Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

Dnia 18.11.2009 o 15:56, Mithrandir napisał:

Byłem wczoraj na Codex Arena, i musze powiedzieć, że nie bardzo mi się to podoba. Nie
bardzo miałem z czego zbudować sobie build dla warka. IMHO TA lepsze było...


A czemu było lepsze? Pamiętam jak chciałem sobie odblokować HA czyli potrzebowałem 5 zwycięstw w TA. Wchodzimy guildiowym teamem (balance) + TS i trafialiśmy ciągle na team-y składające się z 4 Elków na RtL-ach (bodajże) oczywiście wtopa za wtopą i ostatecznie dałem sobie spokój (zresztą morale naszego teamu szybko padło) CA to fajna wariacja lecz tak naprawdę za późno, ludzie zbytnio się przyzwyczaili do starego TA to raz dwa tak czy siak w TA grało niewiele osób. CA powiew świeżości rzuciło się trochę nowych osób, ale na CA nie ma sensu wchodzić i łapać pug bo trzeba mieć własny team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2009 o 17:23, Rzezim napisał:

A czemu było lepsze? Pamiętam jak chciałem sobie odblokować HA czyli potrzebowałem 5
zwycięstw w TA. Wchodzimy guildiowym teamem (balance) + TS i trafialiśmy ciągle na team-y
składające się z 4 Elków na RtL-ach (bodajże) oczywiście wtopa za wtopą i ostatecznie
dałem sobie spokój

to, ze twoj team nie ogarnia to nie wina trybu ;]
osobiwscie bardziej od CA wolalem TA. Nadal nie wiem, czemu nie mogli po prostu usunac tylko HB i zamiast niego wprowadzic Codex Arene, a TA zostawic w spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2009 o 17:23, Rzezim napisał:

A czemu było lepsze?


Większa dowolność w sposobie gry, każdy grał dokładnie tak, jak chciał.

Dnia 19.11.2009 o 17:23, Rzezim napisał:

potrzebowałem 5 zwycięstw w TA.


Tak, to było porażką, podobnie jak dostęp do TA po 5 wygranych na RA(IMHO ciężko trafić na ogarniający team. Chociaż to akurat było zależne od dystryktu,tylko ja akurat o tym usłyszałem pierwszy raz, jak zapowiadali zmianę tego...).

>nie ma sensu wchodzić i łapać pug bo trzeba mieć własny team.

Masz rację, tylko że ja gram ostatnio bardzo rzadko, więc szukanie wśród znajomych ludzi do teamu na kilka meczy też nie ma wielkiego sensu. W związku z tym zostaje dla mnie tylko RA, które i tak jest moim ulubionym trybem PvP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz UW znowu będzie chyba jedną z moich ulubionych elite lokacji :D
W końcu jest hardcore i nowe itemki :D Miniature smite crawler <3 <3 must have it!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Niech ktoś da znać jak zrobi Dhuuma balanced ;]
btw trzeba zrobić wszystkie questy na hm, czy wystarczy nm żeby walczyć z Dhuumem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2009 o 16:48, Niewiernus napisał:

Hmmm miniaturka i skin świetnie pasują dla mnie. Ciekawe jakie będą początkowe ceny...
Gratki za pomysły ];->


Początkowe ceny oscylują wokół kilkuset- tysiąca, lub nawet więcej e ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 07:08, L33T napisał:

Nooooo those fools!!!!! Why??!!!!! A w sumie.... dlaczego dopiero teraz ? :/


Nie,w czasie świąt Haloween...

Edit:Na chaos planet są bodajże Szkieletony ;p Więc to psuje UW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 07:03, GBoogie napisał:

Nie słyszałeś? SC is dead :P


Boogie masz jakieś nieaktualne informacje. SC w starej formie jest martwe, ale sama idea szybko odżyła. Mobway. Są też jakieś pomysły z 600/smite choć biorąc pod uwagę ilość bezrobotnych assasinów wydaje mi się, że jednak lobbing na rzecz Mobway okaże się silniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2009 o 17:54, miszcz929 napisał:

to, ze twoj team nie ogarnia to nie wina trybu ;]


Poziom ogarniania nie ma tu nic do rzeczy, mnie nie bolą porażki. Wiesz jest coś takiego jak statystyka,jeśli wchodzisz 20-25 razy na TA i trafiasz 20-25 razy na teamy składające się z 4 elków z RtL-ami to pokazuje tendencje buildów na TA.No tak pewnie powinienem wejść również teamem 4 elków - nie dzięki jak chcę pofarmić to robię to w pve, a HA samo się w końcu odblokowało.

Dnia 19.11.2009 o 17:54, miszcz929 napisał:

osobiwscie bardziej od CA wolalem TA. Nadal nie wiem, czemu nie mogli po prostu usunac
tylko HB i zamiast niego wprowadzic Codex Arene, a TA zostawic w spokoju.


Nawet nie napisałeś dlaczego bardziej wolałeś TA od CA. Zresztą nie ważne TA R.I.P i dobrze.

Mithrandir - piszesz, że większa dowolność to wyjaśnij mi dlaczego ciągle trafiałem na jeden team build.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 08:07, Rzezim napisał:

> Nie słyszałeś? SC is dead :P

Boogie masz jakieś nieaktualne informacje. SC w starej formie jest martwe, ale sama idea
szybko odżyła. Mobway. Są też jakieś pomysły z 600/smite choć biorąc pod uwagę ilość
bezrobotnych assasinów wydaje mi się, że jednak lobbing na rzecz Mobway okaże się silniejszy.

Tylko z tego co czytałem mobway zajmuje ponad 2h. Co raczej speed clearem nazwać nie można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 08:38, Rzezim napisał:

Poziom ogarniania nie ma tu nic do rzeczy, mnie nie bolą porażki. Wiesz jest coś takiego
jak statystyka,jeśli wchodzisz 20-25 razy na TA i trafiasz 20-25 razy na teamy składające
się z 4 elków z RtL-ami to pokazuje tendencje buildów na TA.No tak pewnie powinienem
wejść również teamem 4 elków - nie dzięki jak chcę pofarmić to robię to w pve, a HA samo
się w końcu odblokowało.

Nie wiem co do masz do tego buildu. Jest prosty w graniu, przez co jeszcze latwiejszy do wylaczenia. Nie widzialem zadnej dobrej gidlii na TA grajacej tym, gdyz zwyczajnie kazdy ogarniety team powinien z tym wygrac.
Poza tym nigkt nie zmuszal cie do gry w tym trybie, wiec nie wiem czemu cieszysz sie, ze mamy o 1 tyb pvp mniej niz wczesniej oO

Dnia 21.11.2009 o 08:38, Rzezim napisał:

Nawet nie napisałeś dlaczego bardziej wolałeś TA od CA. Zresztą nie ważne TA R.I.P i
dobrze.

Jedyny 4 osobowy tryb pvp, ktorym sam moge stworzyc team i build z nieograniczonej liczby skilli.

Dnia 21.11.2009 o 08:38, Rzezim napisał:

Mithrandir - piszesz, że większa dowolność to wyjaśnij mi dlaczego ciągle trafiałem na
jeden team build.

Hmm, moze dlatego, ze wiekszosc ludzi w tej grze, to niestety idioci. Jak w kazdej grze mmo zreszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 09:50, GBoogie napisał:

Tylko z tego co czytałem mobway zajmuje ponad 2h. Co raczej speed clearem nazwać nie
można


Spokojnie da się wyrobić w około 1:00-1:10. Hardkor stanowi jedynie zabicie Dhumma, który zaprawdę jest hardcorem :P
Wczoraj nie zrobiłem screena, ale dziś jak będziemy robić to zapodam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2009 o 16:36, Niewiernus napisał:

A propos UW...
Zmieniła się mocno kolejność poprawnego robienia questów(nie mówię tutaj o farmingu)?
Czy dalej jest tak, jak było?


Jasne, że się zmieniło ;p Teraz nie ma bata zrobić solo wastes czy choćby vale.
Dodatkowo zabierany Rt czy Monk sam by sobie nie poradził więc podobnie jak do FOWsc teraz sin balluje moby i main team je likwiduje ;) Ogólnie UW jest dla mnie mocno na plus.

Btw. Pisał ktoś z Was kiedyś mejla do ANet w sprawie połączenie 2 kont w jedno?? Mam kilka kont do XTH i chętnie połączyłbym 2 w 1, czy jest to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować