Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

Dnia 03.08.2007 o 12:58, Pajonk78 napisał:

> > Nahpui Quarter
Ja bym poprosił o wsparcie w zrobieniu Mastera w tej misji. ;) Sorki, że tu ale nasze forum
nadal nie działa. :(

Nie ma sprawy, ugadamy się w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 12:58, Pajonk78 napisał:

> > Nahpui Quarter
Ja bym poprosił o wsparcie w zrobieniu Mastera w tej misji. ;) Sorki, że tu ale nasze forum
nadal nie działa. :(


Jeśli mógłbym to ja też...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 13:19, Zieloonnyy napisał:

Jeśli mógłbym to ja też...

Osobiście liczę na wypad wyłącznie z gildiowiczami, ale... jeśli inni zgodzą się na Twoje towarzystwo to spoko. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 14:49, RebeliaMuppet napisał:

Ja dzisiaj po tygodniu męczarni zaliczyłem ten qest.Nie wytrzymałem musiałem sie pochwalić:D

Hmmm ale... jaki quest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 14:59, Pajonk78 napisał:

> Ja dzisiaj po tygodniu męczarni zaliczyłem ten qest.Nie wytrzymałem musiałem sie pochwalić:D

Hmmm ale... jaki quest?


W Nahpui Quarter :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Nie trzeba wielkiej filozofii, żeby przejść tą misje z samymi henami.
Ludzie za bardzo nie wierzą w siebie, albo boją się grać z henami, że nie potrafią przejść tej misji.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 15:18, Olamagato napisał:

Wreszcie dociągnąłem wczoraj w nocy Tyrię do końca. :) Pozostaje czekać na GW:EN i szwendać
się po F i NF.

heh, 4 monki w teamie to przegięcie :P z większą siłą ognia misja trwałaby trochę krócej ;] ale grunt, że się udało ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 16:14, Azrathel napisał:

heh, 4 monki w teamie to przegięcie :P z większą siłą ognia misja trwałaby trochę krócej ;]
ale grunt, że się udało ^^

Krócej, a i po drodze padli by kilka razy, gdyby mieli iść np. z jednym monkiem, a za to z 5 elemami :P. Na takie misje musi być tank, 2 monki wystarczają (prot i heal), a reszta to już czysta wena twórcza ludzi w teamie.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 17:13, DEViANCE napisał:

Ile na oko jest wart Dwarven Axe req. 12?

Jesli chodzi Ci o samą siekierke, bez żadnych statów, to wiele nie dostaniesz.
Podaj pełne staty, choć z takim req. to za wiele nei bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem, że warto napisać kilka rzeczy oczywistych dla osób, które grają, ale często w ogóle nieznanych początkującym. Byłoby o wiele łatwiej gdybym znał je od początku.

Walka:
1. Zawsze ustal kto dowodzi grupą i wskazuje cele.
2. Do drużyny zawsze bierz uzdrowiciela lub przynajmniej protektora. W późniejszych etapach gry standardem jest dwóch mnichów- uzdrowiciel i protektor (healer i prot).
3. Nie atakuj dużej i zwartej grupy przeciwników. Nie rozciągaj własnej drużyny.
4. Jako jedną z broni bierz jakikolwiek długi lub płaski łuk (największy zasięg). Atakuj nim wrogów ze zwartej grupy i uciekaj, żeby ją rozciągnąć lub rozerwać (w grze nazywane jest to lurowaniem). O ile to możliwe wcześniej ochroń się przed okulawieniem lub spowolnieniem, żeby łatwo uciec.
5. Jako pierwszych niszcz uzdrowicieli, elementalistów, łuczników i mesmerów. Czyli tych, którzy trzymają się z tyłu. Jeżeli dojście do nich jest zablokowane luruj wojowników z daleka.
6. Jeśli irytują Cię łucznicy wroga schowaj się za jakiś załom/drzewo/inną osłonę.
7. Mając równocześnie bohaterów i najemników możesz tych pierwszych oflagować, a z drugimi chodzić. Wtedy obie grupy powinny mieć swojego uzdrowiciela.
8. Jeżeli padniesz na polu walki od razu oflaguj uzdrowiciela poza zasięgiem wrogów i przez ctrl+klik wybierz wroga, który najbardziej mu zagraża, wszyscy go zaatakują i będą mogli później Cię wskrzesić. Kliknięcie na pasku drużyny na jednym z najemników/bohaterów przełączy widok na tą postać, więc będzie można robić coraz dalsze flagi i coraz dalej uciekać wrogowi. Gdy walka ucichnie tą samą metodą oflaguj uzdrowiciela w pobliżu swojego ciała lub ciała innego uzdrowiciela. Tak odzyskasz całą drużynę i uratujesz misję/zadanie.

Przydatne rzeczy do pamiętania:
- klawisz "C" wybiera najbliższego wroga, "spacja" pozwala szybko go zaatakować, "ctrl" pokazuje innym, że go atakujesz - szczególnie najemnikom i bohaterom, którzy również go zaatakują. Warto więc pamiętać kombinację ctrl+c+spacja jeżeli wybierasz cele lub walczysz z henchami/hero. Za pomocą klawisza "tab" można przełączać przeciwników.

- Zrób sobie skróty klawiszowe na wybór sojusznika (podobnie jak [ i ] dla wyboru wroga) oraz na podążanie za wybranym sojusznikiem. Będzie można rozmawiać, porządkować plecak lub ostudzić mózg w czasie biegu między walkami gdy to nie ty prowadzisz. Są wolne klawisze 0,9, -, = można ich do tego użyć. Warto też zrobić skrót na usuwanie bieżącego celu, żeby przypadkiem nie zrobić czegoś głupiego.

Poza walką:
1. Umiejętności, które można uruchomić dopiero po innych grupuj razem na pasku.
2. Każdy element zbroi można ulepszyć dwoma składnikami: insygniami oraz runą. Ale warto pakować droższe ulepszenia dopiero do najlepszego ubranka.
3. Każda rzecz w grze może być rozłożona na surowce zwykłym zestawem do odzysku surowców lub mogą być wyciągnięte ulepszenia zestawem profesjonalnym. Każde rozłożenie kosztuje 4g zwykłym zestawem i 16g profesjonalnym. Każdy surowiec jest warty conajmniej 4g, a rzadki conajmniej 25g (za tyle kupi handlarz). Warto więc używać profesjonalnego do wyciągania ulepszeń i rzadkich surowców (z wyposażenia bossów), a zwykłego do wszystkiego innego.
4. Identyfikowanie białych przedmiotów zwiększa ich wartość u kupca. Identyfikacja zwykłym zestawem kosztuje 4g. Identyfikacja run i insygni zwiększa ich wartość powyżej 26g nawet jeżeli handlarz daje za nie tylko 25g. Często warto więc identyfikować te najmniej warte i sprzedawać je po wyższej cenie. Identyfikacja jest opłacalna gdy cena po identyfikacji jest wyższa od 29g (prawie zawsze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 17:09, graczomaniak napisał:

Na takie misje musi być tank, 2 monki wystarczają (prot i heal), a reszta to już czysta wena twórcza ludzi w teamie.:)


Ostatnio łapię elity w hells i zawsze chodzę tam z healerem, protem i paragonem support. Można wtedy spokojnie wziąć na klatę 3 iskierki i do trzech tytanów, a szansa dostania czapy jest niewielka. Większych grup mobów nie spotyka się w tej misji (chyba, że się przyrushuje ^^ ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odważny jesteś.:) Ja nie zabierałem się za Tyrian Elite Skill Hunter''a. Powiedizałem, że to będzie mordęga, jak zobaczyłem kilku bossów w tym samym miejscu. Pomysleć, że trzeba byłoby biegać tam 10 razy, żeby trafić na swó spawn.
Zrobiłem za to Cantha i Elona Elite Skill Hunter i jestem bardzo zadowolony.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2007 o 18:38, graczomaniak napisał:

Odważny jesteś.:) Ja nie zabierałem się za Tyrian Elite Skill Hunter''a. Powiedizałem, że to
będzie mordęga, jak zobaczyłem kilku bossów w tym samym miejscu. Pomysleć, że trzeba byłoby
biegać tam 10 razy, żeby trafić na swó spawn.
Zrobiłem za to Cantha i Elona Elite Skill Hunter i jestem bardzo zadowolony.:)


Nie jest tak źle - core łapałem poza Tyrią, leciałem profesjami, żeby z frustracji nie gryźć ludzi - zostały mi 4 elity rangera do capnięcia. W tym 3 na RoFie - znowu hells będzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować