał jeszcze większy niz obecnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2013 o 16:48, maniekk napisał:

Witam.

Co musiałbym zrobić, żeby spróbować Eve? Są jakieś poradniki dla początkujących?


Coś tam jest, choćby tu:
http://eve-online.com.pl/

Ale niewiele pomaga bez praktyki. Najlepiej zrobic tutoriale, i potem zapisać sie do jednej z korporacji szkoleniowych: polskiej Unseen Academy lub międzynarodowej Eve University.
Na początku do pytań też korzystać w trakcie gry z kanału "centrala noobs", który słuzy własnie do pomocy nowym graczom (gadających po polsku). Od biedy też mozna na polishu, ale ten kanał to trolownia, więc nigdy nie będziesz miał pewności, czy odpowiadający rzeczywiście Ci pomaga, czy tylko robi w bambuko;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2013 o 09:21, Dux napisał:

/cięcie


Dziękuję.

Hmm, będę musiał spróbować i zobaczymy co z tego będzie. Zawsze chciałem być górnikiem/handlarzem ;)

Są może jakieś polskie gildie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2013 o 17:49, maniekk napisał:

Są może jakieś polskie gildie?


Nie ma, bo nie ma gildii:P
Oczywiście nie dlatego nie ma, że nie ma w ogóle, ale że takie zbiorowiska się inaczej nazywają:)
Odpowiednikiem gildii jest korporacja. Dodatkowo same korporacje mogą się zbierać w większe "zgrupowania" zwane aliansami. A że i gracze, korporacje i alianse mogą ustawiac sobie standingi do innych graczy/korporacji/aliansów (znaczy się zaznaczać kogoś kogo lubisz i kogo nie lubisz), to w praktyce ponad tym sa jeszcze tzw. powerbloki stanowiące zgrupowania głownie innych aliansów (mniej korporacji, graczy raczej nie). No i powerbloki są niejko poza mechanika gry, w tym sensie, że korporacja, tak jak w innych grach gildia ma swoją nazwę widoczą przy postaci do niej należącej. Podobnie alians (wtedy przy postaci jest nazwa i korporacji i aliansu, do którego korp należy). Nazw powerbloków już nie zobaczysz (choć one są, tyle że niejako nieoficjalne). Aczkolwiek nie jest żadną tajemnicą kto z kim trzyma, więc obeznani w polityce kojarzą, kto komu w razie czego przyleci pomóc.


No i sa polskie korporacje i alianse. Rożne zajmują się różnymi zajęciami. W każdym razie, jak się zapiszesz do Unseen Academy, to Ci tam sie odpowiednio zareklamuję Ci, którymi się zainteresujesz. Większość zajęć w ramach akademii prowadzą gracze z innych korporacji (polsko i niepolskojęzycznych, oczywiście Polacy). W ramach zajęc będziesz musiał spróbować praktycznie wszystkich aspektów gry. Poznasz dzięki temu ich podstawy (co nie znaczy, że nie będziesz się musiał potem jeszcze douczać) i na czym poszczególne profesje polegają. Próbując wszystkiego po trochu bardziej świadomie będziesz mógł wybrać swoją ścieżkę rozwoju.
Oczywiście nie znaczy, że bez akademii ani rusz. Sam tam nie byłem. Ale z ich kursami będzie znaqcznie prościej i szybciej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2013 o 18:10, Dux napisał:

/cięcie


No i wszystko jasne, dziękuję.

Z tego co czytałem nie wynika jednoznacznie, czy można zginąć permanentnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2013 o 16:21, maniekk napisał:

Z tego co czytałem nie wynika jednoznacznie, czy można zginąć permanentnie?


Może tak. Ludzik jako taki, którego masz poza stacją porusza sie statkiem, lub kapsułą (podem). Na dzień dobry dostajesz jeden statek - rookie shipa (potocznie noobship). Jest on darmowy. Nie da sie go kupic na markecie, ale za każdym razem gdy zadokujesz na jakiejś stacji samym podem, a w stacji tej nie masz innego statku, to takiego noobshipa dostaniesz na stacji za darmo. Dlatego w przypadku jego straty nie ma co rozpaczać (no chyba, że sobie na jego pokład zabrałeś swój cały majątek (choć z czasem z takiego swojego początkowego majatku, to się tylko śmiać będziesz;). Inne staki (już konkretniejsze) to trzeba sobie kupic za walutę z gry na markecie (choć niektóre dostaniesz za darmo z wykonywania misji tutorialowych). Zniszczony statek traci się na amen. Po stracie trzeba kupic nowy (poza noobshipem). Trochę inaczej jest z wyposażeniem zamontowanym na tym statku i tym co się wiezie w cargo. Przy zniszczeniu staku w sposób losowy część tego zostaje też zniszczona, a część pozostaje we wraku (można zabrać). Przy czym, jak rozwalili Cie inni goście, to raczej po te pozostałości nie ma sensu wracać, bo oni już ten wrak opróżnią.
Po zniszczeniu statku zostajesz przy jego wraku w kapsule ratunkowej (nie, nie weżmiesz do niej nić z tego swojego wraku, bo nie ma ona cargo, do którego dałoby się to załadować). Kapsuła jest b. zwinna i w momencie zniszczenia staku przez innego gracza winieneś się nią od razu zwijać z miejsca zdarzenia. Bo inaczej złapia Ci też kapsułę i ją rozwalą. Statki npc (np. na misjach) kapsuły nie niszczą. Więc w przypadku pve nie masz się co obawiać, że komputer Ci zniszczyc kapsułę. Możesz nia sobie powisieć na miejscu ile chcesz (inna sprawa po co). Po rozwaleniu kapsuły lądujesz od razu w jednej stacji (tej gdzie masz umiejscowiona tzw. klonownię - domyślnie jest to ta stacja, na której rozpocząłeś grę). Strata kapsułu oznacza stratę zamontowanych na niej implantów (takie itemy, które nie montuje się na statek, ale na samą postać, pozwalają przyspieszać uczenie się skili, polepszają parametry statków, etc.) i konieczność upgrejdowania klona. Przy czym nie dotyczy to raczej stricte świeżych graczy bo:
1. Do możności zakładania implantów najpierw trzeba zrobić skile, potem kupić implanty. Jak ich sam nie zakładałeś to ich nie masz, A nie mając nic nie tracisz. Stare wygi latające po najniebezpieczniejszych sektorach często w ogóle ich nie zakładają, z uwagi na częste tracenie podów. Latając tylko po hajsekach z czasem (niedługim) warto w nie zainwestować (przynajmniej w te przyspieszające naukę).
2. Każdy skill nauczony to ileś tam skill pointów. Łącznie dają sume wszystkich skillpointów posiadanych przez postać. Z kolei klon każdy ma określoną pojemność skillpointów. Jak suma skillpointów gracza przekroczy pojemność jego klona, to po prostu w przypadku utraty kapsuły (nie staku!) utraci on część wcześniej wyuczonych skili (inaczej trochę szasu poświęconego na nauke pójdzie w diabły). Klon w którym lądujesz po utracie poda, jest klonem podstawowym, który ma pojemność 900tys. skillpointów. Nowa postać musi poświęcic chyba nawet więcej jak dwa tychodnie by te 900 tys. skillpointów przekroczyć. Więc na samym początku nie ma problemów z koniecznością upgrejdowania klona po każdej stracie poda (upgrejd taki kosztuje, choć nie duzo). Jak te 900k przekroszysz, to o upgrejdzie pamiętaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/ cięcie

Czy te kody plex z allegro za 30pln są coś warte?

Przepraszam, że tak męczę ;) ale lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2013 o 13:13, maniekk napisał:

Czy te kody plex z allegro za 30pln są coś warte?

Przepraszam, że tak męczę ;) ale lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć.


Jeśli dobrze kojarzę to kody Plex są to itemy in-game, a więc ich kupowanie za realne pieniądze, nie przez grę jest nielegalne.

Kody Plex umożliwiają przedłużenie konta o 30 dni. Kupuje je się w sklepie growym za dolary, i można je sprzedać w grze za walutę grową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2013 o 13:13, maniekk napisał:

>/ cięcie

Czy te kody plex z allegro za 30pln są coś warte?

Przepraszam, że tak męczę ;) ale lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć.


Sa warte (30 dni gry), ale jak napisał Piotrbov to niezgodne z EULA. Wiec jak Cie złapią masz bana. Jak Cie gość oszuka, to za bardzo nie masz jak sie poskarzyć na niego. Bynajmniej nie do CCP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie, bo dostałem tu kiedyś zaproszenie do gry, i utworzyłem wtedy konto, miałem mieć niby za to na 21 triala, czy to się wtedy uaktywniło czy dopiero jak zacznę grać się uaktywni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować