Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

Dnia 20.03.2008 o 22:35, Patryk R napisał:

/ciach/

Pierwsze słyszę takie sensacje. Zawsze byłem przekonany, że 15^50, 20/20 i +30hp to najlepsze upy do miecza. Poza tym czy obrażenia 15-22 to mało? Jakby nie patrzeć miecz ma najmniejszy rozrzut pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi obrażeniami, więc naprawdę nie mam pojęcia o co Ci chodzi. :/ Moim zdaniem Sundering to dobry up do mieczy, gdyż z atrybutem Woja sieje dodatkowe spustoszenie w hp wroga. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomimo małego rozrzutu dmgu, jego max jest niski, już lepiej wrzucić sundering do kos czy młotów, które mają naprawdę wysoki max dmg. Potwierdzę to tym ,że mam woja i biegałem z swordem na sundering i teraz biegam z Furious i różnicy w obrażeniach zbyt dużej nie zauważyłem.

Edit.
Dodam tylko że swordy ratują skille z nie małymi przecież bonusami do obrażeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2008 o 23:03, Patryk R napisał:

Potwierdzę to tym ,że mam woja i biegałem z swordem na sundering i teraz biegam z Furious i różnicy w obrażeniach zbyt dużej nie zauważyłem.


Ja z kolei jestem przeciwnikiem Furiousów, bo uważam, że to marnowanie miejsca na up - adrenalinę i tak szybciej nabija się skillami :)
Preferuję sundering, ewentualnie obrażenia od ziemi/ognia/zimna/pioruna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Planuje zacząc farm Zelnehluna na HM.Przy czym nie lubie umierać i myśle nad prostym trikiem-biore herosa i wpuszczam go tam,gdzie pojawia sie Zelnehlun.Heros ginie a ja lece na górę mostu.I teraz pojawia sie moje pytanie-czy jeśli trup herosa będzie w zasięgu radaru to łupy są dzielone na 2 czy wszystko dostane ja,bo heros leży trupem?Ewentualnie czy ktoś zna niewymagający śmierci farm Zelnehluna jako ranger?Musze gdzieś eventowe przedmioty wyfarmić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno pytanko odnośnie GMC-zapuściłem Texmoda z opcją dla Elony.Czy naprawde każdy kawałek jasnej mgiełki jest do odkrycia?Wydaje mi sie to nieco nierealne :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2008 o 23:45, Jarzy napisał:

/ciach/

Aby heros/hench nie dostawał dropu jego imię musi być wyszarzałe - co za tym idzie musi on być odesłany poza zasięg radaru. Jeśli będzie znajdował się w zasięgu radaru to pomimo tego, że jest martwy drop będzie przypisywany również jemu.
Co do buildu: nie jestem pewien ale Toucher chyba dałby radę. Ewentualnie build, którym farmi się pajęczaki przed Sunspear Great Hall.

EDIT
Mnie poza tymi jasnymi kawałkami udało się odkryć duuuuużo więcej. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Toucher chyba jednak nie da rady 15 pająkom na HM :/ Jakiś porypany ten farm-głupie pająki ciągle sie rozłaża pod wpływem SS''a :/ Nie ma to jak AOE :( Trzeba będzie pewnie je w NM farmić.
Ma ktoś jakiś pomysł na masowy farm rangerem na HM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2008 o 23:23, walgierz napisał:

> Potwierdzę to tym ,że mam woja i biegałem z swordem na sundering i teraz biegam
z Furious i różnicy w obrażeniach zbyt dużej nie zauważyłem.

Ja z kolei jestem przeciwnikiem Furiousów, bo uważam, że to marnowanie miejsca na up
- adrenalinę i tak szybciej nabija się skillami :)
Preferuję sundering, ewentualnie obrażenia od ziemi/ognia/zimna/pioruna :)


Ani sundering, bo rzeczywiście daje mały wzrost dmg, ani furious, bo 10% szansy to za mało. Dla zaawansowanego woja obrażenia od żywiołów (przy odpowiednim buildzie), zealous (dla ursana), a dla reszty vampiric. Te trzy punkty wykradane od przeciwnika są dodawane do standardowych obrażeń. Dodatkowe 3 pkt dmg nie uzyskamy sunderingiem. Vampiric wymusza czeste zmiany broni, ale jest najskuteczniejszym upem z dostepnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 01:28, Vasilli napisał:

Proszę o wycenę ;] troszkę sie tego nazbierało i tylko mi chesta zasyfia :F


Wycena wszystkich greenów jest na oficjalnej polskiej stronie Guild Wars

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 09:26, Ziloh napisał:

Jarzy, jak chcesz, to pokaże Ci jak jadę go na HM (SSem) bez umierania, jest pewien trikulec.:)

O bardzo chętnie!Tylko ja gram moją łuczniczką.Musze sie nauczyć tego farmu,żeby klepać eventowe śmieci.Ewentualnie pójde klepać Jarin za pomocą R/E

Vasili->1. 5-6k 2. ok.5k 3. 7-9k 4.tutaj niebardzo sie oreitnuje-może ze 6k? 5. 7-8k 6. ok.5k 7. ok.8k 8. 2-3k

Boogie->jak chcesz klepać dużo energii będąc Ursanem to bierzesz sztylety z zealous-jeśli jest przeciwnik w pobliżu to nie bata,żey skończyła Ci sie energia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 00:02, Pajonk78 napisał:

> /ciach/
Aby heros/hench nie dostawał dropu jego imię musi być wyszarzałe - co za tym idzie musi
on być odesłany poza zasięg radaru. Jeśli będzie znajdował się w zasięgu radaru to pomimo
tego, że jest martwy drop będzie przypisywany również jemu.
Co do buildu: nie jestem pewien ale Toucher chyba dałby radę. Ewentualnie build, którym
farmi się pajęczaki przed Sunspear Great Hall.

Ekhm skoro jest loot scaling, to podczas farmu dostaje sie 1/8 dropu bez względu na ilośc członków w teamie. Przedmioty wyłączone z LS lecą tylko żywym graczom. I sa dzielone tylko wsród nich. Herosom nic do tego. To samo ksiązki, te dropią tylko graczowi, ba wypadają niezależnie od standardowego dropu. Więc w sumie co za róznica, czy Koss lezy dwa czy dziesięć metrów od celu?
Aha odnośnie nieotrzymywania dropu gdy jest się zbyt daleko. Wiele osób korzysta z CoF runów. Nawet afkując przy wejściu do lochu, potem można zebrać drop, więc chyba coś z tym zasięgiem radaru nie teges jest :)

Dnia 21.03.2008 o 00:02, Pajonk78 napisał:

EDIT
Mnie poza tymi jasnymi kawałkami udało się odkryć duuuuużo więcej. ;)

Texmod i mapy są aktualizowane i coraz mniej jest miejsc nim nie objętych. Jeszcze kilka miesięcy temu miałem sporo miejsc odkrytych, których nie wskazywał mod. Teraz jest ich baaardzo niewiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 10:12, Jarzy napisał:

Boogie->jak chcesz klepać dużo energii będąc Ursanem to bierzesz sztylety z zealous-jeśli
jest przeciwnik w pobliżu to nie bata,żey skończyła Ci sie energia.


I wtedy posiadasz 16 armoru mniej (brak tarczy). Nienajlepszy pomysł imo ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Co kto woli.Ja tam wole szybszą regenerację energii niż te 16 pancerza.Zawsze mam wsparcie herosów i jakoś nie zdarza mi sie ginąć często.Troche dziwny dla mnie ten cały Texmod,bo jasne chmurki pokazane są w miejscach,któe wydają mi sie niemożliwe do odkrycia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 10:32, Jarzy napisał:

/.../
Co kto woli.Ja tam wole szybszą regenerację energii niż te 16 pancerza.Zawsze mam wsparcie
herosów i jakoś nie zdarza mi sie ginąć często.Troche dziwny dla mnie ten cały Texmod,bo
jasne chmurki pokazane są w miejscach,któe wydają mi sie niemożliwe do odkrycia.


Cóż ja myślę o najtrudniejszych miejscach na HM. Z racji, że gram warem, to przede wszystkim zwracam uwage na pancerz. Zazwyczaj grając z teamem tankuję sam, skupiając na sobie moby. z energią nie ma problemów, a armor wtedy jest niezbedny. Ot wszystko zalezy od stylu gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować