Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

Dnia 06.10.2008 o 16:13, L33T napisał:


Lubisz lenistwo programistów i totalnie skopane pve jeśli chodzi o inteligencje mobków?

AI w GW na pewno nie używa skryptów rodem z jakiegoś programu szachowego. Jeżeli tego oczekujesz od takiej gry to śmiało, poużywaj sobie. Tym niemniej nie można tu podejść do moba i zacząć go okładać pałą, a potem powtórzyć tą czynność dziesiątki razy na jego towarzyszach wałęsających się w pobliżu. Przeciwnicy wspierają się nawzajem, bufują, leczą, zdejmują zaklęcia z graczy, uciekają gdy ich życie spadnie zbyt nisko. Używają ataków AoE na ciasnych grupach graczy i uciekają z obszarów takich ataków. Porównaj to do WoW-a lub podobnych gier gdzie jedynymi przewidzianymi reakcjami są podjęcie ataku gdy mob zostanie zaatakowany lub zostanie naruszone jego agro. Fajnie jest zarzucać komuś lenistwo, tak po prostu, bo można.

Dnia 06.10.2008 o 16:13, L33T napisał:

Lubisz że to fabułę można omijać jak się chce (przynajmniej w proph)?

Napisałem wcześniej, że Prophecies jest najsłabszą kampanią pod względem fabuły. Tym niemniej ma fabułę, czego nie można powiedzieć o większości MMO. Sama zaś możliwość omijania fabuły to żaden zarzut. W końcu co to za problem zmusić graczy do robienia fabuły jak po sznurku, poprzez brak questów pobocznych.

Dnia 06.10.2008 o 16:13, L33T napisał:

Lubisz 0 zmian w conten-cie bo dev team siedzi nad GW 2 ?

Akurat GW mogłoby nie dodawać żadnego darmowego contentu. W końcu nie pobierają za to żadnego abonamentu. Byłoby to całkowicie w pożądku. Jednak Anet wciąż dodaje jakiś darmowy materiał FoW, DoA, ostatnio questy związane z M.O.X.-em i nowe rzeczy w drodze. Twoja insynuacja, że w grze nie pojawia się nic nowego bo devi są zajęci GW2 jest zupełnie nietrafiona. Na marginesie jak ktoś pobiera opłaty za abonament, powinien regularnie dawać darmowy content, tak jak to ma miejsce np. w Tabula Rasa, a nie tylko myśleć o wyciąganiu jeszcze większych ilości pieniędzy z płatnych dodatków.

Dnia 06.10.2008 o 16:13, L33T napisał:

Mam nadzieje że może zobaczysz że gw jednak nie jest aż tak dobre podobnie jak WoW.

Nie uważam GW za grę idealną. Po prostu za grę bardzo dobrą. Mógłbym wymieniać co można by w tej grze zrobić lepiej, lub czego w niej zabrakło, ale i tak gra jest dużo lepsza od konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 17:41, Qamar napisał:

Napisałem wcześniej, że Prophecies jest najsłabszą kampanią pod względem fabuły.


Nie zgodzę sie.
Dla mnie Prop jest najbardziej wciągający. Tyle, że misje męczące jeśli ktoś grał dużo w inne części.
Mnie na ten przykład NF nie przypadł do gustu z fabułą zbytnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj lenistwo to mogę zarzucać i to z dobrym uzasadnieniem.
Mam pytanie ile razy w lochu masz wrażenie że tutaj byłeś odwiedzając go pierwszy raz ? Anet pokazało szczyt lenistwa przy projektach lochów no proszę cię takie same fragmenty jak np w ooze pit masz w: Volvoxen, Ragars, Slavers.
AI w GW miejscami to przykład głupoty przykład ? Sytuacja z ostatniej wycieczki do Olas Lab stoję sam grupa jest od dwa bąble ode mnie a co robi mob omija mnie i idzie dalej mimo że nie ma szans żeby widział kogoś poza mną.
Zmiany od anet ? hmm masz na myśli buff AI hero którzy zwyczajnie się blokują ie monk nie wskrzesza, elki nie widzą w co strzelasz z łuku lub hero który leci przez pół mapy mimo że ma flagę ? fakt to fajny dodatek, MoX ? No proszę cię jak na update który miał być dla ludzi którzy bądź co bądź wydali pieniądze na 3 części to hero który zmienia kolor to trochę żałosne.
Nowe rzeczy w drodze ? To jak zwykle marchewka na kiju obecnie w GW trzymają mnie ludzie z którymi lubię grać ale to wszystko content jest stary. Dobrym free updatem było dodanie Sarrow Funerance i to można było nazwać updatem a nie dodanie zmieniającego kolory golema. Tyle że to było w czasach kiedy Anet myślała o produkcie a nie o kasie i kolejnej części gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie zgodzę sie.
> Dla mnie Prop jest najbardziej wciągający. Tyle, że misje męczące jeśli ktoś grał dużo w inne części.
> Mnie na ten przykład NF nie przypadł do gustu z fabułą zbytnio.

Gusta są różne, ale wady w konstrukcji fabuły Prophecies można wytknąć odwołując się do elementarnych zasad mówiących, jak należy konstruować takie fabuły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 18:15, L33T napisał:

Oj lenistwo to mogę zarzucać i to z dobrym uzasadnieniem.
Mam pytanie ile razy w lochu masz wrażenie że tutaj byłeś odwiedzając go pierwszy raz
? Anet pokazało szczyt lenistwa przy projektach lochów no proszę cię takie same fragmenty
jak np w ooze pit masz w: Volvoxen, Ragars, Slavers.

Nie zabrałem się jeszcze za robienie dungeonów w GW:EN więc nie będę się kategorycznie wypowiadał, ale być morze podobieństwo wystroju w tych lochach jest po prostu związane z tym, że są to siedziby tych samych istot. Z tego co dotychczas widziałem w GW (a jest tego sporo) te lokacje, które miały być inne, były inne. Trudno się jednak spodziewać, żeby jedne siedziby Stone Sunnitów zasadniczo różniły się od innych. Tak jak np. jedne pozostałości kultury lateńskiej są podobne do innych.

Dnia 06.10.2008 o 18:15, L33T napisał:

AI w GW miejscami to przykład głupoty przykład ? Sytuacja z ostatniej wycieczki do Olas
Lab stoję sam grupa jest od dwa bąble ode mnie a co robi mob omija mnie i idzie dalej
mimo że nie ma szans żeby widział kogoś poza mną.

Czyli okazał się mądrzejszy niż miał być. :)
Kolejna cecha AI w GW o której zapomniałem wspomnieć, moby wybierają najsłabsze ogniwo, a nie ładują w tego, kto zadał im najwięcej obrażeń. Co byś nie zarzucił AI z GW, czy jaki bug nie wyciągnął, nie da się kwestionować tego, że zachowania przeciwników są dużo bardziej złożone niż te np. z WoW-a.

Dnia 06.10.2008 o 18:15, L33T napisał:

MoX ? No proszę cię jak na update który miał
być dla ludzi którzy bądź co bądź wydali pieniądze na 3 części to hero który zmienia
kolor to trochę żałosne.

Nie napisałem "M.O.X.", tylko "questy związane z M.O.X.-em". Takich dodatków było więcej, ale uznałem, że nie warto ich wymieniać. Tylko nowe rzeczy, które można zrobić/zwiedzić. Celowo umniejszasz ten update, żeby przeforsować swoje założenie?

Dnia 06.10.2008 o 18:15, L33T napisał:

Nowe rzeczy w drodze ? To jak zwykle marchewka na kiju

Pożyjemy, zobaczymy, ocenimy.
EDIT: A tak swoją drogą to sformułowanie "jak zwykle" jest niezbyt na miejscu. Nie przypominam sobie żeby Anet coś zapowiedziała, a potem tego nie dotrzymała. Chyba żeby policzyć to, że Razah miał mieć początkowo dowolną profesję, a nie być rytualistą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Zastanawia mnie po co Ci tankowanie rytem.Ale skoro chcesz to proponuję:I Am Unstoppable!,Save Yourselves!,Shields Up! ewentualnie Bonetti,Watch Yourself!,jakieś prochy dające wyższy pancerz/HP.Jeśli weźmiesz prochy to daruj sobie nabijane adrenką skille typu SY! Te skille to tylko propozycja jako,że moja rytka jest Rt/R ze Spirit Strength i nie znam dokładnie innych skilli tej profesji.Jednakowoż zmieszanie Rt z W wydaje mi się w miarę.Jeśli proch to pewnie też inskrypcji na pancerz dające pancerz w czasie ich trzymania.Jeśli skille na adrenke to proponuje miecze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 22:31, Jarzy napisał:

/.../
Zastanawia mnie po co Ci tankowanie rytem.Ale skoro chcesz to proponuję:I Am Unstoppable!,Save
Yourselves!,Shields Up! ewentualnie Bonetti,Watch Yourself!,jakieś prochy dające wyższy
pancerz/HP.Jeśli weźmiesz prochy to daruj sobie nabijane adrenką skille typu SY! Te skille
to tylko propozycja jako,że moja rytka jest Rt/R ze Spirit Strength i nie znam dokładnie
innych skilli tej profesji.Jednakowoż zmieszanie Rt z W wydaje mi się w miarę.Jeśli proch
to pewnie też inskrypcji na pancerz dające pancerz w czasie ich trzymania.Jeśli skille
na adrenke to proponuje miecze.


Walgierz tankuje warkiem obsługując kompa lewą noga i nosem przy wyłączonym monitorze. Wyzwań poszukuje, więc czemu nie Ryt :P

A tak na serio odmiany nam się chce. Idziemy na FoW ośmioma rytkami, bo tak nam się uroiło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Pomysłowe.Może pójdziecie w 8 łuczników? :) Do zestawu ww.skilli pijaki mogą wziąć Feel No PAin i Drunken Mastera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 19:23, Qamar napisał:

Nie zabrałem się jeszcze za robienie dungeonów w GW:EN więc nie będę się kategorycznie
wypowiadał, ale być morze podobieństwo wystroju w tych lochach jest po prostu związane
z tym, że są to siedziby tych samych istot. Z tego co dotychczas widziałem w GW (a jest
tego sporo) te lokacje, które miały być inne, były inne. Trudno się jednak spodziewać,
żeby jedne siedziby Stone Sunnitów zasadniczo różniły się od innych. Tak jak np. jedne
pozostałości kultury lateńskiej są podobne do innych.

Tak bo np http://wiki.guildwars.com/wiki/Charr ma pewnie coś wspólnego z http://wiki.guildwars.com/wiki/Ooze prawda?

Dnia 06.10.2008 o 19:23, Qamar napisał:

Czyli okazał się mądrzejszy niż miał być. :)

Raczej głupszy bo uciekał do przodu, idąc twoim tokiem rozumowania to bug w queście "Armored Transport" który powoduje że korsarze uciekają po heroicznym sprincie na party jest przejawem inteligencji ?

Dnia 06.10.2008 o 19:23, Qamar napisał:

Kolejna cecha AI w GW o której zapomniałem wspomnieć, moby wybierają najsłabsze ogniwo,
a nie ładują w tego, kto zadał im najwięcej obrażeń. Co byś nie zarzucił AI z GW, czy
jaki bug nie wyciągnął, nie da się kwestionować tego, że zachowania przeciwników są dużo
bardziej złożone niż te np. z WoW-a.

Ile grałeś w WoW-a? Doszedłeś do Black Tample albo chociaż do Grull`s Lair ? Agro w GW:
1. Cel wszedł w agro
2. Cel jest sam (nie ma w jego agro, agro innego celu)
3. Cel nie porusza się i nie atakuje
4. Cel ma mało hp

Dnia 06.10.2008 o 19:23, Qamar napisał:

Nie napisałem "M.O.X.", tylko "questy związane z M.O.X.-em". Takich dodatków było więcej,
ale uznałem, że nie warto ich wymieniać. Tylko nowe rzeczy, które można zrobić/zwiedzić.
Celowo umniejszasz ten update, żeby przeforsować swoje założenie?

O tak bo to spora różnica, te questy są tak wciągające jak debata polityczna: PoX i RoX to nic specjalnego, NoX
poza sporym hp dobrego party niczym nie zaskoczy. Może wymień jakieś dobre dodatki po Eotn ? Bardzo chętnie o nich poczytam.

Dnia 06.10.2008 o 19:23, Qamar napisał:

Pożyjemy, zobaczymy, ocenimy.

O tak pewnie tak jak na EoTn które pokazało że Anet robiło je na chybcika i tylko żeby się sprzedało bez sprawdzania co i jak dodają vide Ursan i "LF Ursan r9". Daruj ale Anet olało już GW 1. Najlepiej świadczy o tym zmniejszenie ilości ludzi którzy pracują nad aktualizacjami.

Dnia 06.10.2008 o 19:23, Qamar napisał:

EDIT: A tak swoją drogą to sformułowanie "jak zwykle" jest niezbyt na miejscu. Nie przypominam
sobie żeby Anet coś zapowiedziała, a potem tego nie dotrzymała. Chyba żeby policzyć to,
że Razah miał mieć początkowo dowolną profesję, a nie być rytualistą.

Patrz wyżej, Eotn był zapowiadany jako "cud, miód i orzeszki" a wszyło coś co robi się w maks dwa dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.10.2008 o 06:57, Jarzy napisał:

/.../
Pomysłowe.Może pójdziecie w 8 łuczników? :) Do zestawu ww.skilli pijaki mogą wziąć Feel
No PAin i Drunken Mastera :)



Były juz wypady 8xMe i 8xMo. Teraz w planach 8xRt i dalej 8xN. Nie wiem co będzie kolejne. W kazdym razie polecam zabawę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

8x R to będzie wyzwanie, zróbcie healerów xD
Na 8x W piszę się zawsze. W tę sobotę akurat mam imprezę, więc na 8x Rt nie pójdę i tak, ale jak będą warki to dajcie znać :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2008 o 17:41, Qamar napisał:

towarzyszach wałęsających się w pobliżu. Przeciwnicy wspierają się nawzajem, bufują,
leczą, zdejmują zaklęcia z graczy, uciekają gdy ich życie spadnie zbyt nisko. Używają

W GW masz moby połączone "niteczką", dotkniesz jednego, masz wszystkie na sobie. Takie rozwiązanie w WoW, gdzie levelujesz 90% gry samemu byłoby niemożliwe, za to masz coś takiego w instancjach. W WoWie też się leczą, bufują (rzadko, bo tam nie ma tak, że każda klasa ma dziesiątki buffów drużynowych), dispellują (o ile mogą), interruptują i też uciekają, gdy mają mało hp (przy czym tylko niektóre moby, i są raczej dość problematyczne, bo przyciągają więcej mobów).

Dnia 06.10.2008 o 17:41, Qamar napisał:

ataków AoE na ciasnych grupach graczy i uciekają z obszarów takich ataków.

Uciekanie wprowadzono dopiero od trybu Hard Mode, a AoE rzucają na losowy cel.
>Porównaj to

Dnia 06.10.2008 o 17:41, Qamar napisał:

do WoW-a lub podobnych gier gdzie jedynymi przewidzianymi reakcjami są podjęcie ataku
gdy mob zostanie zaatakowany lub zostanie naruszone jego agro.

Czyli to samo, co w GW.

Dnia 06.10.2008 o 17:41, Qamar napisał:

Kolejna cecha AI w GW o której zapomniałem wspomnieć, moby wybierają najsłabsze ogniwo, a nie ładują w > tego, kto zadał im najwięcej obrażeń. Co byś nie zarzucił AI z GW, czy jaki bug nie wyciągnął, nie da się
kwestionować tego, że zachowania przeciwników są dużo bardziej złożone niż te np. z WoW-a.

losowe i dlatego nie da się ich przewidzieć. W WoWie system threatu pozwala na podział ról, wprowadź AI z GW do WoWa i nikt nie przejdzie najprostszej instancji, bo moby będą ładowały w losowych graczy, w tym monka czy innych "squishy", którzy na heroicach giną od JEDNEGO ataku i nie mają żadnych szans przy przeagrowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy, że tworze sobie zbroje dla postaci o nicku "Nick RAVvy''iego". Daje ją do schowka, usuwam postać, tworzę postać o tym samym imieniu, tyle, że w innej kampanii, cisnę do schowka. I czy da się teraz taką zbroję włożyć?(Nicki są takie same)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Tak bo np http://wiki.guildwars.com/wiki/Charr ma pewnie coś wspólnego z http://wiki.guildwars.com/wiki/Ooze
> prawda?
Może różne stwory zamieszkują pozostałości po jednej starożytnej cywilizacji?

> Raczej głupszy bo uciekał do przodu
To jak to w końcu było? Ominął cię i zaatakował innych członków drużyny, których według ciebie nie powinien widzieć? Czy zaczął uciekać w ich kierunku? Jeżeli nie powinien mieć o nich informacji to gdzie tu głupota? Ale nie mam pojęcia jak było, bo raz piszesz tak , a raz tak.

> Ile grałeś w WoW-a? Doszedłeś do Black Tample albo chociaż do Grull`s Lair ?
A z jakiego powodu miałbym się tak męczyć?

> Agro w GW:
> 1. Cel wszedł w agro
> 2. Cel jest sam (nie ma w jego agro, agro innego celu)
> 3. Cel nie porusza się i nie atakuje
> 4. Cel ma mało hp
Więc prubujesz mi wmówić, że AI w WoW jest lepsza niż ta z GW? Powodzenia. :-)

> O tak bo to spora różnica, te questy są tak wciągające jak debata polityczna: PoX i RoX
> to nic specjalnego, NoX
> poza sporym hp dobrego party niczym nie zaskoczy. Może wymień jakieś dobre dodatki po
> Eotn ? Bardzo chętnie o nich poczytam.
Jednym się spodoba, innym nie. Tak czy inaczej dodają do gry nowy darmowy kontent pomimo tego, że nie pobierają za grę abonamentu. Jasne. Oczekuj, że będą dodawać do gry za darmo materiał kwalifikujący się na płatny dodatek. Ponownie powodzenia. Jeżeli co jakiś czas będzie wychodzić coś takiego jak te questy, należy policzyć to tylko na plus. Zacząłeś od twierdzenia, że nie pojawia się żaden nowy content. Teraz marudzisz, że to co się pojawia ci się nie podoba, więc się nie liczy. Natomiast Blizzard powinien regularnie dodawać za darmo do WoW-a coś nowego i to raczej właśnie coś konkretnego. W końcu gracze utrzymują tą grę comiesięcznym abonamentem. Tymczasem dostają, jasne. Płatny dodatek raz na parę lat.

> O tak pewnie tak jak na EoTn które pokazało że Anet robiło je na chybcika i tylko żeby
> się sprzedało bez sprawdzania co i jak dodają vide Ursan i "LF Ursan r9".
> (...)
> > EDIT: A tak swoją drogą to sformułowanie "jak zwykle" jest niezbyt na miejscu. Nie
> przypominam
> > sobie żeby Anet coś zapowiedziała, a potem tego nie dotrzymała.
> Patrz wyżej, Eotn był zapowiadany jako "cud, miód i orzeszki" a wszyło coś co robi się
> w maks dwa dni.
"Może wymień jakieś dobre dodatki po Eotn". To jak to jest? GW:EN to dobry dodatek, czy nie? Zastanów się czy masz coś do powiedzenia, czy po prostu chcesz przeforsować swoje zdanie, bo raz piszesz tak, a raz tak.
Dobra zastanówmy się nad sensem tego co napisałeś. Jako dowód, że Anet nie dotrzymuje słowa (co sugerowałeś, żeby podać w wątpliwość to, że pojawi się zapowiadany nowy content) podałeś to, że jakoby GW:EN był zapowiadany jako super produkt, a wyszło inaczej. Załóżmy, że jest tak jak piszesz. Czy jest to przykład na to, że nie wypuszczają tego co zapowiadają, mogący nasuwać wątpliwości co do pojawienia sie zapowiadanego contentu? Zastanów się. Poza tym, próbujesz być zabawny, czy co? Masz pretensję do firmy, że promuje swój produkt? Bądź poważny. Nie zapowiadali tego, wbrew temu co można by pomyśleć na podstawie tego co piszesz, jako przełomu na rynku gier. I również wbrew temu co sugerujesz, to co wypuścili było całkiem do rzeczy. Jakoś nie przypominam sobie głosów krytyki i zawodu, po wydaniu. To, że coś wymagało zbalansowania? Pokażesz mi przykład gry sieciowej w której nie ma nerfów?

> Daruj ale Anet
> olało już GW 1. Najlepiej świadczy o tym zmniejszenie ilości ludzi którzy pracują nad
> aktualizacjami.
A mi się wydawało, że raczej ostatnio zwiększyli ilość takich ludzi. Chyba, że liczysz tu również ekipy pracujące nad nowymi kampaniami. Nie będzie już nowych kampanii do GW? Dałeś newsa. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.10.2008 o 15:30, RAVvy napisał:

Załóżmy, że tworze sobie zbroje dla postaci o nicku "Nick RAVvy''iego". Daje ją do schowka,
usuwam postać, tworzę postać o tym samym imieniu, tyle, że w innej kampanii, cisnę do
schowka. I czy da się teraz taką zbroję włożyć?(Nicki są takie same)

Nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.10.2008 o 12:40, DragonLord napisał:

W GW masz moby połączone "niteczką", dotkniesz jednego, masz wszystkie na sobie.

Czyli tak jak w realnej walce.

Dnia 07.10.2008 o 12:40, DragonLord napisał:

Takie
rozwiązanie w WoW, gdzie levelujesz 90% gry samemu byłoby niemożliwe,

Ja teą wiekszość czasu gram w GW sam, ale wydawało mi się, że przewagą WoW-a nad GW jest to, że jest to takie MMO pełną gębą.

Dnia 07.10.2008 o 12:40, DragonLord napisał:

za to masz coś
takiego w instancjach. W WoWie też się leczą, bufują (rzadko, bo tam nie ma tak, że każda
klasa ma dziesiątki buffów drużynowych), dispellują (o ile mogą), interruptują i też
uciekają, gdy mają mało hp (przy czym tylko niektóre moby, i są raczej dość problematyczne,
bo przyciągają więcej mobów).

Fajnie. Nie sugeruję, ze panowie z Blizzarda nie potrafią napisać AI z prawdziwego zdarzenia. Nie zmienia to jednak faktu, że większość gry to monotonne i odmóżdżające klepanie autystycznych hebefreników.

Dnia 07.10.2008 o 12:40, DragonLord napisał:

Uciekanie wprowadzono dopiero od trybu Hard Mode, a AoE rzucają na losowy cel.

Nie prawda. Takie zachowanie występowało kiedyś i w normal mode. W pewnym updacie je z niego usunięto, żeby ułatwić grę w NM. Natomiast moby preferują targetowanie AoE na grupkach, chociaż używają takich ataków i na pojedyńczych celach, np gdy nie ma żadnej zbitej grupy.

Dnia 07.10.2008 o 12:40, DragonLord napisał:

>Porównaj to
> do WoW-a lub podobnych gier gdzie jedynymi przewidzianymi reakcjami są podjęcie
ataku
> gdy mob zostanie zaatakowany lub zostanie naruszone jego agro.
Czyli to samo, co w GW.

Zwróć uwagę, na słowo "jedynymi".

Dnia 07.10.2008 o 12:40, DragonLord napisał:

> Kolejna cecha AI w GW o której zapomniałem wspomnieć, moby wybierają najsłabsze
ogniwo, a nie ładują w > tego, kto zadał im najwięcej obrażeń. Co byś nie zarzucił
AI z GW, czy jaki bug nie wyciągnął, nie da się
> kwestionować tego, że zachowania przeciwników są dużo bardziej złożone niż te np.
z WoW-a.
losowe i dlatego nie da się ich przewidzieć. W WoWie system threatu pozwala
na podział ról, wprowadź AI z GW do WoWa i nikt nie przejdzie najprostszej instancji,
bo moby będą ładowały w losowych graczy, w tym monka czy innych "squishy", którzy na
heroicach giną od JEDNEGO ataku i nie mają żadnych szans przy przeagrowaniu.

Nie są losowe, tylko AI ma swoje priorytety. Generalnie stara się wygrać, dlatego atakuje najsłabsze, lub najważniejsze ogniwo grupy. Żywy przeciwnik (o ile wie o co biega) tak właśnie się zachowuje, a nie wybiera tanka, który różnymi sztuczkami stara się zatrzymać na sobie jego agro. Między innymi to właśnie mam na myśli kiedy twierdzę, że walka w WoW, czy podobnych grach jest bardziej mechaniczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to nie wiesz jak się tankuje w GW ? AI działa dokładnie tak jak opisałem i tak wybiera cele polecam potankować na FoW albo UW i wtedy pogadamy.
Mob w Olas konkretnie http://wiki.guildwars.com/wiki/Flame_Guardian_(golem) uciekał do przodu jakkolwiek głupio to nie brzmi efektem ucieczki było wejście w agro innych graczy.
Mówisz że większość czasu grasz sam ? To po co grasz ?
Pretensje mam do firmy że reanimuje trupa za którego jest odpowiedzialna a co jej nie wychodzi. Jeśli myślisz że dali więcej ludzi do pracy to pomyśl jeszcze raz i zobacz jak wiele rzeczy przestaje działać po updatach. Pokazali że mogą jak chcą dodając SF ale to już stare dzieje niestety. Przejdziesz Eotn to pogadamy bo narazie to daruj ale nie wiesz a piszesz.
Eotn w pierwotnej wersji do rzeczy ? Przepraszam ale się uśmiałem wiesz jak wyglądał FoW, UW, DoA ? ursan way mój drogi, ale jako że nie masz Eotn to masz 0 pojęcia co "misio" zmienił i jak. To że elek, mes, para ba nawet warki nie korzystali z normalnych skilli bo mieli uber ursana który jeśli wg ciebie był zbalansowany to gratki. Anet nie chciała nic zmieniać mimo narzekania ludzi dopiero niedawno misio polazł na emeryturę.

Ps. Omg to jednak Fanboye GW istnieją ! O.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować