Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

IGN postaci na koncie.... Imo dla hackerskich wyjadaczy nie jest przeszkodą.
Gdzieś obiło mi się o uszy zabezpieczenie w postaci sprawdzania linii papilarnych(w planie), pewien nie jestem. Pożyjemy, zobaczymy.
Ps. Wiadomo już jak drop polar bearów na tym ewencie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Link jest ważny tylko 24 godziny, ważność tego, w którego klikałeś wygasła. Masz powtórzyć całą akcję, tym razem przypilnuj, żeby otworzyć maila i kliknąć w przeciągu doby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 14:57, Budo napisał:

/.../

Link jest ważny tylko 24 godziny, ważność tego, w którego klikałeś wygasła. Masz powtórzyć
całą akcję, tym razem przypilnuj, żeby otworzyć maila i kliknąć w przeciągu doby.

Mam do nich napisać jeszcze raz czy na stronie supportu wygnerować samemu taki link ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 15:09, Net_com napisał:

Mam do nich napisać jeszcze raz czy na stronie supportu wygnerować samemu taki link ?


To request another password reset message, please visit Account Assistance.

Aby poprosić o kolejną wiadomość resetującą hasło odwiedź "account assistance" (tu chyba chodzi o support po prostu). Spróbuj to zrobić automatycznie, ale jak nie da rady to dalej truj tyłek supportowi przez maila. Ja powiem szczerze, że ncsoft ma najbardziej zrypany support jaki widziałem, nie da rady tego zrozumieć normalnie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok wysłali mi coś takiego wiecie o co chodzi :
We received your support request. To add additional information, reply to this e-mail and include any new information between the green lines below.


**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****

To avoid e-mail delays, you can click this link to update your question using our support site.

Question Reference #091223-002183

I druga wiadomość :
Hi,

I have combined all information regarding your issue on this single support ticket. If you need to update your ticket, please do so using the link at the top of this e-mail. This will ensure that your ticket receives the timeliest response.

So that we may best assist you, could you please provide your 25-digit Guild Wars Access Keys associated with the account?

Thanks,
Steve S.
Guild Wars Account Support

Billing and Technical Support can be reached via phone,
Monday - Friday, 12pm - 5pm Central at (512) 225-6359.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 19:06, Net_com napisał:

Ok wysłali mi coś takiego wiecie o co chodzi :
We received your support request. To add additional information, reply to this e-mail
and include any new information between the green lines below.


**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****

To avoid e-mail delays, you can click this link to update your question using our support
site.

Question Reference #091223-002183


Napisali, że dostali Twoją prośbę i że masz wrzucić dodatkowe informacje między zielonymi liniami (below= pod, above= nad). Żeby ominąć opóźnienia w emailach możesz kliknąć w ten link i uaktualnić pytanie poprzez stronę supportu.
Jeśli jest tam jakiś link to kliknij, ale ten email wygląda, jakby nie wiedzieli o co Ci chodzi...

edycja- połączyli wszystkie Twoje prośby i żeby mogli Ci pomóc musisz podać kody (25 znaków) do guild wars połączone z Twoim kontem. Chyba chodzi o zwykłe kody aktywacyjne do kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 19:11, Net_com napisał:

Z tymi ludźmi nie da się dogadać wysłałem im dane konta , stare hasło i napisałem , ze
moje konto zostało zhakowane , skradzione ;/


Edytowałem posta u góry, masz im wysłać kody do kampanii jakie posiadasz powiązane z Twoim kontem.
edzia- ja na szczęście nie miałem z nimi większych problemów, ale ostatnio jakby więcej ludzi narzeka na support :/
Pamiętaj, żeby wszystkie informacje zawierać pomiędzy wyznaczonymi liniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 19:12, Budo napisał:

> Z tymi ludźmi nie da się dogadać wysłałem im dane konta , stare hasło i napisałem
, ze
> moje konto zostało zhakowane , skradzione ;/

Edytowałem posta u góry, masz im wysłać kody do kampanii jakie posiadasz powiązane z
Twoim kontem.
edzia- ja na szczęście nie miałem z nimi większych problemów, ale ostatnio jakby więcej
ludzi narzeka na support :/
Pamiętaj, żeby wszystkie informacje zawierać pomiędzy wyznaczonymi liniami.

Podałem im numer do kampani NF , ale ten od FC moja siostra zgubiła ( to jej konto) ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako , ze kiepski jestem z angielskiego to jeszcze raz was prosze o pomoc :

Hello,

We weren''t able to receive your response because it was entered outside of the response lines. Please send your response again using the following instructions:

1. Click the "Reply" button on your e-mail client like you normally would when replying to an e-mail.
2. Enter your response between the, Please enter your reply. lines provided in this message. NOTE: The lines might not appear in the area where you would normally type a response. Go ahead and enter your reply between them anyway.
3. Click the "Send" button.

Your response is attached to this e-mail for reference.

Thanks!


**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Ehh, chłopie- pisałem, żebyś wszystkie informacje zawierał między liniami. Piszą co masz dokładnie robić:
1. Kliknij "odpowiedz", tak jak odpowiadasz na wszystkie maile normalnie w poczcie.
2. Wpisz treść maila pomiędzy oznaczonymi do tego liniami. Tak ma to wyglądać:

**** Please enter your reply *below* this line ****

Tutaj Twoja odpowiedź. Nie piszesz nic poza tym obszarem

**** Please enter your reply *above* this line ****

3. Wyślij maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 19:54, Net_com napisał:

Ok wysłałem , mam nadzieje , że te moje starania nie pójdą na marne ...


No i moje ;]
Zobaczymy, pamiętaj zawsze o odpisywaniu w wyznaczonym obszarze, bo inaczej nic z tego nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry:)
Jestem posiadaczem GW Nightfall od..hmm..roku? Nie grałem jednak długo. Z jakiego to powodu? Może złe rozwijanie postaci a może brak wiedzy na temat świata Guild Wars. W te święta mam ochotę jeszcze raz sprawdzić się w tej grze. I tu prośba do Was. Proszę o jakiś build, dobry model postaci, aby grało się przyjemnie i miło. O porady, by zajść daleko i się nie nudzić.

Dziękuję i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie napisałeś, jaką postacią grasz.
ogólnie to albo znajdź ludzi, którzy pomogą Ci z misjami, albo zajmij się swoimi hero (bohaterowie) - ustaw im odpowiednie buildy, porządnie wyekwipuj.
na pvx (link w przypiętym poście) znajdziesz wszystko, czego Ci będzie trzeba w tej materii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest w polskiej wersji, lecz jak chcesz graj w języku bork bork bork(chcę, aby był jako język obcy na maturze :P)
Dodatek jest dla mnie przykuwa uwagę, lecz za krótka. Ciekawe fabularnie, nie są to jakieś odgrzane kotlety. No i plus skiny broni... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2009 o 20:11, Budo napisał:

> Ok wysłałem , mam nadzieje , że te moje starania nie pójdą na marne ...

No i moje ;]
Zobaczymy, pamiętaj zawsze o odpisywaniu w wyznaczonym obszarze, bo inaczej nic z tego
nie będzie.

Budo , dzięki ci bardzo za pomoc w tłumaczeniu. Dzisiaj rano wchodzę na pocztę i otrzymałem nowe hasło od AN ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować