Zaloguj się, aby obserwować  
Abomek

DOTA 2.0 od Valve

4167 postów w tym temacie

Dnia 15.11.2014 o 01:51, Inferno0009 napisał:

Update. Póki co mamy tylko komiks

"Tylko komiks" i aż nową postać. http://i.imgur.com/iFI0aL5.png
Ładnie, ładnie. To pewnie ten spory update, którym Valve tłumaczyło się odwołując tegoroczne Diretide. Może w końcu dostanę wszystkie obiecane nagrody za kompendium TI4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta postac była juz w Docie All Stars co prawda wtedy już nie grałem nią ale jest to postać podobna do Omniego patrząc na skile imo szału nie ma , nadal czekam aż dodadza Pit Lorda . I update o którym mówiło Volvo to bedzie na poczatku przyszłego roku a ten z Oraclem juz pewnie niebawem , ja to czekam na jakis event w koncu żeby zarobic pare dolczów :D

Trzymajcie tu przydatna stronke do oglądania meczy , wszystko w jednym miejscu cos jak na dota2lounge. : http://dailydota2.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież on jest okrutnie OP w każdym możliwym aspekcie. Najniższy BAT w grze, 2 duże nuke''i, praktycznie 9s niewrażliwości na wszystko i niewidzialność na wybrany cel przy 20s CD oraz czyszczenie debuffów Wbudowany disarm, 100% odporności na magiczne obrażenia. Ogromny heal na linii, który można stackować, utrzymanie carry to bułka z masłem. 2.5s czyszczenie buffów z przeciwników.
Przy odpowiednim doborze itemów jest w stanie kontrolować prawie każdy aspekt walki.

Bonusik: http://i.imgur.com/820zpUv.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oracle głosu użyczył Michael Shapiro, znany jako G-Man z innej serii Valve. Tzn. że zaprosili go żeby nagrał głos do Episode Three/HL3 a przy okazji zrobił postać w docie. Ba dum!

Co do samego update''u to fajnie, że w końcu coś większego. Jutro mają podać szczegóły tego Nemesis Assassin Event... Może w końcu jakiś grywalny event.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2014 o 01:11, wraaagh napisał:

Oracle głosu użyczył Michael Shapiro, znany jako G-Man z innej serii Valve. Tzn. że zaprosili
go żeby nagrał głos do Episode Three/HL3 a przy okazji zrobił postać w docie. Ba dum!

Co do samego update''u to fajnie, że w końcu coś większego. Jutro mają podać szczegóły
tego Nemesis Assassin Event... Może w końcu jakiś grywalny event.


Ten event bedzie tylko dla posiadaczy nowych arcan , troche bezsensu no ale to w koncu VOLVO.
Tutaj mozesz przeczytać sobie na ten temat : http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/2mqi8e/nemesis_event_details/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.11.2014 o 17:00, Kermit napisał:

http://www.dotabuff.com/heroes/played

Teraz wszyscy jesteśmy Mortred''ami...

Pudge nie top 1?? Is this even dota anymore?? :D
Sam dodałem od siebie parę gier, PA łatwa i przyjemna. Nawet wyleciał mojej drużynie jeden set dla Bounty Huntera, ale szczerze mówiąc event taki sobie.

Super OP Oracle przegrywa niemal każdą grę jaką dotychczas widziałem, chyba nie jest wystarczająco op ;D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla większości to pierwszy kontakt z nową postacią, nie można oczekiwać cudów. Ludzi nawet nie potrafią poprawnie przeczytać jak działają poszczególne umiejętności, a co dopiero myśleć o tym jak efektywnie wykorzystać to co ta postać ma do zaoferowania.
Purge jest dość rzadki, więc puby nawet o nim nie pamiętają (te z niższych bracketów nawet nie wiedzą co to jest), dlatego nie potrafią wykorzystać potencjału postaci.
Z resztą z każdą nową postacią tak jest, trzeba jej dać czas, gracze się pobawią, to może czegoś się nauczą, albo lepsi od nich dadzą jakieś rady, poradniki czy materiały żeby mogli się podszkolić.
Czasami więcej szkody robią i dlatego tak niski winrate. Disarm na sojuszniczego carry to jest właśnie jedna z tych rzeczy.
Winrate sam w sobie nie jest żadnym wyznacznikiem, jeśli ktoś chciałby dorzucić Dotabuff jako argument.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2014 o 20:49, SiDi napisał:

Stał się piłką teraz.

Ciekawi mnie, jak będzie określany jego przód teraz. Pewnie ostatni kierunek w którym podążał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 14:36, Phelela napisał:

W sumie to logiczne bo Kula nie ma przodu ani tyłu...

Nie no, ma przód. Musi mieć. Gdyby nie miał, nie można by na nim użyć force staffa. Teraz po prostu animacja obrotu trwa 0 sec. ;]
(chyba, bo nie wiem jak inaczej by to musieli rozwiązać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 14:46, wraaagh napisał:

Nie no, ma przód. Musi mieć. Gdyby nie miał, nie można by na nim użyć force staffa. Teraz
po prostu animacja obrotu trwa 0 sec. ;]
(chyba, bo nie wiem jak inaczej by to musieli rozwiązać)

Ale tam jest napisane, że nie potrzebuje się obracać, a nie, że animacja obrotu trwa 0 sekund. Z tego by wynikało, że jeśli ktoś go zajdzie od tyłu, to Wisp może do niego strzelić "tyłem". Ale orientację dla force staffa określa pewnie jego ostatni kierunek ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować